Motorku chci na běžné výlety po republice, max. nějaký Alpy apod.Nicméně chci aby se s motorkou dala občas jet i střelba a nechci žádnou turistickou machnu vážící čtvrt tuny. Dost podstatné je pro mě pohodlí (je mi jasný že jsou to SS ale...)a nezanedbatelná je spotřeba protože jezdím téměř denně.Motocykl bych kupoval nový.
Z té trojice jsem jezdil jen na GSXR 1000. Z té mě záda nebolely a dost se mi líbila.
Nicméně výkon samozřejmě moc nevyužiji.
Nebráním se ani jiným motorkám ale výběr je velmi mizerný
Každou rozumnou připománku zařadím do "rozhodčího listu"
babajezi píše: šmudla> Neunavuj.Kecy že je zcestný sledovat spotřebu mám nejradši od lidí co najedou za sezonu 5t.km ! Jenže to já klidně nalítám za měsíc. A není mi jedno jestli to žere 6 nebo 12! Samozřejmě mluvím o normální jízdě a ne o nějaké "palici".
A jestli nevyužiji ani polovinu potenciálu motorky mi budeš muset vysvětlit v sezoně na silnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
assassin píše: hmm ty mapy by asi byla prvni vec co bych vyhodil:) kdo neumi kontrolovat zapesti a jezdit na vode tak by myslim na 200konovym litru nemel co delat...
ja jezdil na K1 i pres zimu v cca -10ti na vymrzly silnici, tzn to i na trojku v 8tis rozhrabalo kolo a prislo mi ze je to vse mnohem kontrolovatelnejsi nez na TL treba... je fakt ze mela proti aktualnim modelum jen 160PS ... ale myslim ze az tak brutalni rozdil tam nebude, ty kone prijdou s otackama, tzn nizsi a stredni pasmo bude proti K1 horsi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
babajezi píše: Strngr> Já jsem se to pokoušel na začátku vysvětlit. Nemám praktickou zkušenost s CBR 600RR.
Na tom jsem se nikdy nesvezl.Spíš jsem chtěl porovnání těch tří motorek od lidí kteří na nich mají něco najeto.Nakonec to skončilo jako obyčejně. Dostal jsem radu koupit si třímetrákovýho Baworáka nebo turistickou šestku od Hondy
Já jsem teď prodával GSX 650F. Na cestování dobrý, velmi povedenej motor, na turistiku slušná motorka ale strašně těžká a trochu tam scházel výkon. když jsem vyrazil s nějakou partou šestkařů kteří trochu jeli (Speed a spol. ) tak jsem jezdil na hranici zabití abych jim stačil. Honit tyhle kluky co to dost umí na brzdy se štvrttunovou putnou nebylo nic moc . S lehkou šestkou typu CBR/GSXR bych tyhle problémy neměl. Šestka by asi stačila (řadit jsem snad ještě z těch dvoutaktů nezapoměl) ale ten litr mi připadal fakt dost pohodlnej. Mám spíš problémy se zádama na skútru kde sedím rovně. Když se mohu opřít o ruce tak mě nebolí. Na enduru je to zase o něčem jiném. To je měkký a hlavně tam většinou stojím a na Trickeru skoro pořád.
Takže ještě jednou. Chci SS !! Nechci žádnej cesťák !! Nedělá mi problémy lítat 250 Chci informaci a srovnání těch tří motorek s ohledem na pohodlí a spotřebu .
díky
PS. pokud jsi měl na mysli údaj o věku tak ten v profilu souhlasí
300kg ss od BMW? Leda by se vyráběl v Japonsku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
2 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
2 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
3 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
kóča2 píše: Třeba tuhle nádheru
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsx-r-750/suzuki-gsx-r-750-232852.html
Kraska ? Ty omalovanky pro maly deti ? BOZE.
kóča2 píše: Třeba tuhle nádheru
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsx-r-750/suzuki-gsx-r-750-232852.html
Jen co se podívám na tu fotku tak řvu smíchy. 60 dědek by se s těma malůvkama vážně vyjímal
Kromě toho na to kouknu a vidím: Pro nic za nic to takhle nikdo nepomaloval. Typoval bych, že pod tou parádou není moc původního laku. Na zadním kole je reflexní polep na předku není. Co si pomyslí podezřívavý stařík? S tím někdo ležel a teď se to snaží nedělit nějakýmu moulovi (nemusí to ale tak být)
1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
Já jsem zaujatý takže F800ST
Mike70 píše: Vsaďte se, že babajezi nic nekoupí
I to se může klidně stát. Já jsem především endurák a mám doma velké enduro a ještě Trickera. Kromě toho mi stojí v garáži PS 125i skútr.Takže na čem jezdit mám. Bohužel žádná z těch motorek není moc vhodná na nějakou delší cestu a hlavně ne na rychlý svezení po asfaltu. Včera a dneska jsem dost jezdil a současný stav silnic je takový že mě bylo líto i tý terénní motorky.Než po asfaltu bylo pomalu pohodlnější jezdit po tomhle
[URL= docela vážně přemýšlím jestli má motorka která umí na jedničku skoro 160 při tom katastrofálním stavu silnic použitelná jinde naž v Brně
Ale znáš to, prostě mě to do toho SS tlačí i když vím, že je to logicky pitomost.
bmw
dá se koupit také přes neoficiálního prodejce nebo ze zahraničí nová levněji, u BMW funguje celoevropská záruka a není s ní problém
F800ST má ABS bez vypínání, jet pila se dá ale na ss to nemá.
Dá se koupit nová v plné výbavě kolem 9500 eur.
V Praze na výstavě bude určitě možnost si na něj sednout...
Naposledy editováno 06.02.2011 18:16:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35891 | Včera v 23:31 oxygen |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 600 | 6.6.2024 v 14:08 IvanDvoutakťák |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |