1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
SKF gufera a prachovky 2 sady = 1 780 Kč
> 349100961A tesneni Showa 2 ks = 58,00
> 01316-01 Ohlins olej 1,442ml = 1010 Kč
> GBS-025 Vodící pouzdro (pár) K-TECH = 442 Kč
> SBS-026 Kluzné pouzdro (pár) K-TECH = 477 Kč
> Berner cistic sprej 500ml 1 Ks = 140 Kč
> spotřební materiály 1 Ks = 120 Kč
>
> Repase přední vidlice = 2 500 Kč ( demontáž vidlice z motocyklu )
> Celkem = 6527 Kč vč. DPH
takhle mi to nacenil
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Skf ale nedává, prej stojí za hovno teď poslední dobou, prý mají blbé brity
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

HondaOK píše: Hmm, zajímavé. Mě zase vidlák tvrdí, že nok (orig. pro Afru) je kvalitní, ale že s skf chodí vidle líp. Tak a teď si vyberte
Tak skf má hrozně nízko ten "bod utržení", tedy jak velkou sílou musíš působit, aby se to začalo hýbat. Odpor při pohybu je pak také velmi nízký. Jestli to při těchto vlastnostech vydrží kratší dobu, dává to smysl

Ale moje info je z konce roku 2018 kdy jsem byl na školení. Aktualne o zadnem problemu od kamaráda co se specializuje na tlumice nevim. Sam dávám ktech-nok kvuli cene
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
HondaOK píše: Jestli tomu dobře rozumím, tak s skf by mělo být tlumení citlivější ? Pokud to vydrží 2 roky (cca 25 tkm ) budu spokojenej. Žádnej hard off s afrou nejezdím. Spíš silnice a občas šotoliny. Bordel a prach z vidle taky pravidelně setřu.
Přesně, rychlejší a citlivější reakce a pak lepší možnost nastavení. Bohužel jsem nikdy neměl možnost porovnat stylem stejná motorka, stejný podvozek, jen jiné těsnění. Netuším, jaký to má reálný vliv na ježdění na naší úrovni. Rozhodně bych do toho zainvestoval raději, než třeba do laďáku, ale já mám třeba u endura laďák v garáži a na motorce originál, takže asi nejsem zrovna cílovka

Naposledy editováno 23.04.2020 21:44:56
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 25.04.2020 22:03:08
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Už se mi 2x stalo, že když jsem podřazoval s meziplynem z 2 na 1, tak to střelilo jako kdyby do sání a lehlo. Ihned to šlo nastartovat, ale proč se to děje... ? Dělám něco blbě?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Na tom videu Varahannes (ten starší pán co natočil na AT200.000 a před tím na Varanovi 560.000) říkal, že vidle a zadní centrální dělal až těsně před 200.000km. Do té doby že nebylo třeba (nikde netekly a ani funkce nebyla horší) Na dotaz, jestli byl pak hodně znát rozdíl řekl, že vlastně vůbec. OVŠEM POTVRDIL, ŽE jezdí na pohodu a tak, aby se nedostával na hranu fyziky, kde už by to potom asi znát bylo.
Takže ty všeobecné pravdy a úvahy, že je třeba u moderních cestovních motorek při "obvyklém, běžném " a asi neterénním používání , bude asi hloupost podvozek repasovat po 30-40.000.
Pak ještě k té DCT. Že bylo s Hodnou (která mu moto zapůjčila domluveno, že v rámci dlouhodobého testu (domluveného původně na 100.000km do tří let) jí bude dávat co proto. Takže brzdí téměř výhradně motorem, a to i podřazováním už při 4000 ot/min, kdy mu skáče na 6500ot/min. A přesto bez jediné závady. Takže strach, co to vydrží asi také není zcela na místě.
Naposledy editováno 12.05.2020 07:13:29
Hanz.D. píše: Dal jsem zesílené před cestou do Maroka. To bylo při 4500km na budíku. Ve 12000km jsem měnil gumy ale duše zůstaly. Teď mám 18000km, pořád tam jsou a drží.
Tak já jen, že v návodu je psané s novou gumou i novou duši. Na babetě pojedu klidně 3x lepené a patnáct let staré. Na XT na polňačky a silnice do 100km/h tam nechám zesílenou třeba 5 let a starou strčím do výbavy jako náhradní. Ale na 250kg obru, který jezdí 150km/h a víc, tam bych asi svůj život staré duši nesvěřil. A když bych si výměnu gum nedělal sám, asi bych si vybíral i montážníka, aby to nedělal nějaký nešikovný učeň na brigádě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe



JaraG píše: Zlamic> CHcípání motoru po startu dělá tlačítko startu.Já jsem to vyřešil tak,že jsem začal motor vypínat startovacím tlačítkem a pak až vypínám klíček.Opětovný start pak zapnu klíček,přepnu tlačítko startu do neutrální polohy počkám až čerpadlo dotlačí benzín a potom startuji.Takto motorka startuje na první brnk.Abych šetřil startovací tlačítko tak teď vypínám motor kličem a pak přepnu tlačítko do stopu.Toto tlačítko nechávám v poloze stopu i při stání motocyklu.Je to způsobeno prý konzervačním tukem který je v tlačítku .Jinak mi afrika do sání nebo výfuku nestřílí.
Naposledy editováno 18.05.2020 07:37:33
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
s tím bafáním a škytáním, to se mi občas stalo, po montáži twin air kitu vzduchových filtrů z molitanu zvuk motoru trochu zhrubnul a řekl bych ze se to zlepsilo
s olejem motorex top speed je řazení tišší...motorex je balzám na převodovku a mohu tuto značku vřele doporučit
namontoval jsem ochranu páček barkbusters, mohu doporučit, dají se sehnat v zahraničí nebo u nás na MY ENDURO, je to bytelná duralová konstrukce, výhrady mám jen k OEM upevbění blastrů samořeznými šroubky do škvír v duralu, ale kutil asi s tím poradí...cena kompletu je vyšší než za trubkovou givi-ochranu která počítá s ponecháním původních blastrů
mohu doporučit montáž výztuhy - vzpěry kokpitu, koupil jsem český výrobek od kluka z tohoto fóra, asi za 1100, funguje to dobře a navigace už nekmitá, firmě techgear se obloukem vyhněte, vede to člověk kterého práce nebaví a klient je pro něj okrajová záležitost....super výztuha CAMEL z USA stojí přes 4.5 litru a její výhodou je vyšší upevnění navigace
Také mohu doporučit batzen screen adjusters - přípravky-fitinky k mechanickému posunu oem plexi nahoru nebo dolů....vyrábí je wolfgang roth ze SRN, za cenu kolem 82 eur to posílá obratem.....
jezdím silnice a vyměnil jsem už několik plexi, OEM za větší, pak za ermax a nakonec jsem pořídil V-STREAM střední velikosti, je širší než oem, má ve spodní částí zvláštní výřezy kterými proudí vzduch a v teplém počasí je to příjemné, pro vysoké postavy doporučuji to největší
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
překódování zámků kufrů Honda CRF1000L Africa Twin | Hopppy | 7 | 15.4.2025 v 20:34 MMARTINK |
Kosovo - typy na trasy, místa k náv... Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 18 | 5.4.2025 v 12:09 -MP- |
Sedlo Africa Twin 2016 Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin | korela | 18 | 4.4.2025 v 21:17 Ivos |
Kódy v TP Honda CRF1000L Africa Twin | Hůlis | 11 | 4.4.2025 v 12:15 TomasRA |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 70 | 14.3.2025 v 20:10 tom_nesquik |