Mám prosbu.
Chci si koupit motorku...sportovní silniční....cenové rozmezí do těch 55 000,-
Jsem začátečnice, ale naprosto mi učarovala Yamaha R6.
Je to troufalá volba pro holku? začátečnici?
Nechci si letos koupit mašinu a za rok,dva mit chuť přesedlat z pocitu toho, že to nejede.
Budu ráda za každou radu i když asi dostanu spíš sprda a otázek zda nejsem magor.
Popřípadě díky za každej jinej typ.
Jedné stopě zdar Terezie.
1 reakcí na tento příspěvek holka a yamaha R6
Já bych si slabou motorku ale nekupovala. Mám mozek a bezpečnější je když tě nebude předjíždět každý blb
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) holka a yamaha R6
Tatiana0 píše: Začínala jsem na litru, vše je o tom co máš v hlavě. Přesedlala jsem na R6... krásná ale pro začátečníka nic moc. Jízdní vlastnosti supr, ale tvůj problém bude v manipulaci na místě. Nauč se na motorce, kde budeš stát pevně na nohách, bez předklonu. Na plasty se vyser, když na to nemáš lidi co se ti postarají o opravu
Já bych si slabou motorku ale nekupovala. Mám mozek a bezpečnější je když tě nebude předjíždět každý blb
O hlavě to opravdu není, návyky opatrnou jízdou nenahradíš. Ani to nemusí být ona kdo tu chybu udělá a tam kde se na tom supersportu rozseká by s pohodlným posezem, úzkejma pneu a příjemnýma brzdama nějakýho "začátečnickýho" půllitru třeba byla v pohodě.
A jestli myslíš že padesátikoňovou mašinu budou všichni předjíždět proto že nemá výkon tak si dobře vedle, většina plechovek nemá o moc víc (pokud vůbec něco) na minimálně čtyřnásobnou hmotnost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) holka a yamaha R6
stráťa píše: O hlavě to opravdu není, návyky opatrnou jízdou nenahradíš. Ani to nemusí být ona kdo tu chybu udělá a tam kde se na tom supersportu rozseká by s pohodlným posezem, úzkejma pneu a příjemnýma brzdama nějakýho "začátečnickýho" půllitru třeba byla v pohodě.
A jestli myslíš že padesátikoňovou mašinu budou všichni předjíždět proto že nemá výkon tak si dobře vedle, většina plechovek nemá o moc víc (pokud vůbec něco) na minimálně čtyřnásobnou hmotnost...
Souhlasím, při přepočtu výkonu v KW na tunu jsem spočítala, že moje slaboučká 125ccm o výkonu 9 kw při úvaze stroj+já= 180kg má 50KW na tunu hmotnosti- což je přibližně podobné jako většina "nákupních tašek"- vysloveně brzda v provozu to není, ale sem tam se najde nějaký spěchající, který bude mít potřebu předjíždět... kawasaki ninja 250R z roku 2008 má 30kw a suchou hmotnost 152kg- když se k tomu připočítají nějaké náplně a průměrná řidička jako je zakladatelka tématu nebo já, tak je hmotnost nějakých 235-245kg- při výpočtu 240kg má výkon 125KW na tunu- to už je víc než má většina aut co běžně jezdí po našich silnicích.... silnější už snad ani nemá smysl přepočítávat....
1 reakcí na tento příspěvek holka a yamaha R6
1 reakcí na tento příspěvek holka a yamaha R6
Je treba si uvedomit jednu vec. Vykon motorky s radovym 4 valcem jde ve spodnim pasmu slusne korigovat i zacatecnikum (sportovni setka je mrtva na spodek).
Mnohem vetsi pruser je ovladatelnost. Jak uz jsem psal u vlakna hrbitov. Motorka s uzkymi riditky dolu je pro zacinajici jezdce narocna na ovladani. Malokdo vi, jak s touto motorkou pracovat!
Jet rovne 200+ neni zadnej problem i pro cloveka, co sedel max. na fichtlu, ale ubrzdit motorku a pekne plynule projet necekane utazenou zatacku je problem. Takovi lide strachy ztuhnou, visi na brzde a jedou rovne.., do protismeru, do aut/motorek, svodidel, sloupu atd...game over
Naposledy editováno 13.03.2014 12:51:17
Ozzy_ píše: 1/ Ostrej supersport za 50 tisic je picovina (teda pokud chces jezdit a ne valit prachy do vraku)
2/ Supersport pro zacatecnika je PICOVINA, nauc se jezdit na dvace, pak si kup nejakyho nahace, a za 5/6 sezon a nekolik tlamicek si s respektem sedni na prvniho supersporta.
Ta "detska" sestka co mam v profilu dela z 0 na 100 pod 4 vteriny, jede 270km/h, brzdy ji dokazou prehodit velmi snadno pres predni kolo, a protoze je to motorka, upadnout s ni je "tak snadne" Na supersportu je VSECHNO delane na co nejrychlejsi jizdu. Kapotaz, posaz na ruce, odpruzeni, nejostrejsi brzdy ... to VSECHNO te bude jako zacatecnika desit a branit ti se naucit jezdit na motorce.
Ale stejne si udelas co budes chtit, tak proc se vlastne ptas ...
....tak,tak..ptá se jestli nebude magor .. TO JE !!! nesmí koukat jen na vzhled a na to jak se to jmenuje aby byla IN ... o mašinách nemá pravděpodobně ani šajn, co si může dovolit a co ne ...jestli teda chce bejt ještě chvíli naživu.
Naposledy editováno 30.03.2014 00:06:44
2 reakcí na tento příspěvek holka a yamaha R6
..u holek to platí téměř vždy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) holka a yamaha R6
2LEKO píše: 99% těchto diskusí je o prdu a většinou ten tazatel stejně nic nekoupí a nepořídí...a nebo když už,tak úplně něco jiného než o čem byla "ta" diskuse.
..u holek to platí téměř vždy.
Ja bych holky nepodcenoval (nektere). Majka dala v Brne 2:21 na sestce
Naposledy editováno 30.03.2014 21:08:00
J.M.K. píše: Přesně tak, začínat hned na silné, sportovní motorce je nesmysl, akorát se tak snadno získají zlozvyky, kterých se pak dost těžko zbavuje. Kolegovo kamarád si takto nenechal poradit, koupil si rovnou nějakou litrovou Ducnu - a zatáčky projížděl bez náklonu a s vymáčklou spojkou. Takže kolega mu na zatáčkovité a ještě stoupající trati hravě ujel - se svou konopnicí (J350/634), u které navíc motor mlel z posledního (byl před repasí).
Každopádně by ale bylo třeba upřesnit, co konkrétně zde znamená slovo "začátečnice". Zda už jsou nějaké zkušenosti na motorce a na jaké... jinak nejde konkrétní radu dát a jen se bude vařit z vody.
to by me fakt zajimalo cim svadi sportovni motorka k navyku typu prujezd zatackou s vymacklou spojkou a bez naklonu... a naopak cim to ze treba na 350 a podobnym verglu clovek k tomu zlozvyku neprijde....
stary auta a motorky uci ruzny navyky co se muzou hodit, ale taky zlozvyky ktery jsou na modernim stroji spis o hubu (ja treba sem zvyklej z tech vraku brzdit predni i zadni zaroven a neodnaucim se to) znam lidi co se ucili rovnou na novym sportu (nebo v modernim aute) a maj mnohem cistejsi styl, jedou rychleji....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) holka a yamaha R6
Ozzy_ píše: Ja bych holky nepodcenoval (nektere). Majka dala v Brne 2:21 na sestce
..JÁ HOLKY NEPODCEŇUJU..JENOM KOMENTUJI,ŽE VĚTŠINA TADY PÍŠICÍCH ZÁJEMCŮ O KOUPI MOTOCYKLU,VĚTŠINOU NEKOUPÍ NIC A NEBO KOUPÍ NĚCO JÍNÉHO,NEŽ PŮVODNĚ CHTĚLI,A U HOLEK TO PLATÍ VĚTŠINOU,TO JE VŠE!..
Naposledy editováno 30.03.2014 21:13:35
2LEKO píše: ..JÁ HOLKY NEPODCEŇUJU..JENOM KOMENTUJI,ŽE VĚTŠINA TADY PÍŠICÍCH ZÁJEMCŮ O KOUPI MOTOCYKLU,VĚTŠINOU NEKOUPÍ NIC A NEBO KOUPÍ NĚCO JÍNÉHO,NEŽ PŮVODNĚ CHTĚLI,A U HOLEK TO PLATÍ VĚTŠINOU,TO JE VŠE!..
Leko mile zapomnel podotknout, ze se to tyka i me a meho vozu :D :D
SLEEPER píše: hehe, tak ja jdu taky psat do diskuzi pod motorkarky.
Je treba si uvedomit jednu vec. Vykon motorky s radovym 4 valcem jde ve spodnim pasmu slusne korigovat i zacatecnikum (sportovni setka je mrtva na spodek).
Mnohem vetsi pruser je ovladatelnost. Jak uz jsem psal u vlakna hrbitov. Motorka s uzkymi riditky dolu je pro zacinajici jezdce narocna na ovladani. Malokdo vi, jak s touto motorkou pracovat!
Jet rovne 200+ neni zadnej problem i pro cloveka, co sedel max. na fichtlu, ale ubrzdit motorku a pekne plynule projet necekane utazenou zatacku je problem. Takovi lide strachy ztuhnou, visi na brzde a jedou rovne.., do protismeru, do aut/motorek, svodidel, sloupu atd...game over
To je přesně ono... A poněvadž máme v garáži jak někde výše zmíněného Fazera, tak i R6, můžu Tě ubezpečit, že R6 prostě není motorka na to, abys na ní zahájila motorkářskou kariéru. Hezká je, to jako jo, ale jestli to s tím ježděním myslíš vážně, tak na začátek zkus něco lépe ovladatelnějšího
2LEKO píše: ..JÁ HOLKY NEPODCEŇUJU..JENOM KOMENTUJI,ŽE VĚTŠINA TADY PÍŠICÍCH ZÁJEMCŮ O KOUPI MOTOCYKLU,VĚTŠINOU NEKOUPÍ NIC A NEBO KOUPÍ NĚCO JÍNÉHO,NEŽ PŮVODNĚ CHTĚLI,A U HOLEK TO PLATÍ VĚTŠINOU,TO JE VŠE!..
Na me nekric Ja jen nemam rad zobecnovani. Obecne mas samozrejme pravdu.
Mimochodem jsem holka, kapoty si opravuju sama a vizuální stránka není alfa a omega, tak to nezobecňuj, cítím se pak za dámské pokolení neschopně Mám FZR600r, plácla jsem s sebou párkrát v rychlosti nula nula nic a vždy to alespoň něco odskákalo - blinkry, držáky kapot, zrcátka... Včera jsme dali výlet něco málo přes 300km a musím říci, že po zimě to byl z těch drsnějších začátků, ještě teď mě bolí zadek a ruce, že jsem chvíli pokukovala i po nějaké cestovní silniční mašině Hlavně jsme ze skupiny 6 motorek byli 2 na SS, 3 cestovní a 1 poloenduro, na pěkných státovkách se nám to machrovalo, ale jak přišla horší cesta, trpěla jsem jak zvíře Jak jsi na tom s váhou? Mě to vypeklo na začátku, že s 50ti kily mašina moc nevěděla, že ji sedlám a skákala jsem na ní jak na koze.. seřízení tlumičů moc nepomohlo, pak tlumič rupnul (jakože úplně) a jezdilo se mi královsky, než na mašinu sednul muž a ta se pod ním propadla jak nafukovací kačenka a teprv zjistil, že eviduji závadu :D Dostala jsem tlumič z jiné motorky a ten už je ke mě vlídnější, i když cestu si vybírám pořád radši co nejrovnější