Téma: Jak na trial
 
17.3.2008 v 12:24
Zdar, chtěl bych zkusit trialovou motorku. Máte někdo nějaké zkušenosti, s jakou motorkou začít? Jaká značka je v pohodě, co se nejvíc sype, jaký obsah motoru je tak akorát a vůbec takové věci okolo mě zajímají, at na to nemusím přicházet pracně sám. Díky za každý názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

21.12.2012 v 20:17 | Nahoru | #1111
Jirka.M> Poněkud krkolomná cesta francouzů, jak zastavit nadvládu španělských jezdců...

Zejména od Michauda (mmch přes jeho prchlivou povahu můj vzor, oblíbenec a tak vůbec ) je prosazování "NonStopu" popření sama sebe. Zrovna on, který dlouze balancoval na místě a rozhazoval u toho nohama do stran je to s podivem

Non stop by mohli učit Jirka Kněžourek a Petr Budín. A taky Franz Verhoven. Ten v Říčanech sekcema proplouval a proskakoval s exhibiční jistotou

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

21.12.2012 v 21:19 | Nahoru | #1112
a co ta proti petice?

(reakce na) Jak na trial

21.12.2012 v 23:12 | Nahoru | #1113
PetrA3> No, vypadá to, že ani ve Francii se na názor jezdců nikdo neptá, hlavně že zaplatí startovné.

Podle jejich webu asi hodně lidí v mém věku přejde do kategorie Clasic, jedou na starých motorkách, závodů habaděj, organizují si to v podstatě sami. Jinak už mám pozvánku jen škoda, že jsem si nenechal starého Fantica 200 a potřeboval bych sehnat nějakou starší motorku .

Když si vzpomenu na náš "soukromý závod", tak se vlastně vůbec klukům bez licence nedivím. Proč platit licenci, pojištění a vysoké startovné, když si "za humny" můžeme zazávodit v příjemné přátelské atmosféře, neřeší se jestli může někdo startovat nebo ne a bodovací kartu dostane každý. Navíc 10 takových závodů vyjde stejně, jako jeden víkend našeho mistráku (když počítám jednorázovou licenci, pojištění a startovné)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

21.12.2012 v 23:16 | Nahoru | #1114
DavidH> Jen nějak nechápou, že změna pravidel jim bez desetileté práce s mládeží k vítězství nepomůže. Ledaže by španěláci startovali s nějakým handicapem, třeba závaží na motorce

(reakce na) Jak na trial

22.12.2012 v 01:44 | Nahoru | #1115
Jirka.M> Nevím jak to mají. Třeba na kolech jsou frantíci silnější jak španěláci.

Stačil by plyn na levou ruku

Jak na trial

22.12.2012 v 06:42 | Nahoru | #1116
... u nás už rozhodnuto bylo a tak si musíme počkat do prvního závodu MS a následně závodu v Nepomuku kde bude první velká zkouška našeho teamu rozhodčích a nás v pozici diváků ...

Naposledy editováno 22.12.2012 06:46:02

Jak na trial

27.12.2012 v 06:07 | Nahoru | #1117
Španěláci upravili jejich stávající pravidla, žádný nonstop!! podle mne super novinky.

Startuje se po 1,5 min, protože na sekci je 1,5 min, čímž se nehromadí jezdci před sekcí

10s časová tolerance - po uplynují 1,5 min ještě není 5, ale ještě je 10s na dokončení - pakliže jsem to dobře pochopil, tak se za pásmo 10s přičte 1 bod k výsledku pouze v případě, že nemáte 3 nebo 5. 3 zůstává trojkou 5 zůstává 5 tudíž

0tr+10s=1
1tr+10s=2
2tr+10s=3
3tr+10s=3
5tr+10s=5

víc jak 10 s je vždy 5

už jen aby dovolili couvání a je to super a zase bude trial o rovnováze.

kompletní pravidla zde: https://fedemoto.info/ImgFCK/file/2013/TRIAL/Reglamento/Reglamento%20RFMETRIAL2013.pdf

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

27.12.2012 v 10:12 | Nahoru | #1118
... a co na to VV ?

(reakce na) Jak na trial

27.12.2012 v 12:20 | Nahoru | #1119
mototrial69> VV je zkratka pro mrtvého brouka??

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

27.12.2012 v 19:37 | Nahoru | #1120
... si děláš kozi...né, já tady vedu vážnou debatu s J.M. na téma trial a možnou časovou prodlevu (každému by se jednou hodila v příští sezóně a né až za dva roky, tři roky):

0tr+10s=1
1tr+10s=2
2tr+10s=3
3tr+10s=3
5tr+10s=5

a Ty sem hned taháš brouky ( co teď spěj a lezou pomalu...) .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

27.12.2012 v 19:43 | Nahoru | #1121
mototrial69> ti brouci, které máme na mysli nespěj jen teď vlezeš na oficiální web a člověk by zaplakal tahle debata by měla být někde jinde, než tady na webu, né?
Myslím, že by to chtělo asi defenestraci, když brouci spí a nereagují

(reakce na) Jak na trial

28.12.2012 v 08:46 | Nahoru | #1122
wert> Brouci s námi nekumunikují ani na tom jejich oficiálním webu, scházejí se tajně, aby o tom platící jezdci nevěděli, protože by mohli říct svůj názor. Docela mne překvapilo rychlé (zatím stále neoficiální) rozhodnutí, že se non-stop u nás nepojede. Na jejich pořádání jsme k tématu se vyjádřili tuším 4 a hned se rozhodlo. Přitom hlavní slovo by podle mne měli mít reprezentati, kteří podle non-stop pravidel pojedou ve světě a ne (se vší úctou k našemu závodnickému "neumění") 4 hobíci. Non-stop nemusím, jen doufám, že můj negativní názor nezkomplikoval závodní snažení našim nejlepším.

Mám jiné řešení, odjedeme na rok závodit do Španělska

Jak na trial

28.12.2012 v 11:30 | Nahoru | #1123
... jedu s Tebou, tak trochu španělsky umím a znám se se spoustou jezdců a Ti nás rozhodně příjmou ...

Nominační seznam pro roční angažmá mimo ČR Trial:

Maček Jiří
Haase Daniel

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

28.12.2012 v 22:07 | Nahoru | #1124
zdarec chlapy potřeboval bych radu nebo tak neco shanim víčko (kryt) spojky na trialku GAS GAS TXT 300 PRO kdo by mel nejaky starsi nebo obchod kde se da sehnat budu hodne vdecnej diky

(reakce na) Jak na trial

28.12.2012 v 23:33 | Nahoru | #1125
Lej> jukni sem na odkazy

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

28.12.2012 v 23:41 | Nahoru | #1126
jj diky a mate dobry skusenosti s posilanim z ciziny ?

Jak na trial

29.12.2012 v 10:22 | Nahoru | #1127
... Zil je na to specialista

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

29.12.2012 v 13:28 | Nahoru | #1128
Mám dotaz na zkušené trialáky: Utíká mě tlak,zadní kolo. Myslel jsem,že je prostě vpíchlé,ale utíká to přes dva dráty. Povolené,či vyviklané nejsou. V čem je chyba? Vyměnit tu gumu,co je na tymplech? Zdá se dobrá. Nebo to něčím zalepit? Co s tím?
Utíká to přes pouze dva dráty,ne přes všechny. Mají ty matky těch drátů nějaké těsnění?

Naposledy editováno 29.12.2012 13:29:25

(reakce na) Jak na trial

29.12.2012 v 15:40 | Nahoru | #1129
Lej> není problém, pošli odkaz, co potřebuješ do PM a dohodneme se

(reakce na) Jak na trial

29.12.2012 v 16:24 | Nahoru | #1130
prackarr> ta guma bude jen odchlíplá, maže se nějakou srágorou, ale co přesně to je nevím... já to narychlo před závodama vyřešil červeným silikonem na motory a no problém. Tlak držel, tak jsem to nechal být.
edit: matky těsnění nemají těsní jen gumový proužek, takže jak se s ním pohne je zle

Naposledy editováno 29.12.2012 16:25:55

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

29.12.2012 v 18:17 | Nahoru | #1131
Zkusím to těsnění namazat pneuservisáckým voskem a dám do pláště trochu antipichu a uvidíme. Kolik foukáš gumy na trialu?

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

29.12.2012 v 19:06 | Nahoru | #1132
foukám 0,33 zadek, 0,42 předek s duší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

29.12.2012 v 19:27 | Nahoru | #1133
PetrA3> Dle Blanenského guru 0,28 zadek a 0,45 předek

(reakce na) Jak na trial

29.12.2012 v 19:30 | Nahoru | #1134

Zil píše: PetrA3> Dle Blanenského guru 0,28 zadek a 0,45 předek



Lidi na okruhu foukaj na desetiny, a vy na setiny ? Cim to merite ?

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

29.12.2012 v 19:34 | Nahoru | #1135
asi manometrem....ten je na to nejlepší

(reakce na) Jak na trial

29.12.2012 v 19:38 | Nahoru | #1136

Zil píše: asi manometrem....ten je na to nejlepší



Prave by me zajimal ten manomentr se setinama, ja na svym , i kdyz ma rozsah "jen" 3 atmosfery najdu maximalne desetiny. To nemluvim o tech s rozsahem 16 atm. co davaj na vsechny kompresory, tam bejva problem se trefit na ctvrt atmosfery.

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

29.12.2012 v 19:40 | Nahoru | #1137
i ta největší digitální jebka měří setiny....

(reakce na) Jak na trial

29.12.2012 v 19:41 | Nahoru | #1138

Zil píše: i ta největší digitální jebka měří setiny....



Meri setiny, a a presnost ma 3 desetiny co ...

Jak na trial

29.12.2012 v 20:02 | Nahoru | #1139
nevidím důvod....ale tohle bude asi naprosto zbytečná diskuze....

(reakce na) Jak na trial

29.12.2012 v 20:18 | Nahoru | #1140
prackarr> jak myslíš, že každej zjistil tu svojí "hodnotu"? zkoušej a zkoušej sám, přifukuj a ufukuj a spoléhej na vlastní rozum a na svoje pocity na setiny nejezdí nikdo navíc každá sekce je v něčem specifická a zasloužila by si třeba maličko jiný tlaky a když by jsi hobíkovi, červenýmu či zelenýmu upustil či přidal desetinu, či dvě, tak se s Tebou vsadím, že to nepozná . A tlaky jsem u běžnejch trialistů neviděl při závodech "měnit". Tlaky mění tak doprovodi eliťáků já třeba jezdím se svými 115 kily 0,5-0,8 vzadu a 0,5-0,7 vepředu když si zrovna vzpomenu a vezmu do ruky digitální manometr a přeměřím to)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist