Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 09:06 | Nahoru | #1261

assassin píše: Neumim, dam meziplyn a pak az jdu na brzdu ... Ono teda just for fun je stejne lepsi kdyz v najezdu tim podrazenim ty kola zablokujes, pak jde drift krasne ridit - akorat ze se mi to podari spis nahodou nez cilene, potreboval bych trenovat :)



... už máš tu jednohmotu? Dvoj- ti při tomhle zacházení asi moc nevydrží

Heel-toe bych se taky nutně potřeboval naučit, prakticky denně jezdím dvě tři zatáčky kde by to přišlo náramně vhod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 09:48 | Nahoru | #1262

assassin píše: Neumim, dam meziplyn a pak az jdu na brzdu ... Ono teda just for fun je stejne lepsi kdyz v najezdu tim podrazenim ty kola zablokujes, pak jde drift krasne ridit - akorat ze se mi to podari spis nahodou nez cilene, potreboval bych trenovat :)



já právě taky ne, občas ho tam dám třeba při sjezdu z dálnice, ale kdybych chtěl jezdit tak abych meziplyn opravdu využil, tak je to k ničemu. Řešení by bylo naučit se brzdit levou, nebo se to snad dělá že se přidává špičkou a brzdí patou, ale nejezdím tak abych se naučení týhle dovednosti chtěl věnovat. Navíc ve služební diesel plechovce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 09:57 | Nahoru | #1263
Stev> brzdit levou mam sice docela natrenovany, ale meziplyn pri brzdeni to neresi.
Tam musis pravou ovladat brzdu a do toho pulkou chodidla slapat na plyn. Ja to teda neumim, resp. jsem to nekdy nezkousel a stejne bych byl na nejaky trati treba ve V. Myte pomalejsi, nez kdybych se na to vyprd.

Spis jsem se zameril na ten powerslide, jak psal Dawe02.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 10:00 | Nahoru | #1264
SLEEPER> máš pravdu, jsem si to při psaní neuvědomil, ale to brždění levou se ti při powerslidu asi hodí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 11:15 | Nahoru | #1265

FiZzeR píše: Mno tak pokud plánuješ do podvozku dát 30, tak TA neni pro tebe Za tyhle peníze bych ale udělal komplet generálku podvozku, všecky čepy, silentbloky (poly nebo možná alu) - včetně nápravnice etc, uložení, ale pružiny a tlumiče bych dal nový sériový mpaket (oem/sachs), akorát sehnat silnější stabíky. Myslim že ve výsledku by to asi na silnici fungovalo nejvíc.

A jinak M52B28 má velkej potenciál i bez turba Uvidíš až nahodíš sání, přetěsníš vanos a tak podobně - ten motor to probere z letargie



No redni napravu mam komplet repas, ale jeste asi vymenim ocelovy ramena za hlinikovy z e30 - to zatim vaham. Ty lollipop silace vymenim urcite za plny gumovy z m3 - polyuretan nechci to uz by bylo asi moc. Zbytek uvidim jedtli budu menit za poly.

Stabiky vymenim, asi bilstein. Tlumice nechci origo mpaket - chci stelovani vysky a hlavne geo - tzn kupoval bych origo tlumice a topmounty s uniballama. Ty HSD jsou rovnou s topmountama - chci doladit geo podle sebe - vesti zaklon i odklon. Taky maj ty HSD stelovani tuhosti (odskok a kompresi najednou) tzn by meli jit povolit pro provoz na silnici a utahnout na okruh. Vzadu vymenim silace s tim jak prehodim diff + asi udelam spodni rameno stelovaci - kdyz to pustim niz abych mohl odklony zas trochu vratit.

Motor nevim - zatim jen to sani a repas vanosu. Casem jeste hodim m3 svody a nakej lehci koncak. K tomu nasledne soft .... Vacky by z toho jeste dostaly neco navic, ale nechci aby to bylo pod 4tis uplne mrtvy :)

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 11:21 | Nahoru | #1266
Fizzer: jo a dvouhmota neni KO jak sem myslel, problem je jinde... Takze zatim asi zustane dvouhmota, az ji znicim tak bud koupim ocelovou - ale i tak odlehcenou od driftworks (cca desitka:( ) nebo tam hodim tu z e30 - vypada to ze budu mit vyvazovacku, takze pak uz bych moh udelat svoji i s vencem na origo starter - bal sem se totiz toho vyvazeni.

Stev: tam kde brzdim na posledni chvili tak taky meziplyn nedam, tzn spis v pasazi s tahlejsima zatackama - ono taky dost udela poloha pedalu - bawo nema plyn tolik utopenej pod brzdou a ani ne tak daleko od sebe jako to co se obvykle pouziva jako sluzebaky...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 11:37 | Nahoru | #1267
assassin> Tak až budeš dělat to štelovací spodní rameno, dej vědět, taky bych ho bral.

Koukal jsem, že Mko má vzadu kuláč nahoře i dole, zatímco civil jen nahoře a dole má slintblok, nicméně stejných rozměrů jako kuláč Takže bych tam dal taky kuláč. Ale ty ramena co vedou do nápravnice jsou papírový a taky štelovaní odklonů těma excentrama je vopruz.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 13:32 | Nahoru | #1268
Fizzer: ok, dam vedet. Tam budou nejdrazsi ty unibally - v motorsport specifikaci nejsou zrovna za hubicku...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 13:46 | Nahoru | #1269
assassin> Unibal až tak uplně nepotřebuju, stačí když to bude mít oko na nalisování silentbloku v orig. rozměrech

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 14:19 | Nahoru | #1270
No to bych musel vyrabet to oko :) ja pocital jen ze bude v konci tyce zavit a hotovo :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 17:18 | Nahoru | #1271

assassin píše:
Dawe: turbo spis ne, moc prace a penez... Nemam tvoje knowhow.... A taky ten alu motor s nikasilem na to neni zrovna nejlepsi. Americky 328, evropsky 325 a m3 3.0 maj litinovej blok a vlozky a snesou kolem 400ps na seriovym vnitrku, jen tesneni pod hlavou a stefty. - tam by to byla jina.. A taky NA projev je mi posledni dobou blizsi. Na auto 300+ ps jen tak pro zabavu nemam finance, takze zkusim neco malo navic vydolovat ze serioveho motoru a chtel bych schodit tak 100kg - treba s tim naka legrace pak bude :)



Chapu...jinak mas pravdu, NA ma hodne do sebe, ale LP preplnovani (PR kolem 1.5 nebo niz) charakteru vubec neuskodi a vykonu dost prida - hlavne v nizkych erpm. Jinak k te ekonomice - jezdim ted za 12-15L prumer, coz je proti treba Astonu na denni jezdeni balada

Stev píše: já právě taky ne, občas ho tam dám třeba při sjezdu z dálnice, ale kdybych chtěl jezdit tak abych meziplyn opravdu využil, tak je to k ničemu. Řešení by bylo naučit se brzdit levou, nebo se to snad dělá že se přidává špičkou a brzdí patou, ale nejezdím tak abych se naučení týhle dovednosti chtěl věnovat. Navíc ve služební diesel plechovce



Ja jsem si, kvuli tem synchronum, osvojil podrazovaci meziplyn se spickou na brzde a plyn prohrabnout patou. Leva je jen na spojku, tam to musi byt fofr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 17:50 | Nahoru | #1272

Dawe02 píše: jezdim ted za 12-15L prumer, coz je proti treba Astonu na denni jezdeni balada .



a to je V6 3.8, na dalky to pod 10 urcite da, coz?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 18:05 | Nahoru | #1273
SLEEPER> jo,je to 3.8L V6 Lambda. Na dalky pod 10 l/100km leda po dalnici a max. kolem 110km/h...coz je dosti utrpne. Realnych dalnicnich je tech cca 12 l/100km s klidnou nohou kolem 140-150km/h. Obvykle ale spise tech 15l/100km. Prekvapive to basti mene na okreskach.

Naposledy editováno 06.05.2014 18:08:04

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 18:17 | Nahoru | #1274
Dawe02: dokazu si predstavit ze by to slo fouknout tak aby to chodilo jak NA - ale zaprve je to mimo moje znalosti/zkusenosti - me trva uvest ve skutek i veci co opravdu umim, za druhe uz by i technika musela byt bez kompromisu - to bych nedal ani financne.
Snazim se udrzet rozumnej pomer cena/vykon - tak neco jako byl tvuj srad, jen na 4kolech :)

Myslim ze bych mohl dokazat usetrit skoro 100kg (pri udrzeni auta street legal - nevysekam interier atd) a to myslim pocitove udela dost + kratsi final prevod a par koni ve vrsku navic....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 18:24 | Nahoru | #1275
Dawe02> hm...to basti vic, nez jsem si myslel

assassin> 100Kg jen tak dolu nedas...

V TG (ja vim, jen to jen auto show) odlehcovali Jaga z 80. let, kde z interieru vyndali uplne vsechno a i z vnejsku sundali narazniky + svetla. Vysledek byl cca 70Kg dole...

e: takhle to dopadlo



Naposledy editováno 06.05.2014 18:25:59

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 18:29 | Nahoru | #1276
assassin> rozumim. Urcite se nakonec pochlub. Moc sem uz nechodim, ale rad bych vedel jak jsi spokojen. Kdybys zmenil nazor, tak mam nekolik novych gaso prototypu na prirubu pro rating 170-230kW. Staci kdyz dodas torque, A/F, BSFC, priblizne teploty a backpressure a neco ti casem vyberu.

Naposledy editováno 06.05.2014 18:29:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 18:31 | Nahoru | #1277
SLEEPER> mne to pripada, uprimne, dost malo (na to jak zabavne to auto je). Kluci z Namyangu prekvapili.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 20:59 | Nahoru | #1278
Dawe02> verim, ze s tim bude velka sranda. Spotreba me prekvapila, pze s bramborou 545 (V8 4.4) se na okresce da pod 10, ale je to samo plynule predpisove jizde.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 21:15 | Nahoru | #1279
SLEEPER> tomu bych veril, jestli tam mas N63 300kW ..tak s tou se da jezdit i za 9l/100km .
Ted se ale dela po Tu i na N63Tu2 (vic nez 20kW navrch oproti N63B44O1) a ten bude imho za spotrebu 12l/100km jeste rad.

Naposledy editováno 06.05.2014 21:19:22

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 21:50 | Nahoru | #1280
Dawe02: jo urcite bych si rad postavil foukanej motor... Ale mam rozjetejch asi 5ruznejch projektu uz nekolik let a neni cas :( porad v praci...

Sleeper: uz mam alu dvere : cca 12kg dole
Sibr delete : cca 20kg
Baterka - lifepo misto olova - urcite skoro 10
Rezerva - cca 10
Zadni sedak - asi 7
Koncovej tlumic cca 10
Alu ramena - cca 5
Kabel k baterce 3kg (presun z kufru k motoru - ale jeste nevim jestli ho vyhodim)
Kovovy vyztuhy narazniku - alu z m3 nebo vlastni alu. Cca 8kg
Kozeny predni sedadla za skorepiny - tam se da usetrit skoro 20 - ale asi nebudou skorepiny ale aspon stelovani operaku. To je jeste ve hvezdach.
Lehci kola - cca 10kg

No a ten zbytek uz je otazka - treba zadni operadla by sly taky, ale uz to pak smrdi pruserem u pripadne silnicni kontroly. To same kdxz vyhodim naky tapece
Skrabat z toho izolace se mi zatim taky nechce.
Pak by slo vyhazet audio, naradi..... To uz jsou kilogramovy polozky ale jeste furt se na tom da neco nahnat.....

To je asi vsecko co se da s nakejma rozumnejma financema .... Karbon kapota/ kufr uz je hroznej balik

Naopak tam prijde pridat vyztuha pod motor z kabria - xbrace
Chtel bych aspon sroubovaci poloram - problem dostat to do papiru
Asi pridam i rozpery mezi tlumice.

Tech 50kg pujde rychle ... Zbytek necham "na potom" a uvidime ...

Naposledy editováno 06.05.2014 21:53:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 23:35 | Nahoru | #1281
assassin> Ty voleeeee, když to tak čtu, tak jsi se do toho pustil fest Tak jsem zvědav, jak to dopadne a s čím se pochlubíč. Bych nevěřil, co se dá udělat v garáži ze sériovky. Jen těm číslům, o kterých se tu bavíte s Dawe02 nějak nerozumím.

N63 , Ted se ale dela po Tu i na N63Tu2 (vic nez 20kW navrch oproti N63B44O1) , Staci kdyz dodas torque, A/F, BSFC..... atd...

Edit: Fakt nerozumím řeči Vašeho kmene

Naposledy editováno 06.05.2014 23:36:02

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 23:51 | Nahoru | #1282
chiro2> no, esli tomu dobře rozumim, tak je to snad označení motoru, typ auta, nebo tak něco...
já mám třeba "WVB8"

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.5.2014 v 08:08 | Nahoru | #1283
Chiro: jo n63 je kod motoru .... Dalsi jsou parametry motoru podle kterych se vybira turbo ...
No a zatim mam v garazi jen kupu dilu a pod strechou napul rozebrany auto :)

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.5.2014 v 21:06 | Nahoru | #1284
uznejte ze na tohodle nemate

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.5.2014 v 08:32 | Nahoru | #1285
Já budu trénovat DRIFT na tomhle

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.5.2014 v 13:43 | Nahoru | #1286

assassin píše: Chiro: jo n63 je kod motoru .... Dalsi jsou parametry motoru podle kterych se vybira turbo ...
No a zatim mam v garazi jen kupu dilu a pod strechou napul rozebrany auto :)



Tak tak. Tohle je treba ten novy N63tu2. Pujde pristi rok do nove M5, asi i M6 a 750Li.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.5.2014 v 19:36 | Nahoru | #1287
Kdyz se koukam na petkovou radu, to mi reknete v cem je tam bota ze je to relativne levne. Za 200 - 300 tis. koupis vcelku peknou karu okolo 2006 - 2008 r.v

To jsou ty naklady na provoz tak vysoke ?

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.5.2014 v 19:40 | Nahoru | #1288
creck: za prve e60-e61 je mezi "nadsenci" celkem neoblibena kvuli banglovo designu a preci jen jety petkovy bawo si normalni rozumnej clovek nekoupi... a kdyz uz nadsenec prekousne design chce top motorizaci/vybavu ... a kolem tech 200 to budou slabe verze/"socky"
druha vec jsou provozni naklady/opravy - treba predni cast je hlinikova a na zbytek skeletu je prilepena - je na to specialni technologickej postup i lepidlo - tzn po tukanci to obycnej autoklempir neopravi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.5.2014 v 19:46 | Nahoru | #1289

Creck píše: Kdyz se koukam na petkovou radu, to mi reknete v cem je tam bota ze je to relativne levne. Za 200 - 300 tis. koupis vcelku peknou karu okolo 2006 - 2008 r.v

To jsou ty naklady na provoz tak vysoke ?


Vzdyt jsi minule říkal, že to jsou vylítané šroty, když jsem měli to jiné vlákno o autech

Jinak to auto děla výbava a motor. Takze zalezi jestli koukas na nejake 520i (nebo diesel) s hadrovejma sedackama. Vs 530i/545i v kuží s 10 airbagy a v MPaketu...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.5.2014 v 19:47 | Nahoru | #1290
assassin> Co bys vybral z trojkove ? r.v tak 2010 benzin (musim si te objednat az budu za dva roky neco kupovat )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist