globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak správně přeřadit na vyšší kvalt
 
11.5.2008 v 08:59
Pochlubte se jak kdo řadáte na vyšší kvalt, jak nejlépe řadit...
Já samozřejmě preferuju řazení na vyšší kvalt bez vymáčknutí spojky. Jaký kdy máte fíhly, zkušenosti atd. ....

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 12:50 | Nahoru | #91

orgovany>NickSlaughter>
Jezdil jsem na Ducně taky a řazení bez spojky jí dělalo vysloveně dobře .



No hlavně jestli to dělalo dobře tobě lol lol lol V tvém případě to chápu, sprinty, závody apod. Ale běžně mi to přijde zbytečné.

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 12:54 | Nahoru | #92
NickSlaughter>
Dyť by mě jinak upadla ruka s Ducaťácký spojky - takže to zbytečný rozhodně neni

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 13:04 | Nahoru | #93
Před časem jsem se ptal na tohle téma pana Branta (šéf servisu Honda Praha) a ten mi odvětil, že pokud to děláš s citem, vůbec to nevadí. Jde ovšem jen při řazení nahoru. Dolů to jde taky ale to asi té převodovce opravdu neprospívá.
A nedávno o tom byl i článek v ČMN a tam proti tomu také nic neměli. Vždyť vlastně rychlořazení funguje na stejném principu, jen rychleji a s menší prodlevou ubírá plyn.
A musím se přiznat, že pokud jedu opravdu ostře a např. v zatáčce, na řazení se spojkou snad ani není čas...

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 13:10 | Nahoru | #94
singa>

Kvalitní názor

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 13:11 | Nahoru | #95
singa> Tak radit dolu bez spojky to je fakt jen kdyz Ti prdne lanko.

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 13:12 | Nahoru | #96
lol

půlka lidí nemá sílu mačkat spojku a druhá na to nemá čas

nedokážu si představit to zápasení s plynem v zatáčce na hranici přilnavosti gumy , pak sem dejte zkušenosti z vejletů do pole

možná by bylo zajímavé napřed se naučit spojku ovládat

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 13:22 | Nahoru | #97
vynechavajici zapalko taky neni jistota, vyjde to uplne nastejno

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 13:27 | Nahoru | #98
No porovnavat to s autem mne prijde jak jabka a hrusky. Motorka jaksi nema synchronizovanou prevodovku, ze Jo a meziplyn kdo to sem psal to sem se teda nasmal. Chci hodit ze 4 na 3 tak pekne odkopu na neutral pustim spojku, omezovac spojka zpatky na trojku lol lol lol
No jo no tak si radte jak chcete, nebo treba aby Vam to na jednicku nebouchalo tak chcipnete motorku dejte tam kvalt rozjedte se na starter pak omezovac na jednicku a chvilku to v nem podrzte a nezapomente se u toho podivat kolik mate na tachaku a dejte vedet, kdyz u toho nebudete mit na masine laufy tak mate respekt +5

edit:
Bubrak>jase pohnuti strojem pri razeni jednicky povazuju za samozrejmost, poprvy sem se o tom docetl v navodu na Jawu 05 v 8mi letech a od ty doby to delam
orgovany> podrazovat na jednobuchu bez spojky, pane, Vy jste prase

Naposledy editováno 13.05.2008 13:51:05

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 13:36 | Nahoru | #99
+5, to uz je slusny

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 13:48 | Nahoru | #100
Nahoru i dolu radim bez spojky, akorat z jednicky na dvojku a obracene spojku vymacknu. Jestli se to kurvi, mozny to je, ale zatim je vsechno v naprostym poradku

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 13:50 | Nahoru | #101

powl>No porovnavat to s autem mne prijde jak jabka a hrusky. Motorka jaksi nema synchronizovanou prevodovku, ze Jo a meziplyn kdo to sem psal to sem se teda nasmal. Chci hodit ze 4 na 3 tak pekne odkopu na neutral pustim spojku, omezovac spojka zpatky na trojku lol lol lol
No jo no tak si radte jak chcete, nebo treba aby Vam to na jednicku nebouchalo tak chcipnete motorku dejte tam kvalt rozjedte se na starter pak omezovac na jednicku a chvilku to v nem podrzte a nezapomente se u toho podivat kolik mate na tachaku a dejte vedet, kdyz u toho nebudete mit na masine laufy tak mate respekt +5

edit:
Bubrak>spravne, pohnuti strojem pri razeni jednicky povazuju za samozrejmost, poprvy sem se o tom docetl v navodu na Jawu 05 v 8mi letech a od ty doby to delam
orgovany> podrazovat na jednobuchu bez spojky, pane, Vy jste prase



Asi nevis co je meziplyn,vid? lol Nez podradim vrknu plynem aby se srovnaly otacky,ale jen kdyz jedu pilu a chci prudce akcelerovat.To co tady popisujes ty se jmenuje razeni pres neutral a to se dela myslim na stary Tatre. lol

Naposledy editováno 13.05.2008 13:51:25

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 13:52 | Nahoru | #102
DaliboRR> mas pravdu, na nakladu na traktoru atd...vrknuti plynem pri podrazovani aby neslo zadni kolo do smyku nepovazuju za meziplyn

Naposledy editováno 13.05.2008 13:53:06

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 13:57 | Nahoru | #103

powl>DaliboRR> mas pravdu, na nakladu na traktoru atd...vrknuti plynem pri podrazovani aby neslo zadni kolo do smyku nepovazuju za meziplyn



Muzes si tomu rikat jak chces,ale je to meziplyn.V ČMN o tom letos psali a dost podrobne to tam popisovali s tim,ze tim vyrazne prospivas prevodovce.Doslova: nahoru co nejrychleji,dolu z meziplynem.Tak to je ale ono si stejne kazdy radi po svem Nejde o smyk zadniho kola,ale o to ze tim "vrknutim srovnas prevody a neni to pak takova šupa.

Naposledy editováno 13.05.2008 13:59:34

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 14:13 | Nahoru | #104
Nebýt ČMN tak asi půlka lidí neví jak má jezdit lol lol lol

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 14:32 | Nahoru | #105
Už jsem to sem psal několikrát. Moc se směju nad diskuzema u VTR1000, Fazerů a jiných "při řazení dvojky se ozývá hlasitý kovový zvuk. je to v pořádku" lol lol lol lol lol takoví nehcápou princip převodovky a těžko pochopí "řezení bez spojky".

Bornys>To Kaspery
Neboj,ze jsem to nezkousel.....takze ty ten zlomek vteriny naprosto PRESNE trefis...? To se mam jeste hodne co ucit....
Proc tedy delaji produkty pro razeni bez spojky??? To to asi delaji zbytecne,kdyz se to muze delat normalne....


Jaký produkty? Myslíš přerušení zapalování na x desetin vteřiny? To je totéž jako to ubrání plynu. Pak prostě jen držíš plnej a kopeš na řadičku.

A pro ty joudy, co se ptají na smysl spojky-spojka slouží pro plynulé sepnutí 2 hřídelů - rozjezd, podřazení...

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 15:26 | Nahoru | #106

Bubrak ZX10R>Bornys>To Bubrak
To kecas pekny picoviny....a to brzdeni motorem, co po ubrani plynu vznika,to nahradi co...???? lol
Takze mas kamo prevodovku porad v zaberu.....at plynem nebo ubranim,ale porad v zaberu.....

ale ty zas vymejslis nejaky brzdeni motorem, o kterym ja vubec nemluvim, ubrat musis lehce a radis v okamziku ubirani, ne az kdyz mas ubrano a brzdis motorem

jak uz sem psal, kdyz pro to clovek ziska cit, tak je to hladsi a tissi nez se spojkou, to je proste fakt a prevodovce to nijak neublizuje, dle zvuku spis naopak


pod to bych se podepsal, mam podobny zkusenosti

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 15:28 | Nahoru | #107
Koukám, že se tu začínají scházet odborníci na slovo vzatí.
Kéž by tu někdo napsal, kdo se motorkama doopravdy zabývá. Třeba kdo dělá mechanika závdodních mašin. Ten si myslím bude vědět jak je to s tím opotřebováváním, při řazení nahoru bez spojky.

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 15:40 | Nahoru | #108

Bornys>To Cikus
Rekl jsem neco spatne...?


ty nee, ale ti talenti co tady kopou kvalty bez spojky, pokud možno i dolů

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 15:44 | Nahoru | #109
Dolu to de taky, ale je to hlucnejsi tak to moc nedelam.

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 16:22 | Nahoru | #110
David_900SS> Pravda kdyz jedes na zmrzlinu tak ruka netuhne (kdyz nedrzis zmrzku) zarazena 6tka Ti pobere i 50 po meste lol . Razeni v zatackach jsem taky nejak nepobral

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 16:31 | Nahoru | #111
O vikendu sem jel na 6ku i 40 do mirneho kopce. ZX10 je bomba. lol lol

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 17:02 | Nahoru | #112
K tomu okamžiku řazení.Vyplatil se lehoučký tlak na řadičku.V okmžiku ubrání tam skočí.
Jinak,většinou tu spojku používám.Na druhou stranu jsem se nedávno přistihl,že ji jen tak "lechtám".A stačí to.I na Italským motoru.
Ale tak jak tu bylo řečeno-mnohem šetrnější je správné zařazení bez spojky než špatné zařazení se spojkou....

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 17:06 | Nahoru | #113
Vy řadíte? Já zásadně tam mám pořád 6ku. Rozjezdy jdou trošku blbě ale když zastavujete jen na místech z kopce tak je to vklidku a s dobrou prací spojky to ani moc neškube. Šetřím tak převodovku na horší časy

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 18:20 | Nahoru | #114
singa> zajímavé, řadit v zatáčce

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 19:39 | Nahoru | #115

Ulv.>singa> zajímavé, řadit v zatáčce


když akceleruješ a blíží se omezovač, tak ti nic jinýho nezbyde

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 22:27 | Nahoru | #116
Číkus> je to trochu risk, ale někdy se to asi dá. Při výjezdu to beru, ale když jsem naklopený v půli tak nevím nevím.

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

13.5.2008 v 22:56 | Nahoru | #117
Tak jde o to jakou zatacku projizdis nejaka, ktera se da strihat 160 se muze stat ze musis, ale nejaky koleno si nedovedu predstavit na to musi stacit spektrum otacek a pokud ne tak je nekde hapr.

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

14.5.2008 v 08:38 | Nahoru | #118
koukám že ta spojka se vlastně na motorku montuje úplně na hovno, jen překáží na řídítkách a zvyšuje hmotnost motorky lol lol

hoši chudák ten, kdo si po vás tu motorku koupí, doufám že do inzerátu pak uvedete jak jste se k ní chovali

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

14.5.2008 v 08:44 | Nahoru | #119

Ulv.>Číkus> je to trochu risk, ale někdy se to asi dá. Při výjezdu to beru, ale když jsem naklopený v půli tak nevím nevím.


Pokud má někdo zažitý dogma "v zatáčce nebrzdit ani nepřidávat natož řadit" tak se těžko můžeme rozumně bavit o řazení bez spojky

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

14.5.2008 v 08:45 | Nahoru | #120
Kubajzz>
Chudák jseš tak akorát ty, když si myslíš že spojka je k hovnu... .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist