globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX-600F
6.4.2008 v 12:57
Ahoj chtel jsem se zeptat mam Suzuki GSX-600F mam predelany vyfukove potruby a svedeno do 1vyfuku... kdysi to delal kamos este s jednim klukem... kdyz byla este motorka kamose... muze to mit vliv na spatny chod motoru??? slysel jsem ze ano... a dale bych se chtel zeptat na rizeni teto motorky... koupil jsem si ji na podzim... takze jsem nic nejezdil... jak se chova v zatackach a co muzu od ni cekat?? diky za odpovedi...

Suzuki GSX-600F

29.8.2008 v 16:02 | Nahoru | #931
možná

DRN>PosMiros>DRN>PosMiros>DRN>PosMiros>kurwa že bych si koupil moto už teď no do prčic
www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/200158-gsx600f.html

www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/206046-gsx-600-f.html

www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/209673-gsx600f-20kw-v-tp.html

na ty dvě poslední bych měl když by mi táta půjčil ale jestli mě spíš nepošle doprdele

a ještě jedna otázka... jak jem to s průběhem výkonu??
oproti 125 to jede že byses posral já ti nevim, me se originál nelíbí a stejne budes vybírat podle stavu (já jel pro svoji najisto)
párkrát sem měl půjčenou 750 Inazumu a ta má asi 80 koní a myslím že ten motor bude podobnej takže asi vím jak to jede a co řikáš na ty dvě poslední

ale nejdřív bych si na tu moto někde rád aspoň sednul... nebyl by tu nějakej dobrák kterej by mě nechal sednout někdo v okolí Bludevile?
tu predposledni ma nejaky kluk odsud, je v db, posledni se mi nezdaj kilometry ale je pekna
a ta prostřední se mi docela líbí, ta poslední je divná a nelíbí se mi ten lak a na km nezáleží koukám na stav
a hlavne ta posledni je od tebe poradnej kus daleko


ono jsou obě ty poslední ode mě daleko :\ ale jestli to bude co k čemu tak možná půjdu do tý Bludevilový neni zas tak ošlivá a stejně když si koupim něco s kapotama tak to rozsekám :o letos už sem měl dva pády :\

Suzuki GSX-600F

29.8.2008 v 18:04 | Nahoru | #932
PosMiros> Do toho bych nesel

Suzuki GSX-600F

29.8.2008 v 19:55 | Nahoru | #933
Sensation86> Do Bludevilový?

Suzuki GSX-600F

30.8.2008 v 10:34 | Nahoru | #934
PosMiros> Ne do ty co mas v technicaku psano 25KW... za 1 k cemu by mi to bylo a za 2 pujdes s tim na technickou kontrolu a mas to...

Suzuki GSX-600F

30.8.2008 v 10:38 | Nahoru | #935

Sensation86>PosMiros> Ne do ty co mas v technicaku psano 25KW... za 1 k cemu by mi to bylo a za 2 pujdes s tim na technickou kontrolu a mas to...


Muzes mi prozradit na co ti na ty technicky maj asi tak prijit? lol

Suzuki GSX-600F

30.8.2008 v 10:39 | Nahoru | #936
Bludevil> Tam se to muze zjistit ne?

Suzuki GSX-600F

30.8.2008 v 10:46 | Nahoru | #937

Sensation86>Bludevil> Tam se to muze zjistit ne?


ne

Suzuki GSX-600F

30.8.2008 v 10:46 | Nahoru | #938
Sensation86> Neexistuje zpusob jak ti na technicky muzou prijit na to ze tvoje motorka neni skrcena. Premyslej: zadna technicka u nas nevlastni motorovou brzdu... Takze tohle mereni odpada. Za druhe: neni jednotny zpusob skrceni pro vsechny modely. Takze jedna masina se skrti navrtanim soupatek, dalsi se skrti restrikcema v sani, strikacky se skrtej skoro vyhradne elektronicky. Dokazes si predstavit ze by ti technik na STK rozebral pul motorky kvuli tomu?

Suzuki GSX-600F

30.8.2008 v 10:47 | Nahoru | #939

DRN>Sensation86>Bludevil> Tam se to muze zjistit ne?
ne


Taky odpoved,ja to vzal obsahleji

Suzuki GSX-600F

30.8.2008 v 10:52 | Nahoru | #940

Bludevil>DRN>Sensation86>Bludevil> Tam se to muze zjistit ne?
ne
Taky odpoved,ja to vzal obsahleji


strucne a jasne

Suzuki GSX-600F

30.8.2008 v 12:37 | Nahoru | #941

Bludevil>Sensation86> Neexistuje zpusob jak ti na technicky muzou prijit na to ze tvoje motorka neni skrcena. Premyslej: zadna technicka u nas nevlastni motorovou brzdu... Takze tohle mereni odpada. Za druhe: neni jednotny zpusob skrceni pro vsechny modely. Takze jedna masina se skrti navrtanim soupatek, dalsi se skrti restrikcema v sani, strikacky se skrtej skoro vyhradne elektronicky. Dokazes si predstavit ze by ti technik na STK rozebral pul motorky kvuli tomu?


souhlas jediný čeho se bojim je evidenčka minule mi tam čůráci co jsou v Sedlčanech kontrolovali i gumy a světla hajzlové :\ to bylo keců než mě pustil

teoreticky by se měli kontolavat jen čísla rámu a motoru jestli jsou shodný s TP ne? :o

Suzuki GSX-600F

30.8.2008 v 12:53 | Nahoru | #942
PosMiros> No samozrejme. Na me taky onehda chteli neco kecat, tak jsem se optal jestli sedi ram, barva a motor a ze to ze mam sjety gumy nepovolenyho rozmeru neni vec evidencky a bylo

Suzuki GSX-600F

30.8.2008 v 13:14 | Nahoru | #943

Bludevil>PosMiros> No samozrejme. Na me taky onehda chteli neco kecat, tak jsem se optal jestli sedi ram, barva a motor a ze to ze mam sjety gumy nepovolenyho rozmeru neni vec evidencky a bylo


doufám že to půjde no :o

Suzuki GSX-600F

1.9.2008 v 16:08 | Nahoru | #944
Sensation86> Ahoj.Kluci mají pravdu.Já mám v techničáku 25kw a Sůzu mám otevřenou Na TK jsem byl před 2 týdny a jediné co je zajímalo:zda sedí čísla na štítku,světla,blinkry a pod kapotáž ani nelezli.Nalepili známku a mazal jsem

Suzuki GSX-600F

2.9.2008 v 18:49 | Nahoru | #945
dotaz veskrze intelektuálni, nevíte jak na efku udělat jen kontrolku rezervy? chci dát ten svůj panel pryč tak by se šikla kontrolka

Suzuki GSX-600F

2.9.2008 v 20:35 | Nahoru | #946
DRN>no,pred nedavnem jsme tu resili palivomer.Me teda ten palivomer dost stve,jak ukazuje logaritmicky.Naleju tam 10 litru a vyleze na 2-3 bilycarky,ujedu par desitek km a je vcervenym.No k veci.Zjisti,pri jakym objemu nadrr chce,aby se ti rozsvitila.Dalsi problem je,ze pokud vezmes hodnotu napeti z plovaku,tak to bude mit bohuzel skokovy informace a v okamziku naklonu a splouchani ti to bude blikat:).Pokud to udelas s tim LM3914 nebo jen komparator napeti s operacnim zesilovacem,kde bude povolena nejaka odchylka napeti...neebo jen tranzistor + par soucastek a vyvrtej do nadrze diru a dej tam kontakty.Ale chce to asi opatrne machrovat s elektriko v nadezi .Taky o necem premejslim

Suzuki GSX-600F

2.9.2008 v 21:45 | Nahoru | #947
Digison> v origo budiku je to tusim nejakej bimetal, pokud to chces elektronicky tak bych se vubec nebal dat tam kondik na vstup palivomeru...

Suzuki GSX-600F

3.9.2008 v 09:51 | Nahoru | #948
Mach1> Kolik se plati za technickou kontrolu?

Suzuki GSX-600F

3.9.2008 v 11:34 | Nahoru | #949
Sensation86> Dělalo to kolem 300kč

Suzuki GSX-600F

3.9.2008 v 11:52 | Nahoru | #950
milion> Jakej bimetal prosimtě? Nejsem si 100% jistej ale myslím že jsou tam proudový cívky který vychylujou rafičku...
Jinak ten kondenzátor bude nejspíš potřeba, ale ne s moc velkou kapacitou chce si s tím pohrát. Až dodělám palivoměr s LM3914 tak se ozvu .

Jinak když jsme u těch LM3914 mám udělanej otáčkoměr no spíš dá se říct zatím je to měřák napětí na vstupu 3xLM3914 (30diod) 1dioda 0,5tis ot. chci to napojit na původní elektroniku otáčkoměru (z důvodu že s Ne555 mi otáč jel jen do 4tis) ale problém je že původní elektronika napájí měřák - a + (rozdílem napětí). Takže jak LM3914 pripojit když má pouze signál a GND. (píšu nesrozumitelně spěchám na oběd )

K té technické si teď dávaj pozor i na homologaci doplňků a při odkapotované motorce taky na ostré hrany...

Suzuki GSX-600F

3.9.2008 v 12:45 | Nahoru | #951
MíraGSX> ja to myslis rozdilem napeti?Analogovej otackomer ma v sobe stejne prevodnik F/U delanej asi kondikem ,diodou a tranzistorem..atd.,v rozsahu napeti treba 0-5V..bajvoko..napr http://www.konstruk...mg/otackomer-sch.jpg ..je to jen se dvema,ale to je fuk..

spis me zajima ten merak paliva.asi bych tam teda udelal sepatni merak hladiny bud jen indikaci zbytku paliva kontaktama ktery by spinali bud jen hladinove(nevim,co na to benzin jako odpor. medium) nebo plovackem a magnetem

Suzuki GSX-600F

3.9.2008 v 13:06 | Nahoru | #952

Digison>DRN>no,pred nedavnem jsme tu resili palivomer.Me teda ten palivomer dost stve,jak ukazuje logaritmicky.Naleju tam 10 litru a vyleze na 2-3 bilycarky,ujedu par desitek km a je vcervenym.No k veci.Zjisti,pri jakym objemu nadrr chce,aby se ti rozsvitila.Dalsi problem je,ze pokud vezmes hodnotu napeti z plovaku,tak to bude mit bohuzel skokovy informace a v okamziku naklonu a splouchani ti to bude blikat:).Pokud to udelas s tim LM3914 nebo jen komparator napeti s operacnim zesilovacem,kde bude povolena nejaka odchylka napeti...neebo jen tranzistor + par soucastek a vyvrtej do nadrze diru a dej tam kontakty.Ale chce to asi opatrne machrovat s elektriko v nadezi .Taky o necem premejslim


vubec tomu nerozumim mnozstvi tak pet litru, kdybys byl ochotnej to za úplatu stvořit bylo by to super

Suzuki GSX-600F

3.9.2008 v 13:21 | Nahoru | #953
No tak abych to upřesnil. Stará elektronika analogovýho otáčkoměru ukazuje třeba -0,4V a +0,2V při 3,5tis (teď přesně ti to neřeknu, naposledy jsem to měřil před půl rokem) pak třeba -0,6V a +0,8V při 7,5tis atd. změnou napětí se výchylka ručičky napětí se zvyšuje lineárně takže není problém s použitím LM 3914. Max výchylku má 3V při 14tis. No ale problém je jak připojím LM3914 na dvě měřený hladiny když LM3914 měří napětí mezi vstupem 5 (signál) a GND (zemí).

Naposledy editováno 03.09.2008 13:22:29

Suzuki GSX-600F

3.9.2008 v 13:31 | Nahoru | #954
Digison> Hele já ten palivoměr chtěl řešit taky přes tu LM3914 zatím jsem to jen rozkreslil, ale jsem seklej na tom otáčkoměru...

No já bych změřil jakou hodnotu má odpor plováku při plné nádrži, poloviční a prázdné a od toho vycházel. Jestli to bude lineární tak jen dobře. Pak bych zapojil do série ještě jeden odpor (který si vypočítáš http://web.telecom.cz/oweisz/rdelic.htm ) a postavil si obvod s LM3914 který bude měřit do 5V. Dělič který ti vznikne zapojením odporu do série bych nastavil tak aby při plné nádrži byl U2 5V a při prázdné co nejméně.
Nevím jestli je to reálný, ale z tohodle jsem chtěl vycházet já.
Zapojení LM3914 najdeš v KTE jestli chceš pošlu ti je.

Suzuki GSX-600F

3.9.2008 v 15:36 | Nahoru | #955
MíraGSX> pockej,to je nejaky divny nebo jsem divnej ja.Meril si to na vtupu do otackomeru GSXka..bych predpokladal ze to napeti bude stridavy(obdelniky)predpokladam z halovyho cidla otacek na klice..mi neni jasny,kde by se vzalo symetricky napeti +/- 1V.To si to zmerim doma.Jen se mi to nezda...ze by to bylo takto reseny..

Suzuki GSX-600F

3.9.2008 v 18:02 | Nahoru | #956
Digison> Je to měřený na výstupu F/D předvodníku starýho otáčkoměru oproti GND.

Suzuki GSX-600F

3.9.2008 v 21:00 | Nahoru | #957
MíraGSX>za F/D? mi neni jasny,kde na budiku analogovym je F/Digitalni prevodnik.Co nameris na tom privodu do budiku?.To je pro tebe smerodatny.Pak to ocejchujes podle analogu.Mozna kecam..Jen si rikam,jak bych to delal ja.

Suzuki GSX-600F

3.9.2008 v 22:28 | Nahoru | #958
Zase chyba F/U ser na to...

Suzuki GSX-600F

4.9.2008 v 07:16 | Nahoru | #959
signaly se berou primo od zapalovani - je tam na to spesl drat. staci se kouknout na schema...

Suzuki GSX-600F

4.9.2008 v 08:51 | Nahoru | #960
Hele chlapi já se tu celou dobu bavím o tom co mi leze za převodníkem! Nejdříve jsem měl vyrobit otáčkoměr pomocí NE555 jako F/U převodník jenže ten se ukázal jako nevhodný.
Tak jsem rozdělal původní otáčkoměr odpájel měřák který výchylkou ukazuje otáčky a použil starej F/U předvodník za který chtěl to dát na ty LM3914....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist