Kdekoli v evropě třeba Dík
Naposledy editováno 10.09.2010 17:33:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
Do roka, dvou :o) a do dne to vyjede na trat a basta!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
nevidim duvod banu
ha ha ha ha ha ha
promin, ale to je uplne mimo - musim odbehout k jidlu, zrovna varim, ale pust to z hlavy, ty motory nemas sanci napajet
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
Já mám zkrátka pocit, že to nějak jít musí Na vojně jsem jezdil s DOKem, byl tam motor ze 148 Tatry a ten honil jen elektrocentrálu, nic víc. A té štávy bylo tolik, že jsem stěma eletromotorama co byly v každém kole odtlačil barák. A ještě se tam dali připojit svařovací kabely a zvládalo to vařit i kolejnice My tady netvrd, že to nějak nepůjde vymyslet
Chjo, jdu na panáka a třeba mě ještě něco napadne
Naposledy editováno 10.09.2010 21:59:38
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
ale jestli to zrealizuješ tak budeš fakt hustej
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
Naposledy editováno 10.09.2010 22:05:27
Pb aku moc tezke, jine aku moc drahe a tezke taky, ultrakapacitory extremne drahe.
Leda by sis natahl nad drahou trolej
Ja bych to resil jako nejaky velmi silny 8-12ti valec s dodelanym preplnovanim single turbem (GT40+) ktere by bylo ze zacatku nakopnute stlacenym vzduchem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
Danduledrag>motocvok> vtip to není
Do roka, dvou :o) a do dne to vyjede na trat a basta!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
Tak zkrátka vymejšlím kokotiny no Ale pojede to, vsad se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
Danduledrag>motocvok> co furt máš, já potřebuju štávu jen na nějakejch blbejch 13 vteřin
Neni to nemozne, ale financne velmi narocne - pro tvuj projekt. Jsem na to zvedav.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
Přeci jen bych s tím objel všechny závody i v evropě
Nejmenovana universita, projekt elektrickeho skutru cca 1kW, vybaveneho trakcnimi Pb akku + ultrakapacitory (tady jen pro rekuperaci). Naklady na zdroj cca 350k Kc.
Nejmenovany automotive OEM, projekt maleho vysokootackoveho elektromotoru pro podporu rozbehu turba, cca 15kW, zdroj Li-ion pro prototypovou realizaci cca 4.5M Kc.
A o jakem vykonu se bavime v tvem pripade? Chapu ze to je jen pro velmi kratkodobe pouziti, ale i v tom pripade musis mit na zdroj vysoke pozadavky... jo a to rizeni take neni tak snadne jako zmineny reostat
Naposledy editováno 11.09.2010 11:50:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
Danduledrag>Peacemaker> nebud takovej pesimista
...
My tady netvrd, že to nějak nepůjde vymyslet
...
covece ja mam blaznivy napady rad, ale musi to byt aspon trosku realny. tohle je _totalne_ nerealny. vykasli se na to zavcasu a energii venuj necemu jinymu. fakt to nema smysl, je to uplne mimo.
Danduledrag>Dingo> nj ale nezapomen, že se tam musí vejít i motorka
A to si jako myslíš, že jiný silný motor bude jako menší ? tak na to zapomeň, dost možná že ten 800kW se ti tam ani sám o sobě nevejde
Hele kup celý vysloužilý trolejbus, nebo aspoň zadní nápravu s motorem a k tomu jeden motor navíc, pak začni něco vyrábět Pb aku na napájení bude nezanedbatelná! váhová položka ve vozidle, trolejbusový motor potřebuje cca max. 600V DC aměl by zbaštit cca 200A, přetižit se dá, to si pak veme třeba i 500A, takže počítej s takovým aku co je schopný dát špičkově i víc jak 500A a kdoví jestli ne daleko víc, takže minimálně nějaký náklaďákový akumulátory a 12Voltových budeš potřebovat 50ks takže skoro ideální. A lokomotivy mají myslím motory na 3000V, takže to je tak nějak už mimo na napájení akumulátory.
Naposledy editováno 11.09.2010 12:46:23
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju super výkoné elektromotory cca 450 KW
Daleko jednodusi je koupit nakej V8-12 + fen.
Resim ted zastavbu upraveny LS7+fen do auta z roku 1973 a ver ze ackoliv je to vsechno relativne jednoduchy kvuli nasbiranejm zkusenostem z predchozich let, tak jsou tu i podstatny problemy. Zacinaje typem a uhlem rizeni az po tisicihrany v homokinetakach, krouceni kastle, vyosovani motoru pri prudkym pridani apod. A to se bavime o aute ktery je komplet vyramovany, zpevneny pomoci "tekutyho betonu" a ma nekolik dalsich desitek uprav.
Zkratka i tak postavit dobre fungujici 800hp+ auto z normalnich aut neprizpusobenejch pro tyhle vykony neni tak jednoduchy.
Pokud by ti nevadilo ze po 1-5 zavodech auto muzes hodit do srotoviste tak smele do toho