2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
HraběX napsal:Ale druhá strana mince:
V dnešní době je motorka jen spotřební věc a stejně jako u aut se nepočítá s provozem delším než 5-6 let. Bohužel u aut se předpokládá,že za 6 let najezdí kára nějakejch 400-500tis km a musí to vydržet, u motorky se počítá tak s kilem do vyhození u pořádného cesťáku tak do dvou kil (jen můj názor).
MatuS regoval: neviem ako to je u motoriek, ale 400-500tis km nevydrzi ziadne bezne luxusne auto bez neuveritelne draheho servisu. (najazdit tolko km za 6r na inom ako luxusnom aute povazujem za magorinu - samozrejme dodavky a kamiony sem nepocitame)
----
Neviem ako v tvém okolí,ale tady běžně s firemním autem typu pežot 306 nebo fabia,octavia - čili i neluxusním autem za 5-6let najezdíme i přes 400tis km. Například kolega teď od firmy svého tatíka kupoval právě pežota 306, 1,6l, benzín s najetými 460ti tis km za krásných 45tis kč. Doteď to auto jezdilo bez potíží,dostávalo pravidelný servis a nemělo problém. Jel jsem s ním a auto docela pěkně táhne a jede v klidu (můžu porovnat,stejné,ale vyvoněné auto mají moji rodiče a občas s ním jedu), takže věř,že auto půl mega km s pravidelným servisem najede úplně v klidu. Určitě za tu dobu dostane třeba nové tlumiče,čepy ale když budu mluvit o motoru,tak jen běžnou údržbu a vydrží...Pamatuju na firemního Formana,kterej dostal první generálku v 400tis km....generálka znamenala novou plechařinu,ale motor zůstal tak jak je a jezdil ještě pár let.....
A teď zpátky k motorkám
Spomenute auta su starej konstrukcie takmer bez akejkolvek vybavy.
S dnesnymi autami je to tak, ako si to pisal s motorkami. Na tri roky, potom predat. A smutne je, ze je to aj mercedesu a bmw (audi bol srot vzdy)
Ale to je na dlhu debatu a offtopic.