Téma: Octavia benzín
 
9.3.2010 v 18:21
potřeboval bych poradit.Přemýšlím nad Škodou octavia 1.6i(74kw)nebo 1.8turbo(110kw).Jde mi hlavně o servisní náklady a spotřebu.Dík.

2 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín

11.3.2010 v 22:04 | Nahoru | #91
KarlosCZ> Všechny špatný auta začínají na,,F" Fiat,Ford a Fšechny Francouzi!! Skoro každej mechanik ti to řekne.

Octavia benzín

11.3.2010 v 22:05 | Nahoru | #92
a taky se rika ze ford se vyrabi jen proto, aby opel nebyl nejhorsi

nejlip plati Japonec nakonec, pac stejne nakonec kazdymu dojde ze to jsou nejlepsi wageny .-)

(reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 22:06 | Nahoru | #93

sharkcbr>KarlosCZ> Všechny špatný auta začínají na,,F" Fiat,Ford a Fšechny Francouzi!! Skoro každej mechanik ti to řekne.



není špatné auto, ale špatný majitel, co se neumí starat

Naposledy editováno 11.03.2010 22:08:04

(reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 22:08 | Nahoru | #94

sharkcbr>KarlosCZ> Všechny špatný auta začínají na,,F" Fiat,Ford a Fšechny Francouzi!! Skoro každej mechanik ti to řekne.



Já měl tři fiaty.Tempry 1.6 a 1.8.Pak Cromu2.0 tdi.Super auta..teda v 1.6 blbla občas elektrika.Ale to jsem vyřešil čelním nárazem,do stojcího auta. Jinak motorově super,všechny tři.

1 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín

11.3.2010 v 22:08 | Nahoru | #95
italsky auto je bud pro radost, nebo pro zlost

2 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín

11.3.2010 v 22:10 | Nahoru | #96
tak rad slysim za na 1.8T zatim zadny nadavky, dost o ni uvazuju... ne ze bych byl nejakej sportak, ale prave protoze jsem opatrnej, tak chci pri predjizdeni vedet, ze na to mam
Ale v Ochce to bylo pokud se nepletu 110kw (ne RS)

Chtel bych ale Leona a tam jsou ty RSovy 132kw 1.8T - plati na ne stejny klady jako na ty slabsi?

(reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 22:12 | Nahoru | #97

KarlosCZ>italsky auto je bud pro radost, nebo pro zlost



No ted mám taky itala..prémiovou značku od fiatu..lancii.Jezdí se mi pěkně,chvílema by se dalo říct,Že i jede..ale je to žrout peněz.

2 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín

11.3.2010 v 22:15 | Nahoru | #98
rich.puzzle> To už v době elektroniky není pravda, o tu zkurvenou LagunuII se můžeš starat jak chceš, stejně ti odejde - Turbo, spojka,obě nápravy,čtečka karet... Prostě elekrtonika je dobrej sluha, ale zlý a tvrdohlavý pán! A auta jsou už dnes pouze spotřební zboží. Nejdražší na dnešním autě je to , vymyslet to tak, aby se to během záruky nesralo a po záruce se to začalo postupně sypat!

(reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 22:18 | Nahoru | #99
fallen> Seat je auto,snatkovejch podvodníků. O spolehlivosti RS,jsem v životě neslyšel.Ale to bude tím,že nikoho neznám..kdo ji má.

(reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 22:20 | Nahoru | #100
sharkcbr> tak na elekronické blbosti nejsou prachy, bavim se autech co se vyrobily do roku 2000, posledních 15 let máme v baráku jen fiaty a rencky a ani jeden se za těch 15 let nikdy nevysypal, samo nepočítám pravidelný servis jako destičky, olej, rozvody...

ťuk, ťuk na dřevo

1 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín

11.3.2010 v 22:20 | Nahoru | #101
hans.kawa> Lancii??!! To jsem se radši ani neodvažoval před tím napsat! To se nedivím, že jsi to toho nasypal!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 22:23 | Nahoru | #102
sharkcbr> Jenže nejhorší je.6e at čtu kdekoliv o kappách(mám).Tak každej tvrdí,jak je to spolehlivý vůz,s mimnimem nákladů a jak na to jsou levný díly.Šmejdi ulhaný!!!

(reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 22:24 | Nahoru | #103

hans.kawa>sharkcbr> Jenže nejhorší je.6e at čtu kdekoliv o kappách(mám).Tak každej tvrdí,jak je to spolehlivý vůz,s mimnimem nákladů a jak na to jsou levný díly.Šmejdi ulhaný!!!



to ty svině píšou, jen ať se nachytá někdo další

Octavia benzín

12.3.2010 v 00:32 | Nahoru | #104
fallen> jo, RS je na tom spolehlivosti stejne, je to vicemene jen "lehce" pozmenena 110kw verze...

btw. resit ceny turba(benzin, nafta) u koncernu je smesnost, kdyz novy se da poridit kolem 10 a jety v dobrym stavu kolem 5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

12.3.2010 v 08:38 | Nahoru | #105

KarlosCZ>zebyhonda: smysl to muze mit, ale u motoru ktešrej na to ma potencial, hlavne v kombinaci se slusnym autem..protoze z hovna bic neupletes...


Možná by ses divil co se dá ve správnejch rukách vykopat i z pitomýho třináctistovkovýho OHVčka původem z Fafena... Tušim, že v nejlepších dobách na 100 oktanovej benzín tam bylo dle podmínek 145-160 koní na klice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

12.3.2010 v 08:43 | Nahoru | #106
BagoBorec> jenze tech lidi moc neni
jinak treba kit car feldy, ruzny vrcharsky mely i 180-190hp akorad o pouzitelnosti v provozu nemuze moc byt rec

(reakce na) Octavia benzín

12.3.2010 v 08:46 | Nahoru | #107

fallen>tak rad slysim za na 1.8T zatim zadny nadavky, dost o ni uvazuju... ne ze bych byl nejakej sportak, ale prave protoze jsem opatrnej, tak chci pri predjizdeni vedet, ze na to mam
Ale v Ochce to bylo pokud se nepletu 110kw (ne RS)

Chtel bych ale Leona a tam jsou ty RSovy 132kw 1.8T - plati na ne stejny klady jako na ty slabsi?



stejny klady a zapory :) me prijde ze na podvozek a brzdy jaky maj auta na tyhle platforme je hranicni vykon tech 120-130koni ... tech 150 u obyc 1,8t se da sem tam vyuzit pri predjizdeni, ale ze bys jezdil okrasky s nohou na podlaze to nehrozi... jo taky cim vic koniku tam bude nafoukano tim vic to bude zrat... ta 165kW verze 1,8t v leonu umela nejmin za 9..nejvic taky pres 30:) aspon ze uz to melo aspon brzdy na ten vykon:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

12.3.2010 v 08:49 | Nahoru | #108

Lobo>BagoBorec> jenze tech lidi moc neni
jinak treba kit car feldy, ruzny vrcharsky mely i 180-190hp akorad o pouzitelnosti v provozu nemuze moc byt rec


170 bych věřil, ale těch 190 už tam snad při nějakejch rozumnejch vrchařskejch nákladech na motor snad nejde dostat...
Feldy maj hlavně o 100 kilo míň, svině...:D
edit:a hlavně kitcary jsou šestnáctky pokud si dobře pamatuju

Naposledy editováno 12.03.2010 08:52:12

(reakce na) Octavia benzín

12.3.2010 v 08:51 | Nahoru | #109

hans.kawa>Švagr má dvě bmw jedno je 330d..nějakých 230kobylek a 500nm krouták..to druhé je stará trojka benzín..momentálně v přestavbě na okruhovku..zatím 170kobyl..ale bude novej motůrek s 25Ok.
Na to fakt 1.8turbo nestačí.



kamarad mel s 1,8t motorem leona, 225koni v serii , na ktery se da relativne snadno dosahnout chipem i u te 132kW verze, on mel tuhle 165kW verzi prefouknutou udajne na nakejch 270koni.. myslim ze uz s tima seriovejma 225ps by mely problemy ty bawa obe...

ono casto ty motory s turbem pojezdej atmosferickej motor se stejnym vykonem... treba benzinova 328 ma s oktavkou RS na dalnici docela problem... to vim jiste

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

12.3.2010 v 08:59 | Nahoru | #110
BagoBorec> o nakladech na motor se bavit neda, bavime se o moznosti jakej ztoho dostat vykon zpravidla se odjede par kopcu a jde se na go...

jinak feldy byly dle smernic 1,3(150hp) pak 1,5(170hp) a i 1,6(177hp) to ze tam lidi cpaly o trosku vic je snad jasny
btw. jak vidis tuhle sezonu, svezete se?

assassin> ja myslim ze foukana 328 nebude mit zcela jiste s RS problemy, mozna ani s ex aliiho leonem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

12.3.2010 v 09:02 | Nahoru | #111
Lobo> U nás je to si myslim už kompletně passé
Teď je to na mě až třeba něco vydělám...zkusim něco postavit - celkem by mě lákaly SPčka a zkusil bych potrápit Vojáčky...

1 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín

12.3.2010 v 09:16 | Nahoru | #112
lobo: no cece ja se asi smirim s tim ze holt na dalnici pojede rychlejs:) se ty turbiny bojim kvuli spotrebe, uz ted mi to celkem leze do penez:)

btw ta aliiho cupra jela pekne, ale myslim ze 270ps tam nebylo, jestli jo tak on je stejne utloukl tima obrovskejma tezkejma kolama:) ja s tim jel teda jeste na tech origo kolech, ale myslim ze ty chromovy obludy byly hodne znat, ten znamej s tim nafouknutym G4 tdi kdyz na to dal ty 20palcu A8 kola tak mu to ani s tema 200ps a 440Nm nejelo a sly pryc:)

Naposledy editováno 12.03.2010 09:19:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

12.3.2010 v 09:19 | Nahoru | #113
BagoBorec> wtf? auto prodany nebo na to kaslete?

Chces jit cestou jako FIA/AMCR a ofiko jo?
SPcka nevim, ale jsou cenove i pro me dost mimo, pokud chces teda slusne konkurovat tak to je tak 300-500..
Vybrals jednoduchyho soupere zrovna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

12.3.2010 v 09:23 | Nahoru | #114

assassin>lobo: no cece ja se asi smirim s tim ze holt na dalnici pojede rychlejs:) se ty turbiny bojim kvuli spotrebe, uz ted mi to celkem leze do penez:)



ja bych to tak drasticky nevidel, je to zpravidla v normal rezimu tak +2l... v rezimu pacient tak +20
na druhou stranu lepsi nez se tam rvat s n/a a dostat se na hodnoty kolem 20 pri normal rezimu..

btw. pamatujes na tu zlutou foukanou 500hp m3? ta jezdila prumerne pri normal jizde za 15l

(reakce na) Octavia benzín

12.3.2010 v 09:32 | Nahoru | #115

Lobo>BagoBorec> wtf? auto prodany nebo na to kaslete?

Chces jit cestou jako FIA/AMCR a ofiko jo?
SPcka nevim, ale jsou cenove i pro me dost mimo, pokud chces teda slusne konkurovat tak to je tak 300-500..
Vybrals jednoduchyho soupere zrovna


Auto už je pryč, chuť taky není...a je toho víc, no prostě to už se nepodaří...
Já si neumím dávat malé cíle

(reakce na) Octavia benzín

12.3.2010 v 09:45 | Nahoru | #116

Lobo>ja bych to tak drasticky nevidel, je to zpravidla v normal rezimu tak +2l... v rezimu pacient tak +20
na druhou stranu lepsi nez se tam rvat s n/a a dostat se na hodnoty kolem 20 pri normal rezimu..

btw. pamatujes na tu zlutou foukanou 500hp m3? ta jezdila prumerne pri normal jizde za 15l



no ja normalne na dalku dokazu i 8:) ono je celkem rozdil jestli za 500,- najedu 180km nebo 80km:) jako kdybych chtel jit s vykonem nahoru tak je to jasny, to se bez turbiny nebudu zabejvat vackama, portama atd kvuli 20konim:) spis bude postup v posloupnosti - kola, samosvor, podvozek .. pak treba mozna naky ty koniky:)

ja nohu na podlaze a 6000rpm drzim jednou za mesic, je fakt ze v tu chvili bych obvykle jeste 100ps uvital.. ale 90procent jizdy jedu tak max na 50procent toho co to umi :)

1 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín

12.3.2010 v 10:29 | Nahoru | #117
BagoBorec: za jakou cenu, s jakou zivotnosti a s jakym vyuzitim v provozu? neni lepsi poridit treba Civic s 1,6 VTEC? 150 pripadne 160 kobyl na pidi auto s hmotnosti necelou tunu? a je to serie, nemusis se v tom vrtat...

(reakce na) Octavia benzín

12.3.2010 v 11:30 | Nahoru | #118

sharkcbr>KarlosCZ> Tipuju Renault Laguna II. Kámoš to před asi 3 roky Koupil za 300 000 a během roku do toho 100 000 nasypal!! Tomu říkám kasička! Nejzkurvenější Renault poslední doby !! Ani to nešlo prodat, tak si to radši nechal.



Nojo,když si koupí auto co má natočíno 180tkm,celej spodek je zralej na výměnu a pokud debil předchozí majitel dodržoval nesmyslnej interval výměny oleje 30tkm,tak je mrtvý i turbo,ať se pak nediví.Hlavně že na tachu má 110tkm a podobný stočený nesmysly.Je fakt,že LII jsou na poruchy náchylnější,ale tak drastický to zas není,a pokud člověk není úplně blbej,dost věcí si vyřeší sám.

auto s picou ve znaku si koupi jenom kokot obecne frantici nejsou nic moc ale je fakt ze dvojkova laguna je pojizdny zlo...



Takže podle tebe jsem kokot,dík Mimochodem,renaultů jsem měl už 5 a kromě spotřebáku jsem nikdy nic neměnil a nic se nepodělalo,pokud ovšem jako nebetyčný problém nebereš vadný čidlo teploty spouštějící saharu.

A vůbec,kupujte si předražený VW a Schade,aspoň budou ty ostatní auta o to levnější

(reakce na) Octavia benzín

12.3.2010 v 11:44 | Nahoru | #119

KarlosCZ>BagoBorec: za jakou cenu, s jakou zivotnosti a s jakym vyuzitim v provozu? neni lepsi poridit treba Civic s 1,6 VTEC? 150 pripadne 160 kobyl na pidi auto s hmotnosti necelou tunu? a je to serie, nemusis se v tom vrtat...



a neni lepsi si koupit m3? a neni lepsi si koupit imprezu? a neni lepsi si koupit porsche? a neni lepsi si koupit ferro? a neni lepsi si koupit lambo? a neni lepsi si koupit zondu?

Naposledy editováno 12.03.2010 11:45:04

(reakce na) Octavia benzín

12.3.2010 v 11:45 | Nahoru | #120

sharkcbr>rich.puzzle> To už v době elektroniky není pravda, o tu zkurvenou LagunuII se můžeš starat jak chceš, stejně ti odejde - Turbo, spojka,obě nápravy,čtečka karet... Prostě elekrtonika je dobrej sluha, ale zlý a tvrdohlavý pán! A auta jsou už dnes pouze spotřební zboží. Nejdražší na dnešním autě je to , vymyslet to tak, aby se to během záruky nesralo a po záruce se to začalo postupně sypat!


Turbo ti odejde z důvodu nesmyslnýho servisního intervalu oleje,to prostě Renault posral(nebo udělal schválně,těžko říct).Páč ty turba dělaj dva tři výrobci na všechny auta stejný,takže v samotným turbu asi chyba nebude.Spojka ti odejde po určitých km na každém autě,když se k tomu budeš chovat jak debil,tak podstatně dřív,že ano.Na nápravách nevím co by mělo odcházet,nejsou hliníkový jako na tom vašem skvělém passatu,maximálně se vyměněj silentbloky a jede se dál-ať žijou naše tankodromy.A čtečku karet si opravíš sám a zadara,takže jestli je někdo debil a dá za novou úplně zbytečně x tisíc,jeho chyba.

Jinak samozřejmě že souhlasím s tím,že čím víc elektroniky v autech,tím častější problémy,ale to prostě lepší nebude.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist