paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R1 07 a ZX10 08
5.1.2010 v 22:54
nechci rikat ze to ma nejakou vypovidajici hodnotu, ale prislo mi to zajimavy...

Anketa: tak jak je to s tim co vic jede?
R1 jede vic
37%
18
ZX10 jede vic
16%
8
R1 ma sikovnejsiho ridice
4%
2
ZX10 ridic je lempl
43%
21

1 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 20:20 | Nahoru | #91
Děčín,jóó tam jsem se narodil je mi jedno,jestli mi věří,nebo ne,důležitý,jsou lidi,co něco jedou a ty to dokážou poznat a ocenit,letos i s autokrosem,5 titulů a mohlo bejt možná 6,kdyby Tomáš Mikšovský nepřestoupil v momentě kdy vedl nad Filou mistrák ke slovákům,ale to je trochu jinej příběh.

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 20:22 | Nahoru | #92

Murkin>Děčín,jóó tam jsem se narodil je mi jedno,jestli mi věří,nebo ne,důležitý,jsou lidi,co něco jedou a ty to dokážou poznat a ocenit,letos i s autokrosem,5 titulů a mohlo bejt možná 6,kdyby Tomáš Mikšovský nepřestoupil v momentě kdy vedl nad Filou mistrák ke slovákům,ale to je trochu jinej příběh.


Děčín je velkoměsto no holt seš málo známej no..hele proč skončil ešner? občas sem mrknul na jeho stránky a ted že má prej padla..

3 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 20:28 | Nahoru | #93
Dělá sluneční elektrárny,už ho ty lidi kolem motorek začali prej unavovat.

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 20:36 | Nahoru | #94

Murkin>Dělá sluneční elektrárny,už ho ty lidi kolem motorek začali prej unavovat.


Aha..no asi to víc vynáší.. a je fakt že v tyhle branži (tuning) se zavděčíš asi jen pár lidem...přemýšlim na co se tě zeptám ohledně mýho tl ale nic mě nenapadá s stupidní dotazy sem radši dávat nebudu nebo mě tu smete většina tunerů z fora

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 20:37 | Nahoru | #95

Murkin>Dělá sluneční elektrárny,už ho ty lidi kolem motorek začali prej unavovat.



Tak to ted budeš největší kapacita né

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 20:41 | Nahoru | #96

Ďuričko22>Tak to ted budeš největší kapacita né



To asi ne,člověk se pořád učí,ta technika jde strašně rychle dopředu a tahle republika je doslova posetá brzdama a laďičema

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 20:52 | Nahoru | #97
Murkin> Chápu,to je jako všude jinde,pokud chce člověk úspěch musí přijít s něčím novým,anebo být naprostá špička v tom co už dělá.Jiné cesty asi není. :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 21:00 | Nahoru | #98

YOSH_BOY>jo chápu a pak k tomu ještě někteří šulini co tu prd rozumí nechtěj ti to tu věřit..já jen že mě sere vždycky hledat tvoje odpovědi po celym foru



s tim souhlasim taky si rád přečtu něco od člověka kterej tomu rozumí a ví co dělá

jinak Murkine pozdravuje tě máma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 21:02 | Nahoru | #99

dark demon>s tim souhlasim taky si rád přečtu něco od člověka kterej tomu rozumí a ví co dělá

jinak Murkine pozdravuje tě máma



????

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 21:12 | Nahoru | #100
Murkin> prej ti kdysi pučila auto a nedopadlo nějak dobře řikala mi abych tě pozdravoval až tě prej potkám v posilovně,že ty mě asi nepoznáš,pamatuješ si mě prej jako malýho jmenuje se Jitka,už bys měl vědět

1 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 21:15 | Nahoru | #101
No jó jasně že vím,ty jsi byl ještě prcek,když jsem s tátou jezdil motokros Tak jí taky pozdravuj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 21:19 | Nahoru | #102

Spijker>Honda je Hujda!


Kdyby nebylo Hondy tak teď si nejezdíš se superbikem(čtyřválcem).

Naposledy editováno 06.01.2010 21:21:22

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 21:28 | Nahoru | #103
Murkin> jasný jo a jen kdybys třeba někdy chtěl nějakou výpomoc tak by mi to vubec nevadilo aspoň bych se něco přiučil

R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 22:46 | Nahoru | #104
Mňau...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 23:07 | Nahoru | #105

lordKakacek>Kdyby nebylo Hondy tak teď si nejezdíš se superbikem(čtyřválcem).



nejspisbychjezdil na ducati nebo aprilii a byly by asi o nco levnejsi (i jako novy) a svet by byal taky v poradku...

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 23:27 | Nahoru | #106
Spijker>Spaiky je fakt,že Honda pro jednu stopu se nesmazatelně zapsala,do dějin,byť nejmladší z Japonské čtveřice,tak má většinou nej prodej a to,že si zvolila cestu ovladatelnosti,výdrže a nenásilnosti,jí jenom katapultuje nahoru...

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

6.1.2010 v 23:47 | Nahoru | #107

Murkin>Dělá sluneční elektrárny,už ho ty lidi kolem motorek začali prej unavovat.



Esner uz neladi?? To je skoda.. Me ladil moji R1 a mimochodem mi naladil uplne stejny hodnoty vykonu i kroutaku jako ty na stejny motorce u AldyK7,oveseny stejnejma vecma.. Nahoda?? ..mozna... To by mohlo trochu vypovidat o tom,ze kdyz se to dela poradne,vysledky by mohli byt celkem podobny a presny..

R1 07 a ZX10 08

7.1.2010 v 10:00 | Nahoru | #108
Tak desina dostane od r1 kartac a hned se objevi tisic prispevku, jak ma kawa PROKAZATELNE na zadnim kole vic poniku
Hele osobne je mi to naprosto sumak. V provozu je to jen o tom, kdo je vetsi magor...

Jinak vodic zx10r je lempl, to je jasny!

edit: Na okruhu by to s identickymi ridici dopadlo stejne, imho

Naposledy editováno 07.01.2010 10:03:38

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

7.1.2010 v 10:21 | Nahoru | #109

Bubrak ZX10R>hele mensi dotaz prosimte, brzda nejak muze motoru ublizit? ja myslel ze to je jen vytoceni a zatizeni jako v provozu



ciste teoreticky je to to same jako parkrat drzet motorku pod plnym do omezovace v provozu.. takze to co vetsina z nas dela.. tzn na brzde by nemel byt rozdil...

problem by mozna mohl byt s tou dobehovou zkouskou na urceni ztrat.. preci jen se motor na valcich dotaci dost dlouho a z velkejch otacek - na silnici brzdis podstatne rychleji.. vetsinou brzdama a i odpor vzduchu motorku po tom co uberes plyn zabrzdi dost rychle...
tzn na tom dobehu muze bejt motor hur chlazenej?hur mazanej?naky jiny prubehy tlaku vsude mozne... tezko rict...

u tech TLS z roku 97 je to specificka zalezitost.. co sem tak zkoumal tak sem nasel vysvetleni ze by to mohlo byt tim ze zadni valec nema na hlave "odvzdusneni" - ve vysokejch otackach tam lej pumpa hrne spoustu oleje, ale kanal kterym se to vraci do motoru je pomerne malej, zahlti se vracejicim se olejem a uz si to neprisaje vzduch a olej se nevraci (neco jako pokus se sklenickou s vodou, prkrytou listem papiru, obracenou dnem vzhuru a voda netece) - narve to valec olejem a pak si cerpadlo lokne vzduchu a nenamaze kliku...

TLR a TLS od roku 98 uz ma na zadnim valci odvzdusneni a co vim tak vetsina mrtvejch TL je 97 a prevazne umrely v tockach na brzde, po delsi jizde v plnejch na dalnici(case) apod...
takze by na tom neco mohlo bejt... ja jezdim prevazne okresky(tzn plyn brzda) a dalnici jedu cestovne do cca 200 .. takze zatim musim zaklepat.. kazdopadne uz mam rezervni viko hlavy a prijde do nej dira....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

7.1.2010 v 10:24 | Nahoru | #110

Murkin>To asi ne,člověk se pořád učí,ta technika jde strašně rychle dopředu a tahle republika je doslova posetá brzdama a laďičema



brzdy a ladici jo... ale malokterej vi co dela a pak to jde asi tezko... ale predpkladam ze tvoje poznamka byla ironicka...

ikdyz ono ciste z ekonomickeho hlediska je mozna lepsi brzdit moto ve velkem na srazu nez tejden trapit jednoho zavodaka:)

R1 07 a ZX10 08

7.1.2010 v 17:09 | Nahoru | #111
assassin: dik za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

7.1.2010 v 17:36 | Nahoru | #112

assassin>brzdy a ladici jo... ale malokterej vi co dela a pak to jde asi tezko... ale predpkladam ze tvoje poznamka byla ironicka...

ikdyz ono ciste z ekonomickeho hlediska je mozna lepsi brzdit moto ve velkem na srazu nez tejden trapit jednoho zavodaka:)



Jenze na tom srazu ti to nic neda,tam se vlastne lidem da vykon a kroutak a to je vsechno,tam prakticky o motorce nic jinyho nezjistujou.

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

7.1.2010 v 17:54 | Nahoru | #113

Murkin>Jenze na tom srazu ti to nic neda,tam se vlastne lidem da vykon a kroutak a to je vsechno,tam prakticky o motorce nic jinyho nezjistujou.


řekl bych že o to lidem na těch srazech i jde, chtěj prostě vědet kolik maj pod kapotou a je jim fuk jestli má křivku hrbolatou nebo pěknou..

edit: napadá mě otázka...někde jsi tu psal že jsi tam měl u sebe tls i r bylo to něco extra upravovanýho nebo jen lehce poupravená serie? Máš tam pro tenhle typ motorky nějakej balíček pro lepší kondici?

Naposledy editováno 07.01.2010 18:01:43

1 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 19:24 | Nahoru | #114
mem totaz pro zde zucasnene kolik z vas si alespon jednu z nich skusilo ? ne posedet na vystave ale projet ? to by me zajimalo kdo mi odpovi ...... standartne lidi co psujou yamahu na ni nikdy nejeli a ti co psujou kawu taky ne . tak borci ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 19:28 | Nahoru | #115
sv1000> už jsem se ptal

1 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 21:28 | Nahoru | #116
Mě vždycky zajímá jak můžou měřit výkon na zadním kole u nové mašiny? Měla by být aspon zajetá ne? Všechny motorový součásti si musí sednout a zaběhnout. To ji vytočí do omezovače a pak prodají a budoucímu majiteli se vysype motor po pár tisíci km a nebo vydrží mín. Záběhová fáze u novýho motoru není jen tak pro nic. Někdo to zajede tak někdo jinak a pak na stejným modelu mašiny může být rozdíl i klidně 5 koní. Jakože mě ta hujda jede třeba 280 a na videjích i 300

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 21:58 | Nahoru | #117
adamosr1> tak někdy se i doporučuje zajíždět motor na brzdě,třebas po generální opravě,ber to tak,že na brzdě je motor napíchnutej na velmi všestranou a sofistikovanou diagnostiku,tže když pominu selhání lidskýho faktoru,nemělo by se nic stát...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 22:34 | Nahoru | #118
Ďuričko22> Jj to jo. Zajíždění na brzdě beru. Ale jako že třeba v provozu a ták. Nějakej bejk koupí novou mašinu a hned plnej a nebo ji zajíždí že se až moc bojí a pak třeba nejede tak jak by měla a rozdíly jsou na světě

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 22:39 | Nahoru | #119
adamosr1> Já jsem reagoval na toto:"Mě vždycky zajímá jak můžou měřit výkon na zadním kole u nové mašiny? Měla by být aspon zajetá ne? "ale v poho stejnak asi myslíme totéž

R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 22:41 | Nahoru | #120
jj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1228, 1229] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 36859 Dnes v 09:35 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 839 19.9.2024 v 22:30 Ariete
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 Perňa_81 10406 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Admire 1 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 545, 546] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16351 19.8.2024 v 14:41 gagtoy


TOPlist