Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
Burdez>Hele mel bych dotaz. Muze mi nekdo rict jak se meni brzdova kapalina...? Potreboval bych to jen prolit nechci to vypoustet cele at to nemusim odvzdusnovat. Tak kdy mam mackat brzdovou packu kdy mam povolovat vypousteci netil a kdy mam dolevat brzdovku. Dikes...
Je to jednoduchý, jen to "prolij" novou.. Dávej pozor, v nádobce musíš mít furt hladinu, abys nenasál vzduch a nezavzdušnil si soustavu. Jinak klasika, namačkáš a až bude páčka tvrdá, přidržíš si ji do "tlaku" a v tom povolíš odvzdušňovák, kterým takto vytlačíš kapalinu/vzduch ven a páčka ti tak půjde k řidítku. V tom odvzdušňovák opět utáhni a postup opakuj, až poteče nová čistá kapalina. To samé pro zbylé odvzdušňováky (někdy bývá i nahoře u pumpy). Hladinu v nádobce si neustále dolívej..
Jinak u K5 je duální vstřikování a tam je s commanderem problém, neumí to pak funkci quickshift a je potřeba další modul. Anebo zkusit jinou jednotku, třeba RapidBike (KRK moto ho montujou a spokojenost).
S tím podvozkem nevím, bych to musel vidět a porovnat s mejma, mě fungujou špičkově a nechtěj vidět moje nový Dunlop slick po 50ti kolech teď na CECu v Brně.. Musím to nafotit, ale takhle hlaďoučký je neměli ani v MotoGP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
readymen>Dotaz na Perňu, možná se to bude tady opakovat, ale obracíš gumy třeba na trénink?Jel jsem teď měkkej předek v mostě a pravá strana dodrbaná a levá stále nová celkem Na trénink s tím že nepoletím moje maximum jak s novejma 1:46.8 ale kolem 53 to bude asi stačit ne?Dohadoval jsem se s kolegou zda otočení má nějaký vliv a doufám že ne
¨Měkký gumy obecně nic moc.. Většinou se to trhá. Když je víc teplo, tak to ještě jde. Teď poprvé jsem zkusil Dunlop slick a je to něco suprovýho! Vydrží a je čitelná a i po 50ti kolech se na ní dá jet Brno do 1s od svého osobáku. Během sjíždění jen trochu změním styl jízdy, protože pak na pravou stranu zadek začne víc "driftovat" a motorka pak víc zatáčí. Ale i po 50ti kolech jsou výjezdy perfektní.
Ale jinak předek v Mostě se mi nikdy netrhal a na Dunlopě tam jedu na něm víc jak 100kol! Ale zase, raději dávám tvrdší směs, nějak to pak funguje vše líp nebo alespoň můj pocit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa #81>¨
Měkký gumy obecně nic moc.. Většinou se to trhá. Když je víc teplo, tak to ještě jde. Teď poprvé jsem zkusil Dunlop slick a je to něco suprovýho! Vydrží a je čitelná a i po 50ti kolech se na ní dá jet Brno do 1s od svého osobáku. Během sjíždění jen trochu změním styl jízdy, protože pak na pravou stranu zadek začne víc "driftovat" a motorka pak víc zatáčí. Ale i po 50ti kolech jsou výjezdy perfektní.
Ale jinak předek v Mostě se mi nikdy netrhal a na Dunlopě tam jedu na něm víc jak 100kol! Ale zase, raději dávám tvrdší směs, nějak to pak funguje vše líp nebo alespoň můj pocit..
Já právě jezdim medium K2 Metzeler racetech Slick a ty jsou ok ale teď jsem zkusil předek K1 a nahovno,teda 50 kol jsem dal v poho, ale pak jak když koušeš do koláče No asi se vrátím k tvrdší směsce a bude A to obracení gumy děláš někdy?Já to teda zkusim, dokud není úplně mrtvá ta pravá strana
Naposledy editováno 31.08.2009 15:10:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa #81>readymen> Jasně, otočil jsem i vzorkový a i na tom jsem jel v Brně pod 10, takže rozdíl jsem nepoznal. To by musel někdo fakt rychlej říct, v čem to vadí, když se to otočí...
Hehehehehe, no právě se ptám tebe, protože jsi ultra mega rychlej a Čermoň prej obracel, proto jsem se chtěl zeptat tebe jako rychlíka,přeci jen víc hlav atd
Tak padák do z.osy tam je, je to úplně komplet. Zkusím to nabídnout Pepovi-zdepovi84. Mám je doma a zaplacený už dávno. Mně jsou na model 04 na sklad k ničemu..
Podmínky se doladěj, teď jen potřebuju, abys všude závodil za "můj" tým a i ve výsledkách to bylo. Mám s tím práci navíc, ale může to mít přínos pro nás všechny, ok?
Kombinézu to samý, dohodni se s ním a na mail ti hodím "hlavičku" týmu pro veškeré fakturace na tým..
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Špičkové pneu a není potřeba "hýbat" s podvozkem, pokud je nastaven např. na Pirelli Diablo. V boji o titul MČR třídy Superstock 1000 na nich jel i T.Mikšovský a Michal Filla.
Zde přehled o směsích..
[img]
Naposledy editováno 16.09.2009 23:34:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jeffrri>2LEKO> Zdar chlape,jak se dari???doufam ze uz lip chtel bych se zeptat za koliks dal nejrychlejc Most a za kolik Brno!?
Ahoj!
Jo je to lepší,akorát na jaře mi opraví ještě kloub na ukazováčku levačky!
Na enduru jezdím,ale u silnice ještě neumáčknu spojku a stejně u nás je počasí na prd,stále mlhavo,vlhko a zima,takže vyjedu až na jaro....možná!
A nejrychleji v Mostě jsem jel ten den ,jak jsem se rozbil a čas byl 1.49,50 min. a Brno loni 2.21,9 min.......asi už nezrychlím! ......jo,v depu u piva a vína,tam tedy asi jo!
Naposledy editováno 24.10.2009 20:59:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2LEKO>Ahoj!
Jo je to lepší,akorát na jaře mi opraví ještě kloub na ukazováčku levačky!
Na enduru jezdím,ale u silnice ještě neumáčknu spojku a stejně u nás je počasí na prd,stále mlhavo,vlhko a zima,takže vyjedu až na jaro....možná!
A nejrychleji v Mostě jsem jel ten den ,jak jsem se rozbil a čas byl 1.49,50 min. a Brno loni 1.21,9 min.......asi už nezrychlím! ......jo,v depu u piva a vína,tam tedy asi jo!
2Leko sežeň si Endůůůůro s Wariatorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
gorkin>2Leko sežeň si Endůůůůro s Wariatorem
.....JÁ NA TOM JEZDIL,FUNGUJE TO SKVĚLE,JEN Z KOPCE JE TO NIC MOC!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tím pádem:prodám libovou, krásnou, báječnou Duc 1098 ,na okruhu nikdy nejetá Most 1:50,Brno 2:18 za odvoz bližší info na čísle 609112712
NoriHaga>2LEKO> ty woe to už mě jako dle toho co tu kousek výš tvrdí panáček jakési 1:49,5 vf Mostě pojíždí páprda jako je Mr.2Leko??!
Tím pádem:prodám libovou, krásnou, báječnou Duc 1098 ,na okruhu nikdy nejetá Most 1:50,Brno 2:18 za odvoz bližší info na čísle 609112712
Naposledy editováno 26.10.2009 15:58:22
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jinak pokud nepotřebuješ vyhrávat závody a chceš jezdit pro radost, proč ne starší R1. Jede skvěle, má dravej "spodní" zátah a je s ní sranda. A i dnes, kdyby na ní sednul pilot, tak nám nekompromisně ukáže záda i s těma našema superbikama do detailu vyšperkovanýma
Základ je mít všechno v perfektním technickým stavu a pak už jenom užívej rychlosti..nenech se otrávit datem výroby tvé R1. Někdy si říkám, že vývoj jde až moc rychle dopředu a pak někdy zbytečně ohrnujem nos nad staršíma a přitom pořád skvělýma motorkama.
Jsem nedávno přemejšlel, co bych chtěl třeba na silnici, kdyby bylo "nazbyt" a pořád se mi moc líbí VTR SP-1 nebo SP-2. Prostě to bylo zábavný na tom jezdit a do dneška nádherná motorka. Nemá 180PS, ale koho to zajímá
Tuhle krasavicu jsem měl doma, rád na ňu vzpomínám..
[URL=
Naposledy editováno 27.10.2009 20:37:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
OK diky..Ted ji prave delam.Koupil jsem ji po jednom prasatku takze ten perfektni technickej stav davam nejak do kupy.Me prave zajimalo jestli se da i s takovym "veteranem" vyrazit na okruh kdyz se v tom hrabu co rovnou udelat aby to bylo dobre.Jezdim na ni i normalne na silnici ale mam vyzkouseno ze co je dobre na okruh a do extremnejsich podminek je na silnici plus (treba pancerky a vubec brzdy,vetsi vykon se obcas taky hodi pri predjeti i kdyz ten rozdil je minimalni).Takze treba nastaveni tlumicu kdyz je budou delat.taky jsem premyslel nad termoizolacni paskou na svody..mas to vyzkousene?Nebo nejake postrehy co se hodi mit jak na okruh ale s tim ze motorku pouzivas i na silnici..
Jinak SP1-2 jsou krasny.Chtel jsem dvojku ale R1...Nejak me dostala..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35906 | Dnes v 15:57 oxygen |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | Včera v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |