Skalda>Regent> http://www.motelek.net (kdyz uz)
Dingo> hehe... zda se, ze tenhle sajt prida radek do meho souboru "linky.txt" Zejm. pak slozka "Datenarchive" vypada luxusne. Jen je trochu skoda, ze jsem se kdysi nanaucil lepe nemecky (tak aspon schemata a tabulky)...
No vidíš, já německy neumim vůbec a největší cenu pro mě mají schemata a pokud bych potřeboval rozumět textu, tak buďto použiju translátor nebo nějakého člověka co umí dojčácky.
1 reakcí na tento příspěvek dobijeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni
... a to ze merit digitalnim merakem je blbost, je blbost
EDIT: pismenka
Naposledy editováno 27.01.2010 17:01:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni
... V alternatoru bych chybu (minimalne zatim) nehledal... neni jeho problemem, ze se nekde pali draty, to zalezi na chovani obvodu za nim (zjednodusene receno...
, nicmene tazatel tvrdi, ze se mu to chova stejne s 2 ruznymi regulatory a naopak pomohla vymena alternatoru... takze se obavam, ze pravou pricinu zavady se uz asi nikdy nedozvime... jinak u nas (na elektrofakulte CVUT) to bylo zvykem, merit proud ampermetrem (a kupodivu jsem to tak delal i predtim), takze na tom nevidim nic zvlastniho
1 reakcí na tento příspěvek dobijeni
1 reakcí na tento příspěvek dobijeni
350.634>abych se zbavil přechoďáků dám tam zařadim odpor 0,5ohm/cca50W a měřim úbytek napětí na něm pochopitelně ho tam jen nepřiložim
No samozřejmě a tímto co jsi udělal sice měříš voltmetrem, ale ve skutečnosti už jsi zkonstruoval AMPÉRMETR protože "měříš" ampéry
Naposledy editováno 28.01.2010 22:22:36
EDIT: vypadlo mi slovo
Naposledy editováno 29.01.2010 20:42:07
Moto přestalo dobíjet,nejdřív jsem vynil aberku,lup ta novou...
Za pár dní kukla tak začlo měření a nedávala skoro nic navíc Voltů ,
jen pár šušnů....
Tak sme do toho dneska vlítli, jedna z těch 18ti cívek je celkem upečená
a dokonce je tam i přerušené vinutí na ní,jeden drátek je cvaklej...
Naměřené hodnoty mezi fázemi byli 0.9 0.9 a 1.4
Což je kapánek větší odpor,přikládám to té jedné cívce,asi...
Pročistil jsem všechyn kontakty po cestě až do regulátoru,Kostka před ním je kapánek zapečená,ale kontakty stříknuty a vypadá že OK..
Po natočení začala dávat přes 13.4 Voltů,což by snad na dobíjení mohlo stačit...
Tak sem se chtěl zeptat jestli nevíte jestli tam ta jedna KO cívka může nadělat peklo?
Nový to bude asi batoh....
Takže přinejhorším z nějaké kulmy,ale uvidím...
Majitelé přede mnou to nějak neřešili
Až budu kupovat další stroj dám si tu práci s odstrojením.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |