Uzavřeno 04.01.2013 v 18:53 uživatelem Santamike
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
každej je hustokrutej a 190ps v bavu a zx10R stejně nejde pořádně vyuřít na cestě ..
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
marekparek píše: ja klidně ...už sem jezdil na ledasčem a zábavu mi to poskytlo +/- podobnou ...10PS sem 10PS tam
každej je hustokrutej a 190ps v bavu a zx10R stejně nejde pořádně vyuřít na cestě ..
To jsou kecy. Dokud ty koně jdou přenýst na silnici (neprokluzuje zadní guma či se moto nestaví do svíce), tak je využiju všecky, i kdyby jich tam bylo milijón
http://www.sportride...charts/photo_65.html
Ročník 929ky 2000 měl asi něakou slabinu, pač ukazuje na kole něco kolem 122.
Jen abych dořešil ten včerejšek. Na tyto stránky mě sám odkazoval Bubrak, mimochodem děkuji. Ninje se tam pohybují okolo 130 na kole. Tím se nám to krásně uzavřelo a debata může skončit.
Když tam bude člověk pátrat dál, dozví se tam i skutečnou hmotnost. Zx9ka opravdu okolo 211kg a 954 okolo 195kg.
A na úplný konec, pokud opět někomu přijde, že pápír snese vše, tak ano ,ale vím jak kila a koně Bubrak používá ve srovnání ZX10R vs BMW.Tím bych chtěl předejít dalším zbytečným debatám.
Kawapepek: jen závěrem, pokud ti něco na tom RRku připadá škaredého, tak ti doporučuji nechoď do své garáže (nebo kde stájíš svoji zx10ku), popřípadě si tam nerozsvěcuj.
Jedinná hezká 10na je ročních 2004-2005 a to co zrovna dělá Kawa po stránce desingnu dnes ,či od roku 2008 (když přivřu 06-07obě oči) se nedá ani škaredými slovy popsat.
Naposledy editováno 12.11.2012 19:25:38
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Naposledy editováno 10.04.2024 13:33:54
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Naposledy editováno 10.04.2024 13:33:59
kawapepek píše: pro srovnání Kawa:
Jinak po vzhledový stránce je podle mě od roku 2009 vzhledově hroznej každej japonskej sráč kromě GSXR ta jediná vypadá normálně ZX-10 hnus, Fároš hnus, R1 od 09 hnus... Jediny co zustalo jako motorka je GSXR( pokud nemluvím o tech hnusnych laufech) a S1000RR jinak to sou mrdky jedna vedle druhy..........
Naposledy editováno 12.11.2012 22:45:16
2 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Bubrak-ZX10R píše: hans.kawa: takze si potvrdil co tu pisu a co vyslo na tom okruhu, ze i kdyz je Faros rychlejsi v zatackach (lepsi podvozek, mensi, lehci, lepsi brzdy), tak ho Ninja dozene na motor a to je vsechno co o tom staci napsat. me prijde ze majitele Farose nejsou schopny uznat jeden nedostatek, coz je motor, ackoliv majitele Ninji nemaj problem uznat, ze je Ninja tezsi a ma horsi brzdy
Popravdě i ten můj kamarád s tím má problém.Dokonce nedokázal pochopit,že na rovince nedojel borce na GSX1100F.
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Kubát píše: pylot> a halvně tady řeší úplně jiné motorky, než na které se tazatel ptal. co mu je platné, že se doví, jakou podsedlovku má blejd 2010 nebo jaký hnusný rám má ninja 2010
Ale tak on se ptal na 954 a ma ZX9 takze se tady vetsinu casu resi spis jestli ma cenu delat takovouhle zmenu.Nicmene 90% ducatistu by vam reklo ze jsou to vsechno motorky na hovno, bez kouli a bez duse a ze jedine ducati, kdo ma tak vi a kdo nema tak nepochopi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Bubrak-ZX10R píše: hans.kawa: takze si potvrdil co tu pisu a co vyslo na tom okruhu, ze i kdyz je Faros rychlejsi v zatackach (lepsi podvozek, mensi, lehci, lepsi brzdy), tak ho Ninja dozene na motor a to je vsechno co o tom staci napsat. me prijde ze majitele Farose nejsou schopny uznat jeden nedostatek, coz je motor, ackoliv majitele Ninji nemaj problem uznat, ze je Ninja tezsi a ma horsi brzdy
mě zas u kawařů udivuje jejich zatvrzelost a urputnost jak to vidí...páč je zajímá jen motor a zbytek jde tak trošku stranou ....
myslím že nejepší kompromis bude ta sůza
marekparek píše: mě zas u kawařů udivuje jejich zatvrzelost a urputnost jak to vidí...páč je zajímá jen motor a zbytek jde tak trošku stranou ....
to ne, to sem jen ja
ale kazdej chce neco jinyho, kdo cestuje a poridi si treba FJR, tak taky bude uprednostnovat pohodli a jak to jede v zatacce na dromu mu bude sumak
na ZX9R se taky paradne cestuje oproti 954, R1, ZX10R, a ma zaroven nejnizsi spotrebu
Naposledy editováno 13.11.2012 13:37:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35815 | Dnes v 22:26 Ghostik |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |