DMC.motobiker>Váňa> ...U dvouválu ten krouťák vyleze nahoru už kolem 2 - 3 tisíc, a po celu dobu se drží někde u maxima, zato na 4V ... dole nic nic nic a pak někde v maximu se tam dá naměřit že je větší než u 2V, ale k čemu je ti nahoře když tam už nastupuje výkon, maximální krouťák se má projevit ideálně už kolem 3 - 4 tisíc , a to co se děje nahoře už obstarává výkonu motoru, a čtyrvály prostě krouťák nemají, mají jen výkon
Máš jistě právo myslet si cokoliv. Také samozřejmě v anonymním fóru můžeš bez následků urážet kohokoliv a navážet se do čehokoliv (asi to patrně potřebuješ, protože to děláš dost často).
Vraťme se ale k meritu věci. Pokud budeš srovnávat srovnatelné, tedy motor stejného objemu a výkonu tak prostě pro 2V (a je jedno jestli do V nebo v řadě) zdaleka obecně neplatí, že bude mít v nižších otáčkách lepší průběh momentu než 4V. Aby to bylo hodně ilustrativní vynesl jsem do jednoho grafu momentové průběhy tří různých dvanáctistovek o výkonu cca 100 koní.
[URL= Motorrad)
To co považuješ za ideální v tomto případě splňuje beze zbytku řadový 4V.
PS:
Z uvedených mašin jsem jel na bandasce i bulíku.
1 reakcí na tento příspěvek Líbí se vám novej banďour ???
A jen jako dodatek, takto si představuju průběh krouťáku u V2...
A jaký jiný než evropský verze chceš srovnávat?
Jinak ten průběh buellu ani u US verze nic moc propad mezi 3-4 je tam stejně.
Připomeň mi kdy jsem se navezl do tvojí mašiny.
Naposledy editováno 27.07.2009 23:32:39
1 reakcí na tento příspěvek Líbí se vám novej banďour ???
Jinak ten propad není nic hroznýho, a srovnávat Buella s Banditem to je trošku mimo mísu, Bandit je trošku jinde, jiná třída, a vzhledově i podvozkem je o 30 let nazpět oproti Buellu, nikomu ho nechci pomlouvat, ale třeba mě osobně by nebavil ani minutu, ale jak říkam, to jde naštěstí díky bohu mimo mě...
V2 power! V2 4Ever! V2 a co je víc!
Naposledy editováno 27.07.2009 23:49:38
příspěvek #87: To je pouhé konstatování zkutečnosti, sám jsi to v #88 uznal.
No bohužel zjišťuji že někým, kdo je mimo jiné schopem prohlásit
" navážím se jen do špatných lidí se špatnou mašinou " objektivně, alespoň o motorkách, diskutovat nejde.
DMC.motobiker>No až se svezu na čtyřválu co bude mít krouťák, možná změním názor...
Tak prubni třeba Hondu CBF1000
Jinak krouťák tuhle nebo tamhle,výkon tady nebo jinde......mám převodovku,tak už se s tím nějak poperu......
Jinak jsem měl možnost nového Bandita vyzkoušet a není to špatný,výkon ujde zatáčky se dají,brzdí pěkně a vzhled?No docela se mi i líbí
A jinak se mnou se dá bez potíží diskutovat objektivně, ale jen o těch "dobrých" strojích , o ostatní se moc nezajímám, a navíc povětšinou jen také konstatuji fakta , navážím se málokdy, ale když si třeba někdo myslí že z Japonce se dá postavit dobrý Café Racer, říká si o to vlastně sám...
Naposledy editováno 28.07.2009 08:26:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 5 | 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace Suzuki GSF 1250S Bandit, Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 21 | 14.11.2022 v 11:01 V.e.n.c.a__zr7s |
Suzuki GSF 1250 N Bandit - koupě [1, 2] Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 34 | 22.8.2021 v 09:52 V.e.n.c.a__zr7s |
Řídící jednotka tunning Suzuki GSF 1250 Bandit | Fanda-gsxr | 2 | 27.5.2021 v 06:51 milor |