![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428497_b6ce38463ecf5c3c1b3a623c920b4a50.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428498_1708dec8fca15f976fc756bd91337c0b.jpg)
Po prvních testech, ikdyž zatím jen testech, ale přesto:.... Jorge první a Dovi čtvrtý
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428499_b4fbf3135ee3c4defafb7f87b1aff89b.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
Monokok jako takový fungoval dobře - v první sezóně s ním Stoner získal 8 pódií, z toho 4 vítězství, a to ještě tři závody vynechal kvůli zdravotním problémům. O rok později vyjezdil deset pódií a získal tři vítězství. Casey později popisoval, že model 2010 vyžadoval naprosto odlišné nastavení než model 2009 a než přišli na správný způsob, ztratili větší část sezóny, jinak by byly výsledky ještě lepší. Takže v rámu to opravdu nebylo a monokok dneska dobře funguje u Ducati Panigale ve WSBK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Problém u Ducati bylo to těžiště vzadu. Tím se nedostatečně zatěžovalo přední kolo, nedávalo potřebnou odezvu a bylo těžší udržet pneumatiku v optimální teplotě. Z toho plynuly ty nečekané pády na předek - nepřicházelo prostě včas to varování, které jezdci znali od jiných značek. U Ducati zkoušeli laborovat s délkou kyvné vidlice, ale při prodloužení (a tím posunutí těžiště dopředu) měla motorka příliš velký rozvor a z něj plynula totální neochota zatáčet, při zkrácení zase docházelo k výraznému "pumpování" při akceleraci. Byla to prostě taková past na jezdce.
Stoner na ni měl unikátní recept, který vzešel z jeho zkušeností s ježděním dirt tracku: V nájezdech do zatáčky a při akceleraci "akorátně" přišlapával zadní brzdu. Tím jednak zvyšoval přítlak na přední kolo, které tím udržoval zahřáté, jednak potlačoval na výjezdu to pumpování. Dokázal tak částečně eliminovat slabiny podvozku v zatáčkách a využil silných stránek motorky - nejvýkonnějšího motoru a stability na rovinách.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Pro Chorchého, ikdyž se to nezdá, hovoří i to, že v loňské sezoně byl 7x lepší jak Vale. Naproti tomu Vale na Duc v roce 11 dojel max.3x lépe jak JL99.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 05.06.2018 00:48:51
2 reakcí na tento příspěvek Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
1 reakcí na tento příspěvek Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)