Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.8.2009 v 14:18 | Nahoru | #1261
mrtvola> tobě zrovna ty klepat se ti budou max. 4.10. ráno po liberecký kalbě

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.8.2009 v 14:43 | Nahoru | #1262

Burdez>Hele mel bych dotaz. Muze mi nekdo rict jak se meni brzdova kapalina...? Potreboval bych to jen prolit nechci to vypoustet cele at to nemusim odvzdusnovat. Tak kdy mam mackat brzdovou packu kdy mam povolovat vypousteci netil a kdy mam dolevat brzdovku. Dikes...



Je to jednoduchý, jen to "prolij" novou.. Dávej pozor, v nádobce musíš mít furt hladinu, abys nenasál vzduch a nezavzdušnil si soustavu. Jinak klasika, namačkáš a až bude páčka tvrdá, přidržíš si ji do "tlaku" a v tom povolíš odvzdušňovák, kterým takto vytlačíš kapalinu/vzduch ven a páčka ti tak půjde k řidítku. V tom odvzdušňovák opět utáhni a postup opakuj, až poteče nová čistá kapalina. To samé pro zbylé odvzdušňováky (někdy bývá i nahoře u pumpy). Hladinu v nádobce si neustále dolívej..

Jinak u K5 je duální vstřikování a tam je s commanderem problém, neumí to pak funkci quickshift a je potřeba další modul. Anebo zkusit jinou jednotku, třeba RapidBike (KRK moto ho montujou a spokojenost).

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.8.2009 v 14:48 | Nahoru | #1263
Corela91> Venca voe, co já budu dělat s padákama, který jsem ti nechal vyrobit!?? Když koukám, že tam asi máš ty od Míry.. Tohle mi nedělej

S tím podvozkem nevím, bych to musel vidět a porovnat s mejma, mě fungujou špičkově a nechtěj vidět moje nový Dunlop slick po 50ti kolech teď na CECu v Brně.. Musím to nafotit, ale takhle hlaďoučký je neměli ani v MotoGP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.8.2009 v 14:56 | Nahoru | #1264

readymen>Dotaz na Perňu, možná se to bude tady opakovat, ale obracíš gumy třeba na trénink?Jel jsem teď měkkej předek v mostě a pravá strana dodrbaná a levá stále nová celkem Na trénink s tím že nepoletím moje maximum jak s novejma 1:46.8 ale kolem 53 to bude asi stačit ne?Dohadoval jsem se s kolegou zda otočení má nějaký vliv a doufám že ne

¨

Měkký gumy obecně nic moc.. Většinou se to trhá. Když je víc teplo, tak to ještě jde. Teď poprvé jsem zkusil Dunlop slick a je to něco suprovýho! Vydrží a je čitelná a i po 50ti kolech se na ní dá jet Brno do 1s od svého osobáku. Během sjíždění jen trochu změním styl jízdy, protože pak na pravou stranu zadek začne víc "driftovat" a motorka pak víc zatáčí. Ale i po 50ti kolech jsou výjezdy perfektní.

Ale jinak předek v Mostě se mi nikdy netrhal a na Dunlopě tam jedu na něm víc jak 100kol! Ale zase, raději dávám tvrdší směs, nějak to pak funguje vše líp nebo alespoň můj pocit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.8.2009 v 15:05 | Nahoru | #1265

Perňa #81>¨

Měkký gumy obecně nic moc.. Většinou se to trhá. Když je víc teplo, tak to ještě jde. Teď poprvé jsem zkusil Dunlop slick a je to něco suprovýho! Vydrží a je čitelná a i po 50ti kolech se na ní dá jet Brno do 1s od svého osobáku. Během sjíždění jen trochu změním styl jízdy, protože pak na pravou stranu zadek začne víc "driftovat" a motorka pak víc zatáčí. Ale i po 50ti kolech jsou výjezdy perfektní.

Ale jinak předek v Mostě se mi nikdy netrhal a na Dunlopě tam jedu na něm víc jak 100kol! Ale zase, raději dávám tvrdší směs, nějak to pak funguje vše líp nebo alespoň můj pocit..



Já právě jezdim medium K2 Metzeler racetech Slick a ty jsou ok ale teď jsem zkusil předek K1 a nahovno,teda 50 kol jsem dal v poho, ale pak jak když koušeš do koláče No asi se vrátím k tvrdší směsce a bude A to obracení gumy děláš někdy?Já to teda zkusim, dokud není úplně mrtvá ta pravá strana

Naposledy editováno 31.08.2009 15:10:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.8.2009 v 15:16 | Nahoru | #1266
readymen> Jasně, otočil jsem i vzorkový a i na tom jsem jel v Brně pod 10, takže rozdíl jsem nepoznal. To by musel někdo fakt rychlej říct, v čem to vadí, když se to otočí...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.8.2009 v 19:44 | Nahoru | #1267

Perňa #81>readymen> Jasně, otočil jsem i vzorkový a i na tom jsem jel v Brně pod 10, takže rozdíl jsem nepoznal. To by musel někdo fakt rychlej říct, v čem to vadí, když se to otočí...



Hehehehehe, no právě se ptám tebe, protože jsi ultra mega rychlej a Čermoň prej obracel, proto jsem se chtěl zeptat tebe jako rychlíka,přeci jen víc hlav atd

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.9.2009 v 14:53 | Nahoru | #1268
Tak to tady Perňovi oživíme

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.9.2009 v 15:24 | Nahoru | #1269
Jé Perničko, vždyť jsem ti řikal že to zatim rušim... ale to mě musíš poslouchat... jinak jestli máš padáky i do zadní osy tak si je určitě vezmu, páč jsem je stratil... a s tim zbytkem ještě vydrž, nikdy nevíš kdy se budou hodit, nebo je jednoduše udám... to se ještě domluvíme... Teď mi prosím hlavně odpověz na tu sms ze včera, ohledně těch podmínek a kombi... dííííík

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.9.2009 v 16:12 | Nahoru | #1270
Jenže to jsi říkal o přepákování a v tý době už měl půlku věcí na ty padáky vyrobených..čekalo se jen na materiál a ten jsem teda docela v hojným množství nakoupil, ať se to dokončí.
Tak padák do z.osy tam je, je to úplně komplet. Zkusím to nabídnout Pepovi-zdepovi84. Mám je doma a zaplacený už dávno. Mně jsou na model 04 na sklad k ničemu..

Podmínky se doladěj, teď jen potřebuju, abys všude závodil za "můj" tým a i ve výsledkách to bylo. Mám s tím práci navíc, ale může to mít přínos pro nás všechny, ok?

Kombinézu to samý, dohodni se s ním a na mail ti hodím "hlavičku" týmu pro veškeré fakturace na tým..

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.9.2009 v 16:30 | Nahoru | #1271
ok kamaráde, no tak to jsme si asi špatně rozuměli.. nevadí všechno mi to pošli na mail... hlavičku teamu, podklady, ostatní podmínky atd, včetně cenovkek za ty padáky.. já to udám, nebo si je nechám, ať ti v tom neležej peníze. tak zatim kámo

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.9.2009 v 22:15 | Nahoru | #1272
Kdyby měl někdo zájem, mám 2 čerstvé nové sady DUNLOP D211 (120/70 + 200/55) směs medium 6680 na prodej za 8.500,- Kč sada. A další 2sady (120/70 + 190/55) za 8.400,- Kč sada.

Špičkové pneu a není potřeba "hýbat" s podvozkem, pokud je nastaven např. na Pirelli Diablo. V boji o titul MČR třídy Superstock 1000 na nich jel i T.Mikšovský a Michal Filla.

Zde přehled o směsích..

[img]

Naposledy editováno 16.09.2009 23:34:53

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.9.2009 v 13:20 | Nahoru | #1273
Perňa #81> čeeče snad nekončíš Dej info co převodovka co jí bylo na Hungáči a již je OK?? Ještě něco letos pojedeš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2009 v 18:48 | Nahoru | #1274
2LEKO> Zdar chlape,jak se dari???doufam ze uz lip chtel bych se zeptat za koliks dal nejrychlejc Most a za kolik Brno!?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2009 v 19:28 | Nahoru | #1275

jeffrri>2LEKO> Zdar chlape,jak se dari???doufam ze uz lip chtel bych se zeptat za koliks dal nejrychlejc Most a za kolik Brno!?



Ahoj!
Jo je to lepší,akorát na jaře mi opraví ještě kloub na ukazováčku levačky!
Na enduru jezdím,ale u silnice ještě neumáčknu spojku a stejně u nás je počasí na prd,stále mlhavo,vlhko a zima,takže vyjedu až na jaro....možná!

A nejrychleji v Mostě jsem jel ten den ,jak jsem se rozbil a čas byl 1.49,50 min. a Brno loni 2.21,9 min.......asi už nezrychlím! ......jo,v depu u piva a vína,tam tedy asi jo!

Naposledy editováno 24.10.2009 20:59:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2009 v 19:35 | Nahoru | #1276

2LEKO>Ahoj!
Jo je to lepší,akorát na jaře mi opraví ještě kloub na ukazováčku levačky!
Na enduru jezdím,ale u silnice ještě neumáčknu spojku a stejně u nás je počasí na prd,stále mlhavo,vlhko a zima,takže vyjedu až na jaro....možná!

A nejrychleji v Mostě jsem jel ten den ,jak jsem se rozbil a čas byl 1.49,50 min. a Brno loni 1.21,9 min.......asi už nezrychlím! ......jo,v depu u piva a vína,tam tedy asi jo!


2Leko sežeň si Endůůůůro s Wariatorem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2009 v 21:00 | Nahoru | #1277

gorkin>2Leko sežeň si Endůůůůro s Wariatorem



.....JÁ NA TOM JEZDIL,FUNGUJE TO SKVĚLE,JEN Z KOPCE JE TO NIC MOC!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2009 v 22:39 | Nahoru | #1278

2LEKO>.....JÁ NA TOM JEZDIL,FUNGUJE TO SKVĚLE,JEN Z KOPCE JE TO NIC MOC!


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2009 v 23:46 | Nahoru | #1279
2LEKO> ty woe to už mě jako dle toho co tu kousek výš tvrdí panáček jakési 1:49,5 vf Mostě pojíždí páprda jako je Mr.2Leko??!
Tím pádem:prodám libovou, krásnou, báječnou Duc 1098 ,na okruhu nikdy nejetá Most 1:50,Brno 2:18 za odvoz bližší info na čísle 609112712

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.10.2009 v 23:54 | Nahoru | #1280

NoriHaga>2LEKO> ty woe to už mě jako dle toho co tu kousek výš tvrdí panáček jakési 1:49,5 vf Mostě pojíždí páprda jako je Mr.2Leko??!
Tím pádem:prodám libovou, krásnou, báječnou Duc 1098 ,na okruhu nikdy nejetá Most 1:50,Brno 2:18 za odvoz bližší info na čísle 609112712

ty lamo jedna Brodská....beru za odvoz.... [lol] na díly budr dobrá... [lol] [lol]

Naposledy editováno 26.10.2009 15:58:22

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.10.2009 v 12:09 | Nahoru | #1281
Cau hele mam mozna pro Vas blbe dotazy ale neda mi to. Po tom vsem co jsem tu precetl se chci zeptat. Da se jeste neco vymackat z R1 99? Je to vubec motorka se kterou se da na okruh vjet? Mam tam akrapa, KN vzduchovej filtr, Dynojet(asi stage 1), pancerky, prepacko Valtermoto s obracenym razenim, asi jiny kola s bocnimi ventilky, jine plexi s dirama, nejaky karbonovy vychytavky jako blatnicky, operky na paty, hvezdicky na serizovani tlumicu, maska z laminatu atd (veci ktery asi krome vahy -coz je pro Vas podstatne, ale me to nic nerekne- nemaj vliv).Jinak vse zaklad. Nechci s tim trhat zadny rekordy, ale ted ji nejak davam do pucu, na okruh bych rad v lete vyrazil aspon si to zkusit a uvidime jak to pujde a premyslim nad tim, co pro ni jeste udelat. Taky kdyz prijedu treba na okruh, bude tam nekdo komu bych ji pujcil aby ji projel a rekl tohle je treba nastavit a tohle udelat atd.? Diky

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.10.2009 v 12:15 | Nahoru | #1282
hnjupis> Motorka se nepučuje ???? ale když na tom trváš ???
Nejdřív si ten okruh odjeď sám ! až pak jestli se ti nebude něco zdát tak to s někým pořešít

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.10.2009 v 12:46 | Nahoru | #1283
ja vimtaky znam to heslo:ženská,motorka a kartáček na zuby se nepujcuje! Ale jsou zkusenejsi a lepsi,sveta znali borci kteri mohou usetrit spoustu zbytecne snahy a financi na veci ktera za to vubec treba nestoji..Takze bych to nekomu pujcil at to zkusi a porovna z tim co zna a rekne tohle je lepsi tohle horsi mam zkusenost s timhle atd..urcite vis co myslim..Jinak prave nevim co jeste s tim udelat nez tam pojedu viz muj dotaz a hlavne jestli to ma cenu tam s tim vubec jet...zda se mi ze to jede dobre ale tak ja toho moc nezkusil(nejaky ty sestky,a jedna jina R1 00 a R1 02) takze zkusenosti nejsou..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.10.2009 v 14:54 | Nahoru | #1284
hnjupis> Popravdě, pokud nemáš moc zkušeností, tak ty věci cos tam navlíkl jsou fajn, ale podle mě možná až zbytečnost... Prostě spíš to chtělo prachy ušetřit a nakoupit gumy a lamináty abys to neměl drahý až to někde přeženeš a až časem do toho začít sypat

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.10.2009 v 15:10 | Nahoru | #1285
Jinak na okruh můžeš už i na Jaře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.10.2009 v 20:35 | Nahoru | #1286
hnjupis> Něco ti řeknu, ta motorka před 10ti lety byla pro mnoho z nás sen! Měl to málokdo a nových motorek tolik nejezdilo. To jen na okraj, abysme se trochu vrátili a nezatracovali starší motorky, ke kterým jsme se ještě nedávno modlili a neměli na ně..

Jinak pokud nepotřebuješ vyhrávat závody a chceš jezdit pro radost, proč ne starší R1. Jede skvěle, má dravej "spodní" zátah a je s ní sranda. A i dnes, kdyby na ní sednul pilot, tak nám nekompromisně ukáže záda i s těma našema superbikama do detailu vyšperkovanýma

Základ je mít všechno v perfektním technickým stavu a pak už jenom užívej rychlosti..nenech se otrávit datem výroby tvé R1. Někdy si říkám, že vývoj jde až moc rychle dopředu a pak někdy zbytečně ohrnujem nos nad staršíma a přitom pořád skvělýma motorkama.

Jsem nedávno přemejšlel, co bych chtěl třeba na silnici, kdyby bylo "nazbyt" a pořád se mi moc líbí VTR SP-1 nebo SP-2. Prostě to bylo zábavný na tom jezdit a do dneška nádherná motorka. Nemá 180PS, ale koho to zajímá

Tuhle krasavicu jsem měl doma, rád na ňu vzpomínám..

[URL=

Naposledy editováno 27.10.2009 20:37:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2009 v 07:31 | Nahoru | #1287
Perňa #81>
OK diky..Ted ji prave delam.Koupil jsem ji po jednom prasatku takze ten perfektni technickej stav davam nejak do kupy.Me prave zajimalo jestli se da i s takovym "veteranem" vyrazit na okruh kdyz se v tom hrabu co rovnou udelat aby to bylo dobre.Jezdim na ni i normalne na silnici ale mam vyzkouseno ze co je dobre na okruh a do extremnejsich podminek je na silnici plus (treba pancerky a vubec brzdy,vetsi vykon se obcas taky hodi pri predjeti i kdyz ten rozdil je minimalni).Takze treba nastaveni tlumicu kdyz je budou delat.taky jsem premyslel nad termoizolacni paskou na svody..mas to vyzkousene?Nebo nejake postrehy co se hodi mit jak na okruh ale s tim ze motorku pouzivas i na silnici..

Jinak SP1-2 jsou krasny.Chtel jsem dvojku ale R1...Nejak me dostala..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2009 v 11:49 | Nahoru | #1288
hnjupis> vubec se toho neboj. Pokud bude ta R1 v dobrem technickem stavu (tlumice, krk, ulozeni kyvky, brzdy, retezovka, rafky, pneu) pak ti bude dlouho trvat, nez narazis na jeji hranice. Jasne ze na nove jde vsechno trosku lip, ale tohle je prece jeste konstrukcne docela mlady stroj!

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.10.2009 v 20:50 | Nahoru | #1289
no ja sa chystam na tento ukon hned na jaro....tento rok mi to uz bohuzel nevyslo, tak cez zimu hodit motku do cajku a .... hm uz sa nevim dockat

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.10.2009 v 12:23 | Nahoru | #1290
Čau čau, že se táááák "nesměle budu ptát"... zajímají mě ted nějaké věci ohledně závodů, motorky a tak mě napadlo Vám sem napsat a doufat, že mě chlapci poradíte.... Momentálně stojím před pár otázkama a nvm jak se pohnout dál. Vidím, že jste tady řešili pneu, tak má první otázka zní "Jaké pneu by jste doporučili na mé prdítko?" Nemyslím pouze na okruh, ale i do běžného provozu. Nvm jestli bude dobrá 2 nebo 3 směsová pneu... Dále, jak často měníte cca olej? Jinak mám tedka takový menší problém, nedošáhnu z motorky pořádně na zem, a bylo mě řečeno, at si nechám "vykuchat" sedlo, ale mě je líto, to sedlo ničit...od bývalého majitele jsem dostala okruhový zadek, ale problém je, že má lamináty vyřízlé zrovna na to origo sedlo. Co dělat? Zkusit to "opravit" - zalaminátovat a nalepit "závodní sedlo"? Stojím před otázkou jestli to bude dobře "držet" bo tak...Bo se na to vykašlat a koupit úplně nový zadek? Ale zase by byla škoda, když ten zadek doma je...no prostě nvm no... Snižovat motorku rozhodně nechci :\
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35906 Dnes v 15:57 oxygen
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 Včera v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist