Urcite nechci nejakou tezkou mrchu co jsou spis na cestovani, ani nejakej ostrej stroj, co by mi urval prdel a po kazde jizde delal generalku. Pocital bych s nejakou 4T 250 , 300 , ???400??... jet se po praci nekde vyblbnout... da se na takove motce treba dojizdet do prace? Dojet vyridit neco do sousedniho mesta po ceste? Jakej maji takovy endura dojezd na nadrz? Ma smysl takova motorka v okoli Prerova, kde je to jenom placka? A hlavne... nejsem v 36 uz starej zacinat na enduru?
Predem dik za nazory... nerikam ze u endura opravdu skoncim, ale rad si poctu vase nazory, za par tydnu jde soucasna motka k novymu majiteli a musim vyresit nahradu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?
Každopádně pokud budeš někdy mít čas,můžeme se projet...aspoň poznám novou tvář
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?
Ados6 píše: SirIndy> On to zase takovej tank není,nebo já to tak neberu.Prostě musí projet to co chci..brody,výjezdy,bahno...Ale takhle jsem už jezdil s VStromemI když ten toho tolik neprojel...
Každopádně pokud budeš někdy mít čas,můžeme se projet...aspoň poznám novou tvář
V-Stroma mam taky, s tim bych si do terenu nikdy netroufl. Cas mam kdykoliv, rad se nekde projedu na DRkach, ale na tu oboru bych musel na te dvace jeste zprovoznit zadni brzdu, to nakou tomu jeste potrva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?
Zkusím tu oboru domluvit nějak na příští týden a pak dám vědět...Myslím,že to na DRku zvládneš,nebudeme tam někde kravit ve stráni...A po oboře můžeme zkusit něco v okolí..
Ados6 píše: SirIndy> Jednou to je cestovní enduro,tak musí jako enduro jezdit)Je fakt,že po dovolené na Ukrajině jsem ho prodal..Ale projel toho hodně
Zkusím tu oboru domluvit nějak na příští týden a pak dám vědět...Myslím,že to na DRku zvládneš,nebudeme tam někde kravit ve stráni...A po oboře můžeme zkusit něco v okolí..
Podle me Strom uz si na cestovni enduro jen hraje. Hele to moje DR je fakt dost hlucny, nechci tam delat s tim bordel - muzem dat projizdku jinde nejdriv at si to poslechnes...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?
KubaLC8 píše: Nevim jak na tom budou 4T o tebou zminovanych objemech s vykonem, ale aby to melo alespon nejaky kroutak, tak to chce alespon 650ccm a podobne.
To jsem si taky kdysi naivně myslel,začal jsem s HQV 610 a končil u 250
2 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?
650 jedou jenom Mačety ! A to tu přece nikdo není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?
Joraell píše: 650 jedou jenom Mačety ! A to tu přece nikdo není.
...co je "Mačeta?"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?
Naposledy editováno 26.09.2011 07:34:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?
nedojed píše: Matess727x> MAČETA byl jeden trapný mlaďoch z našeho kraje co tady psal
Vsadím se kolego,že Mačeta byl trapný mloďoch z našeho,a ne z Vašeho kraje a že zas tak mladej není..2 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?
Že jsem se k němu nevrátil daleko dříve!
(PS: taky jsem zhnusen stavem na asfaltu rezignoval, na kochajdu bublajdu zůstává doma můj custom cruiser, ale ten vysmátej xicht se kterým se z endura vracím je k nezaplacení.. a když to zahodím do kopřiv, můžu poděkovat leda tak sám sobě a ne být vystresovaný, kdy mi který krerén vjede do cesty)
Akorát teda počítej, že pokud máš dojem, že máš nějakou fyzičku, u endura rychle zjistíš, že to až tak pravda není
PetrXX píše: U endura lituju jedné jediné věci:
Že jsem se k němu nevrátil daleko dříve!
(PS: taky jsem zhnusen stavem na asfaltu rezignoval, na kochajdu bublajdu zůstává doma můj custom cruiser, ale ten vysmátej xicht se kterým se z endura vracím je k nezaplacení.. a když to zahodím do kopřiv, můžu poděkovat leda tak sám sobě a ne být vystresovaný, kdy mi který krerén vjede do cesty)
Akorát teda počítej, že pokud máš dojem, že máš nějakou fyzičku, u endura rychle zjistíš, že to až tak pravda není
PetrXX píše: U endura lituju jedné jediné věci:
Že jsem se k němu nevrátil daleko dříve!
(PS: taky jsem zhnusen stavem na asfaltu rezignoval, na kochajdu bublajdu zůstává doma můj custom cruiser, ale ten vysmátej xicht se kterým se z endura vracím je k nezaplacení.. a když to zahodím do kopřiv, můžu poděkovat leda tak sám sobě a ne být vystresovaný, kdy mi který krerén vjede do cesty)
Akorát teda počítej, že pokud máš dojem, že máš nějakou fyzičku, u endura rychle zjistíš, že to až tak pravda není
Naprostej souhlas.....
2 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?
Jindra650 píše: Vsichni pisou, jo, enduro jedine JO ...ja bych si to jako JEDINOU volbu v garazi predstavit ubec neumel, s endurem co neni "silnicni" by mozna slo jet za poznanim po Evrope, ale jak prijemne by to asi po silnici bylo(uzka sedla, kratke kvalty, proklate roztocene jednovalce, velka kola s vic terennima gumama nez silnicnima). Takze krome jezdeni po lukach, lesich a polich zbyde uz jen to dojizdeni do blizke prace, co jeste nejak jde. Nakonec jeste uplne stejny, v ocich spolecnosti mozna jeste vyssi stupen ilegality nez se silnici. Takze kdyz enduro, tak jen po boku silnicni motorky, aby slo na cem jet dalku pohodlne a bezstarostne, klidne to pak muze byt i bez not, protoze na silnici to neni potreba vubec cpat.
co tady píšeš si pleteš s ostrým endurem a ne cestovním..to je pohodlnější jak silniční..teda jak která,ale většina je pohodlnějších a spolehlivějších..neb jsou konstruována na dlouhé cestování
tak a do mě asfaldomrdalové
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?
Jindra650 píše: czunik> Me je to jedno aspon na dovoleny s nalozenou motorkou nemusim kormidlovat stroj s vysokym tezistem
čoveče o čem to mluvíš? já mam díky boxera těžiště níž než cokoliv na čem jsem seděl...jejda tosnad ani nemůžeš myslet vážně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?
czunik píše: čoveče o čem to mluvíš? já mam díky boxera těžiště níž než cokoliv na čem jsem seděl...jejda tosnad ani nemůžeš myslet vážně
Zkousel jsem 1100GS s nejakou bagazi a neprislo mi to tak zazracny, jak vsichni majitele GS rikaji ...ale do nejakych sarvatek GS vs. zbytek sveta se teda poustet rozhodne nebudu ...nazor nejakej mam, moda endur mi hlavne pripomina modu SUV a proto jsem asi napsal a to je vsechno. osobne vyznavam to, ze na silnici se silnicni motorkou a do lesa s endurem, protoze kazdy pokus o univerzalni vozidlo zatim selhal. Ale ze by jedno nebo druhy bylo to jediny pravy, jak je to obcas prezentovany, to si teda nemyslim. da se pripustit jen to, ze smrtelny urazy u endura jsou vzacny(pri enduro jizde, ne po silnici, tam je to stejny), ale kdyz tak koukam na lidi a jejich drobne, ale caste bolistky jako neco s prstama, zapestima, loktama a kolenama ...tak je to jeden za 18 a druhy bez dvou za 20.Matess> Tyjo o 500km po dalnici, to mi ani nemluv, to nesnasim i v aute A pres 160kmh prece jezdit nemusis ani se silnicni, ani tenkrat se SLR po dalnici
Naposledy editováno 26.09.2011 23:34:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?
Jindra650 píše: Zkousel jsem 1100GS s nejakou bagazi a neprislo mi to tak zazracny, jak vsichni majitele GS rikaji ...ale do nejakych sarvatek GS vs. zbytek sveta se teda poustet rozhodne nebudu ...nazor nejakej mam, moda endur mi hlavne pripomina modu SUV a proto jsem asi napsal a to je vsechno. osobne vyznavam to, ze na silnici se silnicni motorkou a do lesa s endurem, protoze kazdy pokus o univerzalni vozidlo zatim selhal. Ale ze by jedno nebo druhy bylo to jediny pravy, jak je to obcas prezentovany, to si teda nemyslim. da se pripustit jen to, ze smrtelny urazy u endura jsou vzacny(pri enduro jizde, ne po silnici, tam je to stejny), ale kdyz tak koukam na lidi a jejich drobne, ale caste bolistky jako neco s prstama, zapestima, loktama a kolenama ...tak je to jeden za 18 a druhy bez dvou za 20
Ja to rikam porad, ze enduro ma sice nejvice padu, ale zase nejmene smrtaku
2 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?
1 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?
firecracker píše: měl jsem silnici Suzuki GSX 600F a teď mám enduro Kawasaki KLR 600 a na cestování byla rozhodně pohodlnější silnice
kwa se nedá počítat (KLR) něco za vyjímečného..to je motka do práce
Jindra650 píše: Zkousel jsem 1100GS s nejakou bagazi a neprislo mi to tak zazracny, jak vsichni majitele GS rikaji ...ale do nejakych sarvatek GS vs. zbytek sveta se teda poustet rozhodne nebudu ...nazor nejakej mam, moda endur mi hlavne pripomina modu SUV a proto jsem asi napsal a to je vsechno. osobne vyznavam to, ze na silnici se silnicni motorkou a do lesa s endurem, protoze kazdy pokus o univerzalni vozidlo zatim selhal. Ale ze by jedno nebo druhy bylo to jediny pravy, jak je to obcas prezentovany, to si teda nemyslim. da se pripustit jen to, ze smrtelny urazy u endura jsou vzacny(pri enduro jizde, ne po silnici, tam je to stejny), ale kdyz tak koukam na lidi a jejich drobne, ale caste bolistky jako neco s prstama, zapestima, loktama a kolenama ...tak je to jeden za 18 a druhy bez dvou za 20.
Matess> Tyjo o 500km po dalnici, to mi ani nemluv, to nesnasim i v aute A pres 160kmh prece jezdit nemusis ani se silnicni, ani tenkrat se SLR po dalnici
a opět srovnáváš nesrovnatelné...jak typově tak rokem výroby....Jedna 1100ctka je dobrá a spolehlivá motorka a přežije vše na čem teď jezdíš..ale vem co máš ,rok a vem třeba BMW..stejný rok cestovní enduro...a jednoznačně ti vyjde výsledek..jinak motka je i pocitová věc...a nemusí ti sedět BMW....ale je spousta jiných velmi dobrých....ale boxer je motor co je na výdrž...což u japoncu až tak není...