asi blbá otázka, ale je nějakej fígl jak jezdit zatáčky, serpentiny a tak z kopce, pohodlnějc, než před zatáčkou si víc přibrzdit a pak si celou zatáčku projet pod plynem, a zas přibrzdit a další pod plynem ?
či spíš je vám pohodlnější jet zatáčku lehce pod plynem a předek lehce přibrždovat.. nebo je tu nejaka lepší varianta ?
zatáčky do kopce sou pohoda, páč se to dá jet pořádně pod plynem, zatímco z kopce to pořád neni ono - nějak tomu nemůžu uplně přijít na kloub...
2 reakcí na tento příspěvek zatacky z kopce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
NoFear4>hlavne jezdete tak aby jste to meli porad s rezervou na pohodu a nerozbily si hubu
Co se ti stalo??? Nejsi nemocnej,nebo tak něco????
3 reakcí na tento příspěvek zatacky z kopce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
verybusy>Jinak z kopce mi pomáhá posunot se dozadu,nevím proč,ale funguje to. Dobrzdit před zatáčkou,v nájezdu lehce povolovat brzdu a ta motorka si tam lehne docela sama...
přesně tak, váhu jedině na zadek. cpát ji v "klesačce" ještě na předek, tím pádem ho maximálně zatížit, že na zadku skoro "nic" nebude, je blbost...
z.a.j.o.c.h> ja to teda jezdim jako normální zatáčku... přibrzdit, odřadit, trochu plynu a cca od půlky přidávat... akorát se člověk nesmí leknout že to zrychluje víc než na rovině
další názor, kterej podepisuju. taky si myslím, že v provozu stačí jet "normálně". nějaký posouvání těžiště bych používal až na okruhu, kde budu chtít honit desetiny...
já se teda snažím jezdit pravý dolů normálně, ale, jak už sem psal vejš, mám prostě psychickej blok a toho se těžko zbavuje...
PS: pravou dolů si počkám, klídek, a na "normální" točce to pošlu na stupačku...
RomanSS>Jedno ustlání si nepamatuju, druhý ustlání je z Brna a který kolo podklouzlo nepoznám, ale je to při přidávání plynu, takže zadek by měl být zatížený...možná jsem měl gasnout víc, já nevím...každopádně je to pravá klesačka.
(je to na konci, přetoč si to)
bohužel na tom záběru nejde moc vidět, co přesně se stalo. ale jestli to bylo při přidání plynu, tak už jsi nemoh gasovat ještě víc, to by tě pak nakop highsider...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
Baladicka>Jéje, tak jsem myslela, že se něco přiučím, ale moudrá z toho nejsem....každý to jezdí jinak to je jak s brzdama, taky každý říká něco jiného....tak kde je nějaký zkušený chytrolín?
Podle mne na to zadnej jinej figl nez to co tu padlo neni. Ono je to hlavne psychycky blok. Ja s tim mam taky problem. Kdyz je nejaka uzka vracceka z kopce tak taky jedu pomalu. Ale treba na č. sedle kde je siroka cesta je mi to jedno. V tech vraceckach dam stupacku nahoru i dolu.
RomanSS>Tak, citace od Dawa02. Z toho jsem nějak pochytil, že to mám tlačit na předek, což jsem teda dělal, ale stejně jsem v klesačce nejistý, teda v levé, v pravé jsem spadl.
To nejak nechapu pro by jsi mel pri jizde z kopce tlacit na predek
Naposledy editováno 09.10.2010 11:18:28
Naposledy editováno 09.10.2010 16:17:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
verybusy>Jinak z kopce mi pomáhá posunot se dozadu,nevím proč,ale funguje to. Dobrzdit před zatáčkou,v nájezdu lehce povolovat brzdu a ta motorka si tam lehne docela sama...
to mš taky. A mě ještě pomůže lehnout si na nádrž. čím níž mám hlavu tím líp mi to jde. Dneska vyzkoušeno na Serpentýná na Plzeň. Už do nic nebrzdím ani nahoru ani dolu
jen do jedný ale to je vracák. A jelikož si nechci ustlat tak radši brzdím
edit až na to že já tedy nepovoluju brzdu ale pomalu přidávám... já když uklapnu tak je to stejný jako když ostatní brzdí
strašně to zpomaluje
Naposledy editováno 09.10.2010 21:07:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
Baladicka>Windy> porychluje jo, ale špatně brzdí....to je pak fuk jaká je zatáčka, to se jede pod plynem všechno
sice utratíš prachy za chlast ale zase děsně ušetříš za brzdový destičky
to mi připomíná kamaráda na technický přejímce - prej "ty brzdy máte tak na zítřek a pak byste je měl vyměnit" odpověď za vratama boxu...
"hm kdyby tak věděl že na těch destičká ještě v pohodě dojedu sezónu..."
kdo brzdí - nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
a nebo jak říkají kamarádi z okruhu "srát tam plnej a mít to tak trochu v piči"
pardon, ale ono to slušnýma slovama tak nevyzní
je fakt že jsem si před týdnem a půl dva dny potrénovala zatáčky na rovině a že tak nějak se mi dneska o moc líp jezdily i zatáčky z kopce a do kopce.
To jak ovládat motorku je podle mě individuální - každá se chová maličko jinak, důležitý je správně si zatáčku najet. Tak aby člověk měl dobrou stopu a dobrou rychlost ve který stihne včas zareagovat kdyby se vyskytl problém...
Za mě tedy na silnici v provozu "zatáčky raději pomaleji ale o to pečlivěji"
Víš, nestyď se za to že brzdíš. Pokud se pokaždý vrátíš z výletu živá a zdravá a to samý platí o lidech který potkáš (myslím tím že nikoho neohrozíš), pak určitě nejezdíš zase až tak špatně a časem až ty brzdy ošoupáš tak to zrychlení přijde samo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
Windy>to mš taky. A mě ještě pomůže lehnout si na nádrž. čím níž mám hlavu tím líp mi to jde. Dneska vyzkoušeno na Serpentýná na Plzeň. Už do nic nebrzdím ani nahoru ani dolu
jen do jedný ale to je vracák. A jelikož si nechci ustlat tak radši brzdím
edit až na to že já tedy nepovoluju brzdu ale pomalu přidávám... já když uklapnu tak je to stejný jako když ostatní brzdí
strašně to zpomaluje
Jen to zkoušej vofafrně. Huš je zima a duciny by byla velká škoda. Já jel včera ozkoušet motorku bez světel, blinkrů a značek a kloizlo mi přední kolo, že jsem se málem posral...a to jsem jel v teplákách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
verybusy>Jinak z kopce mi pomáhá posunot se dozadu,nevím proč,ale funguje to. Dobrzdit před zatáčkou,v nájezdu lehce povolovat brzdu a ta motorka si tam lehne docela sama...
no moc to nechápu, někdy mi to musíš ukázat
Já jinak jezdím z kopce jako do kopce, nevidim v tom rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
RomanSS>Jen to zkoušej vofafrně. Huš je zima a duciny by byla velká škoda. Já jel včera ozkoušet motorku bez světel, blinkrů a značek a kloizlo mi přední kolo, že jsem se málem posral...a to jsem jel v teplákách.
v teplákáh by to byla asi ňamka si ustlat
no já jezdím pomalu takže žádný strach - jsem šneček
ale je fakt že jsem si vyzkoušela ty svý nový metze a oproti klukům se slickama a jinýma sportovníma gumama mi hrozně dobře držej i studený na mokru
Když uvážím že jsem nepoužívala nahříváky a přesto ani jednou neklouzly... prostě jim věřím i na silnici.
RomanSS>Jedno ustlání si nepamatuju, druhý ustlání je z Brna a který kolo podklouzlo nepoznám, ale je to při přidávání plynu, takže zadek by měl být zatížený...možná jsem měl gasnout víc, já nevím...každopádně je to pravá klesačka.
(je to na konci, přetoč si to)
tobě šel první zadek , a možná proto že jsi byl moc na přední vidli , já se podvědomě snažím narvat na konec motorky a když mám jet pravou z kopce jsem dost nesvůj , už samo o sobě pravé zatáčky se mi jezdí hůř , do levé se klidně poskládám k zemi co to jde a nedělá mi to problém , ale při pravé se mi moc dolů nechce , nebo spíš nejdu tak hluboko
btw jak dokážete v pravé zatáčce brzdit zadní ? ? já mám nohu na špičce , a řekl bych , nebo aspoň si myslím že o jezdím tak že podkopu kvalty , zklopím a držím konstatně plyn , tak aby mi motorka nebrzdila motorem ale ani nezrychlovala
Naposledy editováno 09.10.2010 22:12:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
mno já začala tak trošku tušit co s motorkou teprve po 10tis. Za letošek mám najeto cca 9500 a teprve teď ke konci sezony po usilovném tréningu pod dozorem zkušených a trpělivých učitelů a instruktorů se mi daří jet "jakž takž".
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
Forty>RomanSS> tak to štěstí, že po ujetí předku to ještě ustáls... to sem myslel, že ani nejde
Při brzdění to jde, v zatáčce by mi nepomohl ani Otčenáš.
Béďa> Jo já ani nepoznal, co klouzlo, ale asi zadek...prostě jsem jel a najednou vidím, jak je motorka vedle mě a jak lítají kamínky.
Jinak zadkem nebrzdím (stejně brzdí na houby) a na okruhu mi to přišlo i nepřirozený...nohama být zapřený o nádrž a do toho brzdit nešlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
RomanSS>Při brzdění to jde, v zatáčce by mi nepomohl ani Otčenáš.
Béďa> Jo já ani nepoznal, co klouzlo, ale asi zadek...prostě jsem jel a najednou vidím, jak je motorka vedle mě a jak lítají kamínky.
Jinak zadkem nebrzdím (stejně brzdí na houby) a na okruhu mi to přišlo i nepřirozený...nohama být zapřený o nádrž a do toho brzdit nešlo.
jeste sem si vsim ze mas na okruhove jezdeni moc tvrde gumy , zadek bych dal pod 2.0 predek tak 2.1 zalezi kolik vazis a jak mas nastaveny podvozek (ja vim , teoretik sem fakt dobrej ale prakticky umim vetsi hovno nez kdkoliv tady )
Béďa>jeste sem si vsim ze mas na okruhove jezdeni moc tvrde gumy , zadek bych dal pod 2.0 predek tak 2.1 zalezi kolik vazis a jak mas nastaveny podvozek (ja vim , teoretik sem fakt dobrej ale prakticky umim vetsi hovno nez kdkoliv tady )
jj, pak jsem si tady četl, že někdo fouká i 1.9 na okruh. Já to bral dle gumy no...na normální ježdění. No příští rok můžu víc experimentovat, hlavně dořešit padáky na příhradovej rám, musím udělat takovej "přípravek" na uchycení...a taky něco, co mi zastaví motor, když motorka leží na zemi. To taloši na motorky jaksi nemontujou.
Forty> jo, na vzpřímený motorce, ale i tak jsem si kákl do tepláčků, bo kdybych hodil hubu na motorce v laminátech bez značek... kujva a to jsem dal jen kolečko kolem ulice