paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
Ahoj všem,
prosím o rady a tipy od nejlépe majitelů této motorky. Kámoš se rozhodl po letech vrátit do mašiny a i když jsem ho přemlouval, nic jinýho než V2 nechce a ještě k tomu chce chrastit spojkou a prostě chce 996,rok 99, novější mašiny se nelíbí.. muj názor byl, že jsou i jiný V2(sp1-2 atd atd), ale on ne, musí to být Ducati a to tahle. prosím o Vaš zkušené názory, co se této motorky týče, co se na ni sere,jestli to žere i trávu kolem silnice, fámy o tom jak bude furt v servise.., vyjimečná cesta s jeho ženou :DD atd. ta v hledáčku je po prvním majitelovi a udajně super stavu.
děkujem
Anketa: když V2 kapotu, tak jedině
996..musíš jít za hlasem srdce :DD
50%
69
SP1-2..je ve všem lepší
18%
25
V4, protože V2 nejede :D :p : )
12%
16
TLR.....
11%
15
RSV..
9%
12

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

26.9.2012 v 20:01 | Nahoru | #91

kawazx10r píše: nádherné stroje to jsou. musí uznat, že to má daleko větší charisma než veškerá japonská konfekce dohromady, i kdyby měli jap. V4 litry milion koní.

Ja bych si dovolil podotknout ze i japonci udelali velice charismaticky stroje. Napriklad VTR SP1/2 jsou naprosto famozni stroje.

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

26.9.2012 v 20:14 | Nahoru | #92

pylot píše: Ja bych si dovolil podotknout ze i japonci udelali velice charismaticky stroje. Napriklad VTR SP1/2 jsou naprosto famozni stroje.



to jo, ale SP1-2,TLR jsou jediné kapotované jap. stroje s koulema. alespoň tedy pro mě.

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

26.9.2012 v 20:28 | Nahoru | #93

pylot píše: Ja bych si dovolil podotknout ze i japonci udelali velice charismaticky stroje. Napriklad VTR SP1/2 jsou naprosto famozni stroje.


tady už se zase pouštíš do debat ITA vs. JAP, vede to k dohadům kdo je víc atd. Tazatel se na VTR ani na TLR neptal a asi o ně nestojí (i když stroje jsou to moc parádní a zasloužily by si lepší (italský) rodokmen
Navíc jak sám říkáš, Japonci udělali ale už se na to jaksi vybodli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

26.9.2012 v 20:31 | Nahoru | #94

pylot píše: Ja bych si dovolil podotknout ze i japonci udelali velice charismaticky stroje. Napriklad VTR SP1/2 jsou naprosto famozni stroje.



A s 1000x lepe vyresenejma rozvodama Nevite nekdo, proc se to neprosadilo ve vice strojich?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

26.9.2012 v 20:38 | Nahoru | #95

SirIndy píše: A s 1000x lepe vyresenejma rozvodama Nevite nekdo, proc se to neprosadilo ve vice strojich?


Asi to tak genialni reseni neni...

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

26.9.2012 v 20:39 | Nahoru | #96

pylot píše: Ja bych si dovolil podotknout ze i japonci udelali velice charismaticky stroje. Napriklad VTR SP1/2 jsou naprosto famozni stroje.


Kolem SP není takový humbuk jako kolem Ducatek, ale démonizovaná je snad ještě víc. Netvrdím, že je špatný, ale je to model bez tradice a vlastně byl i bez budoucnosti. Japonci už za mistrovské éry SP2 horečně v Hamamatsu montovali fároše. Za slovutnost (nebo jak to nazvat), je u Ducati na "vině" její špičková marketingová práce. Jsou vydávané za něco extra za něco co musí mít každý bohatý VIP motorkář v garáži. Její spojení s Pumou v módě je přes kopírák provedená marketingová strategie jako u Ferrari. Ať jsou Ducati jakékoliv italům se nedájí upřít dvě věci. A to cit pro desing a marketing. Toto japonců a vlastně i ostatním chybí. U japonců a němců to je asi mentalitou. Strohost a pervekcionismus na straně jedné a funkčnost na druhé.

edit> písmenko

Naposledy editováno 26.09.2012 21:28:49

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

26.9.2012 v 23:01 | Nahoru | #97

assassin píše: Asi to tak genialni reseni neni...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

26.9.2012 v 23:39 | Nahoru | #98

assassin píše: Asi to tak genialni reseni neni...



Proc, jake to ma nevyhody? Ja na to vsude slysel jenom samou chvalu, rad bych se o tom dozvedel vic.

Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

26.9.2012 v 23:49 | Nahoru | #99
tohle je ideál. černý pětipaprsky - ty šedý hnusy, nebo třípaprsky se mi nelíbí vůbec, ty blinkry ve špíglech nic moc ale..a zvuk ideál



Naposledy editováno 27.09.2012 00:00:31

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

26.9.2012 v 23:51 | Nahoru | #100
a co se týče přímo mě tak kromě zx10r by mi nevadilo ještě tohle. to jako jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 06:38 | Nahoru | #101

kawazx10r píše: a co se týče přímo mě tak kromě zx10r by mi nevadilo ještě tohle. to jako jo



já tu motorku prostě žeru

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 07:58 | Nahoru | #102
SirIndy> co jsem vyčetl já, tak řešení ozubenými koly je lepší, ale o hodně dražší než klasický řetízek
ono ale to vtr bylo vcelku úspěšné. sice nákladné a i v civilní verzi hodně drahé (v 2000 myslím nějakého půl míče, ale dukny stály ještě víc) kromě colina ho totiž pěkně vodil i nicky v ama a hlavně v té americe to byla velice oblíbená motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 07:58 | Nahoru | #103

Jindrej píše: já tu motorku prostě žeru



hmm já taky u mě ještě potřebuje Ducati vždy pár dodělávek,a tahle je přesně má. i 996 se mi nelíbí s šedýma kolama atd. musí být černý 5ti papr, otevřená spjka,černý Termixy. potom je to porno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 08:01 | Nahoru | #104

Kubát píše: SirIndy> co jsem vyčetl já, tak řešení ozubenými koly je lepší, ale o hodně dražší než klasický řetízek
ono ale to vtr bylo vcelku úspěšné. sice nákladné a i v civilní verzi hodně drahé (v 2000 myslím nějakého půl míče, ale dukny stály ještě víc) kromě colina ho totiž pěkně vodil i nicky v ama a hlavně v té americe to byla velice oblíbená motorka



přesně, v USA to bylo tuším pod názvem RVT, navíc v krásné barevné kombinaci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 08:36 | Nahoru | #105

kawazx10r píše: hmm já taky u mě ještě potřebuje Ducati vždy pár dodělávek,a tahle je přesně má. i 996 se mi nelíbí s šedýma kolama atd. musí být černý 5ti papr, otevřená spjka,černý Termixy. potom je to porno.



mě se nelíbí ty 3paprsky ale ta šedá koli mi nevadí. A třeba po uvedení na trh mi vůbec nelíbila 999 a teď když vidím červený monoposto s bílou prdelkou a termixama tak se můžu pos*at

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 08:53 | Nahoru | #106
Jindrej> když uvedli 999, prozvracel jsem dva dny, stejně jako zbytek planety jsem ten krok nepochopil.. ted po letech jsem z té mašiny mimo, jak je krásná. taky to v dobrým stavu podle toho stojí na ty roky.

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 08:59 | Nahoru | #107

kawazx10r píše: Jindrej> když uvedli 999, prozvracel jsem dva dny, stejně jako zbytek planety jsem ten krok nepochopil.. ted po letech jsem z té mašiny mimo, jak je krásná. taky to v dobrým stavu podle toho stojí na ty roky.



to jsme na tom stejně no

Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 09:37 | Nahoru | #108
nejlepsi je dvouval bez antihopu vzit na okruh...a predtim si zabookovat pohrebni vuz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 09:52 | Nahoru | #109

Kubát píše: SirIndy> co jsem vyčetl já, tak řešení ozubenými koly je lepší, ale o hodně dražší než klasický řetízek
ono ale to vtr bylo vcelku úspěšné. sice nákladné a i v civilní verzi hodně drahé (v 2000 myslím nějakého půl míče, ale dukny stály ještě víc) kromě colina ho totiž pěkně vodil i nicky v ama a hlavně v té americe to byla velice oblíbená motorka



No uspesnej byl hlavne Firestorm/Superhawk, kterej ma naopak rozvody reseny spatne. Ten stal tusim 300k - a dneska je to mezi ojetinama nejlevnejsi litrovej V2.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 10:01 | Nahoru | #110

kawazx10r píše: přesně, v USA to bylo tuším pod názvem RVT, navíc v krásné barevné kombinaci



Jo byla by parada, kdyby to vyvijeli dal, sli s objemem na 1200ccm atd... Taky jsem nepochopil, proc neuvedli nahace VTR 1000N - zaklad z VTR 1000F meli a Ducati zatim vesele prodavala Monstery...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 10:34 | Nahoru | #111

SirIndy píše: Jo byla by parada, kdyby to vyvijeli dal, sli s objemem na 1200ccm atd... Taky jsem nepochopil, proc neuvedli nahace VTR 1000N - zaklad z VTR 1000F meli a Ducati zatim vesele prodavala Monstery...



máš pravdu, taky nechápu. pořádný kapotovaný V2 už snad mimo Dukáren nejsou a co se mě týče, nový Ducati byť jsou krásný nemaji ty kule co měly modely od 851,888,900ss,916,996,998,999,749. tohle jako mužu. zajímalo by mě nový TLR VTR třeba SP3 :D je to velká škoda.

Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 10:36 | Nahoru | #112
:)

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 10:43 | Nahoru | #113

kawazx10r píše: máš pravdu, taky nechápu. pořádný kapotovaný V2 už snad mimo Dukáren nejsou a co se mě týče, nový Ducati byť jsou krásný nemaji ty kule co měly modely od 851,888,900ss,916,996,998,999,749. tohle jako mužu. zajímalo by mě nový TLR VTR třeba SP3 :D je to velká škoda.



Pry to bylo kvuli emisim - Suzuki diky tomu musela ukoncit i SV 1000 a DL 1000 - v tom pripade ale nechapu, jak tim projdou daleko silnejsi Ducati a KTM - ze by jim EU nadrzovala kvuli tomu, ze jsou evropske nebo kvuli uplatkum? A japonskou konkurenci pomoci predpisu odstranili?

Naposledy editováno 27.09.2012 10:45:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 11:02 | Nahoru | #114
SirIndy> to kecáš, nejlevnější vdouvál jsou aprilky

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 11:08 | Nahoru | #115

Kubát píše: SirIndy> to kecáš, nejlevnější vdouvál jsou aprilky



To i TL 1000S jsou levnejsi nez Aprilky

Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 11:19 | Nahoru | #116
co vím, tak sportovní dvouvály byly pro japonce nerentabilní. proto začali všichni dělat čtyřválcové litry
co jsem četl nějaký starší test, tak honda byla ráda, že se sp2 vůbec zbavila
ono vlastně V2 dělala akorát honda a suza z japonců. a samozřejmě talijáni

Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 12:46 | Nahoru | #117
sam jezdim 996 (na okruh) a Monster S4R(motor 996) na normalni jezdeni...je pravda ze 996 tak nejede jako 4 valcove stroje a tento hendikep je znat na rovinkach, v zatackach a vyjezdech je zase lepsi Ducna Ale celkovej projev motorky je proste bozi ovladatelnost, zvuk a pocit z jizdy...S Monstrem mam najeto cca 22 tis km a nebyl jediny problem, vsechno funguje jak ma...je to rok 2004...U 996 z 99. roku bude moc zalazet na predchozich majitelech. Ma smysl koupit jen jasnej puvod se servisni historii...jinak se muze nakup prodrazit (ale to plati asi i u starsiho Japonce )...Jinak asi nama cenu psat, ze 996 je nekompromisni tvrda motorka, kde potrebujes kvalitni asfalt a delsi jizda je hodne narocna na ruce a zapesti a o jizde se spolujezdcem ani nemluve...na druhou stranu, na vsechno se da zvyknou - mam kamose, kterej s ni dal Gardu

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 13:12 | Nahoru | #118

kawazx10r píše: máš pravdu, taky nechápu. pořádný kapotovaný V2 už snad mimo Dukáren nejsou a co se mě týče, nový Ducati byť jsou krásný nemaji ty kule co měly modely od 851,888,900ss,916,996,998,999,749. tohle jako mužu. zajímalo by mě nový TLR VTR třeba SP3 :D je to velká škoda.



třeba takhle???

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 13:14 | Nahoru | #119

dewwil píše: třeba takhle???


až na ten hnusnej lauf a prasečí (čti kawí) xicht dobrý.
Ale do Ducati to má daleko asi jako párek k jitrnici

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

27.9.2012 v 13:14 | Nahoru | #120

dewwil píše: třeba takhle???



to je pecka!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R honzabiker 21 26.8.2021 v 11:40 honzabiker
Mužete poradit Ducati 996 triumphmajkl 9 8.4.2020 v 09:18 t_freedom
Ducati 996 - zahlcovanie motora a "... Ducati 996 prodrive 0 30.6.2019 v 10:18 prodrive
Ducati 996 výrobný štítok Ducati 996 prodrive 16 4.8.2018 v 17:27 t_freedom
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner


TOPlist