Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1.11.2012 v 20:30
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd
)
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Slávek-TDM> nemela by, predpeti na pruzine se nastavuje tak aby si motorka sedla stejne at je tam pruzina takova nebo makova... samo, u tlumicu kde nejde predpeti nastavit by tohle mela reflektovat delka pruziny.
Dokonce by se klidne mohlo stat, ze motorka s mekcimi pruzinami bude na stojanku vyse, protoze to vyse popsane je idealni stav ... v pripade, ze je pruzina pro pilota prilis mekka, tak se nastavuje na spravnou hodnotu propruzeni s ridicem = zvetsi se predpeti, coz v dusledku muze znamenat ze diky tomu nadmernemu predpeti je vyssi motorka s mekci pruzinou...
Dokonce by se klidne mohlo stat, ze motorka s mekcimi pruzinami bude na stojanku vyse, protoze to vyse popsane je idealni stav ... v pripade, ze je pruzina pro pilota prilis mekka, tak se nastavuje na spravnou hodnotu propruzeni s ridicem = zvetsi se predpeti, coz v dusledku muze znamenat ze diky tomu nadmernemu predpeti je vyssi motorka s mekci pruzinou...
assassin> nevím na kolik byla původní pružina, ale na stojánku motorka extra vysoká, už jen jak ji postavíš, tak sedla asi o 5cm a když jsem nasedl, tak sedla o dalších asi 5cm, nebo víc a už se pak jen houpačka jako když jedeš s kočárkem a vezeš děcko
Nový, zkrácený tlumič od Wilbers, kde uvádí, že po zatížení je stejná výška jako původní nezkrácený tlumič, tak na stojánku výška normální, zvedneš, tak se lehce pohne a naše dnes a sedíš opravdu jako na originále, ale můžeš s tím i normálně jezdit a ono to funguje. Mám cca 70kg. Ale uvádělo se zde vícekrát, že prý některý tlumiče u CRF fungují a některý ne a nikdo neví čím to je. Asi dva dodavatele, nebo různá kvalita výroby


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
majcherisko> musel jsem dat i delsi stojan a je to akorat. mam odpruzeni od Rally Raid. kdyz jsem pak dal i predek, byl jsem rad, ze ho tam mam.
Já zase kvůli snížení ze stojanu 4cm uřezával... Holt každej člověk je originál.
Ale za dva roky jsem si nějak zvykl a uvažuju o tom, že motorku pošlu na původní vejšku. Dřív jsem nějak víc potřeboval tu jistotu došlápnutí i když budu mít pod nohou nějakej důlek...
Ale za dva roky jsem si nějak zvykl a uvažuju o tom, že motorku pošlu na původní vejšku. Dřív jsem nějak víc potřeboval tu jistotu došlápnutí i když budu mít pod nohou nějakej důlek...
Koukám že tunění nemá konce a dokonce se připravuje i superdrsná expedyce na cestu kostí. Předpokládám, že takový detajly jako spadlej most přes Indygýrku a strženou cestu kousek od bažin asi nikdo neřeší.
Ještě mě napadlo, že když už pojedete kolem Ojmjakovu, tak se nezapomeňte zastavit podívat na jakutskou lochnessku na jezero. Je to jenom sto kiláková zajižďka od Tomtoru a je to tam fakt super. A je to mnohonásobně obtížnější než ten vopuštěnej úsek po starý státní - ta vše OSR. Ale stojí to fakt za to. Takovej menší vejlet do tajgy.
Ale asi to bude chtít celkově lehčí motorku, páč cesta na Labankirk je v nic moc stavu. Takže žádnýho mastodonta, kterej se bude navíc přes Indygýrku na loďce blbě převážet. V bažinách to je rok vod roku horší. Takže nějaký to zapadnutí a výjezdy vod říček jsou místama taky docela hustý.
Ale hlavně proboha nespěte venku, to vám řekne každej velkej adventčák co tam byl a měl zažitek na dalších 10 životů, páč vás tam roztrhají vlci a medvědi spolu s rosomákama a zmutovanejma veverkama. Spát jedině na benzínkách a v hotelích.
Reálně to vidím jako první den přespat v Tomtoru a druhej den to dát na jeden zátah do chatový vosady u Arkagaly. Nebo raději dojet rovnou do elektrárny a vzít si tam ubytovnu. Jedině tak přežijete ! Je to jen mizernejch 250 kiláků.
Naposledy editováno 27.03.2025 16:58:47
Ještě mě napadlo, že když už pojedete kolem Ojmjakovu, tak se nezapomeňte zastavit podívat na jakutskou lochnessku na jezero. Je to jenom sto kiláková zajižďka od Tomtoru a je to tam fakt super. A je to mnohonásobně obtížnější než ten vopuštěnej úsek po starý státní - ta vše OSR. Ale stojí to fakt za to. Takovej menší vejlet do tajgy.
Ale asi to bude chtít celkově lehčí motorku, páč cesta na Labankirk je v nic moc stavu. Takže žádnýho mastodonta, kterej se bude navíc přes Indygýrku na loďce blbě převážet. V bažinách to je rok vod roku horší. Takže nějaký to zapadnutí a výjezdy vod říček jsou místama taky docela hustý.
Ale hlavně proboha nespěte venku, to vám řekne každej velkej adventčák co tam byl a měl zažitek na dalších 10 životů, páč vás tam roztrhají vlci a medvědi spolu s rosomákama a zmutovanejma veverkama. Spát jedině na benzínkách a v hotelích.
Reálně to vidím jako první den přespat v Tomtoru a druhej den to dát na jeden zátah do chatový vosady u Arkagaly. Nebo raději dojet rovnou do elektrárny a vzít si tam ubytovnu. Jedině tak přežijete ! Je to jen mizernejch 250 kiláků.
Naposledy editováno 27.03.2025 16:58:47
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
ten brod vypadá docela hlubokej, stroj to dal v pohodě ?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vyhodnotil jsem to jako neprujezdne a dal to neresil
Je to celkem velke jezero a melo jit cele objet. Bohuzel na miste, jak je to sucho a globalni oteplovani a zemedelci zas breci, zjisteno, ze je to zatopeny. Chci rict, ze si vubec netroufam odhadovat hloubku.

Když jsem hledal jinou cestu, tak ještě přišel domorodec, co že mu prej jezdím po louce. Ale dohodli jsme se v rámci slušného chování. Takže pod hladinou nic nečeká
Kdybych chtěl zdolávat nějaký hardcore, asi bych na to nezvolil 200kg Himalayana.

Kdybych chtěl zdolávat nějaký hardcore, asi bych na to nezvolil 200kg Himalayana.
Mám tu motorku fakt rád, pokaždý mě překvapí a každá úprava, kterou jsem na ní provedl, to vždy ještě zlepšila. Nicméně je to tím, že od ní nemám očekávání, která bych měl od víc terénní motorky. CRF250L to Himlovi určitě natře. Ale mě to přineslo radost z jízdy offroad. Nejede to, jezdím jen lehký věci, ale do těžších mě to vůbec nenutí a to je právě fajn.
Jakožto neznalý se jdu zeptat místního osazenstva.
Když na CRF dáváte víc off gumu, která je dušová (TT), stačí jen koupit a nasadit duši, nebo se musí něco ještě přidat/upravit? Haltr je potřeba asi jen v případě, že bych jezdil moc nízký tlaky, že?
Když na CRF dáváte víc off gumu, která je dušová (TT), stačí jen koupit a nasadit duši, nebo se musí něco ještě přidat/upravit? Haltr je potřeba asi jen v případě, že bych jezdil moc nízký tlaky, že?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Hele tak sem změnil názor na haltry, já takovej odpůrce. Taky jsem byl vodpůrce ostrejch endůr a budu i nadále, ale k haltrům.
Kup si na ali závažíčka a vyvažovačku, honosnej název. Nebo jen závažíčka, vyvažovačka je drahá, tu ti pučím. Dělal to Erbe, zkusil sem to a při stovce to jen lehce ale fakt lehce pohupuje, takže to teď testnu do bosny a uvidím. Cejtit to trochu je, ale já sem hrozně citlivej na chování motorky a všechno registruju. Votrlý adventčáci to ani nezaznamenají.
Ale ta jízda po písku a v blátě na půl atmosférovým tlaku je fakt dobrá. To sem nečekal, teda znám to z kola, ale tohle je motorka. Třeba dneska sme byli v lesíku speciálně trénovat v bažině, cíleně zapadat a páčit motorky (jako tréning, jinaj smysl to nemělo) a 1,4 atm je fakt bída. Škoda, že sme neměli zrovna namontovaný haltry, páč s nima je to tak vo 100 procent lepší.
Jo a taky jsem odpůrce ktm.
Naposledy editováno 22.04.2025 21:34:33
Kup si na ali závažíčka a vyvažovačku, honosnej název. Nebo jen závažíčka, vyvažovačka je drahá, tu ti pučím. Dělal to Erbe, zkusil sem to a při stovce to jen lehce ale fakt lehce pohupuje, takže to teď testnu do bosny a uvidím. Cejtit to trochu je, ale já sem hrozně citlivej na chování motorky a všechno registruju. Votrlý adventčáci to ani nezaznamenají.
Ale ta jízda po písku a v blátě na půl atmosférovým tlaku je fakt dobrá. To sem nečekal, teda znám to z kola, ale tohle je motorka. Třeba dneska sme byli v lesíku speciálně trénovat v bažině, cíleně zapadat a páčit motorky (jako tréning, jinaj smysl to nemělo) a 1,4 atm je fakt bída. Škoda, že sme neměli zrovna namontovaný haltry, páč s nima je to tak vo 100 procent lepší.
Jo a taky jsem odpůrce ktm.
Naposledy editováno 22.04.2025 21:34:33
Kde jste vzali bažinu? Já byl dnes venku s děckama a ani nebylo proč umejvat motorky. Na druhou stranu je fakt, že jezdíme polňačky, ne nějaký hard enduro, natožpak po lese... Písek žere výkon strašně, to jsem pochopil na Pánově, CRF250 na trojku už skoro nezrychluje, jenom dokáže udržet rychlost a vlnit se v hlubokým písku, a na dvojku pod plynem to má snahu jezdit furt bokem. Tam jsem pochopil, že do afriky na nějaký písečný duny fakt nechci...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
V písku se dá v pohodě jet i s 16 konema. Jen nesmíš spěchat. A všechno je to cvik.
Hele my po lese nejezdime. Sme velký ochránci lesních krys a mechuHard enduro, to ne provozujeme.
A do Afriky určitě nejezdím aby tě tam sežrat písečný červ. Na severu tě zase můžu sežrat medvědi nebo tučňáci. A kdyby jsi jel na východ tak to tam jsou všude žluťáci a co žluťák to bandita to bys mohl vědět jako veterán z vietnamské války.
Naposledy editováno 23.04.2025 07:42:56
Hele my po lese nejezdime. Sme velký ochránci lesních krys a mechuHard enduro, to ne provozujeme.
A do Afriky určitě nejezdím aby tě tam sežrat písečný červ. Na severu tě zase můžu sežrat medvědi nebo tučňáci. A kdyby jsi jel na východ tak to tam jsou všude žluťáci a co žluťák to bandita to bys mohl vědět jako veterán z vietnamské války.
Naposledy editováno 23.04.2025 07:42:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
ZdendaZB> Na co vyvažovačku? On někdo jezdí na kolech bez ložisek?
Haltr by se měl vyvážit na ráfku bez gumy. Když člověk ví, kolik váží haltr, navleče proti němu na dráty přiměřeně závaží a nemusí se s tím vyvažováním trápit vůbec.
Haltr by se měl vyvážit na ráfku bez gumy. Když člověk ví, kolik váží haltr, navleče proti němu na dráty přiměřeně závaží a nemusí se s tím vyvažováním trápit vůbec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Krautkopf> Ta vyvažovačka se trochu líp odvaluje než ložiska v kolech. Ale na tyhle prskolety to je stejně overkill.
ZZB: Tučňáci tě sežerou spíš na jihu, ale nevím jestli to u tebe byla jen ironie nebo prostá neznalost
.
ZZB: Tučňáci tě sežerou spíš na jihu, ale nevím jestli to u tebe byla jen ironie nebo prostá neznalost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF> Ložiska v kolech bez problémů protočí nevývažek 5 gramů a menší závaží se nedělá. Všechny ty statické vyvažovačky na kola jsou vytahování peněz z blbečků.

negrovi nevysvětlíš, že hodinky nejsou woodoo záležitost, ale funkční věc, protože to je negr
tak jako místním borcům nemá cenu vysvětlovat, proč se jako s motorkou brodí a na co se vyvažujou i endurokola s haltrem a třeba i s vobutejma gumama
tobě příde 8 tisíc korun za vyvažovačku jako moc ?
Naposledy editováno 23.04.2025 16:30:08
tak jako místním borcům nemá cenu vysvětlovat, proč se jako s motorkou brodí a na co se vyvažujou i endurokola s haltrem a třeba i s vobutejma gumama
tobě příde 8 tisíc korun za vyvažovačku jako moc ?
Naposledy editováno 23.04.2025 16:30:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Propast mezi KLX 250 a XT 660 R Yamaha XT 660 R, Kawasaki KLX 250 | Manhart | 21 | 18.4.2025 v 13:40 Kohlstein |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 347 | 3.4.2025 v 08:10 ZdendaZB |
Honda CRF 300 vs 250 Rally Honda CRF 250L, Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally | KubAiS | 5 | 23.3.2025 v 18:59 KubAiS |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 24 | 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |