globalmoto_kveten





Téma: Česká TT Hořice
 
13.3.2011 v 14:48
Zajímá mě váš názor na ukončení 20 leté tradice TT v Hořicích a omezení klasiků při 300 zatáčkách.

3 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

20.3.2011 v 15:17 | Nahoru | #121
Věková hranice asi dát nelze. Ale v nemecku je to tak, že opravdu prakticky nikdo pod 45 let nejezdí. Ti mladí jedou prostě normální rychlé motorky. Jen u nás si kluci přes 20 let léči komplexy na starých, protože ve volné do 600 či nad by dostali pořádně napráskáno.

Česká TT Hořice

20.3.2011 v 15:23 | Nahoru | #122
Tak s tímto záměrem to tak nějak kdysi vzniklo . Ale doba je jinde a asi by to startovní rošt nenaplnilo Byl to potom fakt Prostatik Cup Určitě zvláštní kategorie ( bývalí závodníci , slavné stroje ) je zpestřením . Tak jako se venku jezdí ukázkové jízdy při některých GP . Toho se asi nedočkáme aby tady kroužili Ago, Read , Taveri, Bryans, Baker , Hartog a další , protože to patrně bude dost nákladná sranda Mě se nápad mých vrstevníků rozhodně nelíbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

20.3.2011 v 15:28 | Nahoru | #123

argoseg píše: Věková hranice asi dát nelze. Ale v nemecku je to tak, že opravdu prakticky nikdo pod 45 let nejezdí. Ti mladí jedou prostě normální rychlé motorky. Jen u nás si kluci přes 20 let léči komplexy na starých, protože ve volné do 600 či nad by dostali pořádně napráskáno.



Pořád dokola Potřeba je platit! Dědóšci to z důchodu neuživí

(reakce na) Česká TT Hořice

20.3.2011 v 16:01 | Nahoru | #124
L&B>

Česká TT Hořice

20.3.2011 v 16:09 | Nahoru | #125
oni prave tvrdili ze venku je hranice jasne dana! a to 45 let! pak jeste byli pro nechat mlady jet s tim ze by bylo vyhlasovani zvlast!!a to zas nekdo rikal ze by to vyslo draz pac by se museli kupovat dalsi pohary a ceny

Česká TT Hořice

20.3.2011 v 16:27 | Nahoru | #126
Ale stejně nás nejvíc proškolili ohledně dávání protestů. Asi teď začne nová doba stylu vyhrávání závodů.

Česká TT Hořice

20.3.2011 v 16:37 | Nahoru | #127
jo to mas pravdu!!! pritom jezdime o chciplou vranu!!

Česká TT Hořice

20.3.2011 v 16:37 | Nahoru | #128
kuš ,ale ne o marka!!

(reakce na) Česká TT Hořice

20.3.2011 v 17:52 | Nahoru | #129
petridas> ..a dalsi: vcera se tam nekteri starsi panove snazili presvedcit pana prokopa at se zasadi o to ,aby na klasikovi mohli jezdit jezdci az od 45 let!!!proste at se do radu da nejnizsi vekova hranice....... taky podle mne pekna blbost! co vy na to??

...málo..dal bych to od "padesáti"...min. 85 kg tělesné váhy....vypít "sedmičku" tvrdého nebo 3L vína...a motorky "losovat"...a hlavně min.délka vlasů 20 cm!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

20.3.2011 v 18:10 | Nahoru | #130

argoseg píše: Věková hranice asi dát nelze. Ale v nemecku je to tak, že opravdu prakticky nikdo pod 45 let nejezdí. Ti mladí jedou prostě normální rychlé motorky. Jen u nás si kluci přes 20 let léči komplexy na starých, protože ve volné do 600 či nad by dostali pořádně napráskáno.



Takže když je mi 25 a jezdim klasika, tak to jezdim proto, aby se mi zvětšilo asi péro, nebo co?

(reakce na) Česká TT Hořice

20.3.2011 v 18:42 | Nahoru | #131
kuba350>

(reakce na) Česká TT Hořice

20.3.2011 v 19:14 | Nahoru | #132
argoseg> Asi zapomínáš,že je tu spousta lidí co má rádo starý motorky,jsou lidi,kteří modernu prostě jezdit nechtějí!!!

Česká TT Hořice

20.3.2011 v 22:05 | Nahoru | #133
Hoši Argoseg vás teď všechny setře, že nikdo nemá originální motorku a že jsou to závody stavitelů. Jenže oni staví i ti mistři a legendy! Tak to prostě je. ( ale jinak pěkný Katar dnes )

Česká TT Hořice

20.3.2011 v 22:21 | Nahoru | #134
Pokud jde o tu věkovou hranici 45 let, napadlo mě, že pokud aktivní jezdec přestane jezdit ve 35 letech, tak by si hodně počkal, než by zase jel nějaké veteránské závody a pokud jsou kluci okolo 25 let, co z finančních důvodů nemají na závodní motorku a stěží udržují aspoň veterána, tak ti by měli docela smůlu!

Česká TT Hořice

20.3.2011 v 22:28 | Nahoru | #135
Jenže ono udržování opravdového veterána by mělo být dražší než koupě konkorenceschopné šestistovky třeba. Ale u bezcenných staveb tomu tak není. Jenže ty opravdové veterány nikdo do závodů nenasadí, tak to nemá kdo jezdit a sponzorovat. A dědóšci si na závodech kosti lámat nebudou, tak kolik diváků a jak dlouho to bude bavit???

Česká TT Hořice

20.3.2011 v 22:47 | Nahoru | #136
lukasi,ono se uz nic stavet nebude,pry je jezdcu i motorek uz dost a pry si budou vybirat....ale na tebe se jako na vicemistra mozna vztahuje vyjimka-muzes si na kovrovca namontovat starter....a slysels i to,ze treba dvepade a stopetadvacky mame zahodit a nakoupit sestky a stoksporty,to pry bude preferovana kategorie pro zacatecniky,panove se bud uz vsichni zblaznili nebo poslusne papouskuji co jim nekdo podstrci,na jednu stranu je spatne velka motorka na prirodaku ,to se tady nekde resilo po sezone minule a po par mesicich to je dokonce motorka jedina vhodna pro zacatecniky,a pokud si nekdo mysli,ze bude mudrovat ,ze to jezdime jen nejake stavby a repliky ,pekne,nekdy vic,jindy min,tak samozrejme muze ale zeptejte se sami sebe,kde jsou ty originaly a ti mistri ?myslite ,ze vam pojedou ?kdo myslite ze vytahne morbidelu nebo krausera?nebudu nikoho jmenovat,ale kdyz nekterym nabizeli aby prijeli i bez startovneho,tak otazka znela a proc?kolik dostanu?takze by si panove meli vazit i nas pitomcu bezejmennych,co to v dusledku vlastne platime,bez sportaku ,techniku zavody nebudou,ale bez jezdcu,co jim zaplati jejich cestaky a nahrady take ne

Naposledy editováno 20.03.2011 23:46:50

Česká TT Hořice

20.3.2011 v 23:33 | Nahoru | #137
argoseg> zajímalo by mě jak se pozná taková nově postavená motorka od originálu? když se u nás třeba na nějaké regionální úrovni jezdilo skoro se vším...

Česká TT Hořice

21.3.2011 v 00:26 | Nahoru | #138
1, já jsem nepsal, že věkový límit je správná věc, jen jsem napsal, jak to je jinde ve světě, že tam prostě mladí veterány nejezdí.

2, Udržovat historickou motorku je na peníze mnohem horší, než nějaká šestka nebo SP

3. Originál motorka se pozná podle např: vyraženého čísla TK na rámu nebo motoru z té doby. Jinak se sice jezdilo na mnohým strojích, ale v 60 letech tady určitě čtyřtaktní hondy atd nejezdily, navís se nejezdila ani třída do 500 a když byla znovu zavedena, jezdily jen dvoutakty. Ale stavby jezdí clubsporty a proti tomu nikdo nic nemá, je to tak všude, takže to plně uznávám. Je fakt že Morbidelli stojí cca 400 -600 tisíc a dost málo kdo si ji může dovolit.

Česká TT Hořice

21.3.2011 v 00:38 | Nahoru | #139
není potřeba řešit, co je stavba a co ne. V německu jsou třídy na pravidelnot A až X až do roku 1989 a sveze se každý, s originálem i stavbou. Stavby jedou spolu, originály taky.A tak je to správné a tak by to mělo být i u nás. V závodech na rychlost pak jedou stavby a originály společně, tam se jedná jen o obsah. Dám příklad. Třída S a R je do roku 1979, aby mohla jet originál Yamaha s hliníkovou zadní kyvnou vidlící. U nás to prokop jede do roku 1978, aby hliníková kyvka jet nemohla. To je fakt na hlavu.Ale nemeří se všem stejně, v hořicících na TT měli němci hliníkovou a protože zaplatili mnohem vyšší startovné, tak jeli. Prostě prachy vyhrály.

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

21.3.2011 v 18:22 | Nahoru | #140
Kdo by jste se chtel na schuzi pohadat tak můžu zapůjčit originál anglický časopis z roku 1971, kde je článek o soukromé závodní Yamaze 250 s kotoučovou hydraulickou brzdou. Jinak ja osobne jsem koupil Hondu 500 co tady u nas jezdila veterany cca od roku 98 do 2001 rok 72 mela vpredu dva kotouce vzadu jeden kyvku z bimoty a zadni tlumice s nadrzkama a v ty dobe to nikdo neresil..............

(reakce na) Česká TT Hořice

21.3.2011 v 19:23 | Nahoru | #141
Sukin> Čím víc motorek bude,tím víc se budou řešit drobnosti.

Česká TT Hořice

21.3.2011 v 19:42 | Nahoru | #142
Rada!!!Pokud upravujete clubsporta,vycházejte z dobových úprav,podložených dobovým časopisem nebo knihou,pokud stavíš repliku tovární moto vycházej z tovární moto tak jak ho dělala továrna,pokud zaměníš díl za jiný,ale ze stejné doby (třeba karburátor) není problém.Pokud toto dodržíš nebudeš mít problém!!!Prostě buď chceš závodního veterána,tak stav závodního veterána nebo renovuj závodního veterána a pokud chceš závodní moto bez ohledu na tato pravidla,tak raději postav modernu.Už jen to,že tě to vyjde laciněji a nebude tě,jak říkáte nikdo buzerovat!Pokud se budeme jen hádat,je to voda na mlýn,všech co jsou proti závodúm veteránů.Nebudou se rušit jen Hořice TT,ale přijdou na řadu i jiné závody ....

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

22.3.2011 v 06:20 | Nahoru | #143
Né tím chci jen ukázat jak je to s tím omezením kotoučových brzd rokem 1972. Jen co bylo s tím než bylo povoleny dva kotouče pro 750, přitom i malé dítě ví, že CR 750 měla už v roce 1970 dva kotouče...

(reakce na) Česká TT Hořice

22.3.2011 v 06:34 | Nahoru | #144

Sukin píše: Né tím chci jen ukázat jak je to s tím omezením kotoučových brzd rokem 1972. Jen co bylo s tím než bylo povoleny dva kotouče pro 750, přitom i malé dítě ví, že CR 750 měla už v roce 1970 dva kotouče...



Tak pravda "uměle" vyrábět starší motorku i když splňuje rok výroby je trochu nelogické!
A další věc je skutečně dodržování "nějakých" předpisů,když ten výklad je nejasný a i tak jsou časté vyjímky!
A kolik tedy asi jezdí rychlostních veteránů ,origo motorek,které někdy jeli skutečně nějaký závod na úrovni MČR a výše!?

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

22.3.2011 v 08:03 | Nahoru | #145
Asi tak 10%

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

22.3.2011 v 09:47 | Nahoru | #146
závody veteránů s sebou nesou jeden problém
a to je právě ona originalita...nebo stavba
mě osobně to nijak netrhá srdce
rád se podívám a poslechnu originála zrovna tak jako repliku

pokud by měly jezdit jenom originály
pak kolik jich máme??
loni to na ČTT dalo na jednu třídu a byla to objemová všehochuť

pokud nebudou stavby a repliky, nebudou ani veteráni
maximálně tak jako ukázková jízda, ne jako závody

pokud jde jezdcům o to se povozit
ukázat divákovi pěknou podívanou
a diváky to bude bavit
pak ať jezděj i stavby a repliky

ale TEN NĚKDO kdo by tomu děl dát řád a smysl
by musel umět zbourat tento mýtus
o kterým píšu na začátku svýho příspěvku

pokud je skutečně nejvyšší čas přehodnotit a předělat technické Řády
na veterány
pak ať je někdo vymyslí, nechá se prodiskutovat a pak schválit

a možná by stálo za úvahu, aby si veteráni dali někde schůzku
a tam si zvolili nějakej "Výbor" a ten aby prosazoval veteránský věci

je vůle??
je takověj někdo ??

sem vás chodí plno nadávat a vyhrožovat
máte plno nápadů a kritiky

tak se do toho dejte
a něco udělejte ku prospěchu veteránů

(reakce na) Česká TT Hořice

22.3.2011 v 10:29 | Nahoru | #147
Larry> ...no tak jasně že teorie a diskuse je trochu vzdálená od reality a praxe!
...takže stejně to asi skonči jen u toho "internet" psaní!
..osobně,já těžko poznám originál od kvalitní repliky či stavby
...a asi moc "odborníků",a skutečných "znalců" co by se angažovali do nějakého "hnutí" ,nebude.
Takže za mně oceňuji vůbec ty lidi co něco dělají... a jezdce ,majitelé strojů,mechaniky a "stavitele" ,tak ty všechny obzvláště!

(reakce na) Česká TT Hořice

22.3.2011 v 10:53 | Nahoru | #148

Sukin píše: Asi tak 10%


No tak při rychlých bych je spočítal na jedné ruce.

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

22.3.2011 v 10:58 | Nahoru | #149
Larry -v oblasti 300 ZGH jsi jistě největší odborník, ale v oblasti veteránů, jak sám přiznáváš ne. není třeba předělávat žádné řády. Je jen potřeba, aby se v CR jezdilo dle řádů UEM, jako jinde v Evropě. Ty řády jsou hotové, jezdí se dle nich třeba ME veteránů. Když se objevila snaha, pánové jako \Prokop, Kamenický atd to spláchli za vteřinu. Byl jsem u toho, když se bývalý jezdec Chábera zeptal, proč nemůže jet třídu klasik s originál Yamahou z roku 76, když v ME se to tak jede. prokop mu jasně řekl, já to nedovolím.
Na pravidelnost jsou taky jasné řády a mohou jet stavby i originál, každý má svou kategorii. Tak proč něco vymýšlet, stačí se podívat na UEM a německý pravidelnostní systém. Pravidelnost se jezdí nejvíce v nemecku, tam jsou hodně proti závodům na rychlost.

Téma je jiné - proč v CR rozhoduje O. Prokop, kdo ho zvolil, jaký má mandát. Proč se neudělají volby a nestanoví se člověk, který by to tady dal dohromady.

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

22.3.2011 v 11:02 | Nahoru | #150
Jen takový dotaz, nejsou třeba ty UEM pravidla jen pro motodromy? Není rozdíl v závodech na přírodním a motodromu? Jezdí se to tak v EU taky mezi domy?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist