DUCATI 916-996-998
SUZUKI HAYABUSA¨
SUZUKI TL 1000 R
YAMAHA THUNDERACE
KAWA ZX 12 R
KAWA ZZR 1400
DUCATI 1098
HONDA NR 750
MV AUGUSTA 1000 F4 SENNA
SUZUKI M 1800 R
HONDA VFR
YAMAHA V- MAX
TRIUMPH SPEED TRIPLE
HD FAT BOY
DUCATI 888
KAWASAKI ZX 7R - ZXR
DMC.motobiker>2stroke>DMC.motobiker>350 bere většinou kolem 5 l, zaleží jak moc to honíš, někdo jezdí prý i pod 5 l...Eko normy jsou hovadina - celé je to založené jenom na emisích CO2, což je jenom jeden z několika skleníkových plynů, hlavní je samozřejmě vodní pára...ale tu ve výfukových plynech moc neovlivníš...holt, aby se vlk nažral a koza zůstala celá ...hovadiny
No já jsem to asi honil hodně, protože pod 7 jsem se fakt nedostal, měl jsem r.v.1986, přesný typ nevím, na Monsteru jsem se ještě přes 7 nedostal, ale to jsem měl převod do pomala a jezdil jsem jen palbu (jak to jen na M600 jde), ted mam převod do rychla, a už se nedostanu ani přes 6, a dá se s tím jet i za 4, což je v poměru požitek z jízdy - spotřeba dokonalá motorka, jinak EKO normy jsou i podle mě opravdu hovadina, skazily tím Evropskou verzy Buella, a mnohé další, a navíc u motorek je to vážně zbytečný, když si vezmeš kolik % vozidel v provozu jsou motorky...
Pořád brečíš, že je Monster moc líný a pak napíšeš, že to jde i za 4l/100km. Chlape ty nevíš co chceš
NickSlaughter> Pořád brečíš, že je Monster moc líný a pak napíšeš, že to jde i za 4l/100km. Chlape ty nevíš co chceš
Já ale vím co chci, motorku co vypadá jako Monster, má dvouválec, 160 Nm, 175 Koní, jede 300 Km/h a žere nejvíc 1,5 Litru na 100, je to snad tak těžký pochopit???
a je hezci a hezci,budes litovat ze jsi ji dal pryc
[img] jare bude ZX-12R takze tak... je mi po ni trosku smutno, protoze slouzila fakt dobre, ale zmena je zivot... ale jsem fakt rad ze je v dobrych rukach a ze ti slouzi... jezdi pekelne dobre.. to vim sam
Cuba_ZX7R>Kraky>Cuba_ZX7R> ..Tvoje bejvala,to je super stroj
a je hezci a hezci,budes litovat ze jsi ji dal pryc
[img] jare bude ZX-12R takze tak... je mi po ni trosku smutno, protoze slouzila fakt dobre, ale zmena je zivot... ale jsem fakt rad ze je v dobrych rukach a ze ti slouzi... jezdi pekelne dobre.. to vim sam
Jo jo, taky se mi líbí, ten pejsek...
SuperBike: Ducati 916
NakedBike: Ducati Monster, Buell XB??S
Chopper/Cruiser: Harley-Davidson FatBoy
no a Endurka, Krosky a Motardi nejsou na krásu, ale na pole, a v ostatních kategorijích se nevyznám, nebo spíš ty ostatní skupiny mi nic neříkají a neni to už nic pro mě, takže se k nim ani nemohu vyjádřit...
Naposledy editováno 29.09.2008 18:29:22
Firmou Ymaha prakraktikovaná stálost modelů,ale i zdařilý koncept FJ 1200,který býl dlouho téměř bez konkurence,vedly k tomu,že se stal jedním z nejúspěšnějších motocyklů obsahové třídy.FJ 1200 z dnešního hlediska přirozeně nikdy nebyl sportovním motocyklem.Ostatně s hmotnosti 259kg je příliš těžký a poloha,kterou při jízdě zujímá řidič,rozhodně není sportovní.Ale mohutný kroutící moment velkého čtyřventilového motoru s miskovitými zdvihátky o objemu 1188cm3,stejně jako vynikajicí ochra♥nou proti větru a pohodlné sedlo i pro spolujzdce mu propůjčuji nejlepší kvality cestovního vozidla,které mezitím využili jiní výrobci .Když se motocyklu dostalo statutu rychlého cestovního stroje,pěstovala jej firma Yamaha dlouhou dobu .začalo to v roce 1986 zvětšením zdvihového objemuz 1079cm3 na 1188cm3 a skončilo roku 1988 větší kapotaží,komfornějším sedlem ,novým designem ráfku předního kola,zvětšeným ze 16" na 17",silnějšími brzdovými čelistmi i kotouči a digitálním zapalováním.Motor je výhodný a úsporný.Při obsahu nádrže (22l) se maximální dojezd pohybuje mezi 200 až 350km.Na nastavení pérování a volbu pneumatik reaguje podvozek různě.Při optimálním vyladění je stejnou měrou zajištěna stabilita na rychlých dálnicích i snadná ovladatelnost na silnicích s mnoha zatáčkami .Vysoká hmotnost je jedním z charakteristických rysů stroje.Ale čtyřpístové brzdové čelisti jsou zárukou bezpečné jízdy i při vysokých výkonech.
Čtyřválcový a čtyřtakt,řadový
1188cm3,74kW(100k)při
8500/min,259kg.
Výška sedla 78cm
208km/h
15850DM.
Testovací hodnoty
0-100km/h:3,4s
5.rychlostní stupeň 60-140km/h:8,2s.
Spotřeba:6,8l/100km
Palivo:Normal.Akční radius 323km.
To vše psal katalog-MOTOR roku 1990
DMC.motobiker>2stroke>NickSlaughter>Jo o výkonu jsem tam nic nepsal . Jak říkaš, z 2T litru dneska klidně 300 HP. Zbytečně moc. Raději výkon do 200 HP a větší ovladatelnost. I tak by to byl masakr a žralo by to travu kolem cesty (spotřeba 20 na 100 )... Jednou jsem viděl na ebaji prodávat předělanou Suzuki GT 750 na GT "1000"-jiné hlavy a válce, dostal z toho 110 HP - zajímavé
No když to srovnam s mojí starou Jawou 350, která měla nějakých 20 - 25 koní, a žrala mi 7 litrů, tak takovej 2T v 1000ce s výkonem 300 koní by musel žrát snad 50 litrů, a těžko by dneska mohl splnovat nějaký eko normy...
jawa jezdí za 4-10 litrů
U Olomouce stavěl chlapík buggy a pro ni motor 4x400=1600 ccm dvoutakt s válci KTM. předpoklad 210-230 koní ideální pro bike
1 reakcí na tento příspěvek Nejhezčí motorky za posledních 20 let
Jináč pod 7 litrů jsem se nikdy nedostal, ale stejně ten týpek je borec, protože když si vspomenu jak to mělo na hovno podvozek, a jak mě to s každý zatáčky vynášelo, tak to zvládá docela dobře, protože ten podvozek je dobrej akorát tak do lesa, na silnici to tak divně plavalo a zátáčky byli fakt o život, no na horší motorce jsem ještě nejel, ale i tak sranda byla...
DMC.motobiker>laďa prášil> No tuhle Jawu jsem přesně měl, vypadala úplně stejně, byla stejně červená, a i to sedlo poznávám, jen jsem nepochopil jestly to má být sériovka nebo má nějak zvýšený výkon, ale podle toho zvuku tipuju že to bude sériovka!
Jináč pod 7 litrů jsem se nikdy nedostal, ale stejně ten týpek je borec, protože když si vspomenu jak to mělo na hovno podvozek, a jak mě to s každý zatáčky vynášelo, tak to zvládá docela dobře, protože ten podvozek je dobrej akorát tak do lesa, na silnici to tak divně plavalo a zátáčky byli fakt o život, no na horší motorce jsem ještě nejel, ale i tak sranda byla...
Je to úplná seriovka, žádnej nesériovej díl se dá říct, když nemyslím kus trubky. Jinak ten týpek už má nejlepší leta za sebou. Špíš už krajinkář..
SUZUKI GSX-1300R Hayabusa - model 2008
DUCATI Streetfighter
APRILIA RSV 1000 R Factory
edit: Skoda ze tech TLR je tak hrozne malo ...
Naposledy editováno 19.11.2008 23:12:18