globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.3.2021 v 15:50 | Nahoru | #1051
DRN.> Osvěžoval jsem si, co jsou zač a našel jsem na německé wiki , že to mělo ještě luxusnější ségru MBX-80, která je za 15 taky k mání . Pro obě je na té wiki odkaz na test v Motorradu, tak jsem to šupnul i tady do návodů.

Kdyby to někdo nemohl poznat, tak takhle vypadala původně:

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.3.2021 v 17:31 | Nahoru | #1052
Kohlstein> MB se mi libi vic. Je to takovej spravnej komar.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.3.2021 v 18:20 | Nahoru | #1053

Béďa17 píše: tomasNJ> Copk to bude?



CR 125 rok 93

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.3.2021 v 23:25 | Nahoru | #1054
tomasNJ> 1993 Na nabroušené CR 125 zůstávala HPP přívěra, zatímco CR 250 už měla nově CRV přívěru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.3.2021 v 08:41 | Nahoru | #1055

Beranidlo píše: tomasNJ> 1993 Na nabroušené CR 125 zůstávala HPP přívěra, zatímco CR 250 už měla nově CRV přívěru.



Dvacka byla dycky pozadu proti dvepade a zrovna u přívěry to bylo o celých 9 let než dostala RC

Naposledy editováno 25.03.2021 08:42:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.3.2021 v 09:45 | Nahoru | #1056
tomasNJ> Ano, bylo by zajímavé vědět, co je k tomu v té Hondě vedlo. Z obrázků dole je dobře vidět, že kombinovaná CRV přívěra má na výfuku hlavní kanál a dva boostery se šoupátkama, které v nízkých otáčkách připojují rezonanční komůrku. Možná se pro CR125R neukázal tento systém nijak přínosný, a proto zůstali u dvou výfukových kanálů s HPP přívěrou v režimu on/off.

Proč ale udržovali při životě složitý mechanismus HPP až do r. 1999, když RC valve byla mnohem jednodušší, a vlastně ani nebyla později vyvinutá, protože stejná RC valve fungovala na NSR125R od r. 1988 (a na mojí CRM125R od r. 1990), akorát ovládání pro CR125R bylo mechanické a ne servomotorkem.
1999 CR125R HPP:

2000 CR125R RC:

1988-2001 NSR125R a 1990-1999 CRM125R:


Edit - možná byly důvodem obavy o životnost a deformaci válce v oblasti výfukových kanálů, protože RC valve válec má nad výfukovýma okýnkama zeslabenou stěnu, aby se vytvořil prostor pro výklopné přívěry.

Naposledy editováno 25.03.2021 09:51:27

Dva takty jsou víc než dost

25.3.2021 v 14:13 | Nahoru | #1057
RS 125 za 15 000.- na projekt.

Kawasaki KE 125


Naposledy editováno 25.03.2021 14:22:10

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

26.3.2021 v 09:01 | Nahoru | #1058
Celkem pěkný TZR 50. Z jedné straný asi lakovaný - chybí polepy. Kdyby to dal třeba za osmičku, byl by to myslím slušnej kup.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.3.2021 v 10:17 | Nahoru | #1059
Koudy01> Má to minareláckej AM, nekonečná možnost úprav. Je tu registrovanej.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.3.2021 v 10:23 | Nahoru | #1060
DRN.> Být to někde blíž, tak si to pro srandu za ty prachy koupím. Střelit opravený se to dá vždycky. Ale do Prahe se mi pro to nechce.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.3.2021 v 22:55 | Nahoru | #1061
Kohlstein> Bílá 250 už není, ale objevila se žlutá KTM GS 340, podobný ročník 78-79, za 66, bazoš .

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.3.2021 v 14:08 | Nahoru | #1062
Kohlstein> Červená už není, místo toho je v Prahe žlutá 1999 Husqvarna WR 250 s papírama za 32, takže bude nutná i nějaká péče navíc.


Bez papírů na Slovensku 1993 Husqvarna WR 125 za 43 tisíc , pěkná bílá, taková Cagiva s jinýma plastama a nálepkama.



Edit - k tomu 1990 Husqvarna CR 250, za 50



Naposledy editováno 28.03.2021 21:30:17

Dva takty jsou víc než dost

28.3.2021 v 14:23 | Nahoru | #1063
2x Aprilia RS 250. Jednou leštěnka za 170 táců .



Podruhé okruhovka s navrácenýma papírama za 145 táců.

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

28.3.2021 v 21:20 | Nahoru | #1064
Tenhle chlap musí být pěkný kousek! Neví, co by chtěl, ale ví, že hromada šrotů musí být za hromadu peněz. Fotky nedal, bazoš :

Přemýšlím o prodeji více MX motocyklů, vše na renovace. Jedná se o motocykly:
Suzuki RM 250 1986 - jede, ale vhodna na renovaci - tlakuje voda - pridam sadu tesneni Athena
Suzuki RM 250 1987 - rozhozena hlava valec, lozisko na klice ko. - vhodna na renovaci
Honda CR 125 1988 - chybi prave viko - vhadna k renovaci
Yamaha YZ 125 1977 - zadrena - vhodna k renovaci
Kawasaki KX 125 1988 - rozhozeny motor , chybi hridel na kyvku / motor - vhodna k renovaci
Yamaha YZ 125 1988 - chybi valec a hlava - vhodna k renovaci
Prodam nejlepe jako celek! Nikoli po kusech. Nabidky 20 tis. atd. - nebudu ani reagovat! Prosim, ozyvejte se pouze ti, kteri vedi jakou maji moto hodnotu. Zbytek na foto neni na prodej. Chci prodat pouze techto 6 motocyklu.


(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.3.2021 v 23:28 | Nahoru | #1065

Kohlstein píše: Tenhle chlap musí být pěkný kousek! Neví, co by chtěl, ale ví, že hromada šrotů musí být za hromadu peněz. Fotky nedal, bazoš :



tož nějakou cenu to má, ale to že se to musí postavit od základu ji docela snižuje, navíc gdyž to chce prodat celé dohromady ...nicméně techle motorek je čim dal mín a pod rok 90 se blbě shánějí díly...

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.3.2021 v 23:57 | Nahoru | #1066

Beranidlo píše: tomasNJ> Ano, bylo by zajímavé vědět, co je k tomu v té Hondě vedlo. Z obrázků dole je dobře vidět, že kombinovaná CRV přívěra má na výfuku hlavní kanál a dva boostery se šoupátkama, které v nízkých otáčkách připojují rezonanční komůrku. Možná se pro CR125R neukázal tento systém nijak přínosný, a proto zůstali u dvou výfukových kanálů s HPP přívěrou v režimu on/off.

Proč ale udržovali při životě složitý mechanismus HPP až do r. 1999, když RC valve byla mnohem jednodušší, a vlastně ani nebyla později vyvinutá, protože stejná RC valve fungovala na NSR125R od r. 1988 (a na mojí CRM125R od r. 1990), akorát ovládání pro CR125R bylo mechanické a ne servomotorkem.
1999 CR125R HPP:

2000 CR125R RC:

1988-2001 NSR125R a 1990-1999 CRM125R:


Edit - možná byly důvodem obavy o životnost a deformaci válce v oblasti výfukových kanálů, protože RC valve válec má nad výfukovýma okýnkama zeslabenou stěnu, aby se vytvořil prostor pro výklopné přívěry.



s výkonem, hlavně pruběhem u Hondy dost bojovali, tak asi proto ta komurka..., negdy kolem 98-00 prišli i s chytrým švábem v cdi který měl krotit výkon gdyz rozpoznal náhlé zvýšení otáček, taková primitivní kontrola trakce
u toho RC se ten problém se ztenčením válce nabízí, pri nějaké příhodě dojde k vylomení celého kusu stěny a válec je na odpis (nebo vložka) aspoň tak to mám já u své CR125... u modelu 04 přišli i se servomotorkem aby to 05 zase osadili mechanickým ovládání jak před r 04 ale přitom u cr250 to bylo elektrické už od r 03 a setrvalo až do konce výroby 07
díky za obrázky, jsou poučné

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.3.2021 v 09:28 | Nahoru | #1067
Kohlstein> Bude mít problém s tím prodejem vcelku. Spíš než nějakého sběratele najde překupníka co to rozhází po kuse nebo po dílech.

Kawasaki KE 175 D s papírama ale dost zubožená.

A takhle vypadá v cajku.


Něco pro veteránisty. za cenu jawy bez papírů.


ETX 125 za 50 000.-


Naposledy editováno 29.03.2021 09:43:40

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

29.3.2021 v 22:02 | Nahoru | #1068
Nejde o rok, přesnej model, nebo chlubení. Prostě mě kopla do oka tato fotka
CR500, na malejch kolech, a ještě zvláštnější s buchtou za řídítky
(Sarah Lezito-fr. stuntriderka)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.3.2021 v 22:37 | Nahoru | #1069
DRN.> Ad Aprilia ETX 125 - zájemci by měli zvážit, že to není RX , ale lacinější napodobenina, která nemá úplně nejlepší vidlici ani zadní tlumič a motor jede tak málo, že ani nepotřebuje přívěru na výfuku.
No a k těm vrakům a zubožencům jsem pro zasmání vybral další dva typy prodavačů.
Jeden ještě neví , jestli bude prodávat Hondu NSR 125

Druhý možná časem sešroubuje a vypustí do světa Cagivu Planet 125, pokud se najde čekatel se 40 papouchama


Naposledy editováno 29.03.2021 23:21:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.3.2021 v 22:42 | Nahoru | #1070
DRN.> ta kawa se mi docela libi jelikoz jsem absolvoval "privatni" prohlidku Benelli muzea v Pesaru, tak jen budu delat chytryho - pokud se v tomhle vlakne najde vubec nekdo kdo to nevi - a Motobi je puvodne firma jednoho z bratru Benelliovych a po case se spojila s Benelli …

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.3.2021 v 23:18 | Nahoru | #1071
Frantas> Ta CR 500 patří jednomu pojebanému žabožroutovi, který z toho uděla pitbike. Pak na tom ta prťavá žabožroutka vypadá jako obryně.


A ty pitbajky už mě serou. Zvykl jsem si najet na bazaru do sekce enduro na stranu tři a tam mít všechny novinky pohromadě, a teď s příchodem jara je tam akorát tisíc čínských šrotů.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.3.2021 v 07:26 | Nahoru | #1072
Beranidlo> Toho planeta jsem si včera všiml, ale ani jsem ho nerozkliknu, nepřišlo mi to cenově jako terno a ono je to ještě k tomu rozebraný. Už vidím jak píše zájemce, že by to chtěl, kdy to jako hodlá složit.
To NSR je úplně marný, asi do toho docela nacpal (gumy, řetězovka, lak) ale zas nijak velkou cenu to nemá. Je otázka jak je soudnej, jestli se neurazí, když mu někdo napíše reálnou cenu.

Já čekám jestli nesleví tenhle.

Naposledy editováno 30.03.2021 07:45:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.3.2021 v 07:35 | Nahoru | #1073
assassin> Mě se ta kawa taky líbí, ale ne v tom poměru cena/stav. Lovit někde na ebay chybějící díly....
Plus jsou ty papíry, no. I když naproti mě má garáž takovej "sběratel" jaw (má nějakou 250 a myslím, že krom stadiona všechy 50ccm co jsou - pioýry, jawetty...a mraky dílů, prostě vídí inzerát za normální cenu, tak kupuje ) a půlka věcí je na veteránskejch, má někde známého a co dokáže přihlásit, no mazec. Ale má se to nějak zpřísňovat, maj mít i klasickou STK nebo co.

Já teda v muzeu nebyl, ale vím, že stejnej design motoru byl i ve 4T. A někde jsem čet, že rám byl stejnej, jenom se dal přehodit motor (a teď nevim jestli to bylo 125ccm a 250ccm).

BTW o víkendu jsem složil domina a jede, jenom je to dost bohatý.

Naposledy editováno 30.03.2021 07:41:37

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

30.3.2021 v 08:02 | Nahoru | #1074
A tady na bazaru Yamaha RZV500R vyšší cena.


Video z okruhu, akorát mu nefunguje tachometr.

A tady je o ní článek (teda moc toho původního nezbylo) m.cz Alan C.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.3.2021 v 10:59 | Nahoru | #1075
DRN.> Cena za tu KE 175 nebýt dobrý, ale zas na druhou stranu nebýt velký špatný, proti originálu tam zas až tak moc nechybí a dalo by se to snad nějak polepit čínou, Jawou a nějakýma zbytkama .Ta modrá kompletní KE 175 z #734 za 60 v inzerci pořád ještě je .

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.3.2021 v 11:11 | Nahoru | #1076
Kohlstein> Komplet předek, zadek, airbox a boční plasty. Ale jo, pokud bys z toho nechtěl origo stav tak v podstatě jenom ty boční plasty. Světla a budíky nějak polepíš.
60 mi příjde dost, min. polepy nejsou původní a veterány si musíš vyběhat znova.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

30.3.2021 v 11:36 | Nahoru | #1077
DRN: ta KTMka už se taky prodávala před rokem. Jednu dobu byla kolem třiceti. Týpkovi jsem psal. Údajně už byla prodaná. I ten Nymburk sedí.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.3.2021 v 11:50 | Nahoru | #1078
Bakoun> 30 by znělo líp. Nepsal jsem mu, ale inzerát je aktivní a prodlouženej včera. Řekl bych, že furt je.

NSR + 1 na díly za 25 000.-

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.3.2021 v 12:05 | Nahoru | #1079

DRN. píše: A tady na bazaru Yamaha RZV500R vyšší cena.


To bude tak půl mega. A jezdit se na tom moc asi nedá.

Včera jsem potkal na silnici krásný RD350. Jak nový. Vím, že ho má někdo v sousední dědině, ale osobně neznám. Je super, když na těch strojích i někdo jezdí a nejsou to jen lapače prachu vedle TV v obýváku.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.3.2021 v 12:30 | Nahoru | #1080
Koudy01> jo je za 20k E, ma na prodej jeste NSR400 a par dalsich stroju ze sbirky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.


TOPlist