kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: strakon> na to sere bílej tesák jak bych v tom eventuelmě vypadal,ale v Holešovicích sem čuměl jak to na postarším pánovi nafouk a pak ho vzal plnou silou přes záda bejzbolkou a pohoda tož včíl mudruj život mám jen jeden
teď jde o to jestli je vychytanej systém aby se to včas nafouklo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> se moc bojíš smrti
to sepleteš, seš mrtvej tak co naděláš, víc se bojím kryplkáry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: Tifone> kluci brali černé. systém je k tomu co se od něj očekává ok. nejlepší na trhu je Dainese..
se právě furt ne a ne rozhodnout. každý má své pro a proti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Helite je v rámci možností ok a v poměru cen odpovídá a je to další berlička jak zmírnit případný kreš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: Tifone> jojo ja uplně do detailu Dainese načtený nemám, mám zkušenost jen s komboškovým na okruh ale ten je uplně jinde než zbytek světa.
Helite je v rámci možností ok a v poměru cen odpovídá a je to další berlička jak zmírnit případný kreš.
U Helite je dobré to že se nemusíš starat o akumulátor a tak zase je tam ten "provázek" kterej musíš pokaždý zapnout a odeplnout a ....................
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: U Helite je dobré to že se nemusíš starat o akumulátor a tak zase je tam ten "provázek" kterej musíš pokaždý zapnout a odeplnout a ....................
Tak to mám obavu, že bych na pumpě šel vždycky platit nafouklý jak Michelin.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: A je výhoda, že u tý Helite koupíš jenom novou bombičku, kdyžto Dainese musíš dát znova 'zrepasovat' za těžký prachy...
Naposledy editováno 11.03.2016 13:27:46
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: No ti supermotárdisti jsou ale trošku jiná sorta, než lidi na cestovní motorce
PetrS to určitě hodi na vozík, odveze do Sosnový, tam pořádí a zpět zas na ve vozíku
10t je na cestovní motorku dost málo, ale jelikož je to Ducati, tak je to v pořádku...
Kde jsou ty doby : ) Většinou mi stačí představa, jak se musím nasoukat do kombinézy a radši zůstanu v práci : ) Máš ale pravdu, že už po hodině mě to většinou nebaví.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: sěďte doma, nebo v knajpě, tam se vám nic nestane
a proto ty to máš všude daleko, furt vysedáváš v knajpě že?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 11.03.2016 14:40:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: Hele kdyby to byla honda nebo suzuki, tak bych taky hledal kulišárnu. Ale někteří majitelé Ducati to tak mají a mají motorku prakticky jen v garáži a za rok najedou jeden nebo dva tisíce.
no zrovna moje mlada lono najela jen 800 km...rok pred tim jen o kousek vic takze ma motorku z roku 2009 a faaakt ma najeto necelych 10 tis km..takze nekdy to jde..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: a proto ty to máš všude daleko, furt vysedáváš v knajpě že?
No ono vysedávat v knajpě taky nic moc. Vysedneš z tý židle moc, spadneš na zem a zlomíš si ztvrdlý játra.