Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
Stev píše: Slávek-TDM> ja bych si minimalne se zdvihem hlavu nedelal, ale chapu to. Dal jsem to jen jako dalsi moznost co tu je, myslim ze na vyzadani poslou vic info.
Já právě po tom, co si pár lidí koupilo nový tlumiče a až po montáži zjistili, že má proti originálu o třetinu nižší zdvih do dorazu, tak si takovéto věci raději zjišťuju dopředu
Ale už je to fuk, dnes jsem objednal K-tech. Dopředu tedy jen pružinu, ne celé cartridge. Doba dodání může být až 60 dní (i když přímo výrobce se na svých stránkách prsí, že jsou skladem).
1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
2 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
Což je tlumící pístek do origo tlumiče Showa. Výrazně levnější alternativa k celým plně nastavitelným cartriges. Má s tím někdo zkušenost?
Nejsem až tak náročný, abych musel mít plně nastavitelný předek za dvacítku.
1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
Co som pozeral tak to podstate splna but Hyperpro alebo K-tech
Hyperpro
K-tech
Ktory z tychto by ste si vybrali vy:
Hyperpro: + cena, SR zastupca/sevis, dobre recenzie; - na nete je par recenzii ze progresivna struna v tlmici nieje moc do terenu a ze sa jedna o jednoduchsi emulzny tlmic vzhladom na cenu
Ktech: + dobre recenzie, moznost vyberu stryny podla hmotnosti, oddeleny typ zasobnik olej/dusik; - drahsi ako Hyperpro, servis iba CR
Do ktoreho by ste sli vy? Odkial ste kupovali K-tech ?
Dik za rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
Deadman píše: Všiml jsem si tohohle produktu https://store.ktech...118-500-020-025.html
Což je tlumící pístek do origo tlumiče Showa. ....
Co jsem dohledal na internetu zkušenosti uživatelů, je ten pístek ideální s tvrdší pružinou pro sportovní jízdu a skoky.
Pro nás enduro turisty by to potřebovalo poladit řidším olejem nebo nějak planžetama.
Důvod je, že jen pístek samotný sice stojí zlomek, ale než bych ho naladil by znamenalo zkusit 4-5 různých olejů a možná i planžety. K tomu jinou pružinu a rozpěrky pro nastavení tuhosti a zdvihu. Ve výsledku by to stálo jen o něco méně a výsledek by byl horší. Do toho bych šel, kdybych měl hodně času a hluboko do kapsy.
Jak ten Rally Raid kit funguje? Tlumí to citlivěji, tedy nejdou zdaleka takové rány do řidítek a přitom to mnohem méně houpe. Při brždění se to potápí asi jen 1/4 originálu a stejně tak se to mnohem méně zvedá při zrychlení. Údajně to má nějaké obtokové kanálky nebo co, aby to ve spodní poloze pístu tlumilo progresivněji víc ztuha. Předpětí obou pružin (origo má jen jednu) jsem si nastavil na doporučený 30% sag, čímž předek zůstal stejně vysoko jako s originálem (ten má asi 50% sag). Tlumení (nastavitelný je jen kompresní útlum) jsem si nastavil pocitově na stejno se zadkem. Za mě perfektní, nejsem takový jezdec, abych tam dokázal najít nějaké slabiny.
Stojí to raketu, ale za hodně peněz hodně muziky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Pneu Honda crf300l Honda CRF 300L | BmwPatrik | 1 | 20.2.2024 v 10:41 Slávek-TDM |
Vodítko řetězu Honda CRF 300L | Fridex_01 | 0 | 26.11.2023 v 08:14 Fridex_01 |
Zvýšení výkonu Honda CRF300l Honda CRF 300L, Honda CRF 300 Rally | machal1428 | 26 | 22.11.2023 v 11:35 Deadman |
Honda CRF300L 2021 plasty v jiných... Honda CRF 300L | starej-Lupo | 8 | 28.10.2023 v 20:19 Omnirobot |