kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: cibus> proti fárošovi, i když starýmu, to určitě nepojede ale jestli to není hlavní kritérium, tak si myslím, že se na tom dá hodně vyblbnout, je to spolehlivý, dobře postavený. Co se týká GSX-S 1000, je pravda, že je to levný, pro mě je to rozpočtovka a jestli motor z K5 je takovej argument neumím posoudit. Kromě toho je otázka, co má opravdu z K5 motorem reálně společného ale jen spekuluju, určitě mi tady někdo vysvětlí, že je to ten nej motor co kdy Suzuki udělala. A možná je, nevím, mě všechny řadový čtyřválce přijdou zcela bezpohlavní čest výjimkám, kterým bych to odpustil - R1, nová Brutale 1000 a ještě lépe Rush verze.
Motor by měl být stejnej (vrtání, zdvih), dál nevím, ale asi vačky, převody, elektronika budou upravený. Taky tomu odpovídá nižší výkon a jinak položenej krouťák. Mně se vzhledově třeba docela líbí (ne, ani pro mě to není nejkrásnější motorka). Každopádně zrovna tady nechápu zmínku o rozpočtovce (pochopím u motorky, kde je jednoduchá kyvka, vidle, brzdy,...). Asi se nižší cena někde projevit musí, ale jmenuj, kde zrovna tady. Když srovnám s konkurencí ve stejné třídě. Nebo i kdybych to vzal do extrému a podíval se třeba na novou Brutale 1000 - už jsme tady četli, jak zrovna tento (pro někoho) etalon krásy a detailního zpracování je docela dost odfláknutej a za ty prachy by se měli spíš stydět. To, že na to dají Öhlinsy, z toho neudělá super motorku...
https://www.1000ps.a...m-bmw-suzuki-aprilia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
MV jsem zmínil z jiného pohledu - mě se to prostě líbí a kvůli tomu designu bych neřešil, že to má 4V v řadě "klasiku". Jestli to taloši flákaj a není to zpracovaný tak, jak by za ty peníze mělo je jiná věc, bohužel jsem to zatím neviděl zblízka. Ale z dálky je to pro mě skvělý, Rush ještě víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: BlackSabbath> jo asi máš pravdu, nikdy jsem se o to nezajímal detailně, jen když jsem viděl litrovej naháč za 260 nebo kolik to stojí nový, tak mi to přišlo, že se někde šetřit muselo a to zásadně. Ale co jsem se na to teď kouknul, tak to nevypadá nějak výrazně ošizený třeba na podvozku, kyvce a podobně. Z tohoto pohledu je to asi výkon/cena fakt zajímavý. Mě se to nelíbí, ale to je subjektivní,
MV jsem zmínil z jiného pohledu - mě se to prostě líbí a kvůli tomu designu bych neřešil, že to má 4V v řadě "klasiku". Jestli to taloši flákaj a není to zpracovaný tak, jak by za ty peníze mělo je jiná věc, bohužel jsem to zatím neviděl zblízka. Ale z dálky je to pro mě skvělý, Rush ještě víc
Dobře. Každej má to svoje a o tom to je... Já bych třeba nepřekousl to zadní kolo u Rush. Za mě radši tu GSX-S za 250 000,- a ten rozdíl 579 000,- do Brutale 1000 RR (Rush stojí dokonce o 70 000,- víc) bych vrazil do přestavby. Takovou druhou motorku nepotkáš a komponentama to bude zase jinde, než ta Agusta...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
https://www.moto.it/...=83bhUM&sort=3_0
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Třeba Ti někdo udělá parádní cenu
Neeee........sakra.......O tom jsem nechtěl vůbec mluvit
Cibus Lepší
Naposledy editováno 02.11.2020 19:34:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Dobře. Každej má to svoje a o tom to je... Já bych třeba nepřekousl to zadní kolo u Rush. Za mě radši tu GSX-S za 250 000,- a ten rozdíl 579 000,- do Brutale 1000 RR (Rush stojí dokonce o 70 000,- víc) bych vrazil do přestavby. Takovou druhou motorku nepotkáš a komponentama to bude zase jinde, než ta Agusta...
Právě to zadní kolo u Rush je úplně nejvíc Možná je to technicky nepraktický nebo to má nějaký negativa, ale na to sere pes, když to prostě vypadá skvěle!
S takovou přestavbou jsou jenom problémy. I když na to máš, tak to bude trvat, problémy na STK pokud se vůbec podaří to nějak homologovat atd atd. Tohle koupíš, postavíš doma a tejdny na to jenom čučíš. Teda aspoň já jo
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak vofafrně s těma koberečkama na fotkách... Mohl by ses stát terčem různých rádoby ftípků
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Právě to zadní kolo u Rush je úplně nejvíc Možná je to technicky nepraktický nebo to má nějaký negativa, ale na to sere pes, když to prostě vypadá skvěle!
S takovou přestavbou jsou jenom problémy. I když na to máš, tak to bude trvat, problémy na STK pokud se vůbec podaří to nějak homologovat atd atd. Tohle koupíš, postavíš doma a tejdny na to jenom čučíš. Teda aspoň já jo
Chytáš Stkrakoňovy manýry, to kolo je jedna z nejhnusnějších věcí, co jsou dnes na motorkách k vidění... A ano, karbonový kola se dají udělat i hezký...
No jo, ale potom to stojí za to...Druhá taková není. Vidle, centrál, kola, brzdy, výfuk, nějaká elektronika, karbon místo plastů, upravenej motor...To všechno projde STK v pohodě...
Naposledy editováno 02.11.2020 18:27:37
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Agusty uplne moje krevní skupina nejsou, ale na to designu je videt ze je to Ital...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ja attima chapu, upravy na motorkach jsou fajn co se funkce tyka, ale porad by to bylo nazdobeny gsx - zadna velka krása.
Agusty uplne moje krevní skupina nejsou, ale na to designu je videt ze je to Ital...
No a to je to. Ital, jakože design. Pro mě to třeba nic navíc není, jen předpoklad, že je to o něco větší střep, než motorka třeba z Německa nebo Japonska...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: BlackSabbath> STK tě stejně nijak trápit nemusí ne...když na tom nejezdíš a jezdit nebudeš
Nepředbíhej... Občas vyjet zamýšlím...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: BlackSabbath> Tak dej vědět...a ten den vyvěsíme vlajku
A jakou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Na me uz jsou ty novz agusty moc kolotocovy, ale f4 1000 nebo puvodni 750 jsou pro me porad jedny z nejhezcich sportu...
Attim píše: Právě to zadní kolo u Rush je úplně nejvíc Možná je to technicky nepraktický nebo to má nějaký negativa, ale na to sere pes, když to prostě vypadá skvěle!
S takovou přestavbou jsou jenom problémy. I když na to máš, tak to bude trvat, problémy na STK pokud se vůbec podaří to nějak homologovat atd atd. Tohle koupíš, postavíš doma a tejdny na to jenom čučíš. Teda aspoň já jo
Takze ji budes mit letos pod stromeckem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> Me se treba na TL jezdi diiy upravam lip nez na duc, ale ze by ses pokochal pohledem to fakt neni. To devitky jsou uplne jina liga.
Na me uz jsou ty novz agusty moc kolotocovy, ale f4 1000 nebo puvodni 750 jsou pro me porad jedny z nejhezcich sportu...
mně se třeba tele líbí, akorát je problém když to pak postavíš vedle něčeho moderního, viz níž Ale věřím že časem ještě získá na důstojnosti, e36 jsem taky nevěřil.
e: myslím tele získá na důstojnosti ...
Naposledy editováno 02.11.2020 19:32:23