DRN>PosMiros>DRN>PosMiros>DRN>PosMiros>kurwa že bych si koupil moto už teď no do prčic
www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/200158-gsx600f.html
www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/206046-gsx-600-f.html
www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/209673-gsx600f-20kw-v-tp.html
na ty dvě poslední bych měl když by mi táta půjčil ale jestli mě spíš nepošle doprdele
a ještě jedna otázka... jak jem to s průběhem výkonu??
oproti 125 to jede že byses posral já ti nevim, me se originál nelíbí a stejne budes vybírat podle stavu (já jel pro svoji najisto)
párkrát sem měl půjčenou 750 Inazumu a ta má asi 80 koní a myslím že ten motor bude podobnej takže asi vím jak to jede a co řikáš na ty dvě poslední
ale nejdřív bych si na tu moto někde rád aspoň sednul... nebyl by tu nějakej dobrák kterej by mě nechal sednout někdo v okolí Bludevile?
tu predposledni ma nejaky kluk odsud, je v db, posledni se mi nezdaj kilometry ale je pekna
a ta prostřední se mi docela líbí, ta poslední je divná a nelíbí se mi ten lak a na km nezáleží koukám na stav
a hlavne ta posledni je od tebe poradnej kus daleko
ono jsou obě ty poslední ode mě daleko :\ ale jestli to bude co k čemu tak možná půjdu do tý Bludevilový neni zas tak ošlivá a stejně když si koupim něco s kapotama tak to rozsekám :o letos už sem měl dva pády :\
Bludevil>Sensation86> Neexistuje zpusob jak ti na technicky muzou prijit na to ze tvoje motorka neni skrcena. Premyslej: zadna technicka u nas nevlastni motorovou brzdu... Takze tohle mereni odpada. Za druhe: neni jednotny zpusob skrceni pro vsechny modely. Takze jedna masina se skrti navrtanim soupatek, dalsi se skrti restrikcema v sani, strikacky se skrtej skoro vyhradne elektronicky. Dokazes si predstavit ze by ti technik na STK rozebral pul motorky kvuli tomu?
souhlas jediný čeho se bojim je evidenčka minule mi tam čůráci co jsou v Sedlčanech kontrolovali i gumy a světla hajzlové :\ to bylo keců než mě pustil
teoreticky by se měli kontolavat jen čísla rámu a motoru jestli jsou shodný s TP ne? :o
Jinak ten kondenzátor bude nejspíš potřeba, ale ne s moc velkou kapacitou chce si s tím pohrát. Až dodělám palivoměr s LM3914 tak se ozvu .
Jinak když jsme u těch LM3914 mám udělanej otáčkoměr no spíš dá se říct zatím je to měřák napětí na vstupu 3xLM3914 (30diod) 1dioda 0,5tis ot. chci to napojit na původní elektroniku otáčkoměru (z důvodu že s Ne555 mi otáč jel jen do 4tis) ale problém je že původní elektronika napájí měřák - a + (rozdílem napětí). Takže jak LM3914 pripojit když má pouze signál a GND. (píšu nesrozumitelně spěchám na oběd )
K té technické si teď dávaj pozor i na homologaci doplňků a při odkapotované motorce taky na ostré hrany...
spis me zajima ten merak paliva.asi bych tam teda udelal sepatni merak hladiny bud jen indikaci zbytku paliva kontaktama ktery by spinali bud jen hladinove(nevim,co na to benzin jako odpor. medium) nebo plovackem a magnetem
Digison>DRN>no,pred nedavnem jsme tu resili palivomer.Me teda ten palivomer dost stve,jak ukazuje logaritmicky.Naleju tam 10 litru a vyleze na 2-3 bilycarky,ujedu par desitek km a je vcervenym.No k veci.Zjisti,pri jakym objemu nadrr chce,aby se ti rozsvitila.Dalsi problem je,ze pokud vezmes hodnotu napeti z plovaku,tak to bude mit bohuzel skokovy informace a v okamziku naklonu a splouchani ti to bude blikat:).Pokud to udelas s tim LM3914 nebo jen komparator napeti s operacnim zesilovacem,kde bude povolena nejaka odchylka napeti...neebo jen tranzistor + par soucastek a vyvrtej do nadrze diru a dej tam kontakty.Ale chce to asi opatrne machrovat s elektriko v nadezi .Taky o necem premejslim
vubec tomu nerozumim mnozstvi tak pet litru, kdybys byl ochotnej to za úplatu stvořit bylo by to super
Naposledy editováno 03.09.2008 13:22:29
No já bych změřil jakou hodnotu má odpor plováku při plné nádrži, poloviční a prázdné a od toho vycházel. Jestli to bude lineární tak jen dobře. Pak bych zapojil do série ještě jeden odpor (který si vypočítáš http://web.telecom.cz/oweisz/rdelic.htm ) a postavil si obvod s LM3914 který bude měřit do 5V. Dělič který ti vznikne zapojením odporu do série bych nastavil tak aby při plné nádrži byl U2 5V a při prázdné co nejméně.
Nevím jestli je to reálný, ale z tohodle jsem chtěl vycházet já.
Zapojení LM3914 najdeš v KTE jestli chceš pošlu ti je.
Tak jsem rozdělal původní otáčkoměr odpájel měřák který výchylkou ukazuje otáčky a použil starej F/U předvodník za který chtěl to dát na ty LM3914....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |