Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy


Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 09:41 | Nahoru | #1081
Já neříkám, že jí má. Jen jsem chtěl upozornit na to, že je potřeba se nad tím zamyslet a zkontrolovat co se tou úpravou opravdu vytvořilo.

Naposledy editováno 27.03.2013 09:42:08

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 09:44 | Nahoru | #1082
Tohle je starej motor: 156FMI 125ccm
a tohle ten ze čtyřkolky 162FMJ 150ccm
Takže maj stejnej zdvih 49.5mm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 10:00 | Nahoru | #1083
Pro informaci páni inženýři, abyste to nemuseli hledat. Označování čínských motorů dává smysl - 156FMI = 1(válec) 56(vrtání) FMI už nevím, je to něco o tom, jestli je to voda/vzduch a jestli to má/nemá startér.
Problém je celkem jasný. Zbastlenina dvou motorů, nedomyšlená do konce. Oni ty motory nejdou taky kombinovat úplně bezhlavě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 10:06 | Nahoru | #1084
FiffiQ> Fakt nejsou? Vzdyt jsou to oba prece cinsky motory, tak prece museji bejt stejny.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 10:13 | Nahoru | #1085
Hele já už se nemůžu dívat na to jak se trápíš. Mrkni mi do inzerátů. udělám Ti pěknou cenu když vidím jak na tom jsi.

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 10:42 | Nahoru | #1086
Tož takhle to skončit nemůže !!!

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 10:44 | Nahoru | #1087

Motash píše: Tož takhle to skončit nemůže !!!


japato?

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 10:46 | Nahoru | #1088
Už se musí porvat s VůůDůů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 10:49 | Nahoru | #1089

Motash píše: Už se musí porvat s VůůDůů


Když už to tahle poladil tak pochybuju,že to ještě někdy dostane do stavu kdy to bude schopné dojet z bodu A do bodu B bez rozborky celé mašiny. a to ,že je to čína není důvod toho,že se mu to komplet sype

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 10:54 | Nahoru | #1090
wolken> Ale,však se to ještě zajede

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 10:58 | Nahoru | #1091
wolken> Pěkná, ale mimo rozsah mého řidičáku.

JR.. píše: FiffiQ> Fakt nejsou? Vzdyt jsou to oba prece cinsky motory, tak prece museji bejt stejny.


Nejsou, byly tam rozdíly v převodovce a ve vnitřním uspořádání. Ten muj 5ti kvalt nešel dát místo původního 4+Z.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 11:04 | Nahoru | #1092
Hippieguy> no ale aspoň jsi měl zpátečku a jezdil snad vpohodě ne ? měl jsi přerazit číslo na motoru nebo zajít za rozumným technikem na STK který by se na to moc nekoukal a jezdit a tu 125ccm pomalu dát dokupy a měl by jsi 2 motory teďkom vpodstatě máš akorád haldu problémů a navíc možná stačilo ten tvůj původní motor převrtat z 56,5 na 62 možná by to vyšlo

Naposledy editováno 27.03.2013 11:06:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 11:13 | Nahoru | #1093
Pedros1> Ten čtyřkvalt jezdil, ale klouzala mu spojka a měl špatnou volnoběžku startéru. Shodou okolností mam ted v tom "novym" motoru namontovanou tu špatnou volnoběžku.

Přesně to jsem udělal, ten muj zadřenej motor se převrtal na 62mm.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 11:13 | Nahoru | #1094

Hippieguy píše: wolken> Pěkná, ale mimo rozsah mého řidičáku.

Nejsou, byly tam rozdíly v převodovce a ve vnitřním uspořádání. Ten muj 5ti kvalt nešel dát místo původního 4+Z.



Rozšířit. Přece nebudeš jezdit do smrti na 125? Věk už na to máš

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 11:14 | Nahoru | #1095
jo jinak za ty prachy co jsi do toho dal by jsi měl nový motor bez vyznačení typu zde http://atv-moto-sho...1df6277e0030180feef7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 11:17 | Nahoru | #1096
Hippieguy> no dobře a zadřený byl kde na klice nebo na valci vždyť jsi tam dal válec z te 150 ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 11:31 | Nahoru | #1097
Pedros1> na klice, ale když se tam dávala klika, tak mi přišla škoda tu 150ku nevyužít. Když už se do toho dávaly takový prachy, tak jsem chtěl mít o něco větší výkon.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 11:32 | Nahoru | #1098
Je otázka co mu vyjde nejlépe finančně? Pedrosa tu radí dobře,ale ten rám jeho nebude zas tak v pohodě.Bude mít motor v pohodě a bude se mu to srát jinde.Pořídit motorku novou a zas rozšířit řidičák si myslím,že by bylo nej řešení a bude mít klid kluk.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 11:47 | Nahoru | #1099
Obdivuju tě, že stím máš takovou trpělivost, já už bych to prostě zahodil a šel si vydělat na jinou... Hold jsi vůl, když sis myslel že jsou ty motory stejný... Ale prosímtě, teď už se na to fakt vyser, pokud to nějakým záhadným zaklínadlem spravíš tak to stejně bude jezdit jen víkend, pak se to zas rozjebe... A nebudu ti ani nadávat, protože to nemá smysl, je mi tě docela líto.

Naposledy editováno 27.03.2013 11:47:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 12:04 | Nahoru | #1100
Hippieguy> no čkoda je Babu žvit ale rozdíl výkonu 125 a 150 je minimální takže pokud tomu dobře rozumím vzal jsi teda válec ze 150 který se nevlezl do bloku 125 a ten jsi nechal převrtat ju a od té doby to mlátí a blbě řadí jo a kliku jsi dal z té 150 a hlavu z 125 no a co to řazení už jsi teda oddělal ten dekl ? no bylo levnější koupit kliku nebo nechat repasovat je to poučení pro tebe, že se máš prve poradit!! jenže co teďkom jak to dořešit aby to bylo OPK ? hmm Babo raď nemůžu najít servisní manuál k tomu tvému motoru, ale pokud je tam vyvažovací hřídel a je třeba blbě nastavená mohlo by to mlátit, změř si jaký máš tlak ve válci je na to budík měří se při plném plynu a startuješ co se týče té převodovky, tak by se k tomu měl vyjádřit Dave proč to zase neřadí nebo teda řadilo ale jen 5Km.Jo a ještě jsi napsal, že teď tam máš tu vadnou volnoběžku taky může dělat to mlácení dej tam tu co byla ok v tom druhém motoru hlavně ji dát správně jak má být !
Fire ono rám a ty další věci už vpodstatě jsou za pár šupů pár ložisek atd... jenže motor je to SRDÍČKO které je nejhlavnější ten rám při těch rychlostech co to jezdí by měl vydržet i klidně 250ccm motor. No smůla holt je mezi mnou a Hipíkem vzdálenost přez 400Km

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 13:26 | Nahoru | #1101

Pedros1 píše: Hippieguy> no čkoda je Babu žvit ale rozdíl výkonu 125 a 150 je minimální takže pokud tomu dobře rozumím vzal jsi teda válec ze 150 který se nevlezl do bloku 125 a ten jsi nechal převrtat ju a od té doby to mlátí a blbě řadí jo a kliku jsi dal z té 150 a hlavu z 125 no a co to řazení už jsi teda oddělal ten dekl ? no bylo levnější koupit kliku nebo nechat repasovat je to poučení pro tebe, že se máš prve poradit!! jenže co teďkom jak to dořešit aby to bylo OPK ? hmm Babo raď nemůžu najít servisní manuál k tomu tvému motoru, ale pokud je tam vyvažovací hřídel a je třeba blbě nastavená mohlo by to mlátit, změř si jaký máš tlak ve válci je na to budík měří se při plném plynu a startuješ co se týče té převodovky, tak by se k tomu měl vyjádřit Dave proč to zase neřadí nebo teda řadilo ale jen 5Km.Jo a ještě jsi napsal, že teď tam máš tu vadnou volnoběžku taky může dělat to mlácení dej tam tu co byla ok v tom druhém motoru hlavně ji dát správně jak má být !
Fire ono rám a ty další věci už vpodstatě jsou za pár šupů pár ložisek atd... jenže motor je to SRDÍČKO které je nejhlavnější ten rám při těch rychlostech co to jezdí by měl vydržet i klidně 250ccm motor. No smůla holt je mezi mnou a Hipíkem vzdálenost přez 400Km



Máš pravdu,že to je za pár šupů,ale bude toho asi víc.Pak je otázka to hodit vše na papír a popřemýšlet zda to má smysl ještě na tom něco dělat vůbec.Zda nebude lepší pořídit nějakou jinou motorku rovnou.Dát si pro a proti a co vyjde finančně nejlépe.Nejsem motorář a proto jen čtu tady vaše názory.Pár věcí to být může a za pár korun,ale když se to pak sečte i z motorem tak by za to vše byla třeba i jiná.Člověku stačí málo,aby se radoval.Třeba se nějak domluvíte a on ti to nějak Pedroso dopraví k tobě?Jen je divné,že to dělá už druhý člověk a zas na hovno výsledek.Chudák čeká jakou dobu a sveze se 5km a je po radosti.Pokud by se jednalo o mou motorku tak bych na to neměl nervy už.Jeho trpělivost a vše obdivuji.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 14:07 | Nahoru | #1102
"Zdědil" sem HartForda VR125, je v tom ten samý motor. Dostal sem k tomu dva rozebrané asi podobným způsobem jako ty Hypísákovy. Vyvažovák to nemá alespoň moje oko ho po rozebrání nevidělo, manuál tu nějakej mám, snad jsem ho stáhl i někde tady na foru.

Motor je odvozen od hondy CG 125/150 rok nevidim-neslyšim, a je pravdou že palice je stejná jak na 125 tak na 150ccm, stejně 200ccm je stejná s 250ccm. Taky jsem se divil, ale utvrdilo mne to pak i v tom že ventily mají stejnej průměr do sedla, dříku a délku, vahadla jsou taky stejné.. prostě komplet od spodu až po vršek. Jediný rozdíl je vrtání a v karterech nad klikou otvor, kam zajíždí vložka válce je +/- 2mm vůle.Vložka je zhruba 6mm silná, pokud je na 150ccm taky tak silná tak by jí tam bez úpravy 125ccm karterů asi nedostal. Proto možná bylo jednodušší převrtat válec, nicméně vložka 3mm silná nevím jakou tohle může mít životnost. Japonci to nějak spočítali a měli v tom "ECHT" materiál, Taiwanci jen zkopírovali a kvalitativně bych to na stejnou uroveň asi neřadil, třeba jo ale při dnešní spotřební době...

U jeho motoru je ještě rozdíl v tom že má dvě džuzny na laufy pokud se nemýlím....

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 15:07 | Nahoru | #1103
ne 2 vyvody nema na lauf ale tady nejde o velikost hlavy a ventilu ono pokud zvětšuješ obsah měl by jsi tomu uměrně upravit spalovaci prostor pokud ovčem nechceš mít vyšší tlaky, ale zase pokud máš vyšší tlak tak ti lezou otačky nahoru atd.. nechce se mi to všechno rozepisovat. Fire no asi na tom něco bude, ale ja jsem mu už na začatku psal kam to má dát udělat !! je to kluk který dělá jen hlavně číny a není zase od Praglu tak daleko a navíc má Firmu a haldu ND z různých motorů právě kolem těchhle obsahu kurde dyk to je tak jednoduchy motor na poskladani možná bych řekl, že jednodušší než Jawa 250/350 nechápu co pořád ztím dělaj a další věc je to, že pokud udělám motor, tak ho ten kdo ho dělá má odzkoušet buď na stolici nebo v rámu, takže takove ježdění jen s motorem je nahovno !!! Sakra proč se ktomu nevyjádří ten co to teďkom skládal !!!! Jo jeden manual jsem taky stáhnul, ale to není servisní ale uživatelský.A vložka 3mm stěna by mohla vydržet, ale když už to odvrtali budiž jenže není možné, aby se takhle dupli a bylo to tak moc mimo. Stejně je nahovno dělat něco po někom.A jo teď jsem se kouknul a ma 2 laufy.

Naposledy editováno 27.03.2013 15:11:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 15:41 | Nahoru | #1104

Pedros1 píše: ne 2 vyvody nema na lauf ale tady nejde o velikost hlavy a ventilu ono pokud zvětšuješ obsah měl by jsi tomu uměrně upravit spalovaci prostor pokud ovčem nechceš mít vyšší tlaky, ale zase pokud máš vyšší tlak tak ti lezou otačky nahoru atd.. nechce se mi to všechno rozepisovat. Fire no asi na tom něco bude, ale ja jsem mu už na začatku psal kam to má dát udělat !! je to kluk který dělá jen hlavně číny a není zase od Praglu tak daleko a navíc má Firmu a haldu ND z různých motorů právě kolem těchhle obsahu kurde dyk to je tak jednoduchy motor na poskladani možná bych řekl, že jednodušší než Jawa 250/350 nechápu co pořád ztím dělaj a další věc je to, že pokud udělám motor, tak ho ten kdo ho dělá má odzkoušet buď na stolici nebo v rámu, takže takove ježdění jen s motorem je nahovno !!! Sakra proč se ktomu nevyjádří ten co to teďkom skládal !!!! Jo jeden manual jsem taky stáhnul, ale to není servisní ale uživatelský.A vložka 3mm stěna by mohla vydržet, ale když už to odvrtali budiž jenže není možné, aby se takhle dupli a bylo to tak moc mimo. Stejně je nahovno dělat něco po někom.A jo teď jsem se kouknul a ma 2 laufy.



Asi to tu ten co to dělal přečetl a nechce si dělat větší už reklamu.Ve všem co jsi napsal stebou souhlasím.Zas je těžké někomu dávat něco opravovat,když nevíš jak je šikovný a zda to zvládne.Nejlepší čím se řídím já je to ,že se pár lidí zeptám na toho dotyčného a zda je dobrý a pod a pak podle toho uvidím.Hipíka je mi líto.Druhá oprava a taky čekání a na hovno.Peníze taky vyhozené.Už bych na to neměl nervy na jeho místě,ale po tomhle co jsi napsal bych to dal k tomu co znáš ty a asi by to byla poslední oprava.Sezona za dveřma a Hipík neví na čem je pomalu.Jen si vem co zaplatil za ty GO? a čas kolem toho? A závěr?

Naposledy editováno 27.03.2013 15:42:35

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 16:04 | Nahoru | #1105
Fireblade77> no nějak tak to asi bude Hipiku, takže ještě jednou tady je odkaz http://www.pnkmotors.cz/ a tady ještě jeden http://motochina.cz/index.php?akce=linky zavolej Jarmilovi jestli ti to udělá, ikdyž nikdo nechce dělat opravy po druhém, ale snad se domluvíte co a jak pokud to teda budeš pořád mastit přez někoho nebo sám a vpodstatě tomu pořádně nerozumíš, tak je to nahovno drž se toho co umíš !!!! Já sice vím, že učený z nebe nezpadl, ale ono já se zabývám motorama třeba od 6let a ani vyučený automechanik vpodstatě to nemusí umět, poněvadž titul nebo výuční list není patent na rozum a na to, že něco umíš.

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 17:34 | Nahoru | #1106
Tak jsem vypustil ojel, sundal víko karteru a zjistuil jsem, že ta věc, co má otáčet "hvězdicí" která je nasazená na řadícím válci je mimo a nezapadá do "hvězdice"







Tak jsem jí vyndal a porovnal s tou druhou. Má trošku jiný rozměry, tlouštka je o 0.75mm menší. Nomontoval jsem teda tu tlustší, nandal pružinku a ségrovku a už to řadí.











Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 17:36 | Nahoru | #1107

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 17:37 | Nahoru | #1108
Hippieguy> No vidíš

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 17:49 | Nahoru | #1109
Ale ještě mi tam dělá starost jedna věc. Na víku karteru je výlitek, který tlačí na hřídel řadící páky. Na tom původnim víku je dlouhej 28mm a na tom, co je tam ted je dlouhej jen 27mm.
Počítám, že by to mohla bejt jedna z příčin toho, že to neřadilo. Sešly se dva krátký díly a díky tomu se vůle na hřídeli zvýšila na 2mm. Snad to nebudě dělat bordel, jdu to vyzkoušet.




(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.3.2013 v 18:15 | Nahoru | #1110
Hippieguy> no vida aspoň něco jiny dekla tam teda dát nejde jo ten co má delší ten doraz ? nevadí vyvrtej dírku dostředu vyřeš tam závit a zašroubuj šroubek nadoraz tím pádem získáš materiál navíc co potřebuješ a potom zbytek dobrousíš na požadovanou míru tak, yby to sedlo skoro přesně, ale neodtlačovalo to boční víko doufám, že jsi mně pochopil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist