ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat
E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka
Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47
c.j. píše: Na to ti určitě odpoví spousta zdejších KTM borců. Ale to co píše Luboš25 je z 20% pravda a ze zbývajících 80% kravina.. Samozřejmě to má (měl by mít) sposutu jiných výhod. Prvně konstrukční - je ta naopak mnohem jednodušší než přepáčko, je to mnohem kompaktnější, nic ti netrčí dolů a je vyšší světlá výška motorky, ke tlumiči se krásně dostaneš a nemusíš sundávat půl motorky pro jeho demontáž. NA XR bych musel kvůli demontáže tlumiče sundat komplet kyvku. Výměna PDS kloubku je velice rychlá. (Pokud není totálně zarezlý, ale to by byl problém i u obyč. ložisek.)
Někteří říkají, že s PDS je motorka tvrdá. Mě přijde měká, nemůžu se nazvat nai amatérem a navíc to mám týden, ale podvozek je měký, komfortní (mám naklikáno na orig. stav) ale přesto pobírá krásně díry a skoky. Takže podle mě je jedno jestli přepáčko či PDS, jezdec to na 95% nepozná, z hlediska údržby je PDS jasně lepší.
Luboš 25 píše hrozné kokotiny a navíc ta jeho gramatika,ale tady bych řekl,že jeho pravda/blbost není 20ú80,ale spíše naopak. Podle mě má z 80% pravdu.
luboš25 píše: ..voptej te se někoho kdo má přepačko a jezdil i ktm ten řekne asi pravdivej nazor.ja ktm nemam rat podle mě se to furt sere ma to jen dobrou reklamu a maj prachi aby platili dobry piloty
Jezdil jsem na několika kroskách a na pár KTM, já rozdíl teda nepoznám
E: v jendom IT testu KTM 350 EXC F říkali, že KTM si myslí, že PDS má v enduru ještě co říct.
Naposledy editováno 30.08.2011 10:58:12
2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
minule v Kopidle mmi vadilo jak mě odskakuje zadek na muldách tak jsem poladil a pak jsem ty muldy vůbec necítil, nevím sice jak se kolo chovalo z hlediska záběru, ale pro mě pocitově super to na KTM nikdy nebylo.
na druhou stranu ale světlá výška zase je menší, pokud najedeš na překážku která má hranu, prostě uvízneš, to se PDS nestane...
je to asi 1-1 prostě každej máme nějaký priority ale z pohledu hobíka mi toto vůbec neva, pDS nebo přepáčko, hlavní je motor a celkovej užitek a ovládání..
jinak já jsem s WR-kem spokojenej i výkonově, to co dělá motorku motorkou je vždycky jezdec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
LubinWR píše: no s tím nastavením to je asi fakt pravda, u PDS to je mnohem citlivější než u klasiky..
minule v Kopidle mmi vadilo jak mě odskakuje zadek na muldách tak jsem poladil a pak jsem ty muldy vůbec necítil, nevím sice jak se kolo chovalo z hlediska záběru, ale pro mě pocitově super to na KTM nikdy nebylo.
na druhou stranu ale světlá výška zase je menší, pokud najedeš na překážku která má hranu, prostě uvízneš, to se PDS nestane...
je to asi 1-1 prostě každej máme nějaký priority ale z pohledu hobíka mi toto vůbec neva, pDS nebo přepáčko, hlavní je motor a celkovej užitek a ovládání..
jinak já jsem s WR-kem spokojenej i výkonově, to co dělá motorku motorkou je vždycky jezdec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
LubinWR píše: saty506> kdepak, proč bych se zbavoval motorku když na ni nemusím sáhnout, a mi odslouží aspon 100mth koukám na to i po stránce investic
dobře uvidíme priští rok ju