Velka fotogalerie je ZDE
Co jsem tak pri prochazeni fotek a cteni prvnich informaci postrehl je, ze ten interier je opravdu strasny, tvrde sede plasty jako v levnem aute ci favoritu, design teda take neni zadna bomba, 5 rychlostni prevodovka je v dnesni dobe dost mimo, vyber motoru take nic moc, cekal bych osvedceny drzak 1.9TDI s 6sti stupnovou prevodovkou, tlacitka na volantu strasne, uchyceni sedaku (aspon teda vepredu) je des, skrabku na snih a mraz ve vicku nadrze si take muzou dat nekam, kdyz to nema centralni zamykani/odemykani, ridic nemuze ovladat okna vzadu, vsude kam se podivam vidim koncernovou skladacku, zezadu se mi zda ze to trochu vypada jako fabia, zepredu docela OK, absence LED svetel pro denni sviceni je docela spatna.
Nedovedu si predstavit toto auto v kombinaci s motorem 1.2. Za cenu kolem 300 000Kc se mi to zda opravdu nepovedene auto, ktere nestoji za ty penize.
Koncept Škody Rapid vypadal podle meho mnohem lepe, nez toto finalni auto. Zda se mi takove bez napadu..
Co si myslite vy? Prvni nazory a postrehy? Predem se omlouvam za kriticky nazor
Interier bude podle mne hodne nachylny na poskrabani
Zezadu
Naposledy editováno 10.07.2012 14:19:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
GRASSEL píše: že ty máš taky škodovku?!
Mam, ale nebyla to jedina varianta pri vyberu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Jinak mě se v octavce 01 v tdičku jezdilo dobře...
Nicméně jestli má škodovka extrapodíl na financích v naší zemi
přece neznamená že kvůli tomu o tom budu básnit.
Je to jako golf, auto který neurazí ale ani nenadchne....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
GRASSEL píše: _monty> jsem si to myslel
Jinak mě se v octavce 01 v tdičku jezdilo dobře...
Nicméně jestli má škodovka extrapodíl na financích v naší zemi
přece neznamená že kvůli tomu o tom budu básnit.
Je to jako golf, auto který neurazí ale ani nenadchne....
Urazí Když jsem měl po bouračce auto v servisu, tak jsem pučenou škodnou parkoval o dva bloky dál, aby mě v tom nikdo neviděl
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Rapid
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
2LEKO píše: ..na co by si to mělo "hrát"!?...prakticky na pohled vše stejné....ten Rapid je ale nejméně "zajimavý"!
...
všechno je to subjektivní, mě třeba ten Opel přijde ošklivej, to poslední ani neznám, ale pokud je to naúrovni rapida, tak to na mě působí že se to cpe navenek někam, kam to nepatří (vyšší střední)
ale znovu opakuju, vše je subjektivní dojem a prodejní čísla ukážou který auto bude úspěšnější (kvůli tomu to vyráběj)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Dave81 píše: že se to cpe navenek někam, kam to nepatří (vyšší střední)
tak zrovna na tohle jsou u Skoda motoren werke experti, hlavne s Koktavkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
KarlosCZ píše: tak zrovna na tohle jsou u Skoda motoren werke experti, hlavne s Koktavkou
nene, kokta si na nic nehraje. to spíš většina jejích majitelů :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
DMRS píše: Passat a Insignia začínají cenově nad 600 tisíc a 508 na 500 tisících, jsou tedy někde jinde než Rapid za 300 a nemůžeš ho s nima srovnávat.
...já to nesrovnávám,jen jako ukázku,že to je skoro na pohled stejné
....Rapid s výbavou bude stát přes 400 t.!...a to se musí ještě prodávat staré Octavie II ,která začínaji v základu na cca 270.000.- a i "nabouchané" Fabie!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
KarlosCZ píše: Dave81> prave ze hraje, rozvorem jasna nizsi stredni trida ale hraje si to na velky auto
Já prostě nesouhlasim, že to je nižší střední je naprosto jasný. Čím si hraje na velký auto?
To jen u nás běží mezi lidma názor, že kdo chce pořádný auto, koupí oktu. Všude jinde jí berou tak jak sám píšeš - nižší střední.
Dave81 píše: Já prostě nesouhlasim, že to je nižší střední je naprosto jasný. Čím si hraje na velký auto?
To jen u nás běží mezi lidma názor, že kdo chce pořádný auto, koupí oktu. Všude jinde jí berou tak jak sám píšeš - nižší střední.
..no,pravda..je ve skupině s Loganem a Bravem či a i Golfem...takže dost široké spektrum!!
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Rapid
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Rapid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
z-x-r píše: tedy je to srot pro lidi jak napsal grassel...Koupi jen ti bez vkusu.
Tohle bych nepsal, šrot to není, je to prostě větší auto na nákup a dovolenou, né v 5ti lidech, ale pro 2 si myslim rozumné.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
z-x-r píše: mikro> promin na zvetsene fobii urcenou hlavne pro indii a cinu nevidim nic super a jeste za cenu jak psal Leko uplne mimo.
Cena je taková aby odpovídala růstové strategii 2015 a to od zavedení modelu CitiGo Fabie/Roomsterje pouze souběžný model.Rapid má nahradit Fabii, je toho víc, ale to psát nemůžu. RS má vcelku hlavu i patu atd atd..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
mikro píše: Cena je taková aby odpovídala růstové strategii 2015 a to od zavedení modelu CitiGo Fabie/Roomsterje pouze souběžný model.Rapid má nahradit Fabii, je toho víc, ale to psát nemůžu. RS má vcelku hlavu i patu atd atd..
..to nenahradí...a nevěřím,že bude stát s nějakou normální výbavou /klima,airbag,brzdy/ atd. pod 300.000.-Kč!..spíše kolem 350 a Fabie pojede prodej ještě min. pár let souběžně!takže si myslím,že to je spíše mezičlánek mezi octavií a fabií!..a ty mrdky z TCPA to skončí úplně!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
2LEKO píše: ..to nenahradí...a nevěřím,že bude stát s nějakou normální výbavou /klima,airbag,brzdy/ atd. pod 300.000.-Kč!..spíše kolem 350 a Fabie pojede prodej ještě min. pár let souběžně!takže si myslím,že to je spíše mezičlánek mezi octavií a fabií!..a ty mrdky z TCPA to skončí úplně!
Pod 300 stat nebude. Ano říkám že jej nahradí, měl jsme napsat spíše že jej začas nahradí, teď je souběžný model.(Fabka má zatím xx) mezi citigo a Rapidem bude ještě "něco", kolín na to asi dojede..
Naposledy editováno 12.07.2012 12:19:33
mikro píše: Pod 300 stat nebude. Ano říkám že jej nahradí, měl jsme napsat spíše že jej začas nahradí, teď je souběžný model.(Fabka má zatím v roadmap do 22/14 pak je prázdno) mezi citigo a Rapidem bude ještě "něco", kolín na to asi dojede..
Myslím si, že "Kolínu" to je jedno, už teď podle mě ta fabrika přesluhuje.
Tím "Kolínu" nemyslím Kolín, ale vlastníky fabriky. Kolín jako město a obyvatelé to pocítí dost silně.
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Rapid
Modely maji byt tyto:
* Active (zatim bez presne specifikace)
* Ambition (klimatizace, rádio, elektrické stahování předních oken nebo centrální zamykání)
* Elegance (automaticka klimatizaci, vyhřívání předních sedadel, elektrické stahování předních i zadních oken nebo zadní loketní opěrku)
Cili si myslim, ze pod 299t bude stat maximalne ta Active, ktera bude podle mne s nejjednodussim trivalcem 1,2 MPI, ktery je podle mne naprosto, ale naprosto strasny na jakekoliv delsi cestovani. Zbyle dva modely pujdou rekl bych nad 300t., jenomze priznejme si, proboha co to je za vybavu?
V roce 2012 je v Elegance vybave predni a zadni okna v elektrice? Loketni operka? To je snad v dnesni dobe krom Indie a Rumunska pomalu standard ne?
Jestli tohle ma byt "velke" auto, za malo penez..no nevim
Plus se stale nejsem schopen dostat pres ten ubohy interier, je tak konzervativni, levny, skaredy a otazka zni, jak bude vrzat, skripat, sedet a licovat po 50 tis km.