prosím o rady a tipy od nejlépe majitelů této motorky. Kámoš se rozhodl po letech vrátit do mašiny a i když jsem ho přemlouval, nic jinýho než V2 nechce a ještě k tomu chce chrastit spojkou a prostě chce 996,rok 99, novější mašiny se nelíbí.. muj názor byl, že jsou i jiný V2(sp1-2 atd atd), ale on ne, musí to být Ducati a to tahle. prosím o Vaš zkušené názory, co se této motorky týče, co se na ni sere,jestli to žere i trávu kolem silnice, fámy o tom jak bude furt v servise.., vyjimečná cesta s jeho ženou :DD atd. ta v hledáčku je po prvním majitelovi a udajně super stavu.
děkujem
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
kawazx10r píše: nádherné stroje to jsou. musí uznat, že to má daleko větší charisma než veškerá japonská konfekce dohromady, i kdyby měli jap. V4 litry milion koní.
Ja bych si dovolil podotknout ze i japonci udelali velice charismaticky stroje. Napriklad VTR SP1/2 jsou naprosto famozni stroje.pylot píše: Ja bych si dovolil podotknout ze i japonci udelali velice charismaticky stroje. Napriklad VTR SP1/2 jsou naprosto famozni stroje.
to jo, ale SP1-2,TLR jsou jediné kapotované jap. stroje s koulema. alespoň tedy pro mě.
pylot píše: Ja bych si dovolil podotknout ze i japonci udelali velice charismaticky stroje. Napriklad VTR SP1/2 jsou naprosto famozni stroje.
tady už se zase pouštíš do debat ITA vs. JAP, vede to k dohadům kdo je víc atd. Tazatel se na VTR ani na TLR neptal a asi o ně nestojí (i když stroje jsou to moc parádní a zasloužily by si lepší (italský) rodokmen
Navíc jak sám říkáš, Japonci udělali ale už se na to jaksi vybodli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
pylot píše: Ja bych si dovolil podotknout ze i japonci udelali velice charismaticky stroje. Napriklad VTR SP1/2 jsou naprosto famozni stroje.
A s 1000x lepe vyresenejma rozvodama Nevite nekdo, proc se to neprosadilo ve vice strojich?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
SirIndy píše: A s 1000x lepe vyresenejma rozvodama Nevite nekdo, proc se to neprosadilo ve vice strojich?
Asi to tak genialni reseni neni...
pylot píše: Ja bych si dovolil podotknout ze i japonci udelali velice charismaticky stroje. Napriklad VTR SP1/2 jsou naprosto famozni stroje.
Kolem SP není takový humbuk jako kolem Ducatek, ale démonizovaná je snad ještě víc. Netvrdím, že je špatný, ale je to model bez tradice a vlastně byl i bez budoucnosti. Japonci už za mistrovské éry SP2 horečně v Hamamatsu montovali fároše. Za slovutnost (nebo jak to nazvat), je u Ducati na "vině" její špičková marketingová práce. Jsou vydávané za něco extra za něco co musí mít každý bohatý VIP motorkář v garáži. Její spojení s Pumou v módě je přes kopírák provedená marketingová strategie jako u Ferrari. Ať jsou Ducati jakékoliv italům se nedájí upřít dvě věci. A to cit pro desing a marketing. Toto japonců a vlastně i ostatním chybí. U japonců a němců to je asi mentalitou. Strohost a pervekcionismus na straně jedné a funkčnost na druhé.
edit> písmenko
Naposledy editováno 26.09.2012 21:28:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
assassin píše: Asi to tak genialni reseni neni...
Proc, jake to ma nevyhody? Ja na to vsude slysel jenom samou chvalu, rad bych se o tom dozvedel vic.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
kawazx10r píše: a co se týče přímo mě tak kromě zx10r by mi nevadilo ještě tohle. to jako jo
já tu motorku prostě žeru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
ono ale to vtr bylo vcelku úspěšné. sice nákladné a i v civilní verzi hodně drahé (v 2000 myslím nějakého půl míče, ale dukny stály ještě víc) kromě colina ho totiž pěkně vodil i nicky v ama a hlavně v té americe to byla velice oblíbená motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
Jindrej píše: já tu motorku prostě žeru
hmm já taky u mě ještě potřebuje Ducati vždy pár dodělávek,a tahle je přesně má. i 996 se mi nelíbí s šedýma kolama atd. musí být černý 5ti papr, otevřená spjka,černý Termixy. potom je to porno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
Kubát píše: SirIndy> co jsem vyčetl já, tak řešení ozubenými koly je lepší, ale o hodně dražší než klasický řetízek
ono ale to vtr bylo vcelku úspěšné. sice nákladné a i v civilní verzi hodně drahé (v 2000 myslím nějakého půl míče, ale dukny stály ještě víc) kromě colina ho totiž pěkně vodil i nicky v ama a hlavně v té americe to byla velice oblíbená motorka
přesně, v USA to bylo tuším pod názvem RVT, navíc v krásné barevné kombinaci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
kawazx10r píše: hmm já taky u mě ještě potřebuje Ducati vždy pár dodělávek,a tahle je přesně má. i 996 se mi nelíbí s šedýma kolama atd. musí být černý 5ti papr, otevřená spjka,černý Termixy. potom je to porno.
mě se nelíbí ty 3paprsky ale ta šedá koli mi nevadí. A třeba po uvedení na trh mi vůbec nelíbila 999 a teď když vidím červený monoposto s bílou prdelkou a termixama tak se můžu pos*at
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
kawazx10r píše: Jindrej> když uvedli 999, prozvracel jsem dva dny, stejně jako zbytek planety jsem ten krok nepochopil.. ted po letech jsem z té mašiny mimo, jak je krásná. taky to v dobrým stavu podle toho stojí na ty roky.
to jsme na tom stejně no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
Kubát píše: SirIndy> co jsem vyčetl já, tak řešení ozubenými koly je lepší, ale o hodně dražší než klasický řetízek
ono ale to vtr bylo vcelku úspěšné. sice nákladné a i v civilní verzi hodně drahé (v 2000 myslím nějakého půl míče, ale dukny stály ještě víc) kromě colina ho totiž pěkně vodil i nicky v ama a hlavně v té americe to byla velice oblíbená motorka
No uspesnej byl hlavne Firestorm/Superhawk, kterej ma naopak rozvody reseny spatne. Ten stal tusim 300k - a dneska je to mezi ojetinama nejlevnejsi litrovej V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
SirIndy píše: Jo byla by parada, kdyby to vyvijeli dal, sli s objemem na 1200ccm atd... Taky jsem nepochopil, proc neuvedli nahace VTR 1000N - zaklad z VTR 1000F meli a Ducati zatim vesele prodavala Monstery...
máš pravdu, taky nechápu. pořádný kapotovaný V2 už snad mimo Dukáren nejsou a co se mě týče, nový Ducati byť jsou krásný nemaji ty kule co měly modely od 851,888,900ss,916,996,998,999,749. tohle jako mužu. zajímalo by mě nový TLR VTR třeba SP3 :D je to velká škoda.
kawazx10r píše: máš pravdu, taky nechápu. pořádný kapotovaný V2 už snad mimo Dukáren nejsou a co se mě týče, nový Ducati byť jsou krásný nemaji ty kule co měly modely od 851,888,900ss,916,996,998,999,749. tohle jako mužu. zajímalo by mě nový TLR VTR třeba SP3 :D je to velká škoda.
Pry to bylo kvuli emisim - Suzuki diky tomu musela ukoncit i SV 1000 a DL 1000 - v tom pripade ale nechapu, jak tim projdou daleko silnejsi Ducati a KTM - ze by jim EU nadrzovala kvuli tomu, ze jsou evropske nebo kvuli uplatkum? A japonskou konkurenci pomoci predpisu odstranili?
Naposledy editováno 27.09.2012 10:45:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
co jsem četl nějaký starší test, tak honda byla ráda, že se sp2 vůbec zbavila
ono vlastně V2 dělala akorát honda a suza z japonců. a samozřejmě talijáni
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R | honzabiker | 21 | 26.8.2021 v 11:40 honzabiker |
Mužete poradit Ducati 996 | triumphmajkl | 9 | 8.4.2020 v 09:18 t_freedom |
Ducati 996 - zahlcovanie motora a "... Ducati 996 | prodrive | 0 | 30.6.2019 v 10:18 prodrive |
Ducati 996 výrobný štítok Ducati 996 | prodrive | 16 | 4.8.2018 v 17:27 t_freedom |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |