Téma: Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
18.12.2012 v 21:34
Člověk je nepoučitelnej, zase vybíráme auto a zase nám padla do voka fábie

Problém (krom toho, že je to fábie ) je, že je to proslulá 1.4 16V 74kW.
Na první pohled působí celkem solidním dojmem, máme riskovat i pohled druhej? Aniž by následoval pohled třetí, čtvrtej a dvěstěpadesátej sedmej zespoda zevnitř?
Legendy o tom jaká je to olejnička znám, že to má kratší kvalty než 55kW jsem taky něco zaslechl, ale hodily by se mi postřehy někoho, kdo s tímto interceptorem má nějaký osobní zkušenosti... Ď


Naposledy editováno 15.02.2016 12:12:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2016 v 14:05 | Nahoru | #121

FiZzeR píše: Člověk je nepoučitelnej, zase vybíráme auto a zase nám padla do voka fábie

Problém (krom toho, že je to fábie ) je, že je to proslulá 1.4 16V 74kW.
Na první pohled působí celkem solidním dojmem, máme riskovat i pohled druhej? Aniž by následoval pohled třetí, čtvrtej a dvěstěpadesátej sedmej zespoda zevnitř?
Legendy o tom jaká je to olejnička znám, že to má kratší kvalty než 55kW jsem taky něco zaslechl, ale hodily by se mi postřehy někoho, kdo s tímto interceptorem má nějaký osobní zkušenosti... Ď



Čus, přesně tuhle kombinaci mám již dlouhý roky. Je to rok 2002, kupovaná tuším 2007 s ca 80tkm(věřme tomu), nyní má najeto 205 tkm, tak trochu shrnu zkušenosti:
Krátký kvalty - mám kombíka, kterej má delší pětku, což sníží spotřebu, zvýší maximálku. S odstupňováním převodovky mám problém akorát, když táhnu těžší vozejk - to mi naopak přijdou kvalty moc dlouhý a vzhledem k průběhu motoru se auto nechce roztáčet. Zhruba při 180 tkm jsem musel převodovku opravovat (vadné ložisko - hučelo).
Často zmiňovaná spotřeba oleje: Ano, pokud se na to šlape (vytáčení motoru) si nějaký olej vezme, při intervalu 15tkm jsem se vždy vešel do 1,5 litru. Nyní s tím jezdí spíš partnerka, jezdí klidněji a spostřebu oleje nepozoruji. Stále používám 10W-40.
Spolehlivost - auto se zastavilo 1x - porucha alternátoru a vytřískala se baterka. Oprava v řádech stokorun.
Jinak trpí na známe neduhy fábií - vysvícená světla, uložení stabilizátoru, silentbloky předního uložení, stahování oken, zámky dveří. Ale například výfuk mám ještě původní.
Spotřeba hodně dle stylu jízdy, dá se jet za 6l, běžně jezdím za 7l (město a okolí), při dálnici přes limit seš na 8,5l. (mluvím o kombi s delší pětkou)
U jedničkové fábie to spolu s 55kW verzí považuji za jediný použitelný benzinový motor.

Bacha na problémový ročníky - pohledej na netu který to jsou, myslím, že se odlupoval povrch pístu - výrazná spotřeba oleje a hlučné klepání za studena. Takové to "normální" klepání při volnoběhu je u tohoto motoru v pohodě (dělá to každá když má něco odjeto - studená i teplá).
Pokud má někdo problém jezdit s vytočenějším motorem (je zvyklej na dehťáka) bude mu jízda připadat dost nepřirozená, je to jen o zvyku, ale trochu to táhne tak od 3tis., pod tím je to úplně mrtvý.

E: při objektivním zhodnocení toho jak na to auto seru, tak je překvapivě spolehlivý a nenáročný.

Naposledy editováno 15.02.2016 14:30:57

Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 14:16 | Nahoru | #122
Dave81> Oujééééé

FiZzer> Přestaň špekulovat, pro tebe není žádný auto dokonalý,

1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 14:21 | Nahoru | #123
S tím klepanim to není tak úplně pravda a nemá to co dělat se spotřebou oleje. Jednu takovou s 55 kW doma máme a olej nebere zadnej, ale klepe. Je to vše zavineno špatným mazanim prvních 2 válců za studena, kde je odřená teflonova vrstva na bocích pístu a písty se tam jakoby vrtí.

Naposledy editováno 15.02.2016 14:27:20

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 14:30 | Nahoru | #124

georgeCZ píše: S tím klepanim to není tak úplně pravda a nemá to co dělat se spotřebou oleje. Jednu takovou s 55 kW doma máme a olej nebere zadnej, ale klepe. Je to vše zavineno špatným mazanim prvních 2 válců za studena, kde je odřená teflonova vrstva na bocích pístu a písty se tam jakoby vrtí.



Máš pravdu, neodlupujou se válce, ale písty, nějak jsem to pomotal. Už jsem si to opravil.

Naposledy editováno 15.02.2016 14:31:25

Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 14:35 | Nahoru | #125
V pohodě, jen mě to jednu dobu pekelně sralo a nakonec jsem došel k tomu že to nemá cenu. Jednou se to vysere a bude potom po motoru. Oprava je ve skrze jednoduchá. Vyčistit koš sací, vyměnit čerpadlo a dát nové písty. Opravdu to pomáhá, ale nemůžu sehnat nové písty za rozumný peníz, abych to vyměnil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 14:39 | Nahoru | #126
Dave81> Hezká slohovka, něco takovýho jsem měl na mysli. Díky ti.

Tohle je ležák, dle orezlosti kotoučů, vytřískaný baterky že ani necvrkl startér a podle množství listí pod autem už v tom zmrdibazaru už nějakej pátek bude, zatím proběhla jen zběžná prohlídka a kratší zkušební jízda. Motor s boostrem nastartoval na škrtnutí, s otevřenou kapotou bylo slyšet lehký zacvakání hydroštelů, ale hned zmizelo, jinak motor běží relativně potichu (mám srovnání jen s podobným motorem v šestkovým golfu, 1.4 59kW), ale na volnoběh je v autě "cítit", prostě jemný vibrace do sedaček. Za jízdy to bylo v pohodě. Je to normál, nebo to může indikovat nějakej error? Podotýkám, že ručička palivoměru byla skoro nadoraz, tak těžko říct jestli to nežralo zvodnatělý sračky ze dna nádrže. Matně si vzpomínám, že moje fábie to dělala taky, ale to byl osmiventil, golf to nedělá, ten jenom zní jako diesel
Jinak tohle je taky kombík, ty maj teda všecky delší pátej kvalt? Údajně to jinak točí při stotřicíti přes 4k, což mi přijde dost, oproti 3k u 55kW.

Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 14:46 | Nahoru | #127
Bejva to klapka na sání, zanasi se no. Často pomůže vyčistit a udělat základní nastavení. Dělá to egr ventil u verzi euro 4.

1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 14:51 | Nahoru | #128
fizzer: ty jsi nepoucitelnej....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:00 | Nahoru | #129
assassin> Jo. Ale co jinýho bys vybral kolem 70~80k, do cca deseti let stáří, kolem 1.4 benzín s velkým kufrem, co nejmíň se seroucího a s levnou údržbou? Furt mi z toho vylejzá koncern a pětka golf je furt cenově mimo.

Naposledy editováno 15.02.2016 15:01:26

Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:08 | Nahoru | #130
nějakej borec prodává pětku golfa 1,4, ale třídveř a bez klimy za 75

Naposledy editováno 15.02.2016 15:08:54

1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:10 | Nahoru | #131
jinak je to hrozný jak je to předražený, kamarád prodával 1,4/1,6 tdičko (nvm co se tam dává) za nějakých 60 a rok 2006, za 80 seženeš už dvojkovou fábku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:12 | Nahoru | #132

FiZzeR píše: assassin> Jo. Ale co jinýho bys vybral kolem 70~80k, do cca deseti let stáří, kolem 1.4 benzín s velkým kufrem, co nejmíň se seroucího a s levnou údržbou? Furt mi z toho vylejzá koncern a pětka golf je furt cenově mimo.


focus 1.6
Ale jestli chceš, můžu se si zeptat, v jakém stavu je ta RS

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:20 | Nahoru | #133

honza_ píše: jinak je to hrozný jak je to předražený, kamarád prodával 1,4/1,6 tdičko (nvm co se tam dává) za nějakých 60 a rok 2006, za 80 seženeš už dvojkovou fábku



Je, protože "škodofka máňo, češi vlast národ hrdost podpora naší značky" a podobný slinty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:23 | Nahoru | #134

Dr.Houba píše: focus 1.6
Ale jestli chceš, můžu se si zeptat, v jakém stavu je ta RS



Jedničkovej je sto let za opicema (né že by fábie nebyla, ale tam se aspoň na nic nehraje ) a dvojkovej v "naší cenový" teprv začíná, takže je vysoká pravděpodobnost trefit kasičku...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:27 | Nahoru | #135

FiZzeR píše: assassin> Jo. Ale co jinýho bys vybral kolem 70~80k, do cca deseti let stáří, kolem 1.4 benzín s velkým kufrem, co nejmíň se seroucího a s levnou údržbou? Furt mi z toho vylejzá koncern a pětka golf je furt cenově mimo.



ono kdyz si nastavis podminky tak aby do nich zapadla jen fabie tak se nediv.
k cemu velkej kufr? ma fabie opravdu velkej kufr? proc malej benzin? proc ne vetsi? opravdu se ta fabie malo sere a ma nizkou udrzbu?

krom toho ze bych si uz nic takovyho nekoupil, asi bych koukal po japonci... mazda3(323)?

Naposledy editováno 15.02.2016 15:32:06

1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:30 | Nahoru | #136
Fizzi, kamarádská rada, jezdi tágem a žádné auto si nekupuj. Vždyť Ty by jsi i u funglovky našel mouchy a postupně jí zgenerálkoval.

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:33 | Nahoru | #137

cort píše: Fizzi, kamarádská rada, jezdi tágem a žádné auto si nekupuj. Vždyť Ty by jsi i u funglovky našel mouchy a postupně jí zgenerálkoval.



Jo, mně by tágo vyšlo nejlevnějc, o tom žádná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:33 | Nahoru | #138
assassin> Velkej kufr na 2 psy. Malej benzín, protože 1. pojistka psaná na mě. Jak moc se fábie sere nebo nesere zhodnotit nedokážu, ale zrovna ta mazda je pěkně hnusná. Něco co vypadá jako auto pro lidi a splňuje první dvě podmínky..?

1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:34 | Nahoru | #139
V tvém případě jsi měl volit 1.2 HTP, protože by jsi se jako magnet problémů minimálně vyhnul problémům na čtvrtém válci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:39 | Nahoru | #140

petra_krtek píše: assassin> Velkej kufr na 2 psy. Malej benzín, protože 1. pojistka psaná na mě. Jak moc se fábie sere nebo nesere zhodnotit nedokážu, ale zrovna ta mazda je pěkně hnusná. Něco co vypadá jako auto pro lidi a splňuje první dvě podmínky..?



ojety auto je vzdy pruser. fizzer najde chyby i na novym viz cort... a proste auta s malym motorem jsou rozpoctovky...

psy bych v nejhorsim posadil na sedacky :) ja je tak v bmw vozil leta.....

a fabia nebo mazda... ono uz je to fuk, hezky neni zadny z tehle aut...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:40 | Nahoru | #141

assassin píše: ono kdyz si nastavis podminky tak aby do nich zapadla jen fabie tak se nediv.
k cemu velkej kufr? ma fabie opravdu velkej kufr? proc malej benzin? proc ne vetsi? opravdu se ta fabie malo sere a ma nizkou udrzbu?

krom toho ze bych si uz nic takovyho nekoupil, asi bych koukal po japonci... mazda3(323)?



Já podmínky nediktuju, jen se snažím dotyčnou odradit od největších průserů typu fordí 1.6TDCi s čtyrma kilama na hrbu apod

Malej benzín, protože auto bude jezdit 90% hopskoky po městě a okolí a dotyčná nemá vyježděný bonusy. "Velkej" kufr protože tím budou jezdit dva psi a v malým hatchbacku (C3) si stojej na hlavě.
Jak moc se sere nebo nesere se právě snažím zjistit, ta moje se srala, ale tak nějak přijatelně
Pokud tě napadá něco vhodnějšího, sem s tím. Nad mazdou jsme špekulovali taky, problém je servis - s fábií si poradím, mazdu jsem viděl leda z rychlíku (což teda není problém auta ale můj, samozřejmě) a mám zažitý že japonec = drahý všecko, s tím že většina dnešních japonců jsou převlečený frantíci

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:44 | Nahoru | #142

FiZzeR píše: Dave81> Hezká slohovka, něco takovýho jsem měl na mysli. Díky ti.

Tohle je ležák, dle orezlosti kotoučů, vytřískaný baterky že ani necvrkl startér a podle množství listí pod autem už v tom zmrdibazaru už nějakej pátek bude, zatím proběhla jen zběžná prohlídka a kratší zkušební jízda. Motor s boostrem nastartoval na škrtnutí, s otevřenou kapotou bylo slyšet lehký zacvakání hydroštelů, ale hned zmizelo, jinak motor běží relativně potichu (mám srovnání jen s podobným motorem v šestkovým golfu, 1.4 59kW), ale na volnoběh je v autě "cítit", prostě jemný vibrace do sedaček. Za jízdy to bylo v pohodě. Je to normál, nebo to může indikovat nějakej error? Podotýkám, že ručička palivoměru byla skoro nadoraz, tak těžko říct jestli to nežralo zvodnatělý sračky ze dna nádrže. Matně si vzpomínám, že moje fábie to dělala taky, ale to byl osmiventil, golf to nedělá, ten jenom zní jako diesel
Jinak tohle je taky kombík, ty maj teda všecky delší pátej kvalt? Údajně to jinak točí při stotřicíti přes 4k, což mi přijde dost, oproti 3k u 55kW.



Že mi po dlouhým odstavení šel motor nějak divně se mi taky stalo.(několikrát mi propadla TK, nebo jsem byl línej nazout zimáky, tak jsem s tím třeba 1/4 roku nejezdil, protože mám k dispozici víc aut). Je potřeba to prostě prohnat. Chvilku to divně čoudí, vynechává apod., chce to tak 20 km a mělo by to být cajk. Taky to chce zkontrolovat tu zasviněnou klapku (už tu někdo zmiňoval). Tu mi kámoš čistí při každý výměně oleje. Vibrace mi při volnoběhu do auta nejdou vůbec. Ohřátej motor při volnoběhu běží naprosto neznatelně, zevnitř ho ani neslyšíš, ani necítíš. O tý delší převodovce k kombíku jsem kdysi četl, že to byl standard - ale radši to ověř, na různej fórech je info dost. Na vyšší otáčky je potřeba si zvyknout, ten motor je tak koncipovanej, pod ty 3tis.ot. skutečně nejede.
Ještě doporučuju kontrolu kabel.svazku od řídící jednotky - pokud je v plný bužírce, je dost pravděpodobný, že kabely budou pohnilý a co nevidět budou autem lítat náhodně proudy :)
A 10 let starou bych nebral - to zrovna smrdí těma pístama bez teflonu, zase radši pokoukej po netu, ale myslím že problémy byly od 2004 výš.

E: jinak já mám "ELEGANCE" - tzn.kožený sedadla s vyhříváním, klima, 4x elektro v oknech - no prostě "papalášskej" model. A asi ji dojezdím do smrti, protože prodávat to dnes za bratru 50tis mi přijde naprosto zbytečný...je to fakt nenáročnej dělňas

Naposledy editováno 15.02.2016 15:49:52

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:46 | Nahoru | #143
assassin> jo, s tím se tak nějak postupně smiřuju. Jezdím denně, bohužel max 30km za den a jednou za čas něco delšího.. Já je taky vozila na sedačce, ale není to úplně únosný, když většinu času co se mnou jezdí tak jsou jako koule bláta (v lepším případě), takže bych ráda normální klec do kufru (abych zase neničila kufr..).

Nějakej další tip kromě tý mazdy?

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:51 | Nahoru | #144

Dave81 píše: Že mi po dlouhým odstavení šel motor nějak divně se mi taky stalo.(několikrát mi propadla TK, nebo jsem byl línej nazout zimáky, tak jsem s tím třeba 1/4 roku nejezdil, protože mám k dispozici víc aut). Je potřeba to prostě prohnat. Chvilku to divně čoudí, vynechává apod., chce to tak 20 km a mělo by to být cajk. Taky to chce zkontrolovat tu zasviněnou klapku (už tu někdo zmiňoval). Tu mi kámoš čistí při každý výměně oleje. Vibrace mi při volnoběhu do auta nejdou vůbec. Ohřátej motor při volnoběhu běží naprosto neznatelně, zevnitř ho ani neslyšíš, ani necítíš. O tý delší převodovce k kombíku jsem kdysi četl, že to byl standard - ale radši to ověř, na různej fórech je info dost. Na vyšší otáčky je potřeba si zvyknout, ten motor je tak koncipovanej, pod ty 3tis.ot. skutečně nejede.
Ještě doporučuju kontrolu kabel.svazku od řídící jednotky - pokud je v plný bužírce, je dost pravděpodobný, že kabely budou pohnilý a co nevidět budou autem lítat náhodně proudy :)
A 10 let starou bych nebral - to zrovna smrdí těma pístama bez teflonu, zase radši pokoukej po netu, ale myslím že problémy byly od 2004 výš.



OK, dík za info.
Na ten kabl kouknu, myslel jsem že se po problémech se svazkem k servu poučili... asi né

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 15:52 | Nahoru | #145

petra_krtek píše: assassin> jo, s tím se tak nějak postupně smiřuju. Jezdím denně, bohužel max 30km za den a jednou za čas něco delšího.. Já je taky vozila na sedačce, ale není to úplně únosný, když většinu času co se mnou jezdí tak jsou jako koule bláta (v lepším případě), takže bych ráda normální klec do kufru (abych zase neničila kufr..).

Nějakej další tip kromě tý mazdy?



ja kvuli psum kupuju jen auta s kuzi :)

zkusim popremyslet, ale fizzer ma dost mozna vetsi prehled.... fabie neni spatny auto, ale ty slusny se obvykle jako pracanti predavaj mezi znamyma... trosku se bojim, ze bazarovou si nabehnete .... ale zas kvuli 80ti tis se veset nepujdete :) az ja poseru nakup sveho "investicniho porsche" jak uz mu doma vsichni rikame, bude to vetsi legrace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 16:04 | Nahoru | #146
Dave81> Jinak dá se nějak neinvazivně a bazaro-přijatelně s alespoň 90% pravděpodobností poznat, jestli ten konkrétní motor má problém? Po zvuku mi přijde, že to zní stejně (= lehce traktorovitě) jako ten golf (nevím jak se liší 59kW a 74kW verze), kterej je ve stavu "skoro novej"; auta jsou od sebe čtyři nebo pět let.

A ještě koukám, že výbava ambiente má mít přední mlhovky, je to 100%? Páč tohle je nemá, taky by to mohlo něco znamenat

Naposledy editováno 15.02.2016 16:08:22

(reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 16:07 | Nahoru | #147

FiZzeR píše: Já podmínky nediktuju, jen se snažím dotyčnou odradit od největších průserů typu fordí 1.6TDCi s čtyrma kilama na hrbu apod



tak se koukni na focuse 1.6i.

Za mě Astra kombi 1.4 nebo 1.6 druhá generace je docela dobrý auto.

Obecně bych vybíral o třídu výš než je fabie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 16:09 | Nahoru | #148
FiZzeR> já naštěstí ten problém nemám, ale studenej!!!motor by měl klepat fakt nepříjemně. Pokud nic takovýho neslysis snad to bude ok, kdysi jsem lezl na nějaký škoda fórum, kde o tom byly popsaný stohy informací....
Teď jsem si vzpomněl že roli hraje kód motoru. Pokud začíná na B tak buď opatrnej. A je v poho

Naposledy editováno 15.02.2016 16:12:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 16:14 | Nahoru | #149

petra_krtek píše: assassin> jo, s tím se tak nějak postupně smiřuju. Jezdím denně, bohužel max 30km za den a jednou za čas něco delšího.. Já je taky vozila na sedačce, ale není to úplně únosný, když většinu času co se mnou jezdí tak jsou jako koule bláta (v lepším případě), takže bych ráda normální klec do kufru (abych zase neničila kufr..).

Nějakej další tip kromě tý mazdy?



mimo téma, my jsme vždycky psy vozili na zadní sedačce, ale ne na čalounění. Stačí koupit ochrannej potah, my měli tenhle

Naposledy editováno 15.02.2016 16:14:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

15.2.2016 v 16:16 | Nahoru | #150

Dave81 píše: FiZzeR> já naštěstí ten problém nemám, ale studenej!!!motor by měl klepat fakt nepříjemně. Pokud nic takovýho neslysis snad to bude ok, kdysi jsem lezl na nějaký škoda fórum, kde o tom byly popsaný stohy informací....



Jo, to už čerpám, ale jak už to tak na internetovejch fórech zamořenejch lidma jako já bejvá, není snadný se tím probrat

Tady nic, jen asi vteřinu byli tiše slyšet hydra (míň než u toho golfa, tam po startu vyloženě zaklepou) a pak už jen takovej ten koncernovej šicí stroj. Ale zkusím se na to víc zaměřit a kdyby mě tam pustili s kompresmetrem, bylo by to gut (ale zas mi přijde celkem trapný dělat takovou komedii kolem takovýho auta, no... uvidíme)
Akorát ty vibrace do sedaček mi dělaj vrásky, a na ty kabely taky kouknu.

Ed.: Tohle je BBZ.

Na nějaký astry jsem taky koukal, ale opět - nemám zkušenosti, jen co se kde píše po webu.

Naposledy editováno 15.02.2016 16:20:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist