globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 950S nebo HP2?
 
2.1.2008 v 15:39
Toz mam trochu dilema?
Předchozí
1 2 3 4
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 22:29 | Nahoru | #91
Uz mam i oranzovou kosily :D !Sice vezenskou z Emeriky,ale je cerno oranzova a rikaji,ze me docela slusi ;) !

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 22:30 | Nahoru | #92
Vaclav DR>no koment.. *yes*

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 22:32 | Nahoru | #93
Fanos Rusicka>tož tam Fando prdni nášivku ktm.. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 22:35 | Nahoru | #94
Fanos Rusicka>Já mám taky vše oranžové ,ale na MTB KTM :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 22:40 | Nahoru | #95
Hele resim tady Oranzadu a jeste nemam prodano Modrobilou :lol: !Radsi jdu spat a doufam,ze beze snu abych se vyspal.

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 22:57 | Nahoru | #96
Fanos Rusicka>>
Jsem na tom stejně, taky řeším oranžádu, nemám ještě prodaného šedého bleska Pegasuse a nespím už pár nocí :lol: :lol: :lol: nejmenuje se ta diagnoza náhodou KTM LC8 S? :thmubup:

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

5.1.2008 v 17:04 | Nahoru | #97
matuS>
HraběX napsal:Ale druhá strana mince:
V dnešní době je motorka jen spotřební věc a stejně jako u aut se nepočítá s provozem delším než 5-6 let. Bohužel u aut se předpokládá,že za 6 let najezdí kára nějakejch 400-500tis km a musí to vydržet, u motorky se počítá tak s kilem do vyhození u pořádného cesťáku tak do dvou kil (jen můj názor).

MatuS regoval: neviem ako to je u motoriek, ale 400-500tis km nevydrzi ziadne bezne luxusne auto bez neuveritelne draheho servisu. (najazdit tolko km za 6r na inom ako luxusnom aute povazujem za magorinu - samozrejme dodavky a kamiony sem nepocitame)
----
Neviem ako v tvém okolí,ale tady běžně s firemním autem typu pežot 306 nebo fabia,octavia - čili i neluxusním autem za 5-6let najezdíme i přes 400tis km. Například kolega teď od firmy svého tatíka kupoval právě pežota 306, 1,6l, benzín s najetými 460ti tis km za krásných 45tis kč. Doteď to auto jezdilo bez potíží,dostávalo pravidelný servis a nemělo problém. Jel jsem s ním a auto docela pěkně táhne a jede v klidu (můžu porovnat,stejné,ale vyvoněné auto mají moji rodiče a občas s ním jedu), takže věř,že auto půl mega km s pravidelným servisem najede úplně v klidu. Určitě za tu dobu dostane třeba nové tlumiče,čepy ale když budu mluvit o motoru,tak jen běžnou údržbu a vydrží...Pamatuju na firemního Formana,kterej dostal první generálku v 400tis km....generálka znamenala novou plechařinu,ale motor zůstal tak jak je a jezdil ještě pár let.....

A teď zpátky k motorkám

KTM 950S nebo HP2?

5.1.2008 v 20:37 | Nahoru | #98
Hrabe, to je mi vas luto. V takych herkach taky najazd by som urcite nechcel absolvovat.
Spomenute auta su starej konstrukcie takmer bez akejkolvek vybavy.
S dnesnymi autami je to tak, ako si to pisal s motorkami. Na tri roky, potom predat. A smutne je, ze je to aj mercedesu a bmw (audi bol srot vzdy)
Ale to je na dlhu debatu a offtopic.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist