globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakého litrového naháče
Zdravím všechny.
Chtěl bych poradit ohledně výběru svého příštího stroje (Stromek bohužel definitivně pujde z domu ). Tak nějak jsem se zakoukal do kategorie litrových naháčů. Tedy chtěl bych stroj, který se lehce ovládá, dobře se klopí a zároveň má dostatek výkonu. A občas taky na nějakou tu cestu v jednom, ale nic tragicky dlouhého. Takže bych rád kdybyste mi, hlavně ti kteří mají s touhle kategorií osobní zkušenosti, poradili ve výběru. Zhodnotit plusy a mínusy strojů ve výběru, kvalita podvozku, zpracování a tak..Nejvíc se mi asi zamlouvají Z1000 a sv1000, takže pokud má někdo zkušenosti s oběma, určitě bych si je rád vyslechnul . Jsem si vědom toho, že porovnávám uplně jiné motorky, hlavně co se týče motoru (4Vvs2V), ale zkuste si i přesto vybrat ...
Vzhledem k finačním možnostem se jedná o modely z roku 2003-4, popřípadě 2000 u BMW.
Díky


Naposledy editováno 09.07.2010 10:51:50
Anketa: Kterou
Tuono
27%
41
SV1000
5%
7
FZS1000
15%
23
Raptor1000
8%
13
Z1000
33%
51
R1100R
12%
19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

29.10.2009 v 20:59 | Nahoru | #91

drippera>Jendoduchý jako facka. Seš srágora? Jdi do Japonce. Chceš pořádný bike s duší a se vším co k tomu patří? Kup si něco evropskýho. 1.Místo - DUCATI Streetfighter 2.Místo - aprilia Tuono 3.Místo KTM990 SUPERDUKE... Na všechny ostatní rovnou zapomeň.

Já bych nebyl až tak radikální,nevíš co chce,pokud jde o uplně pohodové ježdění uplně bez problémů,mám ještě jednoho kandidáta Yamaha TDM 900,ale možná je právě praktická až moc.I japonec se občas zjančí a vyrobí dobrou motorku.

(reakce na) Jakého litrového naháče

29.10.2009 v 20:59 | Nahoru | #92
drippera> No, vzhledem k cenám Streetfightera a Superduka je celkem jasné pro co bych se měl rozhodnout, že

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

29.10.2009 v 21:01 | Nahoru | #93

motocvok>Já bych nebyl až tak radikální,nevíš co chce,pokud jde o uplně pohodové ježdění uplně bez problémů,mám ještě jednoho kandidáta Yamaha TDM 900,ale možná je právě praktická až moc.I japonec se občas zjančí a vyrobí dobrou motorku.


TDMko ne, to je moc enduroidní a cestovní, já chci něco "nepraktického"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

29.10.2009 v 21:14 | Nahoru | #94
[img] teda musím uznat, že tenhle vypadá fakt luxusně, to jo .

Naposledy editováno 29.10.2009 21:16:20

(reakce na) Jakého litrového naháče

29.10.2009 v 21:25 | Nahoru | #95

Dr.Houba>TDMko ne, to je moc enduroidní a cestovní, já chci něco "nepraktického"

Tuono factory je kurevsky nepraktická věc,já nebejt takový ohráblo přerostlý,tak z něj neslezu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 06:56 | Nahoru | #96
Dr.Houba> hele ty vibrace sou okolo těch 6tis ale nic strašnýho(třeba s SV650 se to nedá srovnat),když sem na to sedl poprvé,tak sem si toho hned všiml,ale po 2-3dnech ježdění sem to přestal vnímat,teď to neregistruju vůbec.Spotřeba:nejmíň 5,6l(jeli sme do 110Km/h v koloně,jeli s náma hokly na svejch moto)a max sem měl 8,5l

(reakce na) Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 06:59 | Nahoru | #97
Dr.Houba> jo a koukalsem že pokukuješ po SV1000,kámoš co s náma jezdí ho má-SV1000S rv.04(po SV650) a prej malý SV bylo lepší..Jinak bych nebral Sko ale nahatý SV

(reakce na) Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 09:06 | Nahoru | #98
Delta> Ono teda mě hlavně přijde, že čtytřválce vibrují docela nepříjemně, tak bzučivě, zatímco dvouválce tak nějak přijatelně (což je samozřejmě většinou způsobeno frekvencí, že). Jinak teda spotřeba do 8,5l je naprosto v pohodě a očekávatelná. SVcko se mi prave libi vice v S verzi, ale zatí to vypadá, že favoriti jsou jiní než SV...

1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 09:43 | Nahoru | #99
Cau, pokud by te zajimalo nejaky konkretni srovnani mezi Tuonem a Raptorem, tak se ptej. Snad ti tim pomuzu pri rozhodovani

Muj bejvalej Raptor
[img]

Moje soucasny Tecko
[img]
Ktery je na prodej...viz bazar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 10:17 | Nahoru | #100
Danio> Super To tvoje Tuono je asi prvni na ktere bych se jel podivat, vypada fakt luxusne . Jinak kdybys popsal jakekoliv rozdily, pocity z jizdy, zkusenoti a tak, byl bych urcite moc vdecny, zajima me uplne vsecko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 10:33 | Nahoru | #101
Dr.Houba> hele ty si to ještě neprodal? tak to bude aktuální ještě příští rok v červnu - pěkně nás tu trénuješ

(reakce na) Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 10:35 | Nahoru | #102

šmudla>Dr.Houba> hele ty si to ještě neprodal? tak to bude aktuální ještě příští rok v červnu - pěkně nás tu trénuješ


Strom je prodaný tak napůl . Ale, jak bych to řekl, peníze za stroma nejsou nutné k nákupu naháče..

1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 10:45 | Nahoru | #103
.... za mne doporučuji Ducati Monster S4R .........výkoná litrová dvouválcová klasika s překrásným designem Se tu úplně rozplývám

2 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 10:46 | Nahoru | #104
No, nevim co by te konkretne zajimalo, ale zacal bych uz treba posazem, jelikoz jsem malej (173) tak pro me byl idealni raptor, krasne jsem celou nohou dosahl na zem, takze se s nim i snadno manipulovalo na miste, s aprilkou uz to je celkem boj pac stojim na spickach, ale da se zvyknout. Kdyz jsem koupil raptora, okamzite jsem si na nej zvykl a rikal si jak je to uzasna motorka...najezdil jsem na nem asi 12k a za celou dobu zadnej problem, krom nejakych drobnosti typu praskajici zarovka v zadnim svetle ( a to dost casto), pro bezne jezdeni naprosta spokojenost akorat pri rychlejsi jizde v tahlych zatackach mi priso ze trochu "plaval" ale to mohl bejt jen muj pocit, jinak podvozek celkove je na nem mekci. No a jelikoz jsem pak chtel neco "novejsiho" tak jsem poridil tuono, rozhodovani nebylo moc slozity, proste dvouval, litr, nahac, rovny riditka a rozpocet tak max do 130k Trvalo mi trochu dyl nez jsem si na ni zvykl, ze zacatku jsem dost nadaval, podvozek dost tuhej (mam 70kg) a tak na nerovnostech na nem poskakuju jak pimprle...ale po asi 1000km jsem si na nej zvykl a naucil se ho "ovladat" a najednou to byla parada a strasne jsem si jizdu zacal uzivat, oproti raptoru lepsi podvozek a hlavne brzdy (teda zadek u aprili normalne "nefunguje" ale tu stejne pouziva malokdo)...jinak spotreba je asi o neco vetsi u aprilie, raptor papkal prumer 7 a tecko 8, zivotnost gum ok, co se tyce zadni gumy tak kamaradum na litrovych supersportech vydrzej podstatne min.
Zatim me nic jinyho nenapada, tak se kdyztak ptej

(reakce na) Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 10:58 | Nahoru | #105
Danio> Diky, mám 186cm a 90kg, takže je fakt, že u raptora se trochu bojím nízkého sedla, naopak Tuono by mělo být asi v tomto ohledu mnohem lepší. Jinak ještě s tím podvozkem, je jasné že to bude asi něco dost jiného než Strom, ale dá se s tím vůbec na okresky? A taky, co město? Tedy nechci to používat jako skůtr, ale občas než se člověk vymotá v Brně z centra, tak to hodinu zabere . A ještě jedna věc, Strom byl normálně přes sezónu venku pod plachtou, jde i u itala? (já vím že se ptám jako tatar, ale moc zkušeností s tím nemám a na fóru jsou názory občas dost rozdílné) Díky moc za rady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 11:01 | Nahoru | #106

Boblbee>.... za mne doporučuji Ducati Monster S4R .........výkoná litrová dvouválcová klasika s překrásným designem Se tu úplně rozplývám


No, u S4r je opět problém cena. Ony se teda občas vyskytnou kusy s trochu příznivější cenovkou, ale u téhle motrky se asi moc nevyplatí kupovat ty nejlevnější

(reakce na) Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 11:15 | Nahoru | #107

Dr.Houba>No, u S4r je opět problém cena. Ony se teda občas vyskytnou kusy s trochu příznivější cenovkou, ale u téhle motrky se asi moc nevyplatí kupovat ty nejlevnější



to máš bohužel pravdu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 11:53 | Nahoru | #108
Danio> supr. a co motor? jak hodnotíš 109 koní na kole vs nějakých 140 na motoru u RSV? Co pružnost? Střední otáčky? Reakce plynu? Taky je tuono tak citlivý na plyn? (né že bych tuhle vlastnost neměl nechtěl. naopak mam rád když to reaguje rychle až cukavě )
btw: nový tuono jsi nááhodou nezkoušel?

1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 12:30 | Nahoru | #109
no jestli mas 109 na zadnim kole u Raptora, tak zas takovej rozdil oproti +-115 u Tunaka to nebude....tech 140 (139konkretne) maj na motoru az od roku 2007 a s ladakem a prepnutou palivovou mapou to da nejakejch +-125 na kole.

Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 12:33 | Nahoru | #110
Jinak pro zakladatele: koukni se (a projed) na Zeda a Tunaka vedle sebe a budes mit rozhodnuto...podle me, Tunak je v jiny lize;)

(reakce na) Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 12:36 | Nahoru | #111
Londoner> těch 109kobyl tak nějak udává Cagiva. neudává je na motoru ale na kole.
krouťák bude asi +- stejnej. ale zajímá mě, jak se to projevuje. průběh, rozsah a minimální použitelný otáčky...

Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 12:36 | Nahoru | #112
Co se tyce jizdy ve meste, je to na obou motorkach +/- stejny, proste dvouval, holt kdyz tam mas pod tri ot. tak to cuka, ale jak pisu, jde jen o zvyk a pak uz ti to prijde uplne normalni. Jinak s tim podvozkem na okreskach i po meste uplne v klidu, tim ze na tom poskakuju jsem myslel fakt nekvalitni silnice co jsou sama dira a zaplata, s tvoji vejskou/vahou bys to asi vnimal trochu jinak. No a s parkovanim ti neporadim, ja garazuju porad, ale jestli je to jen prez sezonu, tak by asi nemel bejt zadnej problem, zvlast kdyz to mas pod plachtou. Na aprili nemam jedinou korozi, nebo neco zoxydovanyho at uz se jedna o sroubky nebo treba vyfukovy svody...

(reakce na) Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 12:41 | Nahoru | #113
karf> No, motorove mi to az zas tak rozdilny neprijde, rozhodne co se vykonu tyce, jen myslim ze u ty aprilie je takovej ostrejsi nabeh u 6 tis a nahore tolik nevadne jako raptor, necha si proste libit vyssi otacky...a ucukany jsou teda obe, ale je to jen o zvyku, proste ti to po nejakejch kilometrech ani neprijde a sam zjistis jakym zpusobem to eliminovat, proste na 2v se musis "naucit" jezdit, tak aby to bylo plynuly. Jinak na novem rsv jsem se teda nesvezl

Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 12:58 | Nahoru | #114
pokud muzu za novy tak do 2.500 je to ucukany a je to trapeni od 4 uz jede pekne, ale zabava zacina od 6 az do tech 10ti :)

Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 16:06 | Nahoru | #115
z nahatejch motorek se mi osoben nejvice libi Benelli TnT 1130 Cafe Racer, jak jezdi to bohuzel nevim, vzhledem u me vede

Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 16:08 | Nahoru | #116

Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 19:11 | Nahoru | #117
[url=

1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

30.10.2009 v 19:45 | Nahoru | #118
Ta Benelli i CB jsou obe moc pekny, na tnt jsem mel moznost pojezdit a celkem me nadchlo, i kdyz v tomhle tematu jsou obe uplne mimo (co se ceny tyce)

(reakce na) Jakého litrového naháče

31.10.2009 v 09:20 | Nahoru | #119

motocvok>Já bych nebyl až tak radikální,nevíš co chce,pokud jde o uplně pohodové ježdění uplně bez problémů,mám ještě jednoho kandidáta Yamaha TDM 900,ale možná je právě praktická až moc.I japonec se občas zjančí a vyrobí dobrou motorku.



To bylo napsána s kusem nadsázky samozřejmě, ale v podstatě to tak je, né? TDM ku bych se m moc netahal, to je trošku jiný šálek kávy...

(reakce na) Jakého litrového naháče

31.10.2009 v 11:49 | Nahoru | #120
drippera> Jo moje řeč s tím japoncem... nedávno jsme si s kámošem vyměnili motorky , jel jsem po delší době na suzuce a jenom mě to utvrdilo v tom že na Japonce v uvozovkách se vezeš a na motorce jako Tuono, Firebolt, a lecos od Ducati , musíš jet na plný uvazek...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe


TOPlist