assassin píše: Neumim, dam meziplyn a pak az jdu na brzdu ... Ono teda just for fun je stejne lepsi kdyz v najezdu tim podrazenim ty kola zablokujes, pak jde drift krasne ridit - akorat ze se mi to podari spis nahodou nez cilene, potreboval bych trenovat :)
... už máš tu jednohmotu? Dvoj- ti při tomhle zacházení asi moc nevydrží
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Heel-toe bych se taky nutně potřeboval naučit, prakticky denně jezdím dvě tři zatáčky kde by to přišlo náramně vhod
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Neumim, dam meziplyn a pak az jdu na brzdu ... Ono teda just for fun je stejne lepsi kdyz v najezdu tim podrazenim ty kola zablokujes, pak jde drift krasne ridit - akorat ze se mi to podari spis nahodou nez cilene, potreboval bych trenovat :)
já právě taky ne, občas ho tam dám třeba při sjezdu z dálnice, ale kdybych chtěl jezdit tak abych meziplyn opravdu využil, tak je to k ničemu. Řešení by bylo naučit se brzdit levou, nebo se to snad dělá že se přidává špičkou a brzdí patou, ale nejezdím tak abych se naučení týhle dovednosti chtěl věnovat. Navíc ve služební diesel plechovce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Tam musis pravou ovladat brzdu a do toho pulkou chodidla slapat na plyn. Ja to teda neumim, resp. jsem to nekdy nezkousel a stejne bych byl na nejaky trati treba ve V. Myte pomalejsi, nez kdybych se na to vyprd.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Spis jsem se zameril na ten powerslide, jak psal Dawe02.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Mno tak pokud plánuješ do podvozku dát 30, tak TA neni pro tebe Za tyhle peníze bych ale udělal komplet generálku podvozku, všecky čepy, silentbloky (poly nebo možná alu) - včetně nápravnice etc, uložení, ale pružiny a tlumiče bych dal nový sériový mpaket (oem/sachs), akorát sehnat silnější stabíky. Myslim že ve výsledku by to asi na silnici fungovalo nejvíc.
A jinak M52B28 má velkej potenciál i bez turba Uvidíš až nahodíš sání, přetěsníš vanos a tak podobně - ten motor to probere z letargie
No redni napravu mam komplet repas, ale jeste asi vymenim ocelovy ramena za hlinikovy z e30 - to zatim vaham. Ty lollipop silace vymenim urcite za plny gumovy z m3 - polyuretan nechci to uz by bylo asi moc. Zbytek uvidim jedtli budu menit za poly.
Stabiky vymenim, asi bilstein. Tlumice nechci origo mpaket - chci stelovani vysky a hlavne geo - tzn kupoval bych origo tlumice a topmounty s uniballama. Ty HSD jsou rovnou s topmountama - chci doladit geo podle sebe - vesti zaklon i odklon. Taky maj ty HSD stelovani tuhosti (odskok a kompresi najednou) tzn by meli jit povolit pro provoz na silnici a utahnout na okruh. Vzadu vymenim silace s tim jak prehodim diff + asi udelam spodni rameno stelovaci - kdyz to pustim niz abych mohl odklony zas trochu vratit.
Motor nevim - zatim jen to sani a repas vanosu. Casem jeste hodim m3 svody a nakej lehci koncak. K tomu nasledne soft .... Vacky by z toho jeste dostaly neco navic, ale nechci aby to bylo pod 4tis uplne mrtvy :)
Stev: tam kde brzdim na posledni chvili tak taky meziplyn nedam, tzn spis v pasazi s tahlejsima zatackama - ono taky dost udela poloha pedalu - bawo nema plyn tolik utopenej pod brzdou a ani ne tak daleko od sebe jako to co se obvykle pouziva jako sluzebaky...
Koukal jsem, že Mko má vzadu kuláč nahoře i dole, zatímco civil jen nahoře a dole má slintblok, nicméně stejných rozměrů jako kuláč
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše:
Dawe: turbo spis ne, moc prace a penez... Nemam tvoje knowhow.... A taky ten alu motor s nikasilem na to neni zrovna nejlepsi. Americky 328, evropsky 325 a m3 3.0 maj litinovej blok a vlozky a snesou kolem 400ps na seriovym vnitrku, jen tesneni pod hlavou a stefty. - tam by to byla jina.. A taky NA projev je mi posledni dobou blizsi. Na auto 300+ ps jen tak pro zabavu nemam finance, takze zkusim neco malo navic vydolovat ze serioveho motoru a chtel bych schodit tak 100kg - treba s tim naka legrace pak bude :)
Chapu...jinak mas pravdu, NA ma hodne do sebe, ale LP preplnovani (PR kolem 1.5 nebo niz) charakteru vubec neuskodi a vykonu dost prida - hlavne v nizkych erpm. Jinak k te ekonomice - jezdim ted za 12-15L prumer, coz je proti treba Astonu na denni jezdeni balada
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Stev píše: já právě taky ne, občas ho tam dám třeba při sjezdu z dálnice, ale kdybych chtěl jezdit tak abych meziplyn opravdu využil, tak je to k ničemu. Řešení by bylo naučit se brzdit levou, nebo se to snad dělá že se přidává špičkou a brzdí patou, ale nejezdím tak abych se naučení týhle dovednosti chtěl věnovat. Navíc ve služební diesel plechovce
Ja jsem si, kvuli tem synchronum, osvojil podrazovaci meziplyn se spickou na brzde a plyn prohrabnout patou. Leva je jen na spojku, tam to musi byt fofr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Dawe02 píše: jezdim ted za 12-15L prumer, coz je proti treba Astonu na denni jezdeni balada .
a to je V6 3.8, na dalky to pod 10 urcite da, coz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 06.05.2014 18:08:04
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Snazim se udrzet rozumnej pomer cena/vykon - tak neco jako byl tvuj srad, jen na 4kolech :)
Myslim ze bych mohl dokazat usetrit skoro 100kg (pri udrzeni auta street legal - nevysekam interier atd) a to myslim pocitove udela dost + kratsi final prevod a par koni ve vrsku navic....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
assassin> 100Kg jen tak dolu nedas...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
V TG (ja vim, jen to jen auto show) odlehcovali Jaga z 80. let, kde z interieru vyndali uplne vsechno a i z vnejsku sundali narazniky + svetla. Vysledek byl cca 70Kg dole...
e: takhle to dopadlo
![](http://www.imcdb.org/i034394.jpg)
Naposledy editováno 06.05.2014 18:25:59
Naposledy editováno 06.05.2014 18:29:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Ted se ale dela po Tu i na N63Tu2 (vic nez 20kW navrch oproti N63B44O1) a ten bude imho za spotrebu 12l/100km jeste rad.
Naposledy editováno 06.05.2014 21:19:22
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Sleeper: uz mam alu dvere : cca 12kg dole
Sibr delete : cca 20kg
Baterka - lifepo misto olova - urcite skoro 10
Rezerva - cca 10
Zadni sedak - asi 7
Koncovej tlumic cca 10
Alu ramena - cca 5
Kabel k baterce 3kg (presun z kufru k motoru - ale jeste nevim jestli ho vyhodim)
Kovovy vyztuhy narazniku - alu z m3 nebo vlastni alu. Cca 8kg
Kozeny predni sedadla za skorepiny - tam se da usetrit skoro 20 - ale asi nebudou skorepiny ale aspon stelovani operaku. To je jeste ve hvezdach.
Lehci kola - cca 10kg
No a ten zbytek uz je otazka - treba zadni operadla by sly taky, ale uz to pak smrdi pruserem u pripadne silnicni kontroly. To same kdxz vyhodim naky tapece
Skrabat z toho izolace se mi zatim taky nechce.
Pak by slo vyhazet audio, naradi..... To uz jsou kilogramovy polozky ale jeste furt se na tom da neco nahnat.....
To je asi vsecko co se da s nakejma rozumnejma financema .... Karbon kapota/ kufr uz je hroznej balik
Naopak tam prijde pridat vyztuha pod motor z kabria - xbrace
Chtel bych aspon sroubovaci poloram - problem dostat to do papiru
Asi pridam i rozpery mezi tlumice.
Tech 50kg pujde rychle ... Zbytek necham "na potom" a uvidime ...
Naposledy editováno 06.05.2014 21:53:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
N63 , Ted se ale dela po Tu i na N63Tu2 (vic nez 20kW navrch oproti N63B44O1) , Staci kdyz dodas torque, A/F, BSFC..... atd...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Edit: Fakt nerozumím řeči Vašeho kmene
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 06.05.2014 23:36:02
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
No a zatim mam v garazi jen kupu dilu a pod strechou napul rozebrany auto :)
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
To jsou ty naklady na provoz tak vysoke ?
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
druha vec jsou provozni naklady/opravy - treba predni cast je hlinikova a na zbytek skeletu je prilepena - je na to specialni technologickej postup i lepidlo - tzn po tukanci to obycnej autoklempir neopravi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: Kdyz se koukam na petkovou radu, to mi reknete v cem je tam bota ze je to relativne levne. Za 200 - 300 tis. koupis vcelku peknou karu okolo 2006 - 2008 r.v
To jsou ty naklady na provoz tak vysoke ?
Vzdyt jsi minule říkal, že to jsou vylítané šroty, když jsem měli to jiné vlákno o autech
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jinak to auto děla výbava a motor. Takze zalezi jestli koukas na nejake 520i (nebo diesel) s hadrovejma sedackama. Vs 530i/545i v kuží s 10 airbagy a v MPaketu...