Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.6.2009 v 06:31 | Nahoru | #1201
Klucí nebojte na všechny z vás dojde. Navic ani jeden z vás tam nedal lepší čas než já. Tzn. jste prostě pomalejší Až budu mít na těch motorkách nalítáno jako vy začneme si povídat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.6.2009 v 00:23 | Nahoru | #1202

pepazdepa-84>Klucí nebojte na všechny z vás dojde. Navic ani jeden z vás tam nedal lepší čas než já. Tzn. jste prostě pomalejší Až budu mít na těch motorkách nalítáno jako vy začneme si povídat



Tak tomu říkám "racing-hecung" Však jo, to půjde samo! Na takovým biku, aby ne!

A šmoulí Tuono s "půlkou" motoru nebrat! Ikdyž na stopie asi dobrý (musíš juknout na výsledky MMČR z r.2007, tam jsou taky nějaký časy týhle "špatný" motorky) - za rok to tam Pepa bude sypat taky (a jak ne, tak proběhne přísně utajený intenzivní trénink s instruktáží ....a pak už vás nic nezachrání! )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.6.2009 v 00:28 | Nahoru | #1203

kawafil>majkl31> čau ty maš teda mapu nahranou,nebo orig,ja jen že nikde se nepiše,jestli se ty mapy přednastaveny(low,mid,high)daji měnit při chodu motoru :\ a když sem to udělal stejně sem změnu nepostřeh



No když už uděláš investici do Commanderu, je dobrý to nechat ještě měřením prověřit, do jaký míry to mělo smysl. A taky najít nejoptimálnější mapu, případně ji ještě dokorigovat (software k tomu určitě máš..), aby výkonová křivka byla co nejlepší.
Jinak myslím, že když ho koupíš, je tam tzv. "zero map", tedy nic by se po zapojení nemělo oproti sérii změnit. To až po nahrání mapy. Každopádně potom by se to mělo určitě zlepšít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.6.2009 v 01:27 | Nahoru | #1204

ConanK4>Perňa #81> Děkuji za rady. Teď větší problém. Dunlop 209 GP racer (M). Nasadil jsem nové a hned po první jízdě na Brně otrhaná pravá strana(předek i zadek). Levá ťipťop. Nedokážu si to vysvětlit. Proč? Kdyby to byl podvozek tak to odserou obě strany. Ne? Že by špatný jízdní styl, projevující se na rychlých pravých výjezdech? Co ty na to?



Jak tak koukám na odpovědi, tak všihni maj trochu pravdu. Řešíme to všichni a mně se to taky někdy stává.. Na Brno je teď lepší používat tvrdší směsi, co se týká Dunlopů. Podvozky se řešej taky hodně, vím že laborujou i s geometrií a s tvrdostí zadní pružiny. Jenže to jsou borci z popředí MMČR a věnujou tomu pár gum, než to vychytaj... A pak když to funguje, moc to svoje "know-how" nikdo nerozkřikuje, což je pochopitelný.
Brno vždycky namáhalo pneu víc na pravé straně. Ale ten nový povrch je po každý trochu jiný a dělá to s gumama pořád něco jinýho. Vloni jsem tam na Dunlopech jel na zadku až 70kol a předek ještě víc. Letos jsem měl taky problémy se zadní..taky možná tím, že nejsou k sehnání tvrdší směsi.
Zkus ty pravý výjezdy jezdit plynulejc.. Ono se to lehce řekne, když chce ale čoek jet rychle, tak hold i na výjezdu musí "tahat" a na litru to má pak zadní guma co dělat..
A když to bude pořád špatný, pohraj si trochu s nastavením př.vidlice a zkus vnímat změny a koukej na opotřebení gumy. Zkontroluj si ložisko hlavy řízení, tlumič řízení moc neutahuj a pokud máš K4, tak ji nepouštěj ve vidlích dolů! Když budeš pérovat s motorkou, měla by se vidlice vždy vracet na stejné místo.. Zkontroluj moment utažení spodních brýlí, musí být podle manuálu! Dole na vidlici povol ty šrouby, co svírají osu předního kola, propéruj motorku a pak to teprve znovu utáhni. Pokud tohle vše nemáš udělaný a nastavený, měl bys cítit změnu k lepšímu v chování vidlice a možná i ta guma na tom pak bude líp

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.6.2009 v 09:36 | Nahoru | #1205
Perňa #81> My se tu takhle hecujem už delší dobu Dokonce si děláme i interní závody Doufám, že tě nebudu muset vzít za slovo a porychlím sám. Když jsme u toho tak by bylo super se někde zase střetnout na porychlovací seanci (to co jsme tam dali naposledy s tebou nějak nemůžu prolomit). Co zítra Most s Mazdou? Nebo kam ještě jedeš? Co kolem 10.7. Actionbike? Raději mi odpověz PM ať je to tajné hihi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.6.2009 v 21:41 | Nahoru | #1206
Perňa #81> Jak píšou kluci. Určitě způsob projíždění zatáček bude problém. Na vidle se podívám jak píšeš. Jen mi nejde do hlavy co má společného osa předního kola s tlumením. Poučte mne prosím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.6.2009 v 21:55 | Nahoru | #1207

Perňa #81>kawafil>majkl31> čau ty maš teda mapu nahranou,nebo orig,ja jen že nikde se nepiše,jestli se ty mapy přednastaveny(low,mid,high)daji měnit při chodu motoru :\ a když sem to udělal stejně sem změnu nepostřeh

No když už uděláš investici do Commanderu, je dobrý to nechat ještě měřením prověřit, do jaký míry to mělo smysl. A taky najít nejoptimálnější mapu, případně ji ještě dokorigovat (software k tomu určitě máš..), aby výkonová křivka byla co nejlepší.
Jinak myslím, že když ho koupíš, je tam tzv. "zero map", tedy nic by se po zapojení nemělo oproti sérii změnit. To až po nahrání mapy. Každopádně potom by se to mělo určitě zlepšít

jo dik maš pravdu,když tam přišel filtr tak to bylo znat,ale s commanderem už nic,mam pocit zbytečny investice,a nebo nutnost dalši investice za brzdu :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.6.2009 v 23:00 | Nahoru | #1208

ConanK4>Perňa #81> Jak píšou kluci. Určitě způsob projíždění zatáček bude problém. Na vidle se podívám jak píšeš. Jen mi nejde do hlavy co má společného osa předního kola s tlumením. Poučte mne prosím.



Souvisí to hodně, když si to přečteš ještě jednou, tak zjistíš, že tě vedu k tomu, abys zkontroloval, jestli není něco moc utažený, případně stažený ve špatný poloze, tzn. svorník osy utažený a pak až stažena osa - to způsobí lehcké sevření vidlic a ty už jsou jakoby v pnutí, lehce "ohnuté" a nechodí, jak by měly. To stejný ten moment na brýlích.. Než investovat desetitisíce do podvozku, je dobrý vědět, že mně perfektně nastavený sériový už prostě nestačí.. Do tý doby stačí jen "perfektně" nastavovat sérii

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.6.2009 v 23:46 | Nahoru | #1209
Ciao Perňo, chtěl bych se zeptat na kolik by tak vyšla repase podvozku a seřízení?? Nejblíže a asi nejlepší volba by byla u Halbicha, vid?? mam R1 03...a myslim, že předchozí majitel tomu až takovou péči zase nevěnoval, že by měnil olej ve vidlích atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2009 v 21:12 | Nahoru | #1210
Perňa #81> No tak to mě nenapadlo. Je pravda, že jsem to před jízdou nazouval. Můj postup dotažení byl asi na hovno. Protože jsem to udělal přesně jak píšeš. dorval jsem osu na fest a pak zajistil. Je možné, že jsem vidle moc přitáhl. Jak tedy postupovat? Dotahuje se to na moment?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2009 v 23:35 | Nahoru | #1211
PietroDosSantos> Myslím, že běžná údržba s výměnou gufer a oleje by se měla vejít do nějakých 3tis. Kč. A asi Halbich nebo nevím, kdo ještě u nás to dělá.. Asi jich bude víc, ale vážně nevím..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2009 v 23:39 | Nahoru | #1212

ConanK4>Perňa #81> No tak to mě nenapadlo. Je pravda, že jsem to před jízdou nazouval. Můj postup dotažení byl asi na hovno. Protože jsem to udělal přesně jak píšeš. dorval jsem osu na fest a pak zajistil. Je možné, že jsem vidle moc přitáhl. Jak tedy postupovat? Dotahuje se to na moment?



Na moment hlavně spodní brýle, tak je to hodně důležitý u USD vidlice. Ostatní odhadem, nic na krev 1m dlouhou trubkou se utahovat nemusí..
Nejdřív utáhni osu kola, pak propéruj vidlice a utáhni ty svorníky na vidlici dole, pro osu kola. To by mělo stačit.. Málokdo to dělá a kolikrát to nevěděj ani v běžným servisu.. Těch fíglů je hodně, to se musí okoukat od těch pánů, co se tím zabývají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2009 v 01:32 | Nahoru | #1213

kawafil>jo dik maš pravdu,když tam přišel filtr tak to bylo znat,ale s commanderem už nic,mam pocit zbytečny investice,a nebo nutnost dalši investice za brzdu :\



Ja na motorce kdyz nasadil ladaky a filtr, tak byl motor celkem dost mimo. Porad strilel do vyfuku a vubec bylo znat, ze se mu to moc nelibi. Po aplikaci leku v podobe ridici jednotky urceny pro tuhle kombinaci bylo najednou vsechno v poradku. Nemuzes proste tomu motoru pridat vzduch a nebo ubrat tlak pri vyfuku, aniz bys nastavil jinak palivo. PWC dela presne tohle, navic je jeste programovatelnej, takze si tam muzes nastavit i ruzny krivky podle potreby. Ladak, filtr a jednotka jsou nerozlucnej tym. Bud vsechno a nebo nic, jinak je to na prd. Maximalne budes mit jinej zvuk, ale narust vykonu se moc cekat neda. Ono se ti bude zdat, ze to vic jede, ale jenom kvuli vetsimu revu z ladaku ;).

Naposledy editováno 17.06.2009 01:36:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2009 v 09:54 | Nahoru | #1214
_dfy> Trochu bych ti odporoval. Když pojedeš po tomhle vlákně naz5 najdeš tu graf z r1 05 když jen výfuck od exapu dost vylepšil tu křivku společně s filtrem a pokud je mi známo pwc tam není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2009 v 10:22 | Nahoru | #1215

Perňa #81>PietroDosSantos> Myslím, že běžná údržba s výměnou gufer a oleje by se měla vejít do nějakých 3tis. Kč. A asi Halbich nebo nevím, kdo ještě u nás to dělá.. Asi jich bude víc, ale vážně nevím..



Ok, dík...tu cenu mu řeknu a běda jestli jí překročí

A ještě jedna otázka, kolik km vydrží 520 řetěz, když neni zatěžovanej jen jízdou na okruhu v plné palbě, ale třeba i jízdou na našich okrskách?? Řekněme, že bych najel za sezonu 5tis. km z toho třeba 1tis. na okruhu...samozřejmostí je, že se o ten řetěz staram jak mam.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2009 v 11:04 | Nahoru | #1216
Perňa #81>

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2009 v 11:30 | Nahoru | #1217

pepazdepa-84>_dfy> Trochu bych ti odporoval. Když pojedeš po tomhle vlákně naz5 najdeš tu graf z r1 05 když jen výfuck od exapu dost vylepšil tu křivku společně s filtrem a pokud je mi známo pwc tam není.



Stat se to muze. Ale je to spis vec stesti, nez ze by to bylo pravidlo. S PWC nebo jinou jednotkou je to jistota.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2009 v 20:37 | Nahoru | #1218

Pietro_R1>Perňa #81>PietroDosSantos> Myslím, že běžná údržba s výměnou gufer a oleje by se měla vejít do nějakých 3tis. Kč. A asi Halbich nebo nevím, kdo ještě u nás to dělá.. Asi jich bude víc, ale vážně nevím..

Ok, dík...tu cenu mu řeknu a běda jestli jí překročí

A ještě jedna otázka, kolik km vydrží 520 řetěz, když neni zatěžovanej jen jízdou na okruhu v plné palbě, ale třeba i jízdou na našich okrskách?? Řekněme, že bych najel za sezonu 5tis. km z toho třeba 1tis. na okruhu...samozřejmostí je, že se o ten řetěz staram jak mam.



Kvalitní vydrží cca půlku, co běžný silný řetěz.. Ale víc jak těch 6-8tis.km nedá. Já ho nechávám maximálně sezónu, spíš míň a i tak toho má dost po nějakých 3tis. na okruhu. U profi týmů u nás (MS Racing) ho nechávaj 1000km a pryč s ním..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2009 v 00:30 | Nahoru | #1219
Perňa #81> Super to jsem chtěl slyšet, takže na to moje loudání mi na sezonu stačí ...takže dík za info

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2009 v 09:10 | Nahoru | #1220
Perňa #81 měl bych technický dotaz, je znát rychlořazení na časech na okruhu? zvažuju nákup, jestli to má ale alespoň trochu vliv, nebo je to jen o pocitu

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2009 v 18:48 | Nahoru | #1221

gigasetvs>Perňa #81 měl bych technický dotaz, je znát rychlořazení na časech na okruhu? zvažuju nákup, jestli to má ale alespoň trochu vliv, nebo je to jen o pocitu



No tak to je otázka.. U profíků, co hledaj desetiny to asi vliv má, protože se říká, že rychlým přeřazením na rovince můžeš získat až 7m k dobru.. To tedy nevím, jestli můžu potvrdit.. No ale mě to porychlilo tím, že víc na motorce můžu odpočívat a při řazení si ji nijak nerozhodím anebo neřadím na dvakrát, jak se mi to někdy stávalo. Prostě si odmysli ten hektickej pohyb pravým předloktím...

- z toho si odvoď, na kolik to je pro tebe důležitý..

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2009 v 20:02 | Nahoru | #1222
Aoyama to zvládl v katalánsku i bez quickshifteru, když mu přestal fungovat (to ho odsunulo dozadu) a pak je vyškolil i normálním hektickým pohybem pravého předloktí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.6.2009 v 17:27 | Nahoru | #1223
pepazdepa-84> Však jo, to je asi důkaz, že i bez toho to jde rychle.. Quickshifter je jen komfortní pomocník pro nás lenochy

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.7.2009 v 11:57 | Nahoru | #1224
Čau, mám dotaz jakým způsobem přenastavuješ motorku na mokrý závod. Stačí obecně, jestli se dá odpružení víc na měkko nebo naopak přitvrdí? A jestli jen na předpětí pružin, nebo vrtáte i do útlumu a odskoku? Díky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.7.2009 v 15:13 | Nahoru | #1225

Perňa #81>pepazdepa-84> Však jo, to je asi důkaz, že i bez toho to jde rychle.. Quickshifter je jen komfortní pomocník pro nás lenochy



Nejsem fofrník, ale Quickshifter bych už nikdy z moto nesundal motorka je klidná pri řazení nahoru a i v náklonu třeba Most pod boxama.Já za sebe říkám výborná věc samozřejmě lenost v tom hraje taky roli ale když si vezmu jak jsem blbě dávkoval plyn při každém řazení nahoru fuj už nikdy víc be QS Milášek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.7.2009 v 16:15 | Nahoru | #1226
readymen> ..nehledě na to, že ty máš Superbike a tam to zkrátka bejt MUSÍ!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.7.2009 v 16:24 | Nahoru | #1227

.Kolda.>Čau, mám dotaz jakým způsobem přenastavuješ motorku na mokrý závod. Stačí obecně, jestli se dá odpružení víc na měkko nebo naopak přitvrdí? A jestli jen na předpětí pružin, nebo vrtáte i do útlumu a odskoku? Díky...



Jsem si myslel, že takový rychlík a zkušenej závodník má tohle už vychytaný

Ale jinak odpověď jako vždy, je to moc individuální. Já dávám na rady zkušenějších a skutečně přenastavuju podvozek víc na měkko.. A to tak že vše o 2 otáčky anebo dvě kliknutí. Ještě není špatný motorku "prodloužit" (snížit zadek), pak se líp brzdí v přímém směru a na mokru se dá třeba v Brně na brzdách v přímém směru hodně vydělat..
Já vodu moc neumím, ale teď mě to v Brně bavilo, jen mi chyběl předchozí trénink a trvalo celý závod, než jsem se dopracoval k lepšímu času. Je velký rozdíl, za jakých podmínek se to jede. Loni na CECu byla zima a nešlo jet to co teď.. Teď jsme za deště jeli 2:29 a myslím, že by se dalo i celkem bez velkýho drama jet na hranici 2:25!

Je to tak, že nejdeš tak agresivně a tedy míň využíváš dráhy pérování, než na suchu.. Proto si můžeš dovolit změkčit.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.7.2009 v 17:42 | Nahoru | #1228
Tak po delším čase zase trošku toho "bazaru"..

Zbyla mi jedna záložní helma SUOMY, před pár lety TOP model značky a je hodně zachovalá, vypraná a hodně závodní (replika Troy Corser). K tomu tmavé i čiré plexi. Na velikost hlavy 58 (helma je vel. S). Lehce odřený lak na zadní části, skelet nepoškozený! Málo používaná..
Cena do 2tis. Viz. také inzerát

[img]

Naposledy editováno 02.07.2009 17:51:54

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.7.2009 v 17:49 | Nahoru | #1229
Pak mám ještě jednu starou jebku BIEFFE, ikdyž kdysi velká paráda replika Biaggi za 11tis.
Pro někoho na ryby na Simsona za pětikilo maximálně..

Viz. také inzerát

[img]

Naposledy editováno 02.07.2009 17:50:47

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.7.2009 v 17:55 | Nahoru | #1230
A mám doma zbytečně ještě páteřák FIRSTRACING dlouhý 55cm (původně 2.800,-), nechám taky za pětikilo max. Výhodou je odepínatelný, vypratelný zadní díl na záda.. Jo a funguje.
Viz. také inzerát

[img]

Naposledy editováno 02.07.2009 17:56:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35840 Dnes v 12:10 Ozzy_
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist