globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prejit ze silnice na enduro?
19.9.2011 v 10:19
Zdravim Uvazuju o tom, ze bych si rozsiril obzory a misto te moji stare hondice poridil nejaky enduro at zkusim i neco jinyho. Nikdy jsem na enduru nejezdil, teda mimo "krosek" co jsme staveli v mladi ze starych jawek Zatim jsem jenom u teoretickyho uvazovani, jestli zustat na cestaku, nebo jit do endura. Protoze dve motky nemam kam parkovat musim se rozmyslet, kterym smerem jit. Mam proto par teoretickych otazek.
Urcite nechci nejakou tezkou mrchu co jsou spis na cestovani, ani nejakej ostrej stroj, co by mi urval prdel a po kazde jizde delal generalku. Pocital bych s nejakou 4T 250 , 300 , ???400??... jet se po praci nekde vyblbnout... da se na takove motce treba dojizdet do prace? Dojet vyridit neco do sousedniho mesta po ceste? Jakej maji takovy endura dojezd na nadrz? Ma smysl takova motorka v okoli Prerova, kde je to jenom placka? A hlavne... nejsem v 36 uz starej zacinat na enduru?
Predem dik za nazory... nerikam ze u endura opravdu skoncim, ale rad si poctu vase nazory, za par tydnu jde soucasna motka k novymu majiteli a musim vyresit nahradu.
Anketa: Jakou
Enduro
72%
79
Zustat na ceste
13%
14
Nechat starou a penize prochlastat :-)
15%
16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

24.9.2011 v 11:40 | Nahoru | #91
SirIndy> On to zase takovej tank není,nebo já to tak neberu.Prostě musí projet to co chci..brody,výjezdy,bahno...Ale takhle jsem už jezdil s VStromemI když ten toho tolik neprojel...
Každopádně pokud budeš někdy mít čas,můžeme se projet...aspoň poznám novou tvář

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

24.9.2011 v 11:48 | Nahoru | #92

Ados6 píše: SirIndy> On to zase takovej tank není,nebo já to tak neberu.Prostě musí projet to co chci..brody,výjezdy,bahno...Ale takhle jsem už jezdil s VStromemI když ten toho tolik neprojel...
Každopádně pokud budeš někdy mít čas,můžeme se projet...aspoň poznám novou tvář



V-Stroma mam taky, s tim bych si do terenu nikdy netroufl. Cas mam kdykoliv, rad se nekde projedu na DRkach, ale na tu oboru bych musel na te dvace jeste zprovoznit zadni brzdu, to nakou tomu jeste potrva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

24.9.2011 v 11:54 | Nahoru | #93
SirIndy> Jednou to je cestovní enduro,tak musí jako enduro jezdit)Je fakt,že po dovolené na Ukrajině jsem ho prodal..Ale projel toho hodně
Zkusím tu oboru domluvit nějak na příští týden a pak dám vědět...Myslím,že to na DRku zvládneš,nebudeme tam někde kravit ve stráni...A po oboře můžeme zkusit něco v okolí..

(reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

24.9.2011 v 12:00 | Nahoru | #94

Ados6 píše: SirIndy> Jednou to je cestovní enduro,tak musí jako enduro jezdit)Je fakt,že po dovolené na Ukrajině jsem ho prodal..Ale projel toho hodně
Zkusím tu oboru domluvit nějak na příští týden a pak dám vědět...Myslím,že to na DRku zvládneš,nebudeme tam někde kravit ve stráni...A po oboře můžeme zkusit něco v okolí..



Podle me Strom uz si na cestovni enduro jen hraje. Hele to moje DR je fakt dost hlucny, nechci tam delat s tim bordel - muzem dat projizdku jinde nejdriv at si to poslechnes...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

25.9.2011 v 21:02 | Nahoru | #95

KubaLC8 píše: Nevim jak na tom budou 4T o tebou zminovanych objemech s vykonem, ale aby to melo alespon nejaky kroutak, tak to chce alespon 650ccm a podobne.


To jsem si taky kdysi naivně myslel,začal jsem s HQV 610 a končil u 250

2 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?

25.9.2011 v 21:18 | Nahoru | #96
Neustale se opakujici tema :D Enduro je hlavne teren a na teren neni nejaka 650 :))
650 jedou jenom Mačety ! A to tu přece nikdo není.

(reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

25.9.2011 v 21:33 | Nahoru | #97

Joraell píše: Neustale se opakujici tema :D Enduro je hlavne teren a na teren neni nejaka 650 :))
650 jedou jenom Mačety ! A to tu přece nikdo není.

(reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

25.9.2011 v 22:16 | Nahoru | #98

Kovi píše: To jsem si taky kdysi naivně myslel,začal jsem s HQV 610 a končil u 250


No a to je ten správný postup Pořídit střední enduro 600-650 a potom se ukáže co dál!
Někdo přejde na Transalpa a někdo na 2T 250

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

25.9.2011 v 22:18 | Nahoru | #99

Joraell píše: 650 jedou jenom Mačety ! A to tu přece nikdo není.


...co je "Mačeta?"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 07:31 | Nahoru | #100
Matess727x> MAČETA byl jeden trapný mlaďoch z našeho kraje co tady psal

Naposledy editováno 26.09.2011 07:34:55

(reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 07:41 | Nahoru | #101

nedojed píše: Matess727x> MAČETA byl jeden trapný mlaďoch z našeho kraje co tady psal


...aha.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 08:12 | Nahoru | #102

nedojed píše: Matess727x> MAČETA byl jeden trapný mlaďoch z našeho kraje co tady psal

Vsadím se kolego,že Mačeta byl trapný mloďoch z našeho,a ne z Vašeho kraje a že zas tak mladej není..

(reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 08:27 | Nahoru | #103
prackarr> Kdo se v těch identitách má vyznat

2 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 08:53 | Nahoru | #104
U endura lituju jedné jediné věci:
Že jsem se k němu nevrátil daleko dříve!

(PS: taky jsem zhnusen stavem na asfaltu rezignoval, na kochajdu bublajdu zůstává doma můj custom cruiser, ale ten vysmátej xicht se kterým se z endura vracím je k nezaplacení.. a když to zahodím do kopřiv, můžu poděkovat leda tak sám sobě a ne být vystresovaný, kdy mi který krerén vjede do cesty)

Akorát teda počítej, že pokud máš dojem, že máš nějakou fyzičku, u endura rychle zjistíš, že to až tak pravda není

(reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 09:15 | Nahoru | #105

PetrXX píše: U endura lituju jedné jediné věci:
Že jsem se k němu nevrátil daleko dříve!

(PS: taky jsem zhnusen stavem na asfaltu rezignoval, na kochajdu bublajdu zůstává doma můj custom cruiser, ale ten vysmátej xicht se kterým se z endura vracím je k nezaplacení.. a když to zahodím do kopřiv, můžu poděkovat leda tak sám sobě a ne být vystresovaný, kdy mi který krerén vjede do cesty)

Akorát teda počítej, že pokud máš dojem, že máš nějakou fyzičku, u endura rychle zjistíš, že to až tak pravda není


(reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 09:40 | Nahoru | #106

PetrXX píše: U endura lituju jedné jediné věci:
Že jsem se k němu nevrátil daleko dříve!

(PS: taky jsem zhnusen stavem na asfaltu rezignoval, na kochajdu bublajdu zůstává doma můj custom cruiser, ale ten vysmátej xicht se kterým se z endura vracím je k nezaplacení.. a když to zahodím do kopřiv, můžu poděkovat leda tak sám sobě a ne být vystresovaný, kdy mi který krerén vjede do cesty)

Akorát teda počítej, že pokud máš dojem, že máš nějakou fyzičku, u endura rychle zjistíš, že to až tak pravda není



Naprostej souhlas.....

Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 13:22 | Nahoru | #107
více najdeš tady www.cenduro.cz

2 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 14:46 | Nahoru | #108
Vsichni pisou, jo, enduro jedine JO ...ja bych si to jako JEDINOU volbu v garazi predstavit ubec neumel, s endurem co neni "silnicni" by mozna slo jet za poznanim po Evrope, ale jak prijemne by to asi po silnici bylo(uzka sedla, kratke kvalty, proklate roztocene jednovalce, velka kola s vic terennima gumama nez silnicnima). Takze krome jezdeni po lukach, lesich a polich zbyde uz jen to dojizdeni do blizke prace, co jeste nejak jde. Nakonec jeste uplne stejny, v ocich spolecnosti mozna jeste vyssi stupen ilegality nez se silnici. Takze kdyz enduro, tak jen po boku silnicni motorky, aby slo na cem jet dalku pohodlne a bezstarostne, klidne to pak muze byt i bez not, protoze na silnici to neni potreba vubec cpat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 16:24 | Nahoru | #109

Jindra650 píše: Vsichni pisou, jo, enduro jedine JO ...ja bych si to jako JEDINOU volbu v garazi predstavit ubec neumel, s endurem co neni "silnicni" by mozna slo jet za poznanim po Evrope, ale jak prijemne by to asi po silnici bylo(uzka sedla, kratke kvalty, proklate roztocene jednovalce, velka kola s vic terennima gumama nez silnicnima). Takze krome jezdeni po lukach, lesich a polich zbyde uz jen to dojizdeni do blizke prace, co jeste nejak jde. Nakonec jeste uplne stejny, v ocich spolecnosti mozna jeste vyssi stupen ilegality nez se silnici. Takze kdyz enduro, tak jen po boku silnicni motorky, aby slo na cem jet dalku pohodlne a bezstarostne, klidne to pak muze byt i bez not, protoze na silnici to neni potreba vubec cpat.



co tady píšeš si pleteš s ostrým endurem a ne cestovním..to je pohodlnější jak silniční..teda jak která,ale většina je pohodlnějších a spolehlivějších..neb jsou konstruována na dlouhé cestování
tak a do mě asfaldomrdalové

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 20:16 | Nahoru | #110
czunik> Me je to jedno aspon na dovoleny s nalozenou motorkou nemusim kormidlovat stroj s vysokym tezistem

(reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 21:15 | Nahoru | #111
Ostrý enduro je naprosto něco jinýho, než něco cestovnějšího.Ty motorky se používaj na úplně jiný věci.Co se týče silnice,...já jsem odkojenej endurama,...proto mám endura.Jízda po silnici mě také baví,...ale asi bych se na nějaké silničce někam 500 km po dálnici unudil k smrti.Dovolená na motorce 1000km někam mě nijak extrémě neláká.Ale odpoledne si pojezdit lepší okresky na motardu (nemyslím lítání na motrdových speciálech na nějakým okruhu), driftovat zatáčky a užít si akceleraci jednobuchu, to mám rád. Vyloženě nějakou silnici, bych bral jako doplněk k těm endurům,...nějaký SV, nebo CBRo, ale už nění místo a asi by nebyl ani čas ....a taky se prostě v tom "dnešním" provozu víc jak 160 km/H na silnici bojím.

(reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 22:01 | Nahoru | #112
Jindra650> Kdybych neobjevil enduro/offroad, už bych asi ani motorku neměl. Na silnici mě to přestalo dočista bavit. I když mám přesun na akci do 100 km, skoro vždycky jedu s motorkou na káře. A že je těch 100 km na tom mím cenduru v pohodě snesitelných. Každý na to kouká prostě jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 22:11 | Nahoru | #113

Jindra650 píše: czunik> Me je to jedno aspon na dovoleny s nalozenou motorkou nemusim kormidlovat stroj s vysokym tezistem



čoveče o čem to mluvíš? já mam díky boxera těžiště níž než cokoliv na čem jsem seděl...jejda tosnad ani nemůžeš myslet vážně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 23:21 | Nahoru | #114

czunik píše: čoveče o čem to mluvíš? já mam díky boxera těžiště níž než cokoliv na čem jsem seděl...jejda tosnad ani nemůžeš myslet vážně

Zkousel jsem 1100GS s nejakou bagazi a neprislo mi to tak zazracny, jak vsichni majitele GS rikaji ...ale do nejakych sarvatek GS vs. zbytek sveta se teda poustet rozhodne nebudu ...nazor nejakej mam, moda endur mi hlavne pripomina modu SUV a proto jsem asi napsal a to je vsechno. osobne vyznavam to, ze na silnici se silnicni motorkou a do lesa s endurem, protoze kazdy pokus o univerzalni vozidlo zatim selhal. Ale ze by jedno nebo druhy bylo to jediny pravy, jak je to obcas prezentovany, to si teda nemyslim. da se pripustit jen to, ze smrtelny urazy u endura jsou vzacny(pri enduro jizde, ne po silnici, tam je to stejny), ale kdyz tak koukam na lidi a jejich drobne, ale caste bolistky jako neco s prstama, zapestima, loktama a kolenama ...tak je to jeden za 18 a druhy bez dvou za 20.

Matess> Tyjo o 500km po dalnici, to mi ani nemluv, to nesnasim i v aute A pres 160kmh prece jezdit nemusis ani se silnicni, ani tenkrat se SLR po dalnici

Naposledy editováno 26.09.2011 23:34:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 23:28 | Nahoru | #115

Jindra650 píše: Zkousel jsem 1100GS s nejakou bagazi a neprislo mi to tak zazracny, jak vsichni majitele GS rikaji ...ale do nejakych sarvatek GS vs. zbytek sveta se teda poustet rozhodne nebudu ...nazor nejakej mam, moda endur mi hlavne pripomina modu SUV a proto jsem asi napsal a to je vsechno. osobne vyznavam to, ze na silnici se silnicni motorkou a do lesa s endurem, protoze kazdy pokus o univerzalni vozidlo zatim selhal. Ale ze by jedno nebo druhy bylo to jediny pravy, jak je to obcas prezentovany, to si teda nemyslim. da se pripustit jen to, ze smrtelny urazy u endura jsou vzacny(pri enduro jizde, ne po silnici, tam je to stejny), ale kdyz tak koukam na lidi a jejich drobne, ale caste bolistky jako neco s prstama, zapestima, loktama a kolenama ...tak je to jeden za 18 a druhy bez dvou za 20



Ja to rikam porad, ze enduro ma sice nejvice padu, ale zase nejmene smrtaku

(reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

26.9.2011 v 23:39 | Nahoru | #116
SirIndy> tak aby ne ...i kdyz musim zaklepat a nevim o nikom ze sveho okoli, kdo by se zabil a nebo zmrzacil na silnici ...teda z nasi party, kazdy sveho stesti strujcem ...je to asi proto, ze u endura se vic pocita s prekazkama okolo, zatimco silnice se zda siroka a bezpecna, dostat hlavou do stromu nekde v lese a zlomit si vaz, to jde i v 50ti kmh. Pak jde o to, co je pro starnouciho motorkare horsi, jestli rozbity kolena a ruce od padu v lese, nebo promrzly revmaticky ruce a kolena ze silnice

2 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?

27.9.2011 v 07:09 | Nahoru | #117
...jenom lehká připomínka..že se tady vynáší enduro do nebes pro účel cestování...kdysi jsem hodně cestoval a i v současnosti cesta do Brna na otočku v klidu a pohodě /cca 500 km/a vše na "Superbike"...a co se týče únavy a nějakých problémů ,díky ujetých km za den..tak to se spíše týkalo všech těch co měli cesťáky... a třeba na enduru nebo "čopru" dojeli domlácení a utahaní o den později!...příklad cesta do Dubrovníku!

1 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?

27.9.2011 v 11:25 | Nahoru | #118
měl jsem silnici Suzuki GSX 600F a teď mám enduro Kawasaki KLR 600 a na cestování byla rozhodně pohodlnější silnice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

27.9.2011 v 11:35 | Nahoru | #119

firecracker píše: měl jsem silnici Suzuki GSX 600F a teď mám enduro Kawasaki KLR 600 a na cestování byla rozhodně pohodlnější silnice



kwa se nedá počítat (KLR) něco za vyjímečného..to je motka do práce

(reakce na) Prejit ze silnice na enduro?

27.9.2011 v 11:38 | Nahoru | #120

Jindra650 píše: Zkousel jsem 1100GS s nejakou bagazi a neprislo mi to tak zazracny, jak vsichni majitele GS rikaji ...ale do nejakych sarvatek GS vs. zbytek sveta se teda poustet rozhodne nebudu ...nazor nejakej mam, moda endur mi hlavne pripomina modu SUV a proto jsem asi napsal a to je vsechno. osobne vyznavam to, ze na silnici se silnicni motorkou a do lesa s endurem, protoze kazdy pokus o univerzalni vozidlo zatim selhal. Ale ze by jedno nebo druhy bylo to jediny pravy, jak je to obcas prezentovany, to si teda nemyslim. da se pripustit jen to, ze smrtelny urazy u endura jsou vzacny(pri enduro jizde, ne po silnici, tam je to stejny), ale kdyz tak koukam na lidi a jejich drobne, ale caste bolistky jako neco s prstama, zapestima, loktama a kolenama ...tak je to jeden za 18 a druhy bez dvou za 20.

Matess> Tyjo o 500km po dalnici, to mi ani nemluv, to nesnasim i v aute A pres 160kmh prece jezdit nemusis ani se silnicni, ani tenkrat se SLR po dalnici



a opět srovnáváš nesrovnatelné...jak typově tak rokem výroby....Jedna 1100ctka je dobrá a spolehlivá motorka a přežije vše na čem teď jezdíš..ale vem co máš ,rok a vem třeba BMW..stejný rok cestovní enduro...a jednoznačně ti vyjde výsledek..jinak motka je i pocitová věc...a nemusí ti sedět BMW....ale je spousta jiných velmi dobrých....ale boxer je motor co je na výdrž...což u japoncu až tak není...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist