pokud 250 tak doporučuju : AJP PR5 250 cc
někde o tom byly zmínky tady :
http://www.motorkari...21261.html?kid=19865
http://www.ajpmoto.cz/
https://www.facebook.com/ajpmotocz?ref=hl
http://www.streetmoto.cz/motocykly-ajp
Jinak už se dělá vodník..Jezdí perfektně a ještě si mega zablbneš..
pokud ,ale chceš jezdit někam dál - cestovat ,tak asi otoč jinam...
Jinak nejlepší endurko na kterym jsem kdy jel..
Naposledy editováno 07.10.2013 16:06:44
Ano, jednoválce jdou hned od volnoběghu. Ale pouze v malých rychlostech! Naopak ve vyšších rychlostech se musí točit víc než víceválce, jinak vyskočí z rámu. Podobně je tomu u Véčkových motorů. Také mívají větší zátah odspodu, ale škubou víc než řadové motory. Je to dáno vyvážením a pravidelností.
Třeba Afrika nebo Transalp je na pětku pod 3 tísíce k nepoužití, kdežto Supet Tenere si nechá lícít lehký plyn už kolem 2 tísíc. Sice to není v těchto otáčkách žádná raketa, ale plynule se rozjede.
1 reakcí na tento příspěvek Hledám enduro s traktorovým průběhem
1 reakcí na tento příspěvek Hledám enduro s traktorovým průběhem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám enduro s traktorovým průběhem
1 reakcí na tento příspěvek Hledám enduro s traktorovým průběhem
Podle mě jediný, co může pomoct s rovnoměrným během v nízkých otáčkách je zvětšit setrvačné síly v motoru. Motor Elefantu jsem v životě neviděl, netuším, jestli je to u něj nějakým rozumným způsobem proveditelný.
Ale pokud dlouhodobě provozuješ motocyklový motor těsně nad volnoběžnýma otáčkáma, ať už se u toho chová jakkoliv, tak bych se osobně bál, že dřív nebo pozdějc umře na problémy s nedostatečným mazáním...
1 reakcí na tento příspěvek Hledám enduro s traktorovým průběhem
Jedina rada je velkej 4valec, ten bude brat od spodu a ne uhrkany dvouvalec
Širší souvislosti vlivu konstrukce motoru jsou mi jasné,ale i tou lehkou úpravou plnění se tomu dá pomoci.
1 reakcí na tento příspěvek Hledám enduro s traktorovým průběhem
každopádně 750 ani 900 se na takový kejkle nehodí, jsou to podčtvercový motory a ty se chtěj točit, desmorozvod prakticky ztrácí smysl, pro rozumnej provoz v otáčkách který se ti líbí by se dalo provozovat něco s motorem jako je honda nc700 nebo kawa w800,
hodně zajímavej průběh má třeba R850GS seškrcený na 25kW ale nikdy jsem to neviděl naživo takže je otázka jak se to v takovejch otáčkách chová
Motor se sice podčtvercový,ale to desmo by mělo být nápomocno k tomu aby to v nízkých otáčkách tak nekopalo.Nikdy to nebude setrvák,ale změna plnění by mohla pomoci.
2 reakcí na tento příspěvek Hledám enduro s traktorovým průběhem
Co se desmodromickýho rozvodu týče, jakým způsobem by měl být celé věci ku prospěchu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám enduro s traktorovým průběhem
Přemýšlel jsem i o přidání hmoty klikového mechanismu,pokud najdu skulinku,tak tam něco přidám.
Taky by pomohlo přeladit zapalování a posunout kolen předstihové křivky do vyšších otáček.
Dakarista:Jo,dokážu nacpat jiný motor do motorky,ale nemám šajn k čemu je desmo.Teď jsi na to kápl
Naposledy editováno 03.11.2013 16:54:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám enduro s traktorovým průběhem
Desmo ma vyznam jen ve vysokych otackach, jinak je to zbytecna slozitost
Pokud chces kultivovanost, tak musis zvetsit rotacny hmoty, precasovat vacky a pak se mozna neco stane