je tu někdo kdo dovede postavit za úplatu zdroj jiskry pro zapálení vstříknutého benzínu do výfukové koncovky?
Specifikace:
1. rozměrově nenáročné, na daytoně není vůbec na nic místo! (hlavně samotné jiskřiště)
2. zdroj 12V, jiskra "na tlačítko". Pravděpodobně to bude světelná houkačka
3 jiskra nejlépe opakovaná třeba v sekundových intervalech, případně jen jedna, ale s malým zpožděním po stisku tlačítka (aby benzín vstříknutý do koncovky stihl doletět k jiskře)
jako palivo použiju benzín vstříknutý do svodu výfukové koncovky. Připojím to na hlavní čerpadlo a uvidíme jestli motor poběží.
viděl bych to na princip malé indukční cívky a VN oblouku mezi dvěmi póly u koncovky.
Naposledy editováno 05.02.2010 14:02:49
napriklad zvednutim tlaku na liste (slozitejsi varianta je prodlouzeni delky vstriku) dostanes do motoru vic paliva za stejnou ms..
ovsem taky zvedas namahanost vstriku a tak muzou rychlejc odejit.
Predtim nez do tohohle pujdes nech vstriky ultrazvukove vycistit. Udelaj ti to za nejakou uplatu v zlatnictvi, ale doporucuju se snima domluvit pred zavirackou protoze jim tam pak bude dost smrdet benzin
ale zas bys to jako kaskader mohl vyuzit.... treba na nahlej vzlet do uzasne vysky bez rampy i se zvukovym a obrazovym efektem...
eeeee.... budes to pak delat i na auta?
Naposledy editováno 12.03.2009 03:42:22
2 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
žádná sériová výroba nebude!:)))
CharlieV>Zapálení - jednoduchý jak facka - indukční cívka přímo na baterce, k ní jednu nebo 2 svíce, spínaný relátkem. Ovládání relátka přes jednoduchej astabilní klopnej obvod, naladěnej třebas na 2kHz (kmitne 2000x za minutu). Reálná hodnota (šestikilo když točí 10 tisíc tak jeden válec pálí 2500x za minutu), fachat to bude.
Vstřikování - to máš pořešený, ale spíš než jednu trysku bych zkusil soustavu do kruhu.
Dostatek vzduchu - udělej "falešnej" konec výfuku, kterej bude ukrývat tohle zařízení, a ten bude mít u napojení na původní přícucy vzduchu. Nebo do toho stávajícího navrtej u konce pár děr
Edit: překlepy
6e je to v té závorce jen vtípek? "(šestikilo když točí 10 tisíc tak jeden válec pálí 2500x za minutu)" to si jako myslíš že otáčky motoru se sčítají podle válců jako že každý točí 2500tak je to dohromady 10000 nebo si myslíš že když je to 4T tak se otáčky dělí 4 a podle toho to háže jiskru?
P.S. Mám tady hroznej fofr tak jsem četl jen ten Tvůj úvod.
Až budu mít chvilku čas prečtu si to celé a rozhodně se téhle 3.14čoviny rád zůčastním
2 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
pak už jenom vyřešit problém s místem a je to. Ideální by to bylo asi pustit přímo do svodu před výfuk a za to někam dát zapalovací svíčku, ale to je taky problém, protože se bude zanášet...prostě past vedle pasti...
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
Elmag. ventil na vzduchotechniku není problém - čímpak je asi zapínané LPG v autě? Taky elmag. ventilem. No a na zapálení ti stačí zapalovací svíčka a k ní jednoduchý obvod s indučkou nebo s tím co tady bylo uvedeno. Ovšem aby plyn chytl, potřebuje vzduch a ten jaksi ve výfuku není, takže potřebuješ ještě nějak vyřešit přisávání vzduchu.
Naposledy editováno 12.03.2009 12:16:32
Navíc s tím beztak po nocích rozvážím motorkáře
[img] neříkej, že by tomu v zadu neslušely pořádný roury s plamenometem ve 3 a půl tisících otáčkách
Naposledy editováno 12.03.2009 12:20:18
RUTAN>nikita..copak? našla jsi dvotunovou německou pumu z druhé světové na zahradě a nevíš co s ní?:))))
žádná sériová výroba nebude!:)))
mnoooo, nemecka puma to neni, ale vyuzit se to daaaa... tak kasli na seriovou vyrobu, ja si to dam na calibru...
E: A řešil bych to jako samostatný obvod, ze stávající soustavy bych si bral tak max těch 12V. Ale CDI bych nepokoušel. Max vim, že ignijet má v lepší jednotce přípravu na NO2, tak by šlo možná použít tohle, ale ta jednotka stojí 20k. I kdyby jsi si měl naprogramovat nějakej mikráák, jako že to je hodně zbytečný.
Až uvidim atomovej hřib nad Lbc, tak vim, že se Rutanovi nepovedlo :D
Naposledy editováno 12.03.2009 15:52:47
2 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
co myslis tim vstrikovacim modulem? klasickej vstrik?
nikita> mam planek na vyrobu na auta, vyjde to asi na 3 stovky, tak jestli chces muzu ti to poslat a muzes si to slozit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))
nikita..ne a ne a ne..to bude mít jenom rutan a tůdle!
sonic...dokázal by jsi to postavit? na 12V, spouštění přes relé světelné houkačky na mašině? zaplatím..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))
SonicX>Lobo> Se svíčkou to fungovat nebude, ta mezera je příliš malá, za atmosférického tlaku zapálí hodně mizerně...
vyzkousej to a az pak referuj at nesiris takovyhle bludy...
vsechny "plamenomety" maji zapalovaci svicku v baleni, od kitu za 1tkc az po 8tkc, to ze to funguje je overeny nekolika lety praxe co se to prodava a montuje... bohate to staci a je to nejjednodusi reseni.
rutan> 50bar je nejak moc, to je nafta? kup z nejakyho staryho benzinovyho vraku, stacit ti bude z nejaky 1.6tky aby to melo alespon 160cc a na to ti stacej bohate 2,5-4bary..
ovladani bys moh udelat pres hks rebic, ale to uz lezem do jinejch penez..
ja bych to udelal pres elektromagnetickou spojku, otevres listu(kup i tu) a svicka na konci zapali..
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
Naposledy editováno 13.03.2009 10:08:35
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
Chytaj na první jiskru a to protože je tam správný poměr plynu a vzduchu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))
SonicX>Dingo> Hej viděl jsi ty někdy čím se zapalovali třeba starý WAWky? Bylo tam sakra velký piezo a jiskřiště se skoro 1cm velkou mezereou. Dnešní moderní kotle používají podobný princip jen s tím rozdílem že je zde použit GBIT Gas Burn Ignition Transformer nebo OBIT Oil Burn Ignition Transformer, to je zas u kotlů na topný olej. Neříkám že nejde zapálit jiskrou, jen se snažím vysvětlit že není jiskra jako jiskra..
Jak se zapalovaly wafky nevím, ale zato vím co máme v našem plynovým kotli - přesný popis toho co tam máme by ti dal název používaný v motosvětě - CDI !!! (jiskřiště má cca 1cm a to dokáže prakticky každý zapalování z aut a motorek házet v atmosféře jiskru 1-2cm )