Téma: Trapasy letošního léta

26.7.2007 v 09:40
Docela dost jsem si zaslzela smíchy u čtení trapasů na spřáteleném webu motoride.sk

Tak copak veselého se přihodilo v našich končinách? Na moto, ne kole, autem...Pochlubte se :cool:
Začnu:
Jsme se třemi kamarády na lehkém offíku kolem Sázavy. Uzounká strmá klikatá pěšinka v hustém roští, samý kořen a šutr. Různě sesedáme a navzájem si pomáháme. Uprostřed té pěšinky pařez, kolem kterého byla vyšlapaná cestička v mezi. Najedu tam, málo plynu, pozdě spojka, motorka chcíp a kácí se na pravý bok. Čekám, kdy konečně spadne.... ale je to zvláštní! Moto "visí" ve vzduchu v nepřirozeném úhlu, skoro ji nedržím a přesto nepadá.
Chvíli to zkoumám, ohlédnu se ...... a........ :rolleyes: :shy: Kamarád mně drží za zadní madlo, bejčí co mu síly stačí aby moto udržel, rudne v obličeji, na krku mu nabíhají žíly a z posledních sil na mně chroptí : Sakra tak pojedeš už někam?!?!" :shy: :shy: :lol: :lol: :lol:

Piště, ať je co číst :)

29.7.2007 v 17:03 | Nahoru | #91
Je to trochu starší:
Když jsem měl krátce ČZ 250, tak jednoho krásného dne jsem jel navštívit mého kamaráda. Přijel jsem a kamarád venku, zastavuji- stojím do prudkého kopce, sedím na moto v levé ruce helmu, nohy na zemi a brzdím pouze pření brzdou, abych nejel vzad. Ptám se, zda by se nejel projet, zároveň přezvědčuju jeho mámu, že semnou se o syna nemusí bát, jelikož na tom už dobře umím. Váhá, ale nakonec povoluje. Z dlouhé chvíle pouštím malinko přední brzdu, abych popojel vzad a zase zabrzdím. Takto 3x ,po 4té při zmáčknutí páčky KŘUP (prasklo mi lanko). Rozjíždím se vzad, odhazuji helmu, abych mohl chytit řidítka řádně do obou rukou, při nabírání větší rychlosti mi začíná být jasné, že podrážkami o asfalt to nezabrzdím. Napadá mě zadní brzda, snažím se vyrovnávat balanc jednou nohou, abych mohl sešlápnout pedál. Sešlápnuto, přední kolo jde velkou rychlostí nahoru BUM. Po několika minutovém boji se mi podařilo zvítězit a dostat ven (motorka spadla na mě a byl jsem pod ní nějak zašprajclej). Ani jsem se nějak nerozhlížel stačil mi smích slyšet ze všech stran. Kamarádova mamka mi řekla ať ještě chvilku pojezdím sám než někoho povezu.

2 reakcí na tento příspěvek Trapasy letošního léta

29.7.2007 v 17:34 | Nahoru | #92
Vcera,cerpacka OMV na teplicke dalnici,2 autobusy obcerstvujicich se asi italu ve veku kolem 16ti let a ja u stojanu.Zaplatim benal,prichazim k motorce na ktere ma topcase a na zadnim sedadle sitku a pod ni mikinu.Ladne prehazuji pravou nozku,ta se zachytava do sitky a ja padam i s motkou drzkou ladne do stojanu.Nez jsem vymotal haxnu ze sitky,postavil sebe i motorku,to byla vjecnost...a ten smich tech parchantu byl velmi neprijemny.Jeste ,ze jsem mel tmavy plexi a nebylo videt jak jsem rudej... ;)

29.7.2007 v 17:41 | Nahoru | #93
Dakota>tak to je teda sila :)

29.7.2007 v 17:52 | Nahoru | #94
Dakota>>

29.7.2007 v 18:04 | Nahoru | #95
majkl31>>
Ty woe tak to je hustý :lol: :lol: :lol: Je mi tě líto a motky taky, ale jsem z té představy vytlemenej jak blázen :thmubup: [/quote]
Motce nic neni,jen se oprela riditkem a plastem o stojan,zdcatko se v kloubu ohlo,takze dobry.Akorat ta rana,kdyz jsem helmou rachnul do toho plechovyho srace s hadicema byla mocna,pac jsem se v soku zapomel pravou rukou pustit plynu a dat ji pred sebe...

29.7.2007 v 18:23 | Nahoru | #96
Anorex>>
jo,jo

29.7.2007 v 20:25 | Nahoru | #97
refi> :D :D :D :D :D *yes*

29.7.2007 v 22:28 | Nahoru | #98
Tak já taky jeden přihodim..neni to sice letošní, ale ztrapňující až příliš :puke: :D

Jezdili sme jednou takhle s kamošem večer po vesničkách v okolí. V jedný sme uviděli v parčíku partičku kamošů (a kamarádek) tak že to jako otočíme a pokecáme...
Kamoš zastavil jen tak tak (byl tam u krajnice písek kterej sem v tý tmě nemohl vidět)
No a já, jako velkej borec sem to otočil, roztáhl na těch dvaceti metrech jedničku co to šlo a že za nim jako prudce zahamstnu brzdu a budu vypadat fakt hustě :cool: :D Ale sotva ¨sem na tom písečku šáhnul na brzdu, předek mi podjel a já hodil ukázkovou tlamu :puke: A ještě si o kamarádovo kolo rozbil plexi na mašině :|

Takže sem všechny akorát dobře pobavil.... :D

29.7.2007 v 22:35 | Nahoru | #99
Uz jsem si rikal ze jsem snad dokonalej ale taky jsem vyhrabal kdy by mi bylo rude

To, kdyz predjizdim auta o 2kmh vetsi rychlosti, to pominu.

Ale loni na mym prvnim srazu se jela vyjizdka a hromadne se tankovalo. Prijel jsem tam jako jeden z prvnich, za mnou strasna fronta, tak jsem chtel pospichat. Bohuzel na me vysel stojan v pravo a jelikoz tankuju mimo motorku tak to nemam rad. No aj ak jsem pospichal tak jsem chytil za tu pistoli, ale i za spoust a pekne od stojanu az k motorce uz cepoval Pochcal sem si samozrejme motorku, boty a tesne helmu odlozenu vedle.
A to se vyplati :thmubup:

3 reakcí na tento příspěvek Trapasy letošního léta

30.7.2007 v 01:00 | Nahoru | #100
Tak taky přidám, ale není to moc veselé, ba naopak - smutné až do konce: ;) stalo se to v dobách mých začátku v jedné stopě, v roce, kdy sjížděly z výrobních linek Jawy 638 -nejnovější model ze Strakonic. Tehdy jsem - mladý a blbý - sedlal Jawu - tuším že to bylo označení 460 - ale to není podstatné. Důležité je, že coby puntičkář a "dobrý mechanik" jsem si postavil motorku před barák na ulici (aby všichni viděli že mám třiapůlu) hodil ji na hlavní stojan (bočák tehdy nebyl) donesl si malou židličku, pár klíču, šroubovák, hadr a olej do převodovky a že jako očistím a namažu řetěz. Usedl jsem teda na stoličku, odšrouboval jsem nejprve horní kryt "sekundárního převodu" pak spodní kryt a jal se hadříkem pěčlivě čistit jednotlivé články odhaleného řetězu. Asi u pátého článku mě taková piplačka s blbým řetězem přestala bavit - a hlavou se protáhla spásna myšlenka: "kdybych mašinu stojící předním kolem ve vzduchu nakopl, dřívkem podepřel zadní vidli ať je zadní kolo ve vzduchu a přední pevně na zemi a dal jedničku, tak se řetěz bude pomaluočku točit v nekonečné smyčce a já jen opatrně přiložím ruku s hadříkem a je to mnohem rychlejší :thmubup: - A tak se taky stalo.
Dodnes vidím jak se má levá ruka omotaná kusem hadru natahuje, letmě a lehce se dotýká běžícího řetězu a první centimetry "té svině mastné" prokluzují přes mou dlaň: "jde to hladce" - myslím si, když se celá akce zvrtla. :marod: _____Kamarád stojící opodál mi to později vylíčil takto. " Wole ta ruka s hadrem se ti chytla do rozety na kterou se posléze namotala, ale to už jsi nemohl vidět, pač jsi měl haksnu i s hadrem zkroucenou za zády, spadl jsi z židličky a ještě v letu podkopl to dřívko pod vidlou, takže čím dál rychleji se otáčející zadní kolo nabylo opět kontakt s asfaltem, motorka poskočila dopředu, odlehčený stojan se vrátil do polohy "jízda", motorka pojela tak dva metry, pak šla na levý bok a než zdechl motor tak ti ještě stále se otačejícím zadním kolem poslala jak v bowlingu do ksichtu tu kilovou plechovku s olejem - ale už je to dobrý, slyšíš mě Tome ????

30.7.2007 v 07:59 | Nahoru | #101
tobig> *yes* *yes* :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: nemá chybu :thmubup: :thmubup:

30.7.2007 v 08:42 | Nahoru | #102
tobig> No slyšel jsem historku, kdy kluk při takhle blbym nápadu přišel o dva prsty

30.7.2007 v 08:44 | Nahoru | #103
tobig> :lol: :lol: :lol: .......jo, tak to je mazec :thmubup:

30.7.2007 v 10:41 | Nahoru | #104
mandy8>

30.7.2007 v 12:03 | Nahoru | #105
Jawaweb>>
jojo, proto je v každým manuálu k motorce v kapitole "Údržba řetězu" asi padesát šest upozornění, že v žádným případě se nemá řetěz čistit nebo mazat s nastartovanou moto a zařazeným kvaltem ;)

30.7.2007 v 12:41 | Nahoru | #106
mě se stal megatrapas na slovensku, jel jsem s mladou od vody jen v kraťasech (masééér :cool: ) a přijíždíme k takový velký světelný křižovatce a protože byla červená a všude mrtě aut a strašný teplo, tak jsem předjel kolonu asi 15 aut a postavil se na první lajnu před semafor. říkám mladý "teď se drž!" čakal jsem na zalenou a že to odpálím po zadním aby jako všichni čuměli :lol: tak klapla zelená já tak kopnul jedničku ale jak jsem pospíchal, aby mě všichni viděli, tak jsem dal málo plynu :lol: :lol: :lol: štěklo to a já si pěkně nabil kulky :puke:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trapasy letošního léta

30.7.2007 v 13:15 | Nahoru | #107
Ondrowicz>>
Ovšem můžu ti jen tady mezi náma říct, že myšlenka čistit řetěz tímto "ulehčujícím" způsobem napadla asi každýho motorkáře ;) [/quote]
Jj - debilnější nápady mívám málokdy :marod: ale byla to sranda :thmubup:

30.7.2007 v 13:32 | Nahoru | #108
Ty vole, ja sem tak taky čistil řetěz, ale hadr sem neměl namotany na ruce, ale jenom sem ho držel ve 3 prstech, možna mi to zachranilo dloubani v nose. :P .tak sem hodil kvalt, pomalu pouštěl spojku, a ono se to roztočilo. Ten hadr už měl něco za sebou, trocha nafty, benzinu, šmiru.. Jak ho rozeta chytla, nafta, benzin, šmir už nebyly na hadže, ale na mojim čenichu. NO ale jak sem to měl tušit? Bylo mi až potom divne, jak sem se projižděl bez helmy, že se na mě každy směje jak na hnupa. Tak sem se taky smal, jako na pozdrav. Až doma mi došlo že se smali mojemu makeup :)

30.7.2007 v 13:39 | Nahoru | #109

refi píše: Klasika> parkoviště před hondou v ostravě, dokupuji poslední litr oleje, který zrovna měli v prodejně a jdu dolívat olej, vyšroubuju víčko, doliju, motorku chci narovnat kvůli měrky, místo narovnání ztrácím balanc a už to jede - motorka na mě padá, z ní na mě vytéká olej, pode mnou se kácí flaška s novým olejem, na mě padá přilba, tankruksak, z kterého vypadávají doklady, sluneční brýle, vše do oleje, snažím se vstát, ale s dvěstěkily na sobě to moc nejde, navíc s olejem všude, kde se podívám :lol: nikde nikdo, až v dáli na konci parkoviště dva borci lezou do auta, volám zoufale, přibíhají, jeden z nich háže zádama o zem na vylitém oleji :shy: :lol:
když to zkrátím - šla jsem žadonit do už skoro zavřeného obchodu pro olej (byl poslední), odlévá mi ochotný prodavač z barelu a jde mi pro jistotu olej dolít, pak mi pomáhá olej uklidit z plochy, v tu chvílí přijíždí další borec na motorce, samý chrom, ještě prosí prodavače, ať mu prodá žárovky, prodavač (stále ochotný) mu je jde vybírat a kompletovat, pak se vrátí oba ven, borec nasedá a chce nám ukázat, že to umí, no a nějak to nezvládl (můj olej s tím neměl nic společného :shy: ) a pokládá tu chromovanou krásku na zem, žárovky jde kupovat znova :lol:

kdo si pamatuje, jak jsem dojela k motohance na závěr sezony, tak ví, kde všude jsem olej měla :lol:

tak tohle je Refi "TOP", to napsal život sám :thmubup:

30.7.2007 v 13:41 | Nahoru | #110
tobig>Mě tohle naštěstí ani nenapadlo, jsem an svoje periferie dost háklivý. Od té doby co jsem se říznul při broušení kosy se bojím skoro všeho. Včera jsem se třeba já debil říznul v knihkupectví o mapu rozhleden

30.7.2007 v 14:07 | Nahoru | #111
a já pořád kde se v těch inzerátech berou ty padlé ze stojánku :lol: :lol:

30.7.2007 v 14:48 | Nahoru | #112
tobig>>
Dneska ráno :lol: , ale naštěstí už jsem měla pár zdejších příhod přečtenejch a znala Xtasovu zkušenost - zlomená ruka. Takže jsem tuto spásnou myšlenku zahnala štětečkem...

30.7.2007 v 15:15 | Nahoru | #113
Je to už dlouho..mám už jinou holku i motorku ale vzpomínám na to dodnes..rozhodl jsem se vyrazit se svým baťohem na jeden nejmenovaný sraz..po zaplacení vstupného a projetí brány jsem hledal za jízdy kde to pichnem..mé oko je rychlejší než ruce takže jsem s usměvěm na rtech že mám bezva plac strhnul řídítka prudce doprava..zapoměl jsem že pod sebou nemám lehké enduro ale plně naloženýho v tu chvíly kure..ky těžkého Fireblada..aby toho nebylo málo,tak mi ten dacan ještě chcípnul takže vyrovnat to už nešlo..instinktivně jsem tam strčil nohu a snažil se ho udržet..měl jsem hnátu naběhlou jako Stallone v Rockym III než to té pipce za mnou došlo,že by mohla seskočit a nečumět s nohama na stupačkách co jako že dělám..no jako...stát se to někde za keřem..nebo za tmy...beru ale 10 metrů od brány..kdy sraz začíná a plno lidí stojí venku a kouká na tu zábavnou estrádu co tam předvádím..můžu říct,že jsem chodil po zbytek srazu už jenom v helmě.. :D

30.7.2007 v 17:34 | Nahoru | #114
........ teď jsme - jak to už bývá na fajront v práci - kecali o trapasech a průserech s kámošem a vzpomněl jsem si ještě na jednu příhodu - Jawa 20 s plechama, úzké řidítka, jízda ve "dvojko" z Hrabyňáku směrem na Opavu - mohli jsme svištět tak kolem 50-60km/h, první zatáčka - snažím se zmačknout pravou nohou pedál brzdy abych plně naloženého pincka zbrzdil - ale ouha - pedál tvrdý jak "orgán" před akcí, nehnul se ani o milimetr, tuhne krev, svodidla se blíží, tahám přední brzdu - té však prdlo lanko - před očima ubíhá život pozpátku - hlavou se honí myšlenky na nouzové opuštění stroje - nakonec to klopíme - plechy se brousí o asfalt - šílený náklon za který by se nemusel stydět ani Rossi, pak ještě jednou levá, po ní pravá a cesta před náma začala stoupat, ujeli jsme tak ještě 100metrů než naše anabáze vzala konec, rychlá rozborka plechů kolem nefunkčního pedálu a vytahujem zpod něj kousek trubky zaseknuté mezi pedál a plechy. Až doma jsem našel kam ta trubka patří - do filtru jako přívod nasavaného vzduchu ................... jízdou se vyklepala a velice zákeřně se šprajcla pod pedál ........ no. nebylo mi tehdy moc do smíchu ............... :marod:

30.7.2007 v 17:50 | Nahoru | #115
tobig>no jo pravda..takhle čistit řetěz je fakt blbost :lol: Vím to..taky sem to zkoušel....

..jenom s tim rozdílem že jak se motka třepala a poskakovala na volnoběh..to dřevo pod zadní vidlí spadlo, kolo škrtlo o beton a motka skočila asi metr dopředu...
..přičemž se samozřejmě zaklapl centrální stojan a máša padla na pravej bok :puke: chtěl sem ji zachránit..ale chytal sem ji z levý strany a už sem nemoh nic dělat... :(

30.7.2007 v 21:25 | Nahoru | #116
Rudy_Big (pod nickem Klasiky)

Ještě s mým bývalým BIGem... měnil jsem olej. Sehnal jsem v potu tváře poslední litry fajnovýho olejíčku za neuvěřitelně velké peníze, ale co bych pro BIGouška neudělal, že...
Hezky jsem vypustil starý olej, dopnul řetízky a jak jsem nasazoval víko zpět (veleopatrně, abych nepoškodil jemné papírové těsnění), tak jsem si mezi karter a blok motoru přicvakl prst. Bolest jak kráva. Karter se tím zkřížil na čepu a nešel tam ani zpět, takže těsnění netěsnění, vyškubl jsem vší silou prst ze zajetí a brunátný bolestí a vzteky jsem během několika vteřin zašrouboval všechny šroubky, se kterými si jindy tak hraju....
Chytnu kanystr s olejem, přitom si uvědomím, že mně prsteníček docela bolí, a tu drahou a vzácnou tekutinu leju do BIGouškova bříška. Naleju, chci udělat krok stranou, v tom mi nohy vyletí do luftu a já chytám o zeď ránu do hlavy. Boule naskakuje téměř okamžitě, stejně jako uvědomění si, co se stalo: já debil jsem zapoměl zašroubovat výpušťák. Takže olej za třetinu mé výplaty pěkně protekl BIGouškem, dole zase vytekl na kachličky a zákeřně se odléval na druhou stranu motorky, než se o něco zarazil a kalužinka se dostala až pod mé nohy.

A druhá story, taky s BIGem (a určitě si na ni vzpomenou i zde se vyskytující přímí svědkové :thmubup: )
Byl jsem na nějaké akci už ani nevím co to bylo, jen vím, že to bylo někde u Lipna. Asi Štilec. Na vyjížďce se na jednom parkovišti kolona dělila na asfalťáky a endura. Asfaltoplazi jeli doprava po silnici, endura doleva někam na horší cesty. Odjížděl jsem z endur jako poslední, asfaltáci tam stáli a koukali na nás. Řek sem si: budeš za frajera a ten travnatý ostrůvek neobjedeš jako všichni (ano, i Sqwer ho objel), ale hezky si ho skočíš. Tak jo, před obrubníkem jsem si BIGa přizvedl, trochu rána to byla, přes trávu jsme jen přeletěli, na druhé straně zase seskok dolů, pomyslím si jak asi všichni koukají s otevřenýma hubama.... a najednou BIG začal chroptět a bleeeeeeeeee.... odmítl jet. Všichni asfalťáci zavřeli pusy a pro změnu otevřeli oči dokořán (a já si nepřál nic jinýho, než aby všichni rychle zmizeli :lol: ). Nastartoval jsem, BIG lapl na první drb, za jedna, rozjezd a zase bleeeeeeeeee.... a nic. Několika přískokama jsem popojel asi 50metrů a připadal jsem si jako všechno možný, jen ne jako frajer :rolleyes: :mad: :lol: To už se od asfalťáků začaly ozývat různé posměšky. Chvilku mi to trvalo, ale pak mi to přece jen seplo. On chudák nemá vzduch. A nemá ho proč? Protože.... jsem si na airboxu vozil multi-tool. A tím skokem se sviňa jedna sesunul a zacpal přívod vzduchu :rolleyes: Pasoval přesně, zmetek :D
I na tu dálku to všichni čumilové pochopili a docela dobře se bavili :shy: ;)

Aneb jak být za blba snadno, rychle a za dost peněz :rolleyes: :cool:

31.7.2007 v 18:01 | Nahoru | #117
Nenechte tohle téma zapadnout, ať je veselo! :thmubup:

31.7.2007 v 18:52 | Nahoru | #118
Tak jeden z historie, hlavní aktér já a nedobrovolně i Cagiva Cruiser. Je to už hafo roků, ale stojí myslím za to. Celej den lilo a na projížďku to nevypadalo. Odpoledne se ale obloha roztáhla, začalo krásně svítit slunce tak hurá ven. Silnice krásně oschly, tak pro benoš a honem za město. Na pumpě v té době krásná děvčata myla za úplatu plechovkám okna a mě se v hlavě zrodil ďábelský plán jak je okouzlit. Přijet na motorce, zastavit a natankovat zvládne každej maňas, ale zastavit na předním kole u stojanu je jiná liga. :thmubup:
Jak jsem to naplánoval, tak jsem se jal i činit. Efektivně vytočenej dvoutakt, ostrý vjezd na pumpu a hams na brzdu - prozatím dle plánu. Já debil si ale neuvědomil, že povrch pumpu není asfalt, nýbrž zámková dlažba. Zatímco silnice už byly suché, dlažba nikoliv / no, přes střechu benzíny by slunce asi ani asfalt nevysušilo :lol: / . Takže místo stopie podjelo kolo a tlama jak svině. Motka mě naštěstí netrefila, ale setrvačností jsem po prdeli ujel ještě nějaký metr, což mělo za následek totálně prodřené kalhoty a trenky až na "holou". Lidi se mohli ztrhat smíchy, já sebral motorku a za hromadných ovací potupně odjel. Od té doby vím, co je bejt rudej až na pérdeli a to doslova. Dodávat, že jsem rok jezdil tankovat jinam je asi zbytečné... :lol:

31.7.2007 v 20:06 | Nahoru | #119
UP ;)

31.7.2007 v 20:16 | Nahoru | #120
Toto je nejepsi tema, ktery jsem tady cetl.. KLasika :thmubup: :thmubup: . Uplne jsem si to zive predstavil. Ja jsem si v souvislosti s tim vzpomel na trapas co se mi povedl s autem. Nesl jsem veci do kufru a jak bylo otevreny viko kufru(R. Scenic), tak jsem se jebl do hlavy o takovej ostrej vystupek a jak jsem byl nasranej , tak jsem vzteky triskl do toho vika a udelal v nem dulek jak svina prumer cca 8cm hloubka 2cm a zrovna v zakulacene hrane, takze to nejde vyklepat.... vsichni okolo breceli smichy... a kdykoliv se ted podivaji na muj kufr tak se blbe culi.. vcetne me zeny