kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
7 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.03.2021 15:06:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Deělám to jen tak, abych dostal dolů odloupaný kousky starý barvy, žádná krása.
do 3- 4 let nás čeká fasáda. Pak se udělá celej balkón, zábradlí se opískuje a udělá poradně
ideální práce na omezení pohybu
Naposledy editováno 13.03.2021 15:35:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: t_freedom> Nechci kecat a praskat. Ale byl to oioi, co sliboval ruku k dilu.
je hezký že tu jsou ještě správní Češi co se nebojej kamarády nabonzovat, to se cení
Naposledy editováno 13.03.2021 15:35:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Teď se jen musí nějak ochránit, než se to udělá poradně...
tenhle víkend jedna strana... bok...a pak dále...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.03.2021 15:49:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Palomoto> eRko? 210 vs. 240 mm zdvih, 875 vs. 880 vyska sedla ve prospech KTM v obou parametrech. Yamaha zadne eRko nema, pokud vim.
E: Zmulin coby profesionalni zmensovac motocyklu by o nizke verzi, predpokladam, neuvazoval.
Začli jsme řešit váhu u Duc Desert a porovnávat s Cenduru a skončili u zdvihů u R Každopádně Zmulinovi bude i to R malý