globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:22 | Nahoru | #931
Monstrum na brzdě

Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:24 | Nahoru | #932
Ale zivotnost, toz je pruser

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:26 | Nahoru | #933

dewwil píše: No nevím, já bych šel u BB do vložek, konzultoval jsem to i s lidma od dragsterů, velkej výbrus=tenká šlupka co zbyde na nikasil=problém s uchlazením, směs atd...=možné deformace pracovní plochy válce...Co jsem teď koukal tak na TLR jedna firma dělá vložky už od BB1088ccm










A že s vložkama je motor do ohřátí hlučnější ničemu nevadí, TLR je žentour i když je nový



Hele mě je to fuk, já mu zase za půl roku řeknu "Už mě nebaví mít furt pravdu" a bude to

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:26 | Nahoru | #934
Kedar> nechci do toho kecat, ale jak budes jezdit do pravych zatacek????

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:27 | Nahoru | #935
dakarista> chvála patří klukovi co mi to dělal a motor skládal i tak díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:27 | Nahoru | #936
FiZzeR> pokud by to amannu nefungovalo, tak to nedelaji

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:29 | Nahoru | #937

dakarista píše: FiZzeR> pokud by to amannu nefungovalo, tak to nedelaji



Ony ty amanny ale měly celkem vysokou úmrtnost... což byl prej jeden z důvodů, proč už to nedělaj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:32 | Nahoru | #938

dakarista píše: Kedar> nechci do toho kecat, ale jak budes jezdit do pravych zatacek????

Z té fotky to vypadá hrozně Nějaký optický klam. Ve skutečnosti to tak hrozné není. Náklon je oproti originálu zmenšen o 10°, takže pro běžnou i ostřejší jízdu v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:34 | Nahoru | #939
Zeby Rutan zacal delat padaky i na turbo?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:35 | Nahoru | #940
YOSH_BOY> moc hezká práce, snad to po poladění už bude bez problémů

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:35 | Nahoru | #941

pylot píše: Zeby Rutan zacal delat padaky i na turbo?


Mohl by

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:37 | Nahoru | #942
KedaR_K> ty voe, to je hrozný monstrum

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:38 | Nahoru | #943
[quote=YOSH_BOY]> na graf stále čekám společně s motorkou n sem na to sám moc zvědavej taky se mi to totiž zdá moc.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:40 | Nahoru | #944
No jen aby to s tím náklonem nebylo horší.... máš to pěkně škaredý teď.. Ale na krásu to to nejezdí..

Naposledy editováno 25.02.2013 20:42:24

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 20:51 | Nahoru | #945
Porovnání zmenšení náklonu kvůli turbu.
edit: já doprava stejně moc neumím


Naposledy editováno 25.02.2013 20:53:49

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 21:24 | Nahoru | #946
Bači> 165k na kole je kravina... jen s ignitechem, filtrem a laděnýma koncovkama... tohle nevěřím už jednou jsem to tu psal (nebo do fóra o RSV srazu), že Amann to udělá na 1100ccm, k tomu 60mm sací hrdla, sprchy, komplet 60mm svody a commander a vytříská z 06 motoru 153k. Je fakt, že iginitech toho umí o dost víc, než commander ale jen elektronikou ten motor k nárůstu výkonu o 35k nepřinutíš, ani kdybys chtěl... toť můj názor. O 35k, páč séríe s laďákama a filtrem má +-130k. Změřeno na mojí i kámošovic 2006ce.
Jinak určitě to pak můžem porovnat... od víkendu jedu pro Amann motor z 2004ky. Chci ho překopat na 06ku. Někdy v dubnu bych chtěl komplet 60mm svody o RP, ignitech už je nachystaný a celé to poladí Murkin, teda doufám, páč o tom ještě neví
Chtěl bych se dostat na těch 153k, možná o něco málo víc, ale myslím si, že přes 160k to nevyleze... to už by musely být fakt radikální úpravy... z těch měnších ještě bude vyhození klapky v sání, podtlakové ventily pryč, zvětšený/otevřený airbox a utočené závaží za altíkem na 400g. No a když zůstanou prachy, tak silikonové hadice samco... sice to na výkonu nepřidá, ale na dizajn faktoru jo, a hodně no a prej to i o něco líp chladí (no nevím, spíš jen ten design)
E: nějaké písmenka...

Naposledy editováno 25.02.2013 21:27:31

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 21:25 | Nahoru | #947
KedaR_K> 10° není moc, čekal jsem teda víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 21:30 | Nahoru | #948
Mileek> Jsem na to zvědavej taky se mi to zdá moc moc...155 tam mám mít udajně...Co mi psal Raďas. Ale právě mě zaráží že kolem 160 mají amanny tak je mi to taky divný...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 21:40 | Nahoru | #949
Bači> Amanny maj okolo 150 koni, maj pristrik paliva, BB kit a jsou odladeny. Radase musis brat trosku s rezervou. Je to nadsenec. Me posledne tvrdil ze jeho RSV s ignitechem se stavi na zadek jeste na ctyrku. Je to fajn chlap, ale moc to zere.

Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 21:44 | Nahoru | #950
Ahoj, kámoš koupil na podzim Amanna 04 a měl by jít v brzké době na brzdu a případné doladění tak pak tu nejspíš zveřejní graf od Mr. Murkina, ale viděl bych to tak na max. 150-155k na kole, no nechám se překvapit...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.2.2013 v 21:50 | Nahoru | #951

pylot píše: Bači> Amanny maj okolo 150 koni, maj pristrik paliva, BB kit a jsou odladeny. Radase musis brat trosku s rezervou. Je to nadsenec. Me posledne tvrdil ze jeho RSV s ignitechem se stavi na zadek jeste na ctyrku. Je to fajn chlap, ale moc to zere.

Jojo taky myslím že je to prostě přestřelený uvidíme až se svezu..Snad bude graf..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.2.2013 v 01:34 | Nahoru | #952
KedaR_K> Pekne. Chtelo by to jeste nejaky kovovy shield ktery by prekryl turbinu. Tohle turbo nedelalo Burst & Containment test a mohlo by to byt nebezpecne, zvlaste v takove aplikaci...uz jsem ti to chtel napsat driv, ale zapomnel jsem. Ta fotka mi to pripomnela.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.2.2013 v 08:16 | Nahoru | #953
Dawe02> Něco takového? A nesníží to zbytečně odvod tepla?

Aprilia RSV úpravy a tuning

26.2.2013 v 15:25 | Nahoru | #954
Spis bych rekl, ze myslel ho zakrytovat, kdyby se rozletelo a neutrhlo ti pak ruku

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

26.2.2013 v 17:22 | Nahoru | #955
Takhle jsem to také pochopil

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2013 v 22:56 | Nahoru | #956
KedaR_K> jo, presne tohle. Thickness by mela byt alespon 1.6mm.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

6.3.2013 v 10:29 | Nahoru | #957
Zdar lidi, tak jak pokracujoi upravy???

Jinak dalsi info pro ty, co by chtely BBKit. Napsal jsem do CP piston v italii. Ti se se mnou nebavili, ale rovnou preposlali mail na toho borce v USA, ktery ma u nich monopol na pisty 100mm (1060) a 102mm (1102)...
Komunikace s nim dobra.

Zde ceny 1102ccm kitu:

The 102mm CP pistons w/rings, pins and clips cost $775
The special Cometic gaskets cost $150
The machine shop will charge me $495 for the iron sleeves, including installation
Two used 97mm cylinders cost $300 (I can refund your money for the cylinders if you send me your old ones)

Total cost, for all the parts is $1720

USPS shipping to the Czech Republic is $100

Ale dela to jen na ocelove vlozky...

 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.3.2013 v 11:27 | Nahoru | #958

dakarista píše: Zdar lidi, tak jak pokracujoi upravy???

Jinak dalsi info pro ty, co by chtely BBKit. Napsal jsem do CP piston v italii. Ti se se mnou nebavili, ale rovnou preposlali mail na toho borce v USA, ktery ma u nich monopol na pisty 100mm (1060) a 102mm (1102)...
Komunikace s nim dobra.

Zde ceny 1102ccm kitu:

The 102mm CP pistons w/rings, pins and clips cost 5
The special Cometic gaskets cost 0
The machine shop will charge me 5 for the iron sleeves, including installation
Two used 97mm cylinders cost 0 (I can refund your money for the cylinders if you send me your old ones)

Total cost, for all the parts is 20

USPS shipping to the Czech Republic is 0

Ale dela to jen na ocelove vlozky...

 


+20% DPh a CLO

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.3.2013 v 12:46 | Nahoru | #959
Delta> s tim se pocita ... SpoonValleyRacing stoji kit 60 tkc, Amann 2100 -4000 Euro, takze todle je nejlevnejsi varianta

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

7.3.2013 v 11:58 | Nahoru | #960
Já bych teda dodal k tomu amannovi, že snad nejlepší výkon na kole co kdy u nich na dílně naměřili, bylo 151 koní. Mělo to sprchy, 60mm hrdla, commandera a předpokládám že to nedávali na motorku se sériovejma laufama.
Snad příští týden budu mít snad nabastlený výfuky - jen koncovky, svody jsou origo, mám sprchy i 60mm hrdla, filtr pippercross a samozřejmě airbox nemá dekl a je to utěsněný nádrží. Pak se budu snažit co nejdřív donutit Dr. Murkina ať mi to odladí. Méně jak 140 koní na kole bude asi zklamání, víc jak 145 příjemné překvápko.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist