paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
6.7.2010 v 19:31
Zdar, uvažuju v brzké době o koupi starší R6ky, jeden z prvních modelů, asi úplně první.
Máte li s ní nějaké zkušenosti, ať už dobré, nebo špatné, sem s nimi...
Na co si dát při koupi pozor??? Jestli je teda něco speciálního konkrétně u téhle mašiny..
Díky..



Uzavřeno 26.07.2010 v 22:38 uživatelem underworld

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:50 | Nahoru | #91
SensationBlaack> 240 zatáčku jo???Ta musí mít teda poloměr...to myslíš zatáčky třeba jako na dálnici z Plzně do Prahy??

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:50 | Nahoru | #92
c.j.> Asi jsi este nepotkal nekoho kdo s BlackBirdem neco umí nemyslim tim sebe... Myslim si ze neumim nic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:51 | Nahoru | #93
trigr> Ne zatacky co mam kousek od Chomutova woe na Sebík... mame novej obchvat udelanej tam to jde... Haya se mi tam vlnila ve 180... Black woe 230 apod. a sedel v tom naklonu takze to mi staci hele....

Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:53 | Nahoru | #94
Nevím kolikrát si byl na dromu a co vše s Blackem umíš, ale nemluvím o výletnících, ale klucích, co s blackem běžně na dromu brusí.. Black má své limity.. Na cestování OK, ale na sport?! to není jeho parketa..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:53 | Nahoru | #95
c.j.> Takze ty svoje emoce woe si srovnej v hlave co jsou u tebe emoce... u me teda emoce nejsou kdyz jedu rovne a zvedam to na zadni... emoce jsou kdyz jsi v poradnym naklonu a tahnes zatacku pod plynem poradne a das na vyjezdu plnej a masina zacne zbesile hrabat a pak vystreli kupredu jak belova kole a hned dalsi zatacka a znovu to same

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:53 | Nahoru | #96
c.j.> kamarádova je z roku 96 - karbec v super stavu. A má kratší - sportovnější kvalty než 929 Dvojka do omezovače 170, 929 188 km/h

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:54 | Nahoru | #97
SensationBlaack> Tak na cizí motorce pojedeš vždycky víc slowly tak, že mě to taky stačí

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:56 | Nahoru | #98
trigr> ne jel jsem na ni to co na Blackovi abych to mohl porovnat navic jsem mel ta mista kde jezdim rad s Blackem abych to mohl este lip porovnat to mi stací

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:57 | Nahoru | #99

Danielos>c.j.> kamarádova je z roku 96 - karbec v super stavu. A má kratší - sportovnější kvalty než 929 Dvojka do omezovače 170, 929 188 km/h



Viděl jsem tady v okolí jezdit blacka předělaného na sporta, jeden lauf, žluté barvy nastro azzuro, ten byl na zádech taky pořád.. a na rozdíl od mě (amatéra) to uměl

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:58 | Nahoru | #100
ty vole, 230 zatáčku? bych se posral..
To je absolutní limit mojí staré vrány na dlooouhé rovině..

Vidím to na další vlákno, tak to nazveme jinak....

Naposledy editováno 06.07.2010 22:59:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 22:59 | Nahoru | #101

SensationBlaack>c.j.> Takze ty svoje emoce woe si srovnej v hlave co jsou u tebe emoce... u me teda emoce nejsou kdyz jedu rovne a zvedam to na zadni... emoce jsou kdyz jsi v poradnym naklonu a tahnes zatacku pod plynem poradne a das na vyjezdu plnej a masina zacne zbesile hrabat a pak vystreli kupredu jak belova kole a hned dalsi zatacka a znovu to same



omg, jsem dal jedno video, aby šel vidět výkon motoru, o čemž jsme se bavili.. Nechci sem dávat video, jak dokáže jet gsxro zatáčky, protože v tomhle s blackem fakt nejde srovnávat.. Blacka do takového uhlu dostaneš jen v kačírku

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 23:02 | Nahoru | #102
c.j.> Vykon ty woe vubec netahej zrychleni do 200km/h ma vetsi BlackBird o proti R1
O proti jinym litrum jiste ze ne ale porad kdyz podrzis nad 7tis tak ti nci neujede... a co se tyce tech zatacek a uhlu tak to mas sice pravdu ale kdyz bude borec na Blackovi tak si ty supersrpoty povodi jak mala decka a co se tyce tech emoci.... Emoce si musi clovek umet udelat na ty masine to neni o tom jestli je masina divoka nebo ne sametovej motor...

1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 23:04 | Nahoru | #103
jak pro koho

já chci motorku s výborným podvozkem, ale i výborným motorem Jinak jsem mohl zůstat u VFR

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 23:06 | Nahoru | #104
c.j.> Vyborny podvozek ma Honda a vykon bych rekl je postacujici... lepsi masina ktera sedi i na okreskach kde je ten koberec nic moc nez masina ktera je jen na okruh a na okreskach me vykope do stromu pac jsem najel na hrbolek... to si tech 10koni odpustim

1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 23:08 | Nahoru | #105
Nic jdu spat.... Bolí mne oci a nebudu je dal namahat abych cetl moudra od ,,cyhtrolina´´co ma Fazera... a nebo od manika co jsou emoce jezdeni rovne po zadnim.... cus

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 23:11 | Nahoru | #106
SensationBlaack> měj se a nezapomeň ve 240km/h v zatáčce na kolínko

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 23:13 | Nahoru | #107

SensationBlaack>c.j.> Vyborny podvozek ma Honda a vykon bych rekl je postacujici...



Podvozek má 929/954 a asi i 1000RR bezkonkureční.

motor má jen "postačující"

Na normálních cestách to je jedno, na Ecce Homo (hodně utáhlé vracečky) dokážu i na Jawě natrhnou prdel většině pozérů s litry, svědčí to o tom, že jawa je lepší? Zrovna tyhle utáhlé se mi na XXu jely lépe než na VFR nebo GSXR, na té se mi zrovna tyhle lámané zatáčky moc dobře nejezdí, není na to zpřevodovaná a nevyhovuje posed, tam by kluk na SM ujel všem.. Takže nemá fakt cenu diskutovat o nějakém výkonu, ten je dostatečný už u jawy.. Ale když už člověk přesedá na něco novějšího, tak většinou proto, že ho to staré už omrzelo.. A mi se dlouho nedostávalo kýženého výkonu, takže jsem z GSXR, která jde na trojku na záda ve 180km/h, nadšen

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 23:19 | Nahoru | #108

trigr>SensationBlaack> měj se a nezapomeň ve 240km/h v zatáčce na kolínko



240? To dá Black na vytočenou čtyřku, nemýlím-li se.. To mi akorát dojde při jízdě po zadním na trojku dech a položím přední kolo na asfalt

apropo, jak dát kolínko když je motka na zadním?

a ještě - pocit, když jede člověk po dálnici 150km/h, předjíždí plechovky, které tuto rychlost drží zuby nechty, přidá plyn na dvojku a až do 200km/h jede po zadním, to nemá chybu

1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 23:22 | Nahoru | #109
A už jsem říkal, že FZS 1000 je mnohem lepší než XXo? Je zábavnější, rychlejší, má pružnější motor, nižší spotřebu, ostřejší brzdy i bez DUALu, má ale měkčí podvozek (logicky ke konstrukci) a nemá teploměr

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 23:22 | Nahoru | #110
trigr> Vubec nic o mne nevis tak si ten posmech nech na nekoho jineho dobrou noc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 23:27 | Nahoru | #111
c.j.> jo FZS 1000 je parádní stroj, ale už ho nejezdím

SensationBlaack> ty jsi začal rejpat pane. Neznám tě to je pravda, ale jak tak koukám,tak určitě postrádáš smysl pro humor..

Naposledy editováno 06.07.2010 23:28:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 23:34 | Nahoru | #112

SensationBlaack>c.j.> Jááááááááááááááááááááá ha háááááááááááááááá
Predjizdi auto jak vocas jen rovinky a na zadni
Na zadni myslis jako ze nejde Black nebo jak to maji byt emoce???
Emoce u me jsou kdyz letim na Blackovi zatacku 240 a beru o zem stupkou woe a ta masina sedi jak pribita... Haya nebo nejaky tvoje GSXR by brecelo na vyjezdu dam plnej a masina me drtí A kdyz predjizdim auto tak si udelam krasnou klicku a lezim u zeme a ne jak on na tom k smichu to video sorry


Prvne pardon za dasi OT.
Ale SensationBlack, ty mas vazne pokrivene vnimani. Ty reci, co jsem tu cetl, doufam, ze si delas jen srandu. Black neni supersport, nikdy nebyl a nebude. Na nem drit stupackou neni zadna veda, je to nizky :) To vazne nesrovnavej. No, nekdy uvidis, Sebik jezdime docela radi :)

Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

6.7.2010 v 23:57 | Nahoru | #113
o koupi R6 jsem uvažoval dlouho a nakonec i koupil.. pokud je zachovalá, je to asi nejživější karburátorová šestka.. mám rok 99, mám načatý asi CDI, nechce se mi vytáčet nad 14000ot, kolikrát se začne už při 12 dávit, komprese už taky neni nejlepší, ale tu udělám po sezoně.. snad se nezhrozim až rozeberu motor. Jinak jsem nedávno zavařoval kulisu řazení. Byl odlomenej zobáček, kterej přitlačuje pružinu k mechanismu, takže asi vadnej kus. takže pokud chceš spolehlivost, tak si připlať k Hondě.. Bejt k sehnání za dobrý peníze rr s 25kW, tak neváhám.. bohužel teď mám dost práce =)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 00:05 | Nahoru | #114

Tak zrovna první ročníky R6etek jsou vyhlášené výrobní vadou vložek válců, jen tady na fóru to řešili poslední rok asi 4 lidi. Někdy se začne loupat ochraná vrstva z válců, v některých případech dojde k prasknutí vložky. Jestl ise nemylím, tak to postihovaly všechny až do roku 2003. Několikrát se zde řešila ztráta kompresu, špatné těsnění a v 90% to bylo vadnou vložkou válce..



můžu zatim souhlasit jen s těsněním, motor rozeberu až po sezoně, ale na těsnění je vidět, jak má po krajích tenkej olejovej film. Motor má v mym případě strašnej průvan, takže jsem se domníval že to jsou kroužky a jde to dál do motoru, ale jak koukám na foto, tak prasklá vložka válce by taky něco vysvětlovala

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 08:42 | Nahoru | #115
omg.Bueno>

Kuuurva, na cbr rr asi prachy nenahrabu.. Udajne se ta vlozka
projevi do 30 000, slyseli jste o tom nekdo??
A ktera 98-99 nema 30 tis ze... Zalezi za jakou se vymeni ze..
Borci pisou ze maji treba i 65 tis a v poho, tak je to asi
treba trefit, vsechny to mit nebudou..

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 10:09 | Nahoru | #116
meerecheck> Nikdy jsem nerekl ze je BlackBird super sport rikam ze se s tim da jezdit slusne zatacky... A sebik se rad s tebou nekdy svezu po obchvatu nahoru a pak si to dat pres Mysi diru a Vysluni a nebo spodem pres hradiste a pak to vzit horem pres Vysluni a dolu po obchvatu na Chomutov...

1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 10:12 | Nahoru | #117
hahaaaa senzacni blackbird zase vali,napis neco pro zasmati

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 10:14 | Nahoru | #118
underworld> Jiste ze na to netrpí kazdej kus ale je to bych rekl leterie si to riskonout a mit tu R6 a doufat ze je to ok... To si radsi pritlac nejaky peniz a mas jistotu a jak jsem rikal vykon je znát nez z CBR-600F jit na R6... vykonove z blata do louze hele... Zadarmo nic neni bohuzel... Tak rozmyslej uvazene bud si priplat a mas jistotu a nebo si kup R6 a doufej ze ten motor bude ok a vykon nebude nic moc navic...

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 10:15 | Nahoru | #119
adahaya> To jsou veci vid kdyz to ctes opravdu te chapu ze ti to prijde neuveritelny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 10:19 | Nahoru | #120

trigr>c.j.> jo FZS 1000 je parádní stroj, ale už ho nejezdím

SensationBlaack> ty jsi začal rejpat pane. Neznám tě to je pravda, ale jak tak koukám,tak určitě postrádáš smysl pro humor..



[img]
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 hanssik19 9 30.5.2024 v 12:06 Filipuč
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 ki 7 29.5.2024 v 16:44 zetor
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow


TOPlist