Majkl
1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
Koukni treba sem:
zde
Tyhle grafy jsou myslim vzdycky jen po samotny montazi vyfuku,bez commanderu,nebo zapalka,s tim to bude samozrejme jeste lepsi
Naposledy editováno 17.01.2010 14:26:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
2 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
Majklr1>athlan> I se svodama akrap?????
J, i se svodama akrap, celá křivka mi přijde lepší, prostě když tam vrátím originál + leovince koncovku, tak mi to přijde horší. Je to subjektivní, rozhodně ti to nechci nutit, ale já už jen s akrapem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
Majklr1>athlan> Hlavne ze ses se SVYM spodkem spokojenej!!!
Já mám luxusní spodek!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
tudiz definitivne rikas ze 18,3:1 je lepsi nez 12,5:1?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
ludanek>Majklr1> Cely svody,zvlast s dobre naladenym commanderem,ti spodek neuberou,naopak.. Rozdil je pak znatelnej v celem rozsahu otacek.
Koukni treba sem:
zde
Tyhle grafy jsou myslim vzdycky jen po samotny montazi vyfuku,bez commanderu,nebo zapalka,s tim to bude samozrejme jeste lepsi
Ten odkaz na graf je jenom na vykon ale neni tam graf na kroutak. A u toho full systemu tam jde videt peknej propad na vykonu v malych otackach. A kdovi jak je to s tim kroutakem. Zajimave proc tam firma arrow nedala i graf kroutaku. Mozna se jim nehodil do kramu?
Kazdopadne jeste ale zalezi na tom co si kazdej predstavuje pod pojmem male otacky. Ja treba radsi ten kroutak hodne odspodu pri mem stylu jizdy.
Bubrak ZX10R>me rikal pan Otto Knebl, co si ladi dragstera, ze proste KNko trochu ochudi smes, pruchozi ladak taky jeste dal trochu ochudi smes a to dohromady zvysuje teplotu v motoru a naroky na material
proto by se mel pouzit powercommander aby se to doobohatilo, coz tedy ve vysledku znamena, ze se do motoru dostane vic smesi = vic vykonu
Tady jak to napsal Bubrak tak to dava smysl. Srozumitelne vysvetlene.
Jeste bych dodal. Bud pouzit powerkomander na strikacce nebo pretryskovat karbec na karburatorove motce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
Skobik>Ten odkaz na graf je jenom na vykon ale neni tam graf na kroutak. A u toho full systemu tam jde videt peknej propad na vykonu v malych otackach. A kdovi jak je to s tim kroutakem. Zajimave proc tam firma arrow nedala i graf kroutaku. Mozna se jim nehodil do kramu?
Kazdopadne jeste ale zalezi na tom co si kazdej predstavuje pod pojmem male otacky. Ja treba radsi ten kroutak hodne odspodu pri mem stylu jizdy.
Edit: do 3200 se ti zhorsi kroutici moment ale tak tam tu motorku stejne spis dusis, pak si kroutakem polepsis az do 4500 kde je propad v kroutaku az do 6000 a od 6 az do omezovace sis polepsil.
Naposledy editováno 17.01.2010 23:32:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
"do 3200 se ti zhorsi kroutici moment ale tak tam tu motorku stejne spis dusis, pak si kroutakem polepsis az do 4500 kde je propad v kroutaku az do 6000 a od 6 az do omezovace sis polepsil."
No tak tady to pises jako by kroutak byl na stejne krivce jako ten vykon ale to tak neni.
A jak jsem psal zalezi jak jezdis. Ja kolikrat zvedam motorku skoro z mista a tam ten kroutak v tech hodne malych otackach poznas. O to vic ze ti tam chybi vykon.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
Jak jsem psal je to vec kazdeho jakym stylem jezdi a co preferuje. Ja jen mluvim za sebe co me vyhovuje a mych zkusenosti. Jo pokud bych jezdil na okruhy a honil vteriny tak bych tam asi full system s PWC mel ale do normalniho provozu ho nepotrebuji. A taky je otazka jestli clovek opravdu potrebuje tech deset nebo kolik koni navic (za takove prachy) do normalniho provozu a jestli to doopravdy vyuzije zrovna treba u toho litra si myslim ze tech koni neni nejak malo uz v serii. Ale kazdy at si dela co chce je to jeho vec.
mateSAS>Lobo> neeeeeee! ideal je kolik? 13,8? bo tak nejak? .... 18:1 by uz asi nevrcelo vubec .... celou dobu jsem mluvil o MIRNE chude smesi, ze je lepsi nez BHATA smes ... :(
Hmmm,co tě vedlo k tomu,že jsi otočil o 180 stupňů?
Někde jsi tu psal,že je pro výkon lepší mít směs nastavenou tak,aby se spálilo pokud možno všechno palivo,což odpovídá směšovacímu poměru lambda 1 a nebo 14,7:1.Teď tu píšeš o 13,8:1 což je obohacení!V zátěži,by ta motorka moc dobře nefungovala na lambda1!
A ideál je pro různé motory jinej,jiné složení bude mít motor,kde je válcová jednotka o obsahu 900 ccm a nebo 125ka.
Tímhle to považuju za uzavřené
mateSAS>Lobo> eeeh ... nepletu myslim ... nerikam dat 18 dilu vzduchu a k tomu jeden dil paliva, celou dobu mluvim o lehce chudsi smesi!
zkus mi vysvetlit ty mnou dany priklady!!! ... kde delam chybu v me uvaze? :)
jestlize mas a mysli Air/fuel pomer .... tak pri 12,5:1 mas na 12,5 dilu vzduchu jeden dil paliva .... nu a u 18,3:1 mas skoro o sest dilu vzduchu vic, cili chudsi
to jsem to hezky okecal, vid?! :D
hele stechiometricka smes pro benzin je nekde kolem AFR 14? ale z praxe se ladi na neco kolem 12ti plus minus.. coz je proti "idealni" smesi bohatsi... da se rict ze v nekterejch rezimech kdyz budes ladit podle "max" vykonu (pri dynamicky zkousce treba) tak ze ti vyjde maximalni vykon pri o neco chudsi smesi(nez je tech 12) ale motorka pak nejede... ja to takhle ladil na sve a pak delsi rovinka na sestku a motorka total zdechla... trochu sem pridal a zase OK....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
Skobik>pylot>
"do 3200 se ti zhorsi kroutici moment ale tak tam tu motorku stejne spis dusis, pak si kroutakem polepsis az do 4500 kde je propad v kroutaku az do 6000 a od 6 az do omezovace sis polepsil."
No tak tady to pises jako by kroutak byl na stejne krivce jako ten vykon ale to tak neni.
A jak jsem psal zalezi jak jezdis. Ja kolikrat zvedam motorku skoro z mista a tam ten kroutak v tech hodne malych otackach poznas. O to vic ze ti tam chybi vykon.
v krivce vykonu je ten kroutak zanesenej.. ono na brzde zmeris kroutici moment.. vynasobis otackama a mas vykon... tzn kdyz vezmes krivku vykonu.. odectes v patricnem miste nejakou hodnotu a vydelis odpovidajicima otackama tak mas krotici moment....
jo otacky se v tom vzorci vyskytuji jako uhlova rychlost... tzn musis otacky za minutu prevest na radiany za sekundu... myslim ze uz tohle je ale pro spoustu mistnich odborniku nadliskej vykon
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 | Polik0 | 61 | Včera v 20:44 FILODENDRON |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37117 | Včera v 20:20 Ozzy_ |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 21.10.2024 v 11:18 xb |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |