kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Ted jsem byl dat 100km po okrese, a potrebuju tu novou kombu, nemuzu se ani pohnout...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
V mem rozměru nic lepšího nemaj. Taky jsem psal, ze to neni nic tak extrémního. Jsou mnohem drazsi pneumatiky co s nima znami blbnou na snehu... ale na vetsi kola.
Kazdopadne je to u continentalu pneumatika o level vyse nez ty letni... a je to u ni znat.
Ano, pneumatika ze ktere ma pilot lepsi pocit a jede na ni diky tomu rychleji je u me lepsi pneumatika. Mozna ze kdyby se měřil součinitel treni tak by to tak nebylo (ale těžko by se pak vysvetloval rozdíl v brzdné draze ve prospěch tech zimaku)
U závodních motorek se bere jako lepsi odpruzeni takove ktere dava pilotovi jistotu a jede na nem lepsi cas, je mozné, ze horsi tlumic nakresli na brzde hezčí křivky...
assassin píše: Frennky> A na motorce to řešis? Proc? Nebo snad jezdis jako hovado?
Ja jezdím autem i na motorce cca stejne, autem asi trochu ostreji, protoze autem je to snazší...
Kdyz by byla cesta bez provozu, nejspis bych na technicky trati pri závodu auto/moto sam sobe ujel autem...
Mam to stejne...
assassin píše: Mam najete urcite trasy a autem mam v ideálních podminkach lepsi cas. Nevim proc je to podle totální nesmysl, ale je to tak. A pomerne casto se mi stalo, ze na dube tlacim v zatáčce motorkare a na brzdach me vylozene zdržují. A jak jsem psal, ja na motorce zadnej extra pilot nejsem a vim o tom. Ale myslim, ze na technicke okresce bez delších rovinek si verim i na pilota tveho kalibru :)
Schvalne se koukni na naky videa ze severní smyčky, drtivá vetsina motorkaru jsou tam za totální brzdy proti autům...
Tru
Btw. auto ma jedinou nevyhodu, ze se s nim nevejdes vsude, jako s moto...
E: predjizdeni apod.
Naposledy editováno 27.03.2021 15:56:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Na tu brzdnou dráhu si přišel jak ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Na telemetrii - AIM SOLO2 DL (made in Italy)
Jinak v Sku delaji ts860s (ne 850) - je to novějsi model. V dobe kdy jsem je zacal kupovat mely ten popisek co je ted u tech “S” ty “P”. Ty S jsou nejmenší v 17ti palcích
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A jasneze to chce na ty moto taky někoho sikovnyho..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Autopilot ja, motopilot treba pan rychlik
Hele jasne, treba cervenak me smazne kdykoliv, ale je onnekolik levelu lepsi pilot nez ja. Na te "moji" trati na pribram me pojel (ja na tl) kluk z hlubose s dieselovou fabii rs - ten leta zavodi autokros... ale myslim, ze by mi tam stacil/ujel i normalni rychleji jezdici ridic...
Nevim proc vam to prijde tak neuveritelne.
Naposledy editováno 27.03.2021 16:11:40
Na ty karlstejnsky stejně neni kde poradne předjet a místy je tak úzká ,ze bys tím vagonem při udržení nějaký rychlosti musel vyletet naslepo v protisměru.Asi se na to radši vyserte
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
AIM se mi smazal s komplet celou sezonou, ale budu ted zase prezouvat, tak to muzu zkusit znova a pak jeste k tomu ty dunlopy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A ta na pribram uz me tolik nebavi, je tam ted velka cast novej asfalt a uz je to tam moc rychle... kdyz uz jsou to rychlosti ke 200 tak mi to vadi.
Naposledy editováno 27.03.2021 16:20:48
assassin píše: Zmulin: musis trefit chvili bez provozu .. slo by vymyslet i nejakou jinou... kolem krivoklatu je toho taky dost
AIM se mi smazal s komplet celou sezonou, ale budu ted zase prezouvat, tak to muzu zkusit znova a pak jeste k tomu ty dunlopy...
A ja vim proc...made in italy
assassin píše: nekdo zkusenost s kombinezama gimoto? vaham gimoto/rst/psi …
Jo, mám jí teď třetí sezónu a nejlepší hadry, co jsem kdy zažil, pokud chceš kombinézu na míru. Gimoto distribuje Kamiš ve Vrbovce a s ním se opravdu suprově dá řešit, jak ta kombinéza má být. Fakt má zkušennosti a víc co ti doporučit a co rozmluvit.
Já věděl co chci a řekl jsem mu, že to chci mít mega na těsno, jako druhou kůži. Byl z toho trochu vyděšenej a měřili jsme to a dohadovali a porovnávali s konfekcí a potom se dohodli na tom, jak to má být. Kombinéza dorazila a padla mi jak prdel na hrnec! Absolutně to splnilo všechno, co jsem chtěl.
Můžeš si opravdu navymejšlet všelijaký kombinace barev, ale samozřejmě, že si to přizaplatíš.
Jezdil jsem předtím 9 let dvoudílku Alpinestars a mojí ex jsme nechali předtím ušít PSÍ. Pokud nechceš Airbag, tak je to jedna z nejlepších kombinéz šitejch na míru. Ono i s Airbagem, ale tam příjde na to, jestli chceš jejich systém, nebo ne.
Konkurence šitejch na míru je co?
PSÍ, 4SR, Schwabenleder, Blitz, Ixon, Held, Dainese (tam začínáš na 4tis. Euro)...
Určitě jsem nějaké zapomněl.
Pokud chceš Airbag, tak si holt musíš zvážit, jakej chceš systém, protože každej výrobce dává něco jinýho. Jestli chceš Alpinestars, tak jdi do PSÍčka. Jestli chceš čistě manuální systém, nebo hybridní a s mnohem větším objemem Airbagu, tak Gimoto. Jestli ti padne konfekce, tak klidně Dainese, pokud opět nebudeš mít problém s tím, že bys měl elektronickej airbag.
Mohl bych o těch rozdílech v airbazích psát hoodně dlouho, ale stručně je to asi tak, že všichni, co jezděj okruh, tak mají, nebo přešli na manuální (trhačka) nebo hybridní systém.
Málokdo jezdí Alpinestars, nebo Dainese. Ono totiž po dvou pádech muset kombinézu poslat do servisu a když je to v sezóně, tak čekat i měsíc, nebo i dýl... Nic moc.
Na silnici si musí každý rozmyslet, jakej systém chce.
A teď praktické zkušenosti...
Objednáno u Kamiše 5.3.2019 a přebíral jsem si jí 11.5.2019. Úžasnej čas výroby.
Hned 3. vyjížďka s kombinézou byl okruh a na konci dne highsider a já dopadnul na prdel, z ní se odrazil a začal jsem sekat kotrmelce, sudy a polosatla, dokud jsem se nezastavil několik metrů v kačírku.
Airbag zafungoval naprosto na jedničku a stejně tak chrániče loktů a kolen, protože jsem pak dělal přemety jen záda, lokty+kolena a občas jednou z těchto stran vynechal. :)
Ani modřina.
Jinak po nehodě se mi natrhla gumová krytka kotvícího systému a sucháč, kterej máš u krku, jako pojistku zipu, ten byl trochu pofiderní. Gimoto všechno opravilo na reklamaci a nemusel jsem vůbec do toho aktivně vstupovat. Prostě jsem kombinézu donesl Kamišovi, poslal jim to s mojím popisem a za nedlouho jsem jí měl zpátky.
Jinak ten zadek je jen sedřená barva a takhle kombináza je komplet klokan, vibramový podšívky proti naraženinám a nosím pod ní ještě páteřák od Dainese.
S kominézou za tu dobu ani jeden problém jinak. Nikde žádnej rozpáranej šev, natrhlá pošívka, nebo že by zlobily zipy. Mám na ní za ty dvě sezóny cca. 15.000 Km najeto. Mám jí jak na orkuh, tak na silnici.
Přidávám fotky...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja se po zimnich pneu tesim na letni. Jsou takove tuzsi (pri stejnem profilu). Jinak jezdim slusne, jen tu a tam diskoteka na palubce. God save the esp, esc, abs, asr, atp. Uzivejte odpoledne.
Jo a ty dnesni herky jedou slusne. Uz to neni jako drive. Da to praci to predjet, kdyz na to nekdo slape.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kdyby jsme se bavili o " tail of the dragon" tak bych třeba zapochyboval ,ale kdekoli bude kousek přímý části silnice tak ti motorka tohohle ranku naloží několik vteřin na každým takovým useku.
Nejsem blbej abych nevěděl že auta obecně maj lepší časy než motorky... ale 0,625HP/kg a 0,08HP/kg ikdyby to bylo BMW s 0,1HP/kg...
Jasně přijde Petta,kvákne ti do noty a hned vtípky jak je freedom naivní a hloupej...a pan rychlík ... to co tvrdíš pokud opět jako obvykle k obhajobě nějakýho nesmylu nyní nevysvětlíš jak si myslel 300HP lehký auto se sportovníma brzdama.
Dovoluju si tvdit, že s károu jako V70 nemáš šanci nikde a mám to podlozený úplně stejnejma důkazama jako ty, takže ničím...
o to míň chápu ty tvy posměšky... a stojím si zatím že to opět bylo jen tvrzení abys byl v opozici. Zase asi bez prášků
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Hoavne ze rejes, ale ja jsem jasne psal za jakejch podminek a jaky stroje porovnavam a ty prijdes s tim ze zacnu tvrdit ze 300ps lehky auto... tohle je teda podle tebe fer diskuze? Ale ja jsem za kazdou cenu v opozici
Naposledy editováno 27.03.2021 16:58:34
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
technickej úsek tedy taky definuj ...
jako jestli Korsika, nebo Sardoška ... možná by se dalo pochybovat o mým názoru...ale furt je tu to Volvo... o tom mě nepřesvědčíš... to se ze zatáčky ani nepohne...
jestlis to někde jasně definoval, tak to pak sry, nevšiml jsem si
Naposledy editováno 27.03.2021 17:04:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
to tvrzení o fábii od Petty... nevím. A asi je to fuk... bavíme o rozdílu výkonu v řádu... desetin koní na kg a setin koní na kg...
Naposledy editováno 27.03.2021 17:11:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 27.03.2021 17:12:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ačkoli mají speciální Supermoto model kombinëzy, bez airbagu.
Cenu zjistíš jednoduše. Mrkni na stránky od Kamiše, nebo přímo na stránky Gimoto a nakonfiguruj si to. Cena tam hned je, když nechceš extra přání. Taky někdy Gimoto dělá akce. Často po výstavách (teď s Covidem těžko) nebo v zimě. Už jsem zažil i snad 25% dolů.
Pokud je hlavní kritérium peníze (což chápu, nikdo ty prachy nesereme, ikdyž u některých si tak moc jistej nejsem... ), tak holt 4SR, nebo RST. O tom žádná. PSÍ a Gimoto stojej víc.
Naposledy editováno 27.03.2021 17:12:31
t_freedom píše: cibus> ale co můžeš mydlit se 160HP a 2t olova...? ...a volvo se naklání už cca 150m před každou zatáčkou, jak poznamenal jeden známej mechanik
to tvrzení o fábii od Petty... nevím. A asi je to fuk... bavíme o rozdílu výkonu v řádu... desetin koní na kg a setin koní na kg...
Teorie a skutecnost je vzdy jina, tohle je trochu kerutovina...:D
Doufam, ze se kvuli tomu ted na me vybodne s el...:D
cibus píše: t_freedom> Nevim jak Volvo. Ale s Passatem obcas nejakou rychlejsi motorku stinuji. Nejdu na predjeti, abych nekoho neohrozil. Vidim, jak borec prede mnou na te motce maka a mne to zase tolik prace udrzet se neda. Na dromu bych si neskrtl, ale v provozu je to dost jinak. Na motce si musis hlidat spoustu veci. Jde o kejhak.
Rekl bych, ze tohle byla ta myslenka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kdyz tam budou rovinky, tak by to mohlo byt zajimavejsi. Jinak masina v zatackach proti autu nema sanci.
Ty rychlosti v zatackach jsou hodne rozdilny.
Videls nekdy zavodit masinu na okruhu s autem? A cim utazenejsi zatacky, tim je ten rozdil vetsi.
O azize vubec neslo.. v mych ocich ma casto pravdu, tak jako ty. Akorat ani jeden z vas neprizna, ze by se mohl mylit.
S Volvem bys neposekal nic, to je snad jasny kazdymu..