Máte li s ní nějaké zkušenosti, ať už dobré, nebo špatné, sem s nimi...
Na co si dát při koupi pozor??? Jestli je teda něco speciálního konkrétně u téhle mašiny..
Díky..
Uzavřeno 26.07.2010 v 22:38 uživatelem underworld
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
Danielos>c.j.> kamarádova je z roku 96 - karbec v super stavu. A má kratší - sportovnější kvalty než 929 Dvojka do omezovače 170, 929 188 km/h
Viděl jsem tady v okolí jezdit blacka předělaného na sporta, jeden lauf, žluté barvy nastro azzuro, ten byl na zádech taky pořád.. a na rozdíl od mě (amatéra) to uměl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
SensationBlaack>c.j.> Takze ty svoje emoce woe si srovnej v hlave co jsou u tebe emoce... u me teda emoce nejsou kdyz jedu rovne a zvedam to na zadni... emoce jsou kdyz jsi v poradnym naklonu a tahnes zatacku pod plynem poradne a das na vyjezdu plnej a masina zacne zbesile hrabat a pak vystreli kupredu jak belova kole a hned dalsi zatacka a znovu to same
omg, jsem dal jedno video, aby šel vidět výkon motoru, o čemž jsme se bavili.. Nechci sem dávat video, jak dokáže jet gsxro zatáčky, protože v tomhle s blackem fakt nejde srovnávat.. Blacka do takového uhlu dostaneš jen v kačírku
O proti jinym litrum jiste ze ne ale porad kdyz podrzis nad 7tis tak ti nci neujede... a co se tyce tech zatacek a uhlu tak to mas sice pravdu ale kdyz bude borec na Blackovi tak si ty supersrpoty povodi jak mala decka a co se tyce tech emoci.... Emoce si musi clovek umet udelat na ty masine to neni o tom jestli je masina divoka nebo ne sametovej motor...
1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
já chci motorku s výborným podvozkem, ale i výborným motorem Jinak jsem mohl zůstat u VFR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
SensationBlaack>c.j.> Vyborny podvozek ma Honda a vykon bych rekl je postacujici...
Podvozek má 929/954 a asi i 1000RR bezkonkureční.
motor má jen "postačující"
Na normálních cestách to je jedno, na Ecce Homo (hodně utáhlé vracečky) dokážu i na Jawě natrhnou prdel většině pozérů s litry, svědčí to o tom, že jawa je lepší? Zrovna tyhle utáhlé se mi na XXu jely lépe než na VFR nebo GSXR, na té se mi zrovna tyhle lámané zatáčky moc dobře nejezdí, není na to zpřevodovaná a nevyhovuje posed, tam by kluk na SM ujel všem.. Takže nemá fakt cenu diskutovat o nějakém výkonu, ten je dostatečný už u jawy.. Ale když už člověk přesedá na něco novějšího, tak většinou proto, že ho to staré už omrzelo.. A mi se dlouho nedostávalo kýženého výkonu, takže jsem z GSXR, která jde na trojku na záda ve 180km/h, nadšen
trigr>SensationBlaack> měj se a nezapomeň ve 240km/h v zatáčce na kolínko
240? To dá Black na vytočenou čtyřku, nemýlím-li se.. To mi akorát dojde při jízdě po zadním na trojku dech a položím přední kolo na asfalt
apropo, jak dát kolínko když je motka na zadním?
a ještě - pocit, když jede člověk po dálnici 150km/h, předjíždí plechovky, které tuto rychlost drží zuby nechty, přidá plyn na dvojku a až do 200km/h jede po zadním, to nemá chybu
1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
SensationBlaack> ty jsi začal rejpat pane. Neznám tě to je pravda, ale jak tak koukám,tak určitě postrádáš smysl pro humor..
Naposledy editováno 06.07.2010 23:28:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
SensationBlaack>c.j.> Jááááááááááááááááááááá ha háááááááááááááááá
Predjizdi auto jak vocas jen rovinky a na zadni
Na zadni myslis jako ze nejde Black nebo jak to maji byt emoce???
Emoce u me jsou kdyz letim na Blackovi zatacku 240 a beru o zem stupkou woe a ta masina sedi jak pribita... Haya nebo nejaky tvoje GSXR by brecelo na vyjezdu dam plnej a masina me drtí A kdyz predjizdim auto tak si udelam krasnou klicku a lezim u zeme a ne jak on na tom k smichu to video sorry
Prvne pardon za dasi OT.
Ale SensationBlack, ty mas vazne pokrivene vnimani. Ty reci, co jsem tu cetl, doufam, ze si delas jen srandu. Black neni supersport, nikdy nebyl a nebude. Na nem drit stupackou neni zadna veda, je to nizky :) To vazne nesrovnavej. No, nekdy uvidis, Sebik jezdime docela radi :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
Tak zrovna první ročníky R6etek jsou vyhlášené výrobní vadou vložek válců, jen tady na fóru to řešili poslední rok asi 4 lidi. Někdy se začne loupat ochraná vrstva z válců, v některých případech dojde k prasknutí vložky. Jestl ise nemylím, tak to postihovaly všechny až do roku 2003. Několikrát se zde řešila ztráta kompresu, špatné těsnění a v 90% to bylo vadnou vložkou válce..
můžu zatim souhlasit jen s těsněním, motor rozeberu až po sezoně, ale na těsnění je vidět, jak má po krajích tenkej olejovej film. Motor má v mym případě strašnej průvan, takže jsem se domníval že to jsou kroužky a jde to dál do motoru, ale jak koukám na foto, tak prasklá vložka válce by taky něco vysvětlovala
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
Kuuurva, na cbr rr asi prachy nenahrabu.. Udajne se ta vlozka
projevi do 30 000, slyseli jste o tom nekdo??
A ktera 98-99 nema 30 tis ze... Zalezi za jakou se vymeni ze..
Borci pisou ze maji treba i 65 tis a v poho, tak je to asi
treba trefit, vsechny to mit nebudou..
1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
trigr>c.j.> jo FZS 1000 je parádní stroj, ale už ho nejezdím
SensationBlaack> ty jsi začal rejpat pane. Neznám tě to je pravda, ale jak tak koukám,tak určitě postrádáš smysl pro humor..
[img]
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |