Téma: Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
 
28.5.2010 v 18:17
Ja vim ze to sem nepatri, ale co zkusim to. Tata me a segre koupil (v prosinci) Skodu Fabii 1,2 HTP 40kW. A a ejhle stratili jsme tlak na tretim valci. Prej casta vada tohohle motoru. Zkouseli jsme napsat o kulanci do Mlade Boleslivi, ale prej uz je to stare a nic nam nedaj. Nevite na kolik tak muze vyjit oprava. Diky
Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

3.7.2014 v 06:10 | Nahoru | #91

Che píše: to jo - ve stovce se to samo bere ale u 1,2 tsi dělala škoda tichou svolávačku na rozvoďáky i na turba, u kerejch měnila podložky za silnější - na škoda fóru je toho mraky



Tak to je celkem bezny, svolavacky maj automobilky s jinou povesti...

S tou nasi fabii kdyby jezdil treba muj otec tak to turbo da 300... Jezdila kazdej den praha-humpolec, noha na podlaze - v praze nic moc zahrivani, humpolci sjet z dalnice a vypnout, to same na benzince pri ceste ... Zadny zahrivani, zadny dochlazovani ....

Na skoda foru najdes treba 100pripadu kdy se fabie podelala? Prodeje jsou ale o nekolik radu jinde....

Jinak me je naka skodovka ukradena, ale pal s tima datama z diskuzi operuji vyznavaci jinych krapu a pusobi to komicky.... Kdyz majitel renaultu apod nekde hazi spinu na skodovku (samo i naopak)

(reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

3.7.2014 v 06:32 | Nahoru | #92

Dolík.... píše: Michal_999> nepsal sem, že to je maximálka tak sme s tím jezdili po dálnici. silnější verze na plzeňské dálnici 190 (měl sem i fotku) a slabší z liberca z toho velkého kopca 200 . to sou tachometrové údaje, kolik to jede doopravdy kdo ví...


A teď tu o Smolíčkovi

(reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

3.7.2014 v 07:34 | Nahoru | #93

StrejdaMortymer píše: Yura> To nebyl nějaký útok na tebe, jen sem to myslel tak, že většina lidí si koupí auto a myslí si, že jde o nesmrtelnej dopravní prostředek, kterej jen potřebuje měnit spotřební zboží, vedle rozhodně nejsem, protože jsem s tím něco najezdil a asi neni zázrak, že to stejný auto se stejnym motorem z roku 03 jezdí ještě teď.
Kupoval si auto v roce 2006, kdy ten motor byl už tři roky venku a jeho chyby už začínaly nějak obecně jít mezi veřejnost, s tím si mohl počítat.

Jinak koncernista nejsem (to si pleteš asi s někým koho ani neznáš), jediny TDi, který jsem kdy řídil byla stara rotačka a dodneska mam smíšenej pocit z její ubertuhý spojky.
To že sem opět pořidil zelenej šíp, je jen z toho důvodu, že Accord na kterej rád vzpomínám novej stojí opravdu palbu, kterou si nemůžu dovolit


Já hlavně reagoval na tu tvou (s prominutím nejapnou) poznámku o tom, že většina poruch tohoto motoru je způsobená jeho majiteli.
V roce O6 se možná vědělo o pár případech, ale většina - opakuju VĚTŠINA - obyčejných spotřebitelů, jimž byla levná fábka určená, neměla ponětí, co to je za past. To, co možná pár zapálenců začínalo tušit, se bralo prostě jako běžná věc - občas se posere i ferari nebo současná trendy modla bémwé. A sory, jestli ti opravdu je 21, jak uvádíš (čemuž ale nevěřím) neměl si nejmenší potuchy ani ty sám, a že ti vydržela jezdit bez posrání, je doslova náhoda.
k té nesmrtelnosti - nic takovýho nikdo neočekával. U nás doma jezdí škodny (a to výhradně koupená vždy nová) od 60. let. A vždy vydržela sloužit neuvěřitelně dlouho. Co odešlo, se opravilo, ale nikdy se nestalo, aby dojela na takto fatální chybu, se kterou majitel nemá absolutně nic společnýho (tedy až na rez, pravda - jenže ta škodna hnila i když dostala prvotřídní péči o spodky a dutiny - jen se to odložilo. Takže je to vlastně velmi podobný. Fábie dala naději, že konečně škodovka nebude hnít - to byl hlavní argument proč sem do ní šel). Nota bene - co by jako měl běžnej dělník (kterýmu jsou tyhle levný plečky primárně určený) měnit vyjma spotřebáku? Náplně, gumy, řemeny, hadice a občas díl, co dosloužil.... co jako navíc?

ps. TDi sem taky nikdy neřídil (teda v práci musím, ale to není moje). Bylo to myšleno, že dnes má kdejakej jouda třináctiletou oktu TDi, kterou koupil s 250 tisícema km za pár korun, sype do toho prachy horem dolem, ale terčem posměchu je jakýkoliv menší ale nový auto, na který si on v životě finančně netroufne. Jen zkušenost ze života

(reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

3.7.2014 v 08:03 | Nahoru | #94
Poggy> Není VW 505.01 náhodu norma pro vznětový motor?

Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

3.7.2014 v 08:18 | Nahoru | #95
Mira no a? Šak HTP má horšiu kultúru chodu ako TDI
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist