globalmoto_kveten





Téma: Drz 400
 
10.7.2007 v 17:25
zajimaly by me informace ohledne tohoto stroje,jak poznam ze je to ostra nebo (tupa) verze???cim s eto lisi???karbecem nebo jeste necim jinym???diky

Drz 400

1.4.2008 v 10:15 | Nahoru | #121
Jinak toho oleje tam je jak je předepsáno, teď nevím přesně kolik cm od vrchu stlačený vidlice, ale je to ověřenej údaj.
ředtímt am toho oleje bylo prej fakt málo, že vyteklo jen cca 0,5l z obou vidlic.
Paradoxní je že předtím sem s nim byl spokojenej víc

Drz 400

1.4.2008 v 22:12 | Nahoru | #122
Konečně se tady někdo znalý oboru vyjádřil k ventilům na motorech DR-Z...(RSWR) nevím Zdenále kde jsi na ty hydroštosy či jak to nazýváš přišel.Má to opravdu vymezovací podložky jako většina dnešních moderních motorů DOHC a nikdo seřizování moc neřeší, protože v manuálu je opravdu psána první kontrola ve 24.000km!
Motocyklové motory si zatím můžou o hydraulickém vymezování ventilové vůle nechat jen zdát,to zase já nevím proč,když u aut to už běžně je...

Zdar Kopec! Co ty,už skládáš pomalu motor? Na TM je možná jiné svezení jak na DR-Z, ale kdybys ji měl,tak by jsi nyní asi jezdil a neseděl doma o víkendu na zadku..., teda pokud ti někdo zrovna nepůjčí svoji moto.Já se před DR-Z hluboce klaním, pro hobíka SUPER stroj!

Drz 400

1.4.2008 v 22:22 | Nahoru | #123

PatriotWR>Konečně se tady někdo znalý oboru vyjádřil k ventilům na motorech DR-Z...(RSWR) nevím Zdenále kde jsi na ty hydroštosy či jak to nazýváš přišel.Má to opravdu vymezovací podložky jako většina dnešních moderních motorů DOHC a nikdo seřizování moc neřeší, protože v manuálu je opravdu psána první kontrola ve 24.000km!
Motocyklové motory si zatím můžou o hydraulickém vymezování ventilové vůle nechat jen zdát,to zase já nevím proč,když u aut to už běžně je...

Zdar Kopec! Co ty,už skládáš pomalu motor? Na TM je možná jiné svezení jak na DR-Z, ale kdybys ji měl,tak by jsi nyní asi jezdil a neseděl doma o víkendu na zadku..., teda pokud ti někdo zrovna nepůjčí svoji moto.Já se před DR-Z hluboce klaním, pro hobíka SUPER stroj!



No já zase f tomhle moc odborník nejsem víčko jsem měl dole vůbec poprvéé :o ale starej kozák mne to řekl když na to čučel tak asi to tak bude...já to ale neřeším pááč nikdy jsem motku tak dlouho neměl abych se pouštěl do nějakého rozebírání a štelování.prosstě DRka je NO.1

Drz 400

1.4.2008 v 22:33 | Nahoru | #124
PatriotWR> jak jsi spokojenej s WR-kem, to je ten soft nebo hard?

Drz 400

1.4.2008 v 22:39 | Nahoru | #125
PatriotWR> kémo, to se dost pleteš. Hydroštosy se v motorkových motorech vyskytují již asi 20 let . Jen namátkou CB750 , Introš ...

Drz 400

2.4.2008 v 09:00 | Nahoru | #126
PetrAT> jo to je možné, já jsem to trochu blbě napsal,bavíme se o endurech, tak jsem měl na mysli spíš endurové motory 4T jednoválce...

Lubin9>pod jménem mám napsáno WR250F,takže hard,ostré enduro.Nemám ho dlouho,ale zatím max. spokojenost! Váha super, ovladatelnost, podvozek, motor,zatím není,co bych vytknul.Dokonce i výkon motoru bohatě postačuje - cca 36HP je do terénu pro hobíka akorát.

Drz 400

2.4.2008 v 09:24 | Nahoru | #127
PatriotWR> tak to máš parvadu
Jak to je u WR250F se servisem? Myslím kontrola a výměny ventilů, píst .

Drz 400

2.4.2008 v 09:35 | Nahoru | #128
PatriotWR> jj, všiml jsem si toho, ale až jsem to poslal...no říkám si jestli s DRZ zůstanu nebo časem vyměním, ale pokud měnit, tak za držák, abych se o to víc nestaral než jezdil...
nejvíc mi vadí ta váha, ale pořád to není tak moc, jako když jsem původně chtěl LC4...

Drz 400

2.4.2008 v 10:04 | Nahoru | #129
PatriotWR> "Hydroštosy" u DRZ jsem sice nejdřív uvedl na pravou míru já, ale budiž. Přeci jen RSWR je osoba znalá lol

Drz 400

2.4.2008 v 11:27 | Nahoru | #130
PetrAT> se servisem zatím nevím.WR jsem koupil na podzim a měla najeto 600km po cestě.Nyní zatím 400 v terénu.Najedu za rok cca 1500-2000km v terénu, tak jak řekl jeden můj známý, prý mě to přežije... vím o jednom riderovi,co měl na WR250,2004 najeto cca 600mth a pořád držela! Ale to je jen z doslechu.Ventily kontrolovat budu, protože si u nové motorky "sednou" a pak údajně dlouho drží.Hodlám je kontrolovat jednou za rok.Olej - výměna po cca 500-700km.

Lubin9> jestli vyměnit DR-Z nebo ne je na tobě,záleží co a kde jezdíš? DR na tom není s váhou tak špatně,ale oproti mému WR má cca 20kg nadváhy,ne-li víc.ALe je to soft enduro,takže je to v pořádku.Musíme porovnávat porovnatelné...Nová WR250R má taky 126kg,kdežto moje "F" 106kg...,pokud drtíš pouze v lese a na trati,lehčí stroj by byl lepší,ale pokud jezdíš lehký terén a sem tam i po silnici,DR-Z je ideální volba

Drz 400

2.4.2008 v 14:05 | Nahoru | #131
PatriotWR> mám to podle nálady, ale na silnici jen nutný přejezd anebo blbnutí, jinak terém absolutně bez výhrad, ale na tratě moc nejezdím, nějak mi to tam s DRZ nesedí, navíc tady máme hodně technický, kde je cítit váha a pérování...zatím mi ale DRZ plně stačí, spokojenost nad spokojenost, vím že se o to nemusím starat, občas umyju a namažu a je kliiidddd

Drz 400

2.4.2008 v 19:05 | Nahoru | #132

Lubin9>PatriotWR> mám to podle nálady, ale na silnici jen nutný přejezd anebo blbnutí, jinak terém absolutně bez výhrad, ale na tratě moc nejezdím, nějak mi to tam s DRZ nesedí, navíc tady máme hodně technický, kde je cítit váha a pérování...zatím mi ale DRZ plně stačí, spokojenost nad spokojenost, vím že se o to nemusím starat, občas umyju a namažu a je kliiidddd



S tím umytím fáákt nekecá. lol

Drz 400

2.4.2008 v 19:44 | Nahoru | #133
Vespa> Když tě to kope, znamená to že se rychle vrací a to chce odskok naopak přitvrdit a ne povolovat. Navíc mě bylo vysvětleno, že pokud chci měkčí vidle (tlumící sílu komprese), nestačí jenom o několik kliknutí povolit šroubek (ten vespod), ale musíš ho nejdřív zašroubovat nadoraz a pak teprve povolit o nějaký ten stupeň víc, než byl předtím. To jsem taky nevěděl a furt jsem si stěžoval jak je to tuhý a ejhle, když jsem vyzkoušel nový postup, hned to fungovalo líp

Drz 400

2.4.2008 v 21:27 | Nahoru | #134
Lopp> Tak to je zajimavý, to jsem ještě neslyšel. Hnedka to zkusím, dík moc!

Drz 400

3.4.2008 v 20:56 | Nahoru | #135

Lopp>Vespa> Když tě to kope, znamená to že se rychle vrací a to chce odskok naopak přitvrdit a ne povolovat. Navíc mě bylo vysvětleno, že pokud chci měkčí vidle (tlumící sílu komprese), nestačí jenom o několik kliknutí povolit šroubek (ten vespod), ale musíš ho nejdřív zašroubovat nadoraz a pak teprve povolit o nějaký ten stupeň víc, než byl předtím. To jsem taky nevěděl a furt jsem si stěžoval jak je to tuhý a ejhle, když jsem vyzkoušel nový postup, hned to fungovalo líp



...svatá pravda

Drz 400

3.4.2008 v 21:04 | Nahoru | #136

Zdenál63Bahňák:
Zdar Kopec! Co ty,už skládáš pomalu motor? Na TM je možná jiné svezení jak na DR-Z, ale kdybys ji měl,tak by jsi nyní asi jezdil a neseděl doma o víkendu na zadku..., teda pokud ti někdo zrovna nepůjčí svoji moto.Já se před DR-Z hluboce klaním, pro hobíka SUPER stroj!



...na prdeli jsem neseděl,naštěstí mám kamarády kteří mi (kupodivu,vždyť mě znají lol )vždycky něco půjčí.Ať už moto,nebo čtyřkolku .

TM je od včerejška doma...krásná,ve skvělé kondici...a teď znovu zajíždět .
19.4. se jede Budišov,to mám co dělat!

DR-Z S je skvělý,ale na závodech se trápíš :\ .

Drz 400

3.4.2008 v 21:55 | Nahoru | #137
Kopec> Budišov kde? ne že bych chtěl závodit, ale podívat se

Drz 400

3.4.2008 v 21:57 | Nahoru | #138
Lubin9>

Drz 400

3.4.2008 v 21:59 | Nahoru | #139

Drz 400

3.4.2008 v 22:01 | Nahoru | #140

RSWR>Lubin9>



Zúčastníš se??? kdyby to nebylo tak daleko

Drz 400

3.4.2008 v 22:10 | Nahoru | #141
díky za info, zase pěkně z ruky, ale koukám že u Štenberka toho je teda dost

Drz 400

3.4.2008 v 22:10 | Nahoru | #142

Drz 400

3.4.2008 v 22:46 | Nahoru | #143
Pěkné video z Cross country Budišov:



Drz 400

26.6.2009 v 22:36 | Nahoru | #144
Nástupce DRZ 400 je tady, SUZUKI RMX 450 ZEFI , model 2O1O:

















2010 RMX450Z
Technical Specifications:

Overall Length 2,185 mm (86.0 in.)
Overall Width 830 mm (32.7 in.)
Overall Height 1,260 mm (50.0 in.)
Wheelbase 1,480 mm (58.3 in.)
Ground Clearance 320 mm (12.6 in.)
Seat Height 955 mm (37.6 in.)
Curb Weight 123.5 kg (272.3 lbs.)
Engine Type 4-stroke, liquid cooled, DOHC
Bore 96.0 mm
Stroke 62.1 mm
Displacement 449 cm³
Compression Ratio 11.6:1
Fuel System Fuel Injection
Lubrication System Suzuki Advanced Sump System
Clutch Wet multi-plate type
Starter Electric and Manual
Transmission 5-speed constant mesh
Primary Reduction Ratio 2.708 (65/24)
Gear Ratios 1st 2.153 (28/13)
2nd 1.611 (29/18)
3rd 1.250 (25/20)
4th 1.000 (19/19)
5th 0.826 (19/23)
Final Reduction Ratio 3.923 (51/13)
Front Suspension SHOWA 47mm telescopic forks, pneumatic/coil spring, oil
damped
Rear Suspension Swingarm, link type, SHOWA piggyback-reservoir shock
Caster 29°18’
Trail 130mm (5.1 in.)
Front Brake Disc
Rear Brake Disc
Front Tire Size 80/100-21
Rear Tire Size 110/100-18
Fuel Tank Capacity 6.2 L (1.6 US gal.)
Body Color Sold Black/Champion Yellow No. 2 (GY8)

Drz 400

26.6.2009 v 22:45 | Nahoru | #145
hm hm, vypada pekne ze by vyrostla dalsi konkurentka wrku crf-xu atd?

Drz 400

27.6.2009 v 03:06 | Nahoru | #146
cože???
že by se suza rozhoupala kooooonnnneeeeččččnněěě!!!! vypustit dlouho očekávaný model!!!!!

Drz 400

27.6.2009 v 06:41 | Nahoru | #147
to čumím jak puk!

Drz 400

27.6.2009 v 07:19 | Nahoru | #148
Tož pěkný kousek Má to jak kick, tak tlačítko, ale zas to nemá šestku a není to za co chytit, když se bude tahat odněkud z bláta Každopádně je dobré, že to suza nezabalila Teď je ještě otázka, jaký bude servis... ale stejně vypadá dobře

1 reakcí na tento příspěvek Drz 400

27.6.2009 v 07:49 | Nahoru | #149
cau,aby se vratil k tvy puvodni otazce, drz-E poznas uz od pohledu(plastova nadrz). kamos se chtel pro nej rozhodovat a sehnal veskery info o E,protoze S je takovy civilnejsi. pole,lesy,vyjezdy apod enduro je lepsi E, ma tusim cca48koni a lepsi podvozek nez S a motor drzak, jednou za sezonu vymenis olej ,je to neco jako XR400 bezudrzbovy. ja mam cca 42koni na svym,trochen poladeni,tvrdsimi pruzinami ve vidlich,ladakem a dalsimi picovinkami,abych i snizil vahu.muj nazor jednoznacne drz400e zalezi ke s tim budes litat....

(reakce na) Drz 400

27.6.2009 v 08:30 | Nahoru | #150

tomxr400>cau,aby se vratil k tvy puvodni otazce, drz-E poznas uz od pohledu(plastova nadrz). kamos se chtel pro nej rozhodovat a sehnal veskery info o E,protoze S je takovy civilnejsi. pole,lesy,vyjezdy apod enduro je lepsi E, ma tusim cca48koni a lepsi podvozek nez S a motor drzak, jednou za sezonu vymenis olej ,je to neco jako XR400 bezudrzbovy. ja mam cca 42koni na svym,trochen poladeni,tvrdsimi pruzinami ve vidlich,ladakem a dalsimi picovinkami,abych i snizil vahu.muj nazor jednoznacne drz400e zalezi ke s tim budes litat....



olej u éčka je v manuálu po 30ti hodinách a ten výkon je tam jen tabulkově.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist