kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale kdyz to vyměníš komplet tak jsi treba o 30kg dole proti sérii a to uz znat je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kazdopadne ja mam mezi baterku a plus vodič v motorce vlozenej kus vodice a rozpojuju ho, lepsi reseni jsem zatim nenasel.
Naposledy editováno 19.02.2021 20:18:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: NP> Samotnou baterku nepoznas, samotný kola taky, samotný kapoty... atd...
Ale kdyz to vyměníš komplet tak jsi treba o 30kg dole proti sérii a to uz znat je.
No, a pak přes zimu žereš jak píča a těch třicet kilo uspořenejch na moto, co tě stálo sto litrů, máš na břiše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale je to pruda sundavat deklík, budu muset vymyslet taky nějakej vypínač.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: FiZzeR> 30kg snad ne... to nemuzes dokazat. Ja pres zimu dokazu 5-7kg max
Já osciluju mezi normálníma 90 a vánočníma vyžranýma 100. S tím že když po vánocích začnu zas jíst normálně, tak to samo spadne na 90.
No a letos ne... Na vánoce jsem se nevyžíral, hejbu se, cvičím, a mám 103. Jsem trochu znepokojen.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Já osciluju mezi normálníma 90 a vánočníma vyžranýma 100. S tím že když po vánocích začnu zas jíst normálně, tak to samo spadne na 90.
No a letos ne... Na vánoce jsem se nevyžíral, hejbu se, cvičím, a mám 103. Jsem trochu znepokojen.
Asi ses nějak víc osvalil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: NP> U většiny motorek je baterka poměrně vysoko. Tam se pozná každý deko. Stejně jako plná vs prázdná udělá rozdíl.
A to jezdis stale s prazdnou nadrzi aby to bylo poznat? Nadrz chapu, to je 20 litru, naplneny topcase taky, spolujezdec taky ale 2 kg pod prdeli? To by si musel poznat rozdil v jizde pred a po vysrani, no ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon: no problem, chce to zmerit delku vodice - od baterky na misto kam to chces vyvest.
snad casem vyladim neco chytrejsiho...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kazdopadne ty lithiovky valcuji olovo ve vsech ostatnich parametrech…
NP píše: je ten rozdil hmotnosti baterky nejak poznat? Pri manipulaci s motorkou nebo pri jizde? U okruhovky bych to jeste nejak chapal ze tu a tam se neco ubere aby byla motorka co nejlehci a obratna ale nejake 2 kg uspora pri 200 kg+ hmotnosti bezne motorky plus stokilovy jezdec? U koncovky vyfuku je uspora hmotnosti obvykle vyssi ale ta se primarne asi nekupuje kvuli tomu, to je spis bonus
Mě stačí,že Miluška tam kde má baterku,tak je to celé takové-plastík,no a rád jsem mu ulehčil.Jako další bonus je to co ta bareka ,,dělá" a ,,umí"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše:
Jebatt
Jako jo no, když mně ale nejde pod fousy tahání mega proudů po dlouhejch drátech, který navíc jen tak někde plandaj Asi je to iracionální, ale nemůžu si pomoct Ale asi taky nic lepšího nevymyslím, vypínač jsem měl dobastlenej v rsv od předchozího majitele a navztekal jsem se až běda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: No, a pak přes zimu žereš jak píča a těch třicet kilo uspořenejch na moto, co tě stálo sto litrů, máš na břiše
Plus nové hadry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Plus nové hadry
To je na tom to nejhorší, to nový papírový psíčko je tak pružný, že mě to ani nenutí se sebou něco dělat Ta stará prostě nešla zapnout a koukej makat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: A to jezdis stale s prazdnou nadrzi aby to bylo poznat? Nadrz chapu, to je 20 litru, naplneny topcase taky, spolujezdec taky ale 2 kg pod prdeli? To by si musel poznat rozdil v jizde pred a po vysrani, no ne?
Však poznáš!!!Seru skoro vždy-před
A dvě kila píšeš špatně.Hádám,že bratru čtyři bude pravděpodobnější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: NP> porad jsou to temer nejlevneji usetreny 2kg .. pokud chces odlehcovat, je to prvni krok. pokud je ti fuk, Kolik motorka vazi tak neresit…
kazdopadne ty lithiovky valcuji olovo ve vsech ostatnich parametrech…
Viděl si ho někdy lájf???Vypadá jak reklama na hlad.Má z toho depku a proto má GS