Hřály se kabely od altíku do regulátoru měl jsem novou baterku tak tu jsem vyřadil z příčin rovnou, alternátor proměřenej a ok, regulátor proměřenej jak mi tu někdo radil a myslel jsem, že je špatnej podle rad, tak jsem koupil novej . . . nakonec to byla špatná nová baterka po reklamaci mi poslali od jinýho výrobce a už to maká dobijí a kabely se hřejou minimálně ( už se z nich nekouří).
Když jsem ale nastartoval motorku tak si poblafávala a jeden válec nešel. Sahal jsem na svody a 4. byl furt oproti ostatním studenej a dala se na něm udržet ruka.
Co jsem tak hledal po foru a napadlo mě tak základ je jiskra ( ta jde ) a palivo. Neměl jsem svíčák tak jsem se nemoch podívat . . . dal jsem se tada do čištění karburátorů (obrázky mám v deníku)
Po vyčistění a namontování žádná změna, tak jsem si udělal svíčák abych moch povoli svíčky a 3 byly mokrý hodně a 4. válce jen trochu. Prohodil jsem je a od tý doby už ta potvora nechytla.
Svíčky jsem znova vyndal očistil vysušil a furt nic, z vejfuku lítaj plameny asi bude uchcaná tak jí necham přes noc oddechnout.
Teď nevím jak pokračovat, každopádně to chce změřit kompresi, ale nemám doma kopresimetr. Nemátě někdo nějakej zlepšovák ? vím že se dá natlakovat spal. prostor a koukat jak rychle tlak padá a porovnat to s jiným válcem ( to je jen orientační) a musel bych podle kliky zjistit kdy jsou zavřený ventily (to nevim jak zjistit) v pondělí bych si moch možná pujčít kompresiometr na auta, ale nevim jestli bude mít koncovku na moto a jestli ho tam dostanu. Nebo se to v domácích podmínkách dělá ještě jinak ?
Je mi divný že by to z ničeho nic byly ventily, je pravda že motorka cca 3/4 roku stála předělávám jí na street a když jsem jí koupil tak tenhle problém nebyl to až po složení motorky. ( na motor jsem nesahal)
Ještě jsem si vzpoměl, že svíčky dával původní majitel nový, prej starý připek když při startování přidíval plyn (což se mi taky trochu nezdálo) a když jsem je vyndal tak byly černý ( bohatá směs ) hladina se nedá nastavit a šroubky od směsy byly všechny vytočený o 3 otáčky tak jsem je tak po složení nechal - v tom návodu se navyznám když je onglicky tak nevím kolik maj bejt . . .
Dneska jsem konečne motorku dostal do garáže k někomu kdo se v tom vyzná víc než já, sundali sme motor kvůli přístupu a sundali hlavu zejtra budem zkoumat ventily atd.
Budu objednávat asi dost dílů na 100% těsnění pod hlavu těsnění na ventily rozvodovej řetízek atd . . . Nevíte o nějaký stránce nebo obchodu kde maj všechny díly na motor, Jde mi o kvalitu a cenu. Nebo neumíte někdo vyčarovat slevu na díly?
Naposledy editováno 16.11.2014 21:54:58
Naposledy editováno 17.11.2014 14:35:12
Nevíte na kolik vyjde udělat NIKASIL (4válec)? Protože se nám zdaj "přidřený" válce, s moto mi pomáhá chlapík co dělá traktory a u traktoru by to prej neřešil :D ale až udělám foto uvidíme.
Jinak hlava vypadá dobře ventily budu zabrušovat, má smysl "Frezovat" ventilový sedla? Nebo jak poznám, že už je to na frezování? Ventily maj už trošku "vytepanou hranu, když bude možnost dám fotku (teď nemám k dispozici žádnej kvalitní foťák.
A ještě se potřebuju zeptat jestli je tohle velkej problém, nebo jestli je to normální ?
Myslíte, že bude stačit ventily zabrousit pastou ručně ? (Ještě jsem hlavu nečistil)
1. válec
2. válec
3. válec
4. válec
Ventil po hrubým zabroušením (aby bylo vidět kde je přesně dostací plocha)
Nevim jestli sem to psal vejš, ale když několikeré rozebrání a vyčištění karburátorů nepomohlo, pustil jsem se do rozebrání motoru . . .
edit hlavně to pečlivě očisti, zejména dosedací plochu hlavy a válců, pokud to nemáš možnost nechat přefrézovat (taky jsem to nedělal) tak pečlivé oškrabámí horní hranou čepele do odlamovacího nože za použití WDčka a dostatku trpělivosti také vede k uspokojivému výsledku.
Naposledy editováno 18.11.2014 19:28:00
1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
Koukne ještě na příspěvek 97 ? nevim jestli hodně vadí, že spojkovej koš má od pružin otlačený ty "tyčky" ve kterých je závit pro stažení spojky.
Budu muset objednávat těsnění a koukal jsem na originál a neorigo:
Athena, VESRAH, EMGO
Rozvoďáky:
TOURMAX, D.I.D, Morse
Má smysl kupovat levnejší neoriginální ? mělo by to taky vydržet né ? Jaký s tim máte zkušenosti ?
Naposledy editováno 19.11.2014 19:39:12
Převodovka i ložiska na klice vypadaj v pohodě Nevíte jestli se mezi "kartery" dává těsnění nebo jen tenká vrstva silikonu ? Byl tam jen silikon, ale v motoru už se někdo hrabal, tak aby tam přišlo to co tam patří
Je normální že ložisko klikovky na straně spojky nemá v klice drážku ? Že by to bylo větším namáháním ?
Naposledy editováno 23.11.2014 21:30:39
Odpoví mi někdo na toto? :
Budu muset objednávat těsnění a koukal jsem na originál a neorigo:
Athena, VESRAH, EMGO, Origo
Rozvoďáky:
TOURMAX, D.I.D, Morse
Má smysl kupovat levnejší neoriginální ? mělo by to taky vydržet né ? Jaký s tim máte zkušenosti ?
Už jsem se viděl jak moto testuju, ale dnes i u nás napadnul sníh
1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 18 | 5.9.2023 v 15:08 _Michal |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade | micindev | 2 | 4.5.2023 v 20:15 micindev |
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade | dawe1 | 12 | 27.10.2022 v 19:08 Ariete |