karf> na nové oktávii se povolí 2 matky, zatáhne za pojistku a světlo vypochoduje dopředu tak je krásně přístupný.
Je to jedna matka, ovšem celá tato nesmyslná procedura by ještě tak nevadila, kdyby to žralo aspoň víc paliva než žárovek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazdu nebo Forda?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazdu nebo Forda?
Dawe02>assassin> Ty Mazdy 6 jsou pekna auta, japonska...jen to buhuzel dost nepochopitelne rezne. Treba zadni lemy to je typicky sezrane uz na 3-5 letem aute. Docela na zamysleni.
jo protikorozni ochrana je asi jediny co bych z novejch aut chtel na svoje stary:) e36ky reznou taky jako blazen, moje je teda tuk tuk bez rzi, ale je trochu kleply na pravy zadni svetlo takze tam to ocekavam brzy...
1 reakcí na tento příspěvek Mazdu nebo Forda?
TOYOTA (škoda že se nelíbí)
Japonce a Švéda do garáže
Francouze a Itala do postele
3 reakcí na tento příspěvek Mazdu nebo Forda?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazdu nebo Forda?
1 reakcí na tento příspěvek Mazdu nebo Forda?
Jinak zkušenost mého kolegy, Mondeo 2litr tdci, ojetina cca 150 tkm
Odešly vstřiky, pak turbo + kaťák
Do oprav dal celkem asi 80t kč
Takže za mě TDCi
Podobně u kolegy v práci 5 aut a u 4 odešly turba
Ford už žije jen z minulosti, ale auta šidí kde to jde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazdu nebo Forda?
Ta definice kazdopadne zacina u developmentu a vychazi z VOC (alias co chceme to dostaneme) a postupuje dale do definic endurance kvalifikacnich testu. A neni definovana v letech.
Zaruka je potom samozrejme definovana na tomto zaklade s patricnymi marginy podle toho jake zaruky (z hlediska dodavatele tier 1 napr. xy nasobek ceny dilu) a na co drzis, nicmene opet neni zalozena jen na casovem, ale i km prubehu a dalsich parametrech... ale to prece vis.
Jiste take uznas ze pusobeni kvality (at uz v dev. fazi, APQP, PPAPy, manufacturing eng, supplier quality eng. atd. atd.) v automotiv prumyslu je na vzestupu. Kvalita merena jako pocet 0km claims a warranty returns v PPM jde, presto ze produkty jsou cim dal slozitejsi, nahoru.
Otazka je, jak se meni definice na tom prvopocatku. Nicmene to stale neni spatne a pomer kvalita/cena, respektive kvalita/naklady pro zakaznika jsou lepsi nez kdy jindy. Ta skepse okolo me docela zarazi.
Ale tou Vectrou jsi si to spravila. Taky ji mam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazdu nebo Forda?
A desing? ten se mění každý rok...nemluvím o designu, bavím se o kvalitě. Opracovanost, levnější materiály...v některých firmách je to fakt mazec a spíš se jedná o firmy jako druhotné dodavatele, né ty finální dodávající přímo na linky..holt..levně nabýt a drazep prodat. Ale není to tak vše. A nejlepší je, když tady se vyrobí, doveze do DE a pak jen papírově změní a to samé se vrátí tady do CZ...dvojnásobná cena..ale zase...přepravci by neměli práci :O))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazdu nebo Forda?
Designem jsem samozrejme vzdy myslel to co cesky nazyvame konstrukci (a ta jde v prubehu vyvoje, aplikace i produkce ruku v ruce s kvalitou). Nikoliv zjev.
Temi druhotnymi dodavateli myslis subdodavatele dodavatelu OEM? Cili 'Tier2'? Potom nechapu jaky mazec mas na mysli, bereme li v uvahu mechanismy ISO TS 16949.