Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
seikos píše: ty mas v polovine cervence najety uz cele 3tis km? Tak to ses ale velikej pan motorkar
To seš spíš pozér
petrumr píše: Každý nemá peníze na drahý mobil, motorku, přilbu, dovolený více krát ročně. Nevím co tady vůbec děláte v diskuzi o NC. Nejdříve si spočítejte kolik jste za ten benzín dali a potom se frajeřte kolik jste ujeli km. Já jsem třeba neuživil MG, proto musela jít z garáže, prostě italský stroje nejsou na dojíždění do práce. Je to jen a jen o penězích,né o jízdě.
tak to nechapu jak je to mozne, kdyz me stala moje MG (na nahradnich dilech) za poslednich 60tis km asi 8000 korun. A to jeste navic to byly dily co jsem si sam rozflakal, kdyz jsem to odlozil.A proto sis koupil BMW, protoze nemas penize? Aby ses na nej mohl doma koukat a ukajet se myslenkou jaka je to skvela motorka? Motorka je skvela, kdyz se na ni jezdi. Ne kdyz stoji v garazi. Tak to GS prodej, kup si neco o polovinu levnejsiho a za zbytek muzes procestovat pul evropy
Naposledy editováno 07.07.2016 07:38:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Zlesa píše: Hele kolik jsi za zivot vyzkousel motorek kdyz razis tohle heslo??
a kolik zenskejch ?
3 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 07.07.2016 08:30:58
t_freedom píše: Co je na MG tak neobyčejně drahýho ? Chápu, že každých 12tkm desmo rozvody můžou odrazovat, ale vahadla se stavěním a OHV tyče, nebo řemen co vydrži 20-30tkm ... co je na tom tak šíleně drahýho ?
To jsem si taky říkal když jsem měl doma mašinu s motorem Ducati...
3 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Shobull píše: Prosím o ten bambilion. (staci 10). Poprosim o nove stroje do 7-tis €, nemienim sa ondit v servisoch s nejakymi vyhonenkami, vsak .
Tak nějak mám dojem, že není nutný hledat 10 jiných typů motorek. Soudě dle tvého komentu "ondit v servisoch s vyhonenkami" bych tipoval, že (ač netuším, co znamená slovo "ondit") NC je pro tebe jako stvořený a zapadneš do kolektívu.
Shobull píše: Prosím o ten bambilion. (staci 10). Poprosim o nove stroje do 7-tis €, nemienim sa ondit v servisoch s nejakymi vyhonenkami, vsak .
Zajímavá otázka. Vezmu to podle ceníků a v CZK
Benchmark jsou NC modely od Honda
NC750S ABS179 000czk
NC750X ABS194 900czk
NC750X ABS DCT 214 900czk ("top" model od NC)
Tak a teď se podíváme na konkurenci:
Yamaha MT07 154 990czk
Yamaha MT09 219 990czk
Yamaha XSR700 219 990czk
Yamaha XT660Z Ténéré 219 990czk
Suzuki SV650 ABS 177 900czk
Suzuki GSX650FA ABS 209 900czk
Suzuki GSR750 207 900czk
Suzuki Intruder C800 219 900czk
Suzuki V-Strom 650 ABS 211 900czk
Kawasaki ER-6n 195 900czk
Kawasaki ER-6f 179 900czk
Kawasaki Z800 e version 194 900czk
Kawasaki W 800 219 900czk
Kawasaki VERSYS 650 204 900czk
Kawasaki Vulcan S 189 900czk
APRILIA SHIVER 750 ABS 219 900czk
To jen tak jako příklad, všechno jsou to ceníkové ceny.
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
NC 750 40.3kW / 6250 ot/min, 68 Nm / 4750 ot/min, hmotnost 217kg.
Guzzina V9 MG V9 (850 ccm) 40,5 kW (55 k) při 6250 , 62 N.m při 3000 1/min. , hmotnost cca 200kg.
http://www.motorkari...stni-stin-34305.html
Výraz borce na obrázku vystihuje asi vše. Emocese se dají jen ždímat.
PS: Klidně mě kamenujte, já smysl pro humor neztrácím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Zlesa píše: petrumr> jasne ze jdyz chces jezdit tak to stoji penize. Stejne jako kazdej jinej konicek. Neprijde mi na tom nic divnyho. Nikdo tady neresi jakou mas prilbu, mobil atd. Presne jak pise seikos, prodej gs, kup si neco co uzivis a jezdi
Já jsem měl MG a nejezdil jsem, na gs jezdím skoro každý den a to ježdění mně uživý, kdežto MG mně neuživila.. Jo a kté motorce, tak já GS prodám a napište seznam, kdo a kdy mně pujčí motorku, nebo skutek utek?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
t_freedom píše: Co je na MG tak neobyčejně drahýho ? Chápu, že každých 12tkm desmo rozvody můžou odrazovat, ale vahadla se stavěním a OHV tyče, nebo řemen co vydrži 20-30tkm ... co je na tom tak šíleně drahýho ?
Podívej se, kup si ji a poznáš ji, kdo neměl mg není motorkář.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
a ano..benzin kupodivu stoji penize...ale proc si kupovat opici kdyz nemam na banany...
to si koupim krecka a sypu mu zrni o sto sest a neresim kazdej km...
Anti píše: PAP28> Každý kovaný NCčkář zpozorní jak se koukne v jakých otáčkách má to MG maximální krouťák,To ten správný záběr odspoda
Neviem, či pozerám na správny graf výkonu a krútiaceho momentu, ale maximum krútiaceho momentu má podľa grafu v 5500ot, a i to menej, než NC. Nevidím tam žiaden zásadný ťah odspodu v porovnaní s NC (750).NC 750 (červené čiary):
EDIT: slovosled
Naposledy editováno 07.07.2016 21:32:59
fullgas1: skalik se s tim prehledem cen ondil zcela zbytecne
freedom: ja myslim ze to s MG nebude tak zly, V11 bych si dokazal predstasvit... jen porad nevim, jestli by mi na klasickym stroji nechybel vykon, nevim jestli dokazu jen tak se vozit s tim ze jedu na MG a kocham se a nevadi mi ze to nejede, BTW, ze TeLe nejede mi prijde uz tak 10let... a to zas na to jaskovo (momentalne 160ps) jsem nija vyrazne neztracel a to mam o 30kg vic na pilotovi a tak 30kg na motorce :)
jinak samo by se mi vic libila duc GT/Smart/Sport... ale nesmysl cena kdyz bych to mel jen jako lepsi "skutr"
Naposledy editováno 07.07.2016 23:43:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 16 | 9.6.2024 v 20:05 Malp |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |