1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale zas na druhou stranu, za 20 nebo víc let to auto bude působit úplně jinak než dneska a budu rád že ho mám...ze stejnýho důvodu jsem koupil i e32. Netoužil jsem po něm, ale naskytla se možnost...tak proč ne Navíc v tý době to bylo technologicky dost vyspělý auto a myslím že i pořád svým způsobem je.
Naposledy editováno 07.12.2018 20:04:33
Ale chapu. S tou investici si taky myslim, ze je to bublina, splaskne to a po tehle obyc aute nestekne pes.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Proti ISu má blok třeba ostřik pístu, lehčí kliku (ISová ma dvojitý vyvažováky)...a hlavně, já už mám ISovou kliku, hlavu i starší kovaný ojnice pohromadě. A je to jen otázka to poskládat když budu chtít
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Kocandak: ja chtel sundat 100kg, ale snizim cil - prave aby auto zůstalo road legal.
Klima pryc, vyfuk, sibr, alu dvere, rezerva, zadni lavice, baterka
No a pak druha fáze jsou sedacky, repraky, přední ramena z e30 ....
Uvidime...
Ja mam v tp 1390kg
Proč přední ramena z e30? Mám za to že předek E36 je považovanej za lepší.
Jsem se schválně kouknul do tp a mám 1255, tak mi těch kolem 1200 u sedanu přijde lehce podezřelejch. Nevím teda kolik udělá střešní okno..
Vyvažovákama myslím "protizávaží" na klice...což asi nějakou hmotnost udělá. Nepamatuju si přesný čísla, ale dá se dohledat podle čísla dílů co by to mělo vážit.
Vlevo M42, vprostřed M43 (to mám já), vpravo tuším klika z dvoulitru nafty - používá se na stroker 2.1 litru.
Naposledy editováno 07.12.2018 20:48:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Kocandak: ja chtel sundat 100kg, ale snizim cil - prave aby auto zůstalo road legal.
Klima pryc, vyfuk, sibr, alu dvere, rezerva, zadni lavice, baterka
No a pak druha fáze jsou sedacky, repraky, přední ramena z e30 ....
Uvidime...
Ja mam v tp 1390kg
To jsem měl u E46 taky, a realita byla právě o ten metrák vejš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: Proč přední ramena z e30? Mám za to že předek E36 je považovanej za lepší.
Jsem se schválně kouknul do tp a mám 1255, tak mi těch kolem 1200 u sedanu přijde lehce podezřelejch. Nevím teda kolik udělá střešní okno..
U mé malé Alfy dělá šíbr 30kg 😎
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Sranda byla když pak zkusil najet předek - zadek s Volvem
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kocandak píše: a ta 318 má výhodu že je super vyvážená a i lehká. To je zas něco čeho šestiválec nedosáhne...
Ale ja mam za to vsechny motorizace az na X verze jsou +- 50:50 (ale i tam to je o par procent) ? Muze to asi rozhodit i vybava trochu. Ale i R6 bude podle me vyvazenej.
Naposledy editováno 07.12.2018 21:22:45
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Skritek - jo pravda, to jsem nevhodně napsal. Vyvážená třeba v ohledu že to pohonný ústrojí "nenarušuje" a nevyvádí z míry jako těžší R6 motor, větší diferák a poloosy atd. 50:50 jsou nakonec samo všechny...
Stev píše: Jinak co se tyce investice starejch trojkovejch bavoraku, assassin uz ma s 328 slusne vydelano, a kdyz jsem koukal kolik bych ted kupoval 318ti, nasel jsem v cechach jeden kus a jeste stavenej jako soutezak, a v nemecku ji taky moc neni, v cenach 80-3500. Nemyslim ze bych mel problem to auto udat treba o 10 vic. Nejsou to nic moc penize navic, ale na druhou stranu u auta je beznej prodelek.
V podstate to jsou kupatka v paketu a motorizaci, jako e30 325i, e36 328i, e46 330ci v sesti kvaltech.... To jsou auta, co svoji cenovku maji a s dobrymi kousky rozhodne jen poroste.
Sranda treba za kolik se dalo koupit ceske eRko v dobe, kdy jsem byl na prumce (kolem r. 2000) a kolik stoji ted.
SVSkritek píše: Ale ja mam za to vsechny motorizace az na X verze jsou +- 50:50 (ale i tam to je o par procent) ? Muze to asi rozhodit i vybava trochu. Ale i R6 bude podle me vyvazenej.
Je to tak, akorat u 545i tam bylo snad 55:45.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: Jinak co se tyce investice starejch trojkovejch bavoraku, assassin uz ma s 328 slusne vydelano, a kdyz jsem koukal kolik bych ted kupoval 318ti, nasel jsem v cechach jeden kus a jeste stavenej jako soutezak, a v nemecku ji taky moc neni, v cenach 80-3500. Nemyslim ze bych mel problem to auto udat treba o 10 vic. Nejsou to nic moc penize navic, ale na druhou stranu u auta je beznej prodelek.
já 46 taky po pěti letech prodal o třetinu dráž než jsem koupil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Fiha tak jsem nasel, co jsem hledal, akorat neni kam dat det. sedacku.
BMW 3 Turbo 500ps
Jako kdyby v tom aute nebyl kraval, byly tam zadni sedadla......
e: Fizzi, take jsem na kazdem bawu jenom videlal a to se bavim o desitkach tis.
Naposledy editováno 07.12.2018 21:52:35
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
kacandak: je to tak, na to jaka je 36ka motokara, tak ten tezkej motor to dost "kazi" ... nebo spis jsou to dve dost odlisny auta, 4 vs 6 valcu.
ad IS - me se na stary kolena skoro libi vic jak 6ti valec, je to spravnej sportovni motor, je videt, ze se mu chce do otacek. ten dvouventil je krasne linearni a jede i hezky dole... coz je to co je proslavilo... ale se sportem to nema moc spolecneho. ta 2,8je to same, jede hezky linearne, na 3tis se trochu probere, na 4docela pekny a cekas co bude a na 5ti konecna... do 6ti uz se to tak nejak jalove dotoci.... eMkovej motor je uplne jina pisnicka a ta IS se mu podoba vic nez 2,8.....
stev ma hezkou kombinaci na zabavu. lehouckej kompakt s paketem a IS motorem navic ty "hlinikovy plechace" - jedny ze dvou kovanejch kol na e36 - tyhle dokonce delal fuchs... jen teda pro 6ti valec uz jsou malicky, jinak bych si je tam dal taky.
SLEEPER: 500ps na e36 mi prijde ze je k nicemu... to auto ma co delat se seriovym vykonem M3ky... bez ramu bych do toho nesedl :D
stev: trica ma hlinikovy ramena - sice s tim sestivalcem moc nevydrzi, ale usetris hmotnost :D - sakra zase error - 46ka ne trica....
Naposledy editováno 07.12.2018 22:27:23
Konkrétně já když bych to poskládal z toho co mám, tak třeba ty ojnice jsou dost silný a asi by vydržely přeplňování. Na nějaký vysoký atmo točky jsou zas asi moc těžký...a už by to omezovaly rozvody a vačky samotný. Takhle u foukání by šly podle mě šly s dobrým úspěchem použít i původní vačky a hlava...což je výhoda. Písty nevím.
Mě sedí atmo ale je to taky zajímavá možnost...s použitím vhodně zvolenýho kompresoru by to asi mohlo fungovat solidně a v duchu atmošky.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše:
SLEEPER: 500ps na e36 mi prijde ze je k nicemu... to auto ma co delat se seriovym vykonem M3ky... bez ramu bych do toho nesedl :D
Nemyslim si, ze by s tim mel mit Mkovy podvozek problem, ale masakr to bude.
SLEEPER píše: Nemyslim si, ze by s tim mel mit Mkovy podvozek problem, ale masakr to bude.
No ja myslel celkove - ta kastle neni moc tuha bohuzel a mkovej podvozek uz to nezachrání. Ja mam origo mpaket podvozek a je to na tech 200ps tak akorat. Ale jako jasny vestime tu z fotky ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: FiZzeR> rozdil by mel bejt kolem 100 kil a u kompakta min, asi 70? Malo to neni, ale zas ne tak moc aby jedno auto bylo pecka a druhy lenoch.
Schválně jsem se dneska podíval a ten můj sedan má psaných 1235kg provozní...
Jinak nikdo neporadí s přeplňováním ISa ?
Skládat to od nuly je tak na 10let a ekonomicky vubec nepočítat - nechat jak to je a koupit 335i k tomu :D