Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 12:23 | Nahoru | #1231

FiZzeR píše: Demontuješ starý desky, namontuješ nový desky, co ti k tomu mám říct.
Dokud se ti nerozsvítí kontrolka (= není zničený čidlo) nic se nastavovat nemusí. V opačným případě je třeba smazat chybu přes diag, ale není to nutný, dřív nebo pozdějc ta kontrolka sama zhasne

je potřeba sundat nejdřív kolo,jinak je tam špatnej přístup

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 12:32 | Nahoru | #1232

valibuk píše: je potřeba sundat nejdřív kolo,jinak je tam špatnej přístup



Nejrychleji velkou flexou :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 12:44 | Nahoru | #1233

valibuk píše: je potřeba sundat nejdřív kolo,jinak je tam špatnej přístup



To jsou jen pověry, nesmíš věřit všemu co ti kdo řekne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 12:46 | Nahoru | #1234
FiZzeR> je fakt,že si nechávám v servisu i měnit žárovky a dolejvat ostřikovač tak si to už asi blbě pamatuju

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 12:54 | Nahoru | #1235

valibuk píše: FiZzeR> je fakt,že si nechávám v servisu i měnit žárovky a dolejvat ostřikovač tak si to už asi blbě pamatuju



Chtěl bych být tvým servisákem
Nabízím akci květen, dofoukání kola 100Kč/ks
(Samozřejmě to nezahrnuje paušální poplatek za demontáž a montáž čepičky ventilku, který činí 500 Kč/auto v případě plastových čepiček a 750 Kč v případě kovových a dále poplatek 12 Kč za každý započatý litr vzduchu )

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 13:16 | Nahoru | #1236
FiZzeR> to víš že jo,ty mi nakazíš auto tím tvým virem a budu jezdit do neveklova na 5x

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 16:47 | Nahoru | #1237

FiZzeR píše: Chtěl bych být tvým servisákem
Nabízím akci květen, dofoukání kola 100Kč/ks
(Samozřejmě to nezahrnuje paušální poplatek za demontáž a montáž čepičky ventilku, který činí 500 Kč/auto v případě plastových čepiček a 750 Kč v případě kovových a dále poplatek 12 Kč za každý započatý litr vzduchu )



Nabidni mu specialni smes do gum (70% dusiku) za 24Kc/litr .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 21:11 | Nahoru | #1238

SLEEPER píše: tak tak a kdyz je trochu vlhko, jezdi to tam bokem i za 3 na nizsi otacky.

2LEKO> V12 bude priste, musim postupne



Me to tam na trojku power sliduje i za sucha a tepla. "U lomu" na vyjezdu i na ctyrku - vzdycky si tam vzpomenu na kamarada, ktery si v tom miste pred lety na GSXRu zlamal oba kotniky

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 21:17 | Nahoru | #1239
Dawe: to co mas v profilovce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 21:19 | Nahoru | #1240
assassin> jj, mam to na jezdeni do prace. Trosku poladenych 350HP, zabavne ale v 13tkm uz odchazi synchrony .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 21:24 | Nahoru | #1241

Dawe02 píše: Me to tam na trojku power sliduje i za sucha a tepla. "U lomu" na vyjezdu i na ctyrku - vzdycky si tam vzpomenu na kamarada, ktery si v tom miste pred lety na GSXRu zlamal oba kotniky



ja tam byl naposled jeste s e46 328, ted s 545 by to melo byt lepsi.

e: na druhou stranu uz je to krava neohrabana, ale ja ji naucim

Naposledy editováno 05.05.2014 21:30:39

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 21:37 | Nahoru | #1242

Dawe02 píše: assassin> jj, mam to na jezdeni do prace. Trosku poladenych 350HP, zabavne ale v 13tkm uz odchazi synchrony .



Hm, taky nejspíš mezikus.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 21:40 | Nahoru | #1243

SLEEPER píše: e: na druhou stranu uz je to krava neohrabana, ale ja ji naucim



Jak se žilo řidičům za socialismu: Řemeslo s nejzlatějším dnem

době, kdy Škody 105 či 120 již v 110 km/h ječely na agonicky přetočenou čtyřku jak o život a další převod prostě neměly, si to mohl řidič dálničního expresu Karosa ŠD štípat 135 km/h na šestku. „Ten autobus byl zázrak, motor uprostřed naležato, takže neuvěřitelně seděl. Nebyl citlivý na boční vítr, nevandroval při rychlých změnách směru, i na sněhu letěl jak v kolejích. Žádný osobák proti mně neměl šanci, kdo ujížděl na rovnice, toho jsem opral v zatáčkách. Od policie jsme měli výjimku. Holky kvílely, ale pak se jim nechtělo vystupovat – často se nějaká s námi projela až do depa. Brno jsme jezdili i s patnáctiminutovou přestávkou za dvě hodiny,“ říká Karel Moravec, který dnes vozí Japonce po Praze a nadává na poměry. „Tehdy byl řidič král.“



3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 21:44 | Nahoru | #1244
Dawe: hmm to uz je slusny cislo, ja bych byl rad za 250 az s tim skoncim :)
Holt korejska kvaltkistna a razeni bez meziplynu :) ja premejslim o korejskejch tlumicich ... Tak doufam ze to nebude na 10tis km :) no a nebo KW ... Ale ty uz nemaj cenu jako zbytek vozu jako je to u tech korejskejch ale 2x tolik :)

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 21:47 | Nahoru | #1245
Skritek: hmm a je pribuznej s frantiskem moravcem, uz vim odkud "hajvej king" :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 21:50 | Nahoru | #1246
assassin> Brácha si pochvaloval TA technix co jezdil na s3, není to uplná shitka jako JOM a spol, a je jen o něco málo dražší (ale u čechistánských vychcánků se jako TA prodává často přelepenej JOM, tak to chce ostražitost). Já to zvažoval na E46, kde mě sada vycházela na cca šestku (neštelovací), ale nakonec jsem kvůli komfortu koupil sériovej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 21:52 | Nahoru | #1247
assassin> jenze ja tu kvaltkysnu prave setrim a ty meziplyny tam poctive laduju. Nechapu ze nejhorsi je petka, do ktere zas tak casto clovek ve vysokych nepodrazuje... No jde to na reklamaci...a taky vrze sedacka. Jinak teda prca auto
edit: 250HP je malo, ne? Co turbo, to neplanujes? Ja uz chystam 2x MGT14 do toho Genesise.

Naposledy editováno 05.05.2014 21:55:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 21:59 | Nahoru | #1248

Dawe02 píše: assassin> Jinak teda prca auto



Jsem se v tom nějak ztratil - kdo že ti prcá auto?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 22:01 | Nahoru | #1249
Rod> nemam tu hacky tak mi neser suldo A neptej se co to je suldo

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 22:04 | Nahoru | #1250
Nevite nekdo, jak spravit posunutou aretaci na zrcatku?

Jak se da normalne zrcatkem zvenku hybat a najednom miste zapadne a tam drzí. Tak ja to mam posunuté dopředu, směrem k motoru. Že v teto poloze je odklozneno od auta...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 22:25 | Nahoru | #1251
Dawe02> neboj - že ti chybí háček na šuldovi, s tím už se nějak srovnám (a možná jen dobře, že se v tomto kontextu neřeší "čárka" ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 22:53 | Nahoru | #1252

FiZzeR píše: assassin> Brácha si pochvaloval TA technix co jezdil na s3, není to uplná shitka jako JOM a spol, a je jen o něco málo dražší (ale u čechistánských vychcánků se jako TA prodává často přelepenej JOM, tak to chce ostražitost). Já to zvažoval na E46, kde mě sada vycházela na cca šestku (neštelovací), ale nakonec jsem kvůli komfortu koupil sériovej.



Ty vole, proč šel ze série do TA??? Jakože si pomohl?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 23:06 | Nahoru | #1253
maras> Bo mu praskaly pružiny. Tak to koupil celý. Párkrát jsem s ním jel, to auto působilo příjemně tuhým dojmem, ale žádná uskákaná mrdka. Měl tam 19" kola, světlou výšku (měl štelovák) zhruba "fprostředku".

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 23:32 | Nahoru | #1254
Jakože měl sérii, praskly mu pružiny, koupil další sérii a praskly znova? Jestli spíš nebyla chyba jinde... Já tam mám od původního majitele weitec a celkem lituju, že tam nemám sériovej podvozek, na mě je to i na 17kách tvrdý.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2014 v 23:41 | Nahoru | #1255
maras> Jojo. Kde byl problém nevim, nicméně s TA už mu nepraskaly (uložení zůstalo původní).
Tvrdý to bylo, to jo, ale tak nějak přijatelně a né do nesmyslu, prostě ten podvozek fungoval (nutno doznat že k mému velkému překvapení, páč jsem tědlenc levnejm tuning podvozkům nikdy nevěřil).

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 05:30 | Nahoru | #1256
Hmm, možná pa TA nějaké odolnější pružiny, ale tipl bych si že to bylo tím uložením...

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 06:03 | Nahoru | #1257
Fizzer: no ti korejci (hsd) jsou za tricet cca, takze by to uplne jako jom byt nemuselo :) na dojizdeni do prace to nebude, takze komfort tolik neresim, chci ale aby to fungovalo na rozbity okresce, ne jen na super asfaltu... KW v2 bude s uniballama tak za 60:(

Dawe: turbo spis ne, moc prace a penez... Nemam tvoje knowhow.... A taky ten alu motor s nikasilem na to neni zrovna nejlepsi. Americky 328, evropsky 325 a m3 3.0 maj litinovej blok a vlozky a snesou kolem 400ps na seriovym vnitrku, jen tesneni pod hlavou a stefty. - tam by to byla jina.. A taky NA projev je mi posledni dobou blizsi. Na auto 300+ ps jen tak pro zabavu nemam finance, takze zkusim neco malo navic vydolovat ze serioveho motoru a chtel bych schodit tak 100kg - treba s tim naka legrace pak bude :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 08:44 | Nahoru | #1258

assassin píše: Holt korejska kvaltkistna a razeni bez meziplynu :)



meziplyn je určitě dobrá věc, akorát že když neumíš souběžně s tím i brzdit, je to bohužel při sportovní jízdě k nepoužití

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 08:47 | Nahoru | #1259

Stev píše: meziplyn je určitě dobrá věc, akorát že když neumíš souběžně s tím i brzdit, je to bohužel při sportovní jízdě k nepoužití


Neumim, dam meziplyn a pak az jdu na brzdu ... Ono teda just for fun je stejne lepsi kdyz v najezdu tim podrazenim ty kola zablokujes, pak jde drift krasne ridit - akorat ze se mi to podari spis nahodou nez cilene, potreboval bych trenovat :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2014 v 09:00 | Nahoru | #1260

assassin píše: Fizzer: no ti korejci (hsd) jsou za tricet cca, takze by to uplne jako jom byt nemuselo :) na dojizdeni do prace to nebude, takze komfort tolik neresim, chci ale aby to fungovalo na rozbity okresce, ne jen na super asfaltu... KW v2 bude s uniballama tak za 60:(

Dawe: turbo spis ne, moc prace a penez... Nemam tvoje knowhow.... A taky ten alu motor s nikasilem na to neni zrovna nejlepsi. Americky 328, evropsky 325 a m3 3.0 maj litinovej blok a vlozky a snesou kolem 400ps na seriovym vnitrku, jen tesneni pod hlavou a stefty. - tam by to byla jina.. A taky NA projev je mi posledni dobou blizsi. Na auto 300+ ps jen tak pro zabavu nemam finance, takze zkusim neco malo navic vydolovat ze serioveho motoru a chtel bych schodit tak 100kg - treba s tim naka legrace pak bude :)



Mno tak pokud plánuješ do podvozku dát 30, tak TA neni pro tebe Za tyhle peníze bych ale udělal komplet generálku podvozku, všecky čepy, silentbloky (poly nebo možná alu) - včetně nápravnice etc, uložení, ale pružiny a tlumiče bych dal nový sériový mpaket (oem/sachs), akorát sehnat silnější stabíky. Myslim že ve výsledku by to asi na silnici fungovalo nejvíc.

A jinak M52B28 má velkej potenciál i bez turba Uvidíš až nahodíš sání, přetěsníš vanos a tak podobně - ten motor to probere z letargie

Naposledy editováno 06.05.2014 09:03:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist