globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Ahoj všem, kdo se těší na další sezónu. Potřebuji poradit. Jelikož jsem si přečetl již pár témat na obě motorky, shlédl spousty pěkných profilů motorkářů, stále se nedokážu rozhodnout. Potřebuji moto, které bude více na české silnice, bude obratnější a rychlou změnu směru jízdy bude zvládat lépe. Výkon, který jsem prožíval na upravené ZX9 mě vyhovoval hlavně ve spodních otáčkách, proto bych volil GSX-R , ale zase si myslím, že bude snadnější na ovládání a údržbu Honda. Nějak jsem prozřel, permanentně výkon nepotřebuju, ale rezervy to chce, hlavně když mě to popadne , ale vím, že jsem se v zatáčkách docela trápil, když byla potřeba rychlá změna směru jízdy, tam mi byl výkon na ho.no. Přestal jsem být rovinkářem a pořádně projetá zatáčka je prostě bike-porno. Ale zase dlouho na rovinkách čekat, než se někam dostanu mě moc nebaví. Mám 190plus, nechci moc náročnou mašinu s extra atypickou údržbou. Vzhledem i k jiným koníčkům relativně ekonomickou na servis, jelikož si jí chci nějakou dobu už nechat. ZX10 byla zajímavá, ale nějak asi na ní nemám zápěstí, když chci jet normálně. Nemám možnost se svést a na inzeráty se mě nechce, jen abych zkusil model a využíval prodávajícího. Potřebuju i vědět, jaké jsou rozdíly jednotlivé motorky vlastnit, ne se jen projet. Díky za názory (hlavně vlastníků), jsou pro mě hodně důležité, jelikož jsem snad nikdy tak neváhal.

Uzavřeno 04.01.2013 v 18:53 uživatelem Santamike
Anketa: CBR 954, nebo GSX-R K3 ?
CBR 954
44%
43
GSX-R K3
56%
55

1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 13:02 | Nahoru | #91
ja klidně ...už sem jezdil na ledasčem a zábavu mi to poskytlo +/- podobnou ...10PS sem 10PS tam

každej je hustokrutej a 190ps v bavu a zx10R stejně nejde pořádně vyuřít na cestě ..

Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 13:05 | Nahoru | #92

1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 13:44 | Nahoru | #93
jde vyuzit v pohode, staci dat plnej 1-2-3, a je to, nic tezkyho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 13:48 | Nahoru | #94
Bubrak-ZX10R> jo tak oni ti neřekli, že motorka má ještě další rychlosti? 4-5-6

Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 14:06 | Nahoru | #95
vzhledem k tomu, jak jede litrová ninja na trojku to většinou není potřeba

(reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 14:07 | Nahoru | #96

Kubát píše: Bubrak-ZX10R> jo tak oni ti neřekli, že motorka má ještě další rychlosti? 4-5-6


Když se chceš svést na 4-5-6 , tak musíš nejdřív pořádně vytočit 1-2-3 jak píše Bubrak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 14:08 | Nahoru | #97

marekparek píše: ja klidně ...už sem jezdil na ledasčem a zábavu mi to poskytlo +/- podobnou ...10PS sem 10PS tam

každej je hustokrutej a 190ps v bavu a zx10R stejně nejde pořádně vyuřít na cestě ..



To jsou kecy. Dokud ty koně jdou přenýst na silnici (neprokluzuje zadní guma či se moto nestaví do svíce), tak je využiju všecky, i kdyby jich tam bylo milijón

Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 16:20 | Nahoru | #98
4-5-6 muzes taky vytocit, to sem nevyloucil preci, jen ze staci 1-2-3, pac nekdy na 1-2 to nestaci, treba do kopce vyuziju na 1-2 jen 150 koni, pac jinak bych se prevratil jakoby dozadu na zada

(reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 16:20 | Nahoru | #99

FiZzeR píše: To jsou kecy. Dokud ty koně jdou přenýst na silnici (neprokluzuje zadní guma či se moto nestaví do svíce), tak je využiju všecky, i kdyby jich tam bylo milijón



vitej v klubu

Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 17:49 | Nahoru | #100


Naposledy editováno 10.04.2024 13:33:33

Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 18:02 | Nahoru | #101


Naposledy editováno 10.04.2024 13:33:42

Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 19:23 | Nahoru | #102
http://www.sportride...charts/photo_68.html

http://www.sportride...charts/photo_65.html

Ročník 929ky 2000 měl asi něakou slabinu, pač ukazuje na kole něco kolem 122.

Jen abych dořešil ten včerejšek. Na tyto stránky mě sám odkazoval Bubrak, mimochodem děkuji. Ninje se tam pohybují okolo 130 na kole. Tím se nám to krásně uzavřelo a debata může skončit.
Když tam bude člověk pátrat dál, dozví se tam i skutečnou hmotnost. Zx9ka opravdu okolo 211kg a 954 okolo 195kg.

A na úplný konec, pokud opět někomu přijde, že pápír snese vše, tak ano ,ale vím jak kila a koně Bubrak používá ve srovnání ZX10R vs BMW.Tím bych chtěl předejít dalším zbytečným debatám.

Kawapepek: jen závěrem, pokud ti něco na tom RRku připadá škaredého, tak ti doporučuji nechoď do své garáže (nebo kde stájíš svoji zx10ku), popřípadě si tam nerozsvěcuj.
Jedinná hezká 10na je ročních 2004-2005 a to co zrovna dělá Kawa po stránce desingnu dnes ,či od roku 2008 (když přivřu 06-07obě oči) se nedá ani škaredými slovy popsat.

Naposledy editováno 12.11.2012 19:25:38

Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 19:58 | Nahoru | #103


Naposledy editováno 10.04.2024 13:33:48

1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 20:02 | Nahoru | #104


Naposledy editováno 10.04.2024 13:33:54

1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 20:04 | Nahoru | #105


Naposledy editováno 10.04.2024 13:33:59

Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 20:05 | Nahoru | #106


Naposledy editováno 10.04.2024 13:34:03

Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 21:26 | Nahoru | #107
S tou 600RR to přehnali , ale má to perfektní kola

(reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 22:37 | Nahoru | #108

kawapepek píše: pro srovnání Kawa:



No to je teda fakt rozdíl oproti Hondě má to stejně hnusnou prdel jako Honda........
Jinak po vzhledový stránce je podle mě od roku 2009 vzhledově hroznej každej japonskej sráč kromě GSXR ta jediná vypadá normálně ZX-10 hnus, Fároš hnus, R1 od 09 hnus... Jediny co zustalo jako motorka je GSXR( pokud nemluvím o tech hnusnych laufech) a S1000RR jinak to sou mrdky jedna vedle druhy..........

Naposledy editováno 12.11.2012 22:45:16

Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

12.11.2012 v 22:57 | Nahoru | #109


Naposledy editováno 10.04.2024 13:34:13

(reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

13.11.2012 v 06:14 | Nahoru | #110

kawapepek píše: I bez Kapot vypadá ZX-10R jako superbike....Za mě design paráda...





až na tu tragédii co říkaj ji výfuk

jinak myslím že už sem dlouho neviděl tak vyhraněné téma a tolik tvrdohlavých názorů

Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

13.11.2012 v 09:38 | Nahoru | #111
Mě to příjde jako blbost,se tady hádat.V partě máme 929 a dvě 954.S mojí Ninjou jede 954 na stejno.Teda motorově..Fároš chvílema i ztrácí.Ale v zatáčkách je 954 rychlejší a i brzdy jsou mnohem lepší.Jinak věhlasná stříkačka,ale kolega má ždy o 0,5l vyší spotřebu.Oproti 929 nevím..nebaví mě na rovinkách na ní čekat..

2 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

13.11.2012 v 11:46 | Nahoru | #112
hans.kawa: takze si potvrdil co tu pisu a co vyslo na tom okruhu, ze i kdyz je Faros rychlejsi v zatackach (lepsi podvozek, mensi, lehci, lepsi brzdy), tak ho Ninja dozene na motor a to je vsechno co o tom staci napsat. me prijde ze majitele Farose nejsou schopny uznat jeden nedostatek, coz je motor, ackoliv majitele Ninji nemaj problem uznat, ze je Ninja tezsi a ma horsi brzdy

(reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

13.11.2012 v 12:28 | Nahoru | #113

Bubrak-ZX10R píše: hans.kawa: takze si potvrdil co tu pisu a co vyslo na tom okruhu, ze i kdyz je Faros rychlejsi v zatackach (lepsi podvozek, mensi, lehci, lepsi brzdy), tak ho Ninja dozene na motor a to je vsechno co o tom staci napsat. me prijde ze majitele Farose nejsou schopny uznat jeden nedostatek, coz je motor, ackoliv majitele Ninji nemaj problem uznat, ze je Ninja tezsi a ma horsi brzdy



Popravdě i ten můj kamarád s tím má problém.Dokonce nedokázal pochopit,že na rovince nedojel borce na GSX1100F.

Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

13.11.2012 v 12:32 | Nahoru | #114
proto sem 9tku ninju chtěl je to největší ,,supersport,, brzdy,podvozek-horší váha je mi jedno,ale ten zátah od 4 tis. je neuvěřitelnej.... a samozřejmě jenom podle mě: nejhezčí design spolu s R1 07-08....

1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

13.11.2012 v 12:46 | Nahoru | #115
Jeeee takovyhle tema tady chybelo jako sul. Neni nad to zhadat se jako kun a argumentovat skaredou podsedlovkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

13.11.2012 v 12:53 | Nahoru | #116
pylot> a halvně tady řeší úplně jiné motorky, než na které se tazatel ptal. co mu je platné, že se doví, jakou podsedlovku má blejd 2010 nebo jaký hnusný rám má ninja 2010

(reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

13.11.2012 v 13:06 | Nahoru | #117

Kubát píše: pylot> a halvně tady řeší úplně jiné motorky, než na které se tazatel ptal. co mu je platné, že se doví, jakou podsedlovku má blejd 2010 nebo jaký hnusný rám má ninja 2010

Ale tak on se ptal na 954 a ma ZX9 takze se tady vetsinu casu resi spis jestli ma cenu delat takovouhle zmenu.
Nicmene 90% ducatistu by vam reklo ze jsou to vsechno motorky na hovno, bez kouli a bez duse a ze jedine ducati, kdo ma tak vi a kdo nema tak nepochopi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

13.11.2012 v 13:08 | Nahoru | #118

Bubrak-ZX10R píše: hans.kawa: takze si potvrdil co tu pisu a co vyslo na tom okruhu, ze i kdyz je Faros rychlejsi v zatackach (lepsi podvozek, mensi, lehci, lepsi brzdy), tak ho Ninja dozene na motor a to je vsechno co o tom staci napsat. me prijde ze majitele Farose nejsou schopny uznat jeden nedostatek, coz je motor, ackoliv majitele Ninji nemaj problem uznat, ze je Ninja tezsi a ma horsi brzdy



mě zas u kawařů udivuje jejich zatvrzelost a urputnost jak to vidí...páč je zajímá jen motor a zbytek jde tak trošku stranou ....

myslím že nejepší kompromis bude ta sůza

(reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

13.11.2012 v 13:37 | Nahoru | #119

marekparek píše: mě zas u kawařů udivuje jejich zatvrzelost a urputnost jak to vidí...páč je zajímá jen motor a zbytek jde tak trošku stranou ....



to ne, to sem jen ja

ale kazdej chce neco jinyho, kdo cestuje a poridi si treba FJR, tak taky bude uprednostnovat pohodli a jak to jede v zatacce na dromu mu bude sumak

na ZX9R se taky paradne cestuje oproti 954, R1, ZX10R, a ma zaroven nejnizsi spotrebu

Naposledy editováno 13.11.2012 13:37:45

Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

13.11.2012 v 14:48 | Nahoru | #120


Naposledy editováno 10.04.2024 13:46:55
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 Dnes v 22:26 Ghostik
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist