Motocyklové motory si zatím můžou o hydraulickém vymezování ventilové vůle nechat jen zdát,to zase já nevím proč,když u aut to už běžně je...
Zdar Kopec! Co ty,už skládáš pomalu motor? Na TM je možná jiné svezení jak na DR-Z, ale kdybys ji měl,tak by jsi nyní asi jezdil a neseděl doma o víkendu na zadku..., teda pokud ti někdo zrovna nepůjčí svoji moto.Já se před DR-Z hluboce klaním, pro hobíka SUPER stroj!
PatriotWR>Konečně se tady někdo znalý oboru vyjádřil k ventilům na motorech DR-Z...(RSWR) nevím Zdenále kde jsi na ty hydroštosy či jak to nazýváš přišel.Má to opravdu vymezovací podložky jako většina dnešních moderních motorů DOHC a nikdo seřizování moc neřeší, protože v manuálu je opravdu psána první kontrola ve 24.000km!
Motocyklové motory si zatím můžou o hydraulickém vymezování ventilové vůle nechat jen zdát,to zase já nevím proč,když u aut to už běžně je...
Zdar Kopec! Co ty,už skládáš pomalu motor? Na TM je možná jiné svezení jak na DR-Z, ale kdybys ji měl,tak by jsi nyní asi jezdil a neseděl doma o víkendu na zadku..., teda pokud ti někdo zrovna nepůjčí svoji moto.Já se před DR-Z hluboce klaním, pro hobíka SUPER stroj!
No já zase f tomhle moc odborník nejsem víčko jsem měl dole vůbec poprvéé :o ale starej kozák mne to řekl když na to čučel tak asi to tak bude...já to ale neřeším pááč nikdy jsem motku tak dlouho neměl abych se pouštěl do nějakého rozebírání a štelování.prosstě DRka je NO.1
Lubin9>pod jménem mám napsáno WR250F,takže hard,ostré enduro.Nemám ho dlouho,ale zatím max. spokojenost! Váha super, ovladatelnost, podvozek, motor,zatím není,co bych vytknul.Dokonce i výkon motoru bohatě postačuje - cca 36HP je do terénu pro hobíka akorát.
nejvíc mi vadí ta váha, ale pořád to není tak moc, jako když jsem původně chtěl LC4...
Lubin9> jestli vyměnit DR-Z nebo ne je na tobě,záleží co a kde jezdíš? DR na tom není s váhou tak špatně,ale oproti mému WR má cca 20kg nadváhy,ne-li víc.ALe je to soft enduro,takže je to v pořádku.Musíme porovnávat porovnatelné...Nová WR250R má taky 126kg,kdežto moje "F" 106kg...,pokud drtíš pouze v lese a na trati,lehčí stroj by byl lepší,ale pokud jezdíš lehký terén a sem tam i po silnici,DR-Z je ideální volba
Lubin9>PatriotWR> mám to podle nálady, ale na silnici jen nutný přejezd anebo blbnutí, jinak terém absolutně bez výhrad, ale na tratě moc nejezdím, nějak mi to tam s DRZ nesedí, navíc tady máme hodně technický, kde je cítit váha a pérování...zatím mi ale DRZ plně stačí, spokojenost nad spokojenost, vím že se o to nemusím starat, občas umyju a namažu a je kliiidddd
S tím umytím fáákt nekecá. lol
Lopp>Vespa> Když tě to kope, znamená to že se rychle vrací a to chce odskok naopak přitvrdit a ne povolovat. Navíc mě bylo vysvětleno, že pokud chci měkčí vidle (tlumící sílu komprese), nestačí jenom o několik kliknutí povolit šroubek (ten vespod), ale musíš ho nejdřív zašroubovat nadoraz a pak teprve povolit o nějaký ten stupeň víc, než byl předtím. To jsem taky nevěděl a furt jsem si stěžoval jak je to tuhý a ejhle, když jsem vyzkoušel nový postup, hned to fungovalo líp
...svatá pravda
Zdenál63Bahňák:
Zdar Kopec! Co ty,už skládáš pomalu motor? Na TM je možná jiné svezení jak na DR-Z, ale kdybys ji měl,tak by jsi nyní asi jezdil a neseděl doma o víkendu na zadku..., teda pokud ti někdo zrovna nepůjčí svoji moto.Já se před DR-Z hluboce klaním, pro hobíka SUPER stroj!
...na prdeli jsem neseděl,naštěstí mám kamarády kteří mi (kupodivu,vždyť mě znají lol )vždycky něco půjčí.Ať už moto,nebo čtyřkolku .
TM je od včerejška doma...krásná,ve skvělé kondici...a teď znovu zajíždět .
19.4. se jede Budišov,to mám co dělat!
DR-Z S je skvělý,ale na závodech se trápíš :\ .
2010 RMX450Z
Technical Specifications:
Overall Length 2,185 mm (86.0 in.)
Overall Width 830 mm (32.7 in.)
Overall Height 1,260 mm (50.0 in.)
Wheelbase 1,480 mm (58.3 in.)
Ground Clearance 320 mm (12.6 in.)
Seat Height 955 mm (37.6 in.)
Curb Weight 123.5 kg (272.3 lbs.)
Engine Type 4-stroke, liquid cooled, DOHC
Bore 96.0 mm
Stroke 62.1 mm
Displacement 449 cm³
Compression Ratio 11.6:1
Fuel System Fuel Injection
Lubrication System Suzuki Advanced Sump System
Clutch Wet multi-plate type
Starter Electric and Manual
Transmission 5-speed constant mesh
Primary Reduction Ratio 2.708 (65/24)
Gear Ratios 1st 2.153 (28/13)
2nd 1.611 (29/18)
3rd 1.250 (25/20)
4th 1.000 (19/19)
5th 0.826 (19/23)
Final Reduction Ratio 3.923 (51/13)
Front Suspension SHOWA 47mm telescopic forks, pneumatic/coil spring, oil
damped
Rear Suspension Swingarm, link type, SHOWA piggyback-reservoir shock
Caster 29°18’
Trail 130mm (5.1 in.)
Front Brake Disc
Rear Brake Disc
Front Tire Size 80/100-21
Rear Tire Size 110/100-18
Fuel Tank Capacity 6.2 L (1.6 US gal.)
Body Color Sold Black/Champion Yellow No. 2 (GY8)
1 reakcí na tento příspěvek Drz 400
tomxr400>cau,aby se vratil k tvy puvodni otazce, drz-E poznas uz od pohledu(plastova nadrz). kamos se chtel pro nej rozhodovat a sehnal veskery info o E,protoze S je takovy civilnejsi. pole,lesy,vyjezdy apod enduro je lepsi E, ma tusim cca48koni a lepsi podvozek nez S a motor drzak, jednou za sezonu vymenis olej ,je to neco jako XR400 bezudrzbovy. ja mam cca 42koni na svym,trochen poladeni,tvrdsimi pruzinami ve vidlich,ladakem a dalsimi picovinkami,abych i snizil vahu.muj nazor jednoznacne drz400e zalezi ke s tim budes litat....
olej u éčka je v manuálu po 30ti hodinách a ten výkon je tam jen tabulkově.