paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
 
21.5.2007 v 14:19
Zdravím, mám pár info pro ty, kdo pokukují po Endurku Yuki TR 200 *yes*
S kámošem se pořád v práci bavíme o endurkách, jak jinak, máme už něco nalítanýho na XTkách, TTkách, kroskách atd, prostě+ bahňáci :P a nedalo nám, zjistit, co je TR zač.

Takže, byl jsem u Dealera Yukin, a měli zrovna skladem TR 200, předváděčka, sem tam se na tom někdo sveze.

Projel jsem to. Zde moje postřehy - "závady" neboli nedostatky :

1. Přední tlumiče absolutně mrtvý a měkký
2. Zadní centrála taky moc měká
3. Zadní buben mrtvej
4. Nefunkční tachometr při 65km
5. Přední blatník zbytečně dlouhý a za jízdy se moc klepe
6. Největší kámen úrazu, a to jako bez "prdele" extrémně malý úhel řízení - REJT!
7. Sériovej řetez je bláto - nutná výměna za kvalitnější!

Tyto nedostatky jdou jednoduše odstranit, kdo je tochu kutil a vyhraje si s tím, tak pro něj nebude problém dát tvrdší pružiny do předku a jiný olej. Zadní centrála se nechá taky přitvrdit, pokud by to nestačilo, dá se s tím též vyhrát *yes*
Nefunkční tacho - nevím co se stím stalo, ale to je pro mě detail, i to se nechá vylepšit je to pak nesmrtelný...
Zadní buben nic moc - ale vzhledem k počut najetých KM, si ani nemohli stihnout "sednout" pakny, ale i buben se nechá pěkně poladit aby fatk brzdil *yes*

Největší problém je malý rejt!!! Opravdu to je vo držku, taky jsem se málem "vysekal" když jsem to otáčel. Jediný řešení jak vylepši rejt, je posunout nádrž zhruba o 2cm a zmenčit dorazy na krku řízení, pak to bude OK *yes* Ale bude stím práce!!

Teď co se mi hodně líbilo *yes*

1. Má to otáčkoměr
2. Má to LED displej - ukazuje zařazenou rychlost, sice taková blbůstka, ale potěší
3. Má to el. startér - chyta opravdu špičkově, prostě no problem - spokojenost
4. Endurko je velmi lehoučké *yes* Až mě to překvapilo! Nekoukejte na papírových 125kg nebo kolik, ale "pocitově" tak 100kg *yes* Zkrátka tady není co řešit!
5. Teď pozor - zvuk ze sériového výfuku - nádhera, hodně mě to překvapilo!
6. Motor kopie Suzuki 200 DR *yes*
7. Výkon - jak se to veme, je to hodně příjemný, na volnoběh sikrásně přede, na přidání plynu okamžitě vystřelí... za jízdy pěkný průběh.
8. Plasty - prakticky nezničitelné a na první dojem kvalitní!

Když to shrnu. Motorka má celkem dost nedostatků, ale i tak se mi opravdu líbí! Na obyčejný ježděníčko do přírody a blbnutí stačí v pohodě. Motor má potenciál a nechá se ještě vyladit průběh motoru - odstranit EURO 3 na výfuku, a vyladit karbec + sání - hned to pojede líp!
Za 60t.kč to je opravdu solidní stroj *yes*

Berte to vše trochu s rezervou, je to přeci jen čína, však jsem do teď čínou opovrhoval, ale po dnešku musím říct, že mě to opravdu překvapilo :/
Jsem "rozmazlenej" z krosáren, taky Yamaha TT 600 R, Honda XR 600, a chtěl jsem zkusit, co je TR zač.. proto tyto moje postřehy, třeba se to někomu hodí!

Na závěr - kdo je šikovný, plno věcí si vyladí/vylepší doma, jen mě hodně zklamalo řízení, rejt, s tím se bude špatně bojovat.

Můžou bejt námitky, že proč bych si měl doma upravovat to a to na nový motorce, jasně, t oej pravda, ale já to beru vzhledem k ceně, že za ty peníze, je opravdu hodně muziky, ať si tvrdí každý co chce, je to tak *yes* Momentálně mě nenapadá konkurence k Yuki 200 TR. Opravdu nic není, kormě jednoho stroje, BETA ALP 200, má stejný motor, ale taky stojí jednou tolik!

(reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

24.5.2007 v 21:21 | Nahoru | #91
Woodo> a jak je to u tebe s rejdem, nepocituješ, že by mohl být větší, nebo je to v pohodě? Když se třeba otáčíš na místě......................

2 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

24.5.2007 v 21:26 | Nahoru | #92
S rejdem nemám problém, nevím možná, že se někomu bude zdát malý, ale i když jedu v lese, tak bez problémů. Jak se tady píše, tak dost mne to na TR-ku překvapilo...

(reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

24.5.2007 v 21:39 | Nahoru | #93
Woodo> dost mě to štve na TRku... rejd fakt malý :| poznal sem to jen při blbým otáčení na cestě, zkrátka tam chybělo tak cca 30 stupňů.. kdybych předtím neměl plno endur, tak vím prd, a nehledal bych v tom problém, páč bych si jen řekl, no jo, malej rejd, a neřešil bych to, ale takhle mě to zkrátka nesedí. Věřím tomu, že se u Yuki polepší a pro příští rok to ještě víc vychytaj :P

Pořád koumám nad tím, z čeho to je motor v Cross 200/TR 200. Na pohled je to samozřejmně Suzuki DR 200 bez debat, ale co uvnitř, to by mě zajímalo, jeslti mají číňani svoje střeva. Myslím tím jako, jestli mají licenci jako takovou od Suzuki a vyrábí si svůj motor, nebo jen okopírovali motor bez vědomí suzuki... ale dost se píše na netu že to je motor licence Suzuki, a verze s motorem 125 je od hondy. A co sjem koukal na ůzný náhradní díly na Cross 200, tak ty ceny odpovídají tomu, že b to mělo být hodně kvalitní, když např. za rozvoďák chtějí přes 2t.kč ( tolik nestojí ani na TT600R), nebo spojková sada skoro 2t.kč. Takže podle toho usuzuji, že motor bude opravdu licence DR 200, a díly by měli být shodné stejně kvalitní *yes* a nebo jsem uplně mimo... no halvně, když motor maká :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

24.5.2007 v 22:07 | Nahoru | #94
Těžko říct, jen ze zkušenosti mohu napsat, že motor bere hezky odspodu, prostě i v kopcích paráda *yes*
S tím rejdem opravdu nevím, ale zkusím to ;)

1 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 07:58 | Nahoru | #95
Tak jsem se konečně dostal k tomu měření rejdu na XTZ 600 tenere a cross 200. Měřil jsem fakt poctivě obrovským úhloměrem a nezjistil jsem rozdíl. Takže ta tr200 je asi trochu jiná. Jinak mám pocit, tr 200 je v některých věcech krok zpět oproti 200 cross: tr nemá nosič, který jako doplněk stojí přes 2.000,- a taky má o dost výš sedlo. Moje manželka to tr docela chtěla, ale nedosáhla by z něj na zem, takže volba byla jasná: jedna z posledních 200cross. Už se prý nebudou dovážet.

(reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 07:59 | Nahoru | #96
Woodo>Pokud bys chtěl tu rozetu, tak zavolej na 777564911 - Jan Trávníček a určitě se domluvíš.

Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 08:09 | Nahoru | #97
FOR TOTR:díky moc, zkusím to :)

Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 12:01 | Nahoru | #98
Mě teda převapily zde zmiňované ceny ND. Jsem myslel, že ty díly budou levnější než na Jawu. Je otázkou jestli Číňánci neprodávají nové motky z nekvalitních dílů pod cenou, aby potom vydělaly na předražených opět nekvalitních dílech... :/

1 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 12:46 | Nahoru | #99
Jakej to má vůbec poměr? pastorek x rozeta?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 13:37 | Nahoru | #100
HartDěda125>15:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 14:27 | Nahoru | #101
totr>díky,.. :)

na HF zprva dávali 15/47 si mysleli že by to větší zátěž neutáhlo, ale od 05 tam dávaj 17/47 a naprostá spokojenost.....akcelerace furt dobrá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 15:23 | Nahoru | #102
Díval jsem se do katalogu a tr200 má poměr 12:36 a má silnější řetěz. Těch změn asi bude víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 15:54 | Nahoru | #103
totr> tr má poměrně stejnej převod jak jawa....ta má 15/36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 19:13 | Nahoru | #104
HartDěda125> S Jawou to porovnávat nemůžeš, páč v motoru je jiný primár(primární řetěz), takže pak poměr kolečka ku rozetě se chová u obou motoru uplně jinak.. :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 19:25 | Nahoru | #105
MaraTT-R>aha, no já sem se právě divil že se ta jáfka s tím poměrem vůbec rozjede...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 19:29 | Nahoru | #106
totr> V něčem je lepší TR, v nečem "horší", jak se to veme. Cross měla sice nosič, ale zase neměla v základu spodní kryt na motoru, a taky třeba TRko má místo nosiče pěkný a robustní madla, takže když se někde zapadne v terénu, je za co vzít ;) To sedlo se dá u TR jednoduše upravit pro menčí postavy, šikovnej čalouník to má hotový za chvilku :P už jsem taky slyšel, že TR má silnější řetěz. Jediný, co se mi u TR moc nelíbí, jsou budíky, u Cross je jeden budík, rychloměr, obyčejný jednoduchý budík jako kdyby ho okopírovali z Yamahy XT 600, mi to docela připomíná, ale u TRka jsou dva budíky, sice fungujou, ale oprsvdu z nich koukám že se na nich šetřilo, stupnice budíků vypadala, jako kdybych si to doma vytisknul na nekvalitní tiskárně, prostě takový kšunt ty jejich "polepy" se mi nelíbilo :(

Takže u XT a Cross opravdu žádný rozdíl v rejdu?? *yes* TRko musí být stejný, páč zas tolik změn nedělali, jsou sice jiný plasty, a pár věcí pozměněno, jinak to je pořád Cross 200. Taak nevím, ještě by to chtělo jednou pořádně se svézt, nebo to byl nějaký dobitý paskvil ta jejich předváděčka, přemýšlím, že zajedu k jinýmu prodejci a tam odzkouším jiný kus a pak bude jasno *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 19:31 | Nahoru | #107
HartDěda125> *yes* tak tak, v motoru je primár, a řetěž co máš na rozetě je sekundár...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 20:35 | Nahoru | #108
MaraTT-R>vím že řetěz na rozetě je sekundár, já sem se taky jen ptal na sekundární převod...pastorek a rozeta....

nevím jestli sem blbej nebo jak :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 22:35 | Nahoru | #109
HartDěda125> to byl jen dodatek k tomu primáru *yes* =o

(reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

25.5.2007 v 22:38 | Nahoru | #110
MaraTT-R>>
aha :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

26.5.2007 v 15:24 | Nahoru | #111
MaraTT-R>Znovu jsem zkoumal ten rejd. Přece jen je o malinko menší na yuki, ale není to velký rozdíl (spíše zanedbatelný). Trochu začínám pochybovat, že ty rámy jsou stejné, když na tr stojí o několik tisícovek více, než na cross. Další věc, zadní tlumič je o 2 tis. levnější na tr. Je to jen úprava cen, nebo jsou ty díly jiné? Rozdílné ceny jsou u mnoha dalších zdánlivě stejných dílů. Chce to udělat výzkum, jestli jsou jiné jen ty ceny. Podle vlastní zkušenosti vím, že ani ve značkových prodejnách japonců se nedovíš často pravdu. Jen kecy prodavačů, kteří jsou placení jen za to aby každého ukecali a ne za to co vědí. Ty madla na tr jsou sice dobré, ale za nosič u crossu tu motorku chytneš a odneseš taky. S budíkama máš pravdu, vypadají lacině. Nevíte někdo, jestli ještě jsou na některých prodejnách Crossy 200?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

26.5.2007 v 19:19 | Nahoru | #112
totr>
Co jsem zjišťoval, tak si nikdo nestěžoval na rejt u TR a Cross kromě nás - já a kámoš, sme TRko projížděli, a opravdu se nám zdál malej rejt... tak nevím no, by to chtělo déle pojezdit. Takže rejt prozatím házím za hlavu :/ TRko se mi líbí čím dál víc.. *yes*

Máš pravdu, že za nosič se dá taky chytit a vytáhnout, ale co se dá dělat.... když bude hodně potřeba, nechá se vyrobit :P

Ty ceny dílů bych zas tolik neřešil, taky jsem na to koukal, TR a Cross jsou uplně stejný motorky, jak motorově tak i rám je stejný, jen TRko je sem tam v něčem vylepšený, má širší řetěz, lepší centrálu, jiný budíky.... Ty ceny můžou být taky vyšší kvůli tomu, že to ej novinak, můžou to brát jako lepší stroj než Cross a podle toho si nadhodí ceny.. Takže já to beru jen jako úprava cen *yes*

Jinak co má Cross lepší, je rozhodně přední blatník, u TRka je tak divně tvarovaný a za jízdy se šíleně klepe, působí to hodně lacině *no* a když sem zkoumal přední blatník u Cross, je lepší...

nekoukal si dnes na Automotorevue?? Testovali TR 200, jsem to neviděl ksakru, to tam prý chválili *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

27.5.2007 v 10:06 | Nahoru | #113
no v tom amrevue, to docela vychválili..o špatném reijdu ani slovo, celkem chválili i tlumiče, ale říkali co ty, že přední chodí dost na dorazy..jo a stím předním blatníkem taky pravda..moc se třepal..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

27.5.2007 v 10:07 | Nahoru | #114
MaraTT-R> www.amrevue.cz tam se na to mrkni online.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

27.5.2007 v 10:08 | Nahoru | #115
Bhaal>Ale rikali, ze to zas pekne kopiruje teren a ze by ostatni chodily asi taky.

(reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

27.5.2007 v 10:18 | Nahoru | #116
davfiala>jj pravda...a ti by aji měli byt celkem objektivní..pokud jo, tak to asi nebude špatná motorka..a pokud je čínani podplatily tak :lol: :puke:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

27.5.2007 v 11:50 | Nahoru | #117
davfiala> vím že to je online na netu, ale test TR 200 tam kokoti nedali, je tam jen výběr ze sobotního pořadu, a TR 200 nikde..:-//

(reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

27.5.2007 v 15:07 | Nahoru | #118
MaraTT-R>bude to tam..musíš počkat až to z aktualizujou

3 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

27.5.2007 v 21:48 | Nahoru | #119
Tak jsem v sobotu koukal na ČT na automoto revue. V TV to TR docela chválili,
že prej se číňani výrazně zlepšili - chválili rám,plasty, motor i tlumiče. Jediný co
vlastně zkritizovali byl špatný výhled v zrcátkách, ale to je vlastně neduh 80% všech
vyráběných motorek. Podle těch záběrů jí tam dávali docela v terénu čouda a
to mělo sériový gumy. O rejdu nepadlo ani slovo, tak si myslím, že to s ním nebude
tak horký.
Popravdě to TR se mi líbí čímdál víc.

(reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

27.5.2007 v 21:50 | Nahoru | #120
PetrP>Me taky, mam cukani si poridit 600 lehnu a tohle na bahneni do lesa. Ale je tu velke ALE, protoze nemam tolik love. No snad az budu starsi ci vykradnu banku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist