kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Ted uz budu odlehcoval spis jen pro zabavu v garazi, kdyz mam chut neco kutit. Sypat prachy do motorky na ktery jezdím jen na nakup se mi nechce. Navic si myslim, ze uz doba blahobytu je za nami, takze krom toho, ze se mi nechce, tak ani zadny prachy “navic” nebudou
Naposledy editováno 21.10.2020 21:24:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kerut píše: dewwil> hele, jak vypada takovej homeoffice u mechanika ?
...tak si vem dovolenou dokud je hezky ...tele ani nekomentuju, vim ze to mas paradne udelany
E: vaha 100% souhlas, rikam to furt.. a co se kilometru, nj.. ja mam pres 2,5k jen od 1.9., jen jezdenim prace/domu/a vikendy na zavody.. s takovou te do konce roku v te kilometrazi jeste prdezenu
Zákazník: Opravit vůz
Mechanik: Máte nějaké technické vzdělání a nářadí?
Zákazník: No, nemám.
Mechanik: Kupte si permanentku na MHD a přeju pevné nervy. Na účet zašlete 500,- Kč. Nashledanou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Strakon> ale palit to mel v kamnech, takhle uteklo spousta tepla priznacne "panu bohu do oken"
Naposledy editováno 21.10.2020 21:34:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: assassin> A už máš DVA JeBatt-ovce
Házíš perly sviním, dobrej vtip, jen bych tam trochu čekal Opavu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Na články uz zdroj mam, vygeneroval jsem i “komerční” cenu - 2,5k ale to dyztak proberem osobne.
Jo, myslim, ze v sérii moc lehčích motorek nad 600ccm nebude.
To zní velmi příjemně Piš mě na pořadník (Dá to startovací proud 200A?)
Naposledy editováno 21.10.2020 22:14:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: To zní velmi příjemně Piš mě na pořadník (Dá to startovací proud 200A?)
Podle spec sheetu to da 240A, ale to je dost teoretická hodnota. Ja to mam v TL, v 999 a Stev ve VTR, ale vsechny berou kolem 150A pri startu. Jestli to chces do auta, tak bych tam jeste 4clanky přidal ale je to tak na zavody, ja mam do auta 16Ah kvuli kapacitě, aby to chvili vydrželo bez odpojovani ... ta agusta 200A urcite nebere.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: FiZzeR> proč si nekoupíš lithiovku, váží to hovno, je maličká, startovací proud 180A, Raptor na brnk, mám tam tuhle www.mototechnika.cz/technika-ctyrkolky/b-lfp9.html
Mas tam tuhle jo? No to je trosku na hrane - je to náhrada 9Ah baterky a raptor ma origo spis 10-12Ah ne? Tzn by tam mela byt ta co nahrazuje ytx10/ytx12
Jo a rec je o jebatt lithiovce made in horomerice
Naposledy editováno 21.10.2020 22:25:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: zmulin> Žmuldo - psal jsem schválně že nemyslím funkčnost a zvuk. Psal jsem jen o vzhledu. Tak do toho netahej nějakej přínos a svody. To je snad jasný...
Tak já ti to přeložím jestlis mě nepochopil
Dřív se dělaly hezký vejfuky skoro na všem a stejně se měnily kuli výkonu a zvuku plus občas ještě hezčí design.
Dneska výměna,když to neni uplnej komplet na výkon vliv nemá a mění se kuli designu a zvuku.
Já bych třeba u těchhle vyjmenovanejch motorek vejfuk asi ani neměnil ani kuli jednomu z důvodu :
A vzpomínám si,že na Brutalce si chtěl taky hustější zvuk a nedbals upozornění ,ze tyhle trivalce zněj jak hysterky a je to za chvíli otravný..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.10.2020 22:34:45
assassin píše: Podle spec sheetu to da 240A, ale to je dost teoretická hodnota. Ja to mam v TL, v 999 a Stev ve VTR, ale vsechny berou kolem 150A pri startu. Jestli to chces do auta, tak bych tam jeste 4clanky přidal ale je to tak na zavody, ja mam do auta 16Ah kvuli kapacitě, aby to chvili vydrželo bez odpojovani ... ta agusta 200A urcite nebere.
Nebere, ale ta origo ytz10s je hovnovice a lidem co maj lifepo co dává 210CCA ten motor točí znatelně rychlejc.
Tak jestli je to jak říkáš tak ji beru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tak já ti to přeložím jestlis mě nepochopil
Dřív se dělaly hezký vejfuky skoro na všem a stejně se měnily kuli výkonu a zvuku plus občas ještě hezčí design.
Dneska výměna,když to neni uplnej komplet na výkon vliv nemá a mění se kuli designu a zvuku.
Já bych třeba u těchhle vyjmenovanejch motorek vejfuk asi ani neměnil ani kuli jednomu z důvodu :
A vzpomínám si,že na Brutalce si chtěl taky hustější zvuk a nedbals upozornění ,ze tyhle trivalce zněj jak hysterky a je to za chvíli otravný..
Zrovna na tý první bys měnil do měsíce, až se rozpadnou přepážky A zvuk z laufu je ok, ale to otevřený sání začíná bejt otravný i se špuntama. Nebo začínám bejt jen přecitlivělej.
strakon píše: assassin> hele, úplně bez problému a na jedno otočení, vyzkoušeno v obou Raptorech Raptor má origo baterii 12V 8Ah
Hm to nebylo zrovna moudre rozhodnuti, dat tam mensi baterku nez do TL Italové no.
Ona to nastartuje, ale odebiras proud blizkej te teoretické hodnote a to ji uplne dobre nedela. Plus bude mit realne tak 3-4Ah kapacitu... no snad ti to tam vydrží
Ja mam takhle na hrane baterky v kroskach a zatim jezdi...
FiZzeR píše: Zrovna na tý první bys měnil do měsíce, až se rozpadnou přepážky A zvuk z laufu je ok, ale to otevřený sání začíná bejt otravný i se špuntama. Nebo začínám bejt jen přecitlivělej.
To se beztak rozbilo jen tobě,tak bych byl v poho...
Já měl tohle:
Titanovej GPR,kde jediný tlumení obstaravala ta cepicka na konci co vypadala jak z angrybirds a bylo to votravný,ze sme před ní nacpali aspoň něco jako to derovany kolečko z mlejnku na maso...
Ten zadní kufr šel i s drzakem dolu,pac stejně kurvil až moc těžiště a ladak mi tavil kufr,ze se mi pripekla igelitka na funkční mikinu...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Proste vam ty motorky delaj to same co fizzerovi, jen on to opravuje a vam to prijde normalni
dewwil píše: kerut> Rozdíl je ve směsi a ohřátí pneu, jezdit na Conti-Go tak už si tu nepíšeme. Co chceš vážně obout?
Hidenau K63.. jsou levny a na studenym i mokrym prej slusne drzej.. (von moc vyber na tu malorazku stejne neni) asi jen ty normal, ty v silica verzi budou asi na zimu lepsi ale ja je tam necham i po zime, a siliky by sli rychlejs do prdele rekl bych..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Výfuk už byl moc.Sem koupil nějakou drsnackou verzi asi.Ale zase za bůra titanovej viď..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Moje nic nedělala dokud sem s ni tolik neprastil...
Výfuk už byl moc.Sem koupil nějakou drsnackou verzi asi.Ale zase za bůra titanovej viď..
Jo to ja myslel tu kombinaci moto/vyfuk/kufr, jen takovej vtipek... s italskejma vyfukama na italskych kraskach je legrace viz frennky a fizzer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
No dyk sem to opravil.Vejfuk trochu ucpal a brašny dal krásný boční,co na jízdu neměly vliv a mnohem míň hyzdily
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Aha,sem blbec nepochopil
No dyk sem to opravil.Vejfuk trochu ucpal a brašny dal krásný boční,co na jízdu neměly vliv a mnohem míň hyzdily
Takze jsme u toho co jsem psal, normalni zivot s italkou... jen vy to ani neberete jako zavady... proste se tam jen neco ubralo, pridalo, poladilo a uz je to ok a fizzer o tom napise emocionalni vylev
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Takze jsme u toho co jsem psal, normalni zivot s italkou... jen vy to ani neberete jako zavady... proste se tam jen neco ubralo, pridalo, poladilo a uz je to ok a fizzer o tom napise emocionalni vylev
Tak to nebyla ani závada.Jen sem koupil blbou koncovku.Ze ten tc přenáší těžiště moc dozadu většině lidi nevadí.Jen já sem děsně dobrej,tak sem to vyřešil
Johnny83 píše: Házíš perly sviním, dobrej vtip, jen bych tam trochu čekal Opavu
Nesleduješ tak ani nevíš
https://www.motorkar.../?t=214636&pgr=5
Ta Opava by se tam právě vůbec nehodila
Naposledy editováno 22.10.2020 04:39:50
zmulin píše: Tak to nebyla ani závada.Jen sem koupil blbou koncovku.Ze ten tc přenáší těžiště moc dozadu většině lidi nevadí.Jen já sem děsně dobrej,tak sem to vyřešil
Jsme dva viď Já s tím obřím kufrem jezdil hodně ve dvou a to bylo v poho Ale po první sólo jízdě putoval do Uničova Hajzl jeden Nebrat A teď nedávno asi tři nebo dva roky zpět šel aj ten nosič A teď se už jen těším až prubnu ,,nové" kufry třeba k tobě na mejdan Včera jsem z nového vaku na přilbu vypreparoval magnety uchycení ještě pořeším a budu max spoko Bo se cestou budu moct celý převlíknout do letních hader juchu-u.
A jestli k tobě dojede aj Jeeee83 tak si můžeme zahrát na PalFikšn a vypustit mrzáka
Naposledy editováno 22.10.2020 04:48:47
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Nebo mu vytlučeme všechny zuby z huby,toto mu dáme taky na hlavu a budeme mu říkat=Bezzubka
co nechlastáš máš nějaký agresivní choutky